Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi
Tuti hogy nem.
sziasztok

szerintetek a 650-es bandit felső kormánykiflije jó az sv650s-re ?
Elöl a motion 7300km -t volt fent, hátul 5500km-t. 2011 áprilisában 23+27 = 50 ezer volt a pár gumi.
Nem mondok semmit , úgyis olyan vagy mint én, annak hiszem amit kipróbálsz!
igazad van ......... így indulok neki 5000 menjen el ............. de nem fog 250 nél le olvadni a jelölések 190 /50 /zr 17 73 w ugyan ezzek vannak a m 1 medzeleren azal meg mentem 290 is
120/70zr17 58 w van 18300 ft ért elöre conti maláriás szerinted? ha mán szar hátul ..... legyen szar elöl is

köszi ..... ne rugodzunk........... mert megint kapunk a pofánkra ....
Ezeket jelöléseket ismerem.

Berakom neked megint a Continentál gumigyár ajánlását a GSXR1100 GV73c 90-92-as motorokra. Gyárt a continentál a gixerhez gumit, de a Conti motion nincs közte. Láthatod, felsorol vagy 6-7-féle típust a saját palettájáról.
Az hogy pár emberenek szintén megtetszett az alacsony ár, az még nem releváns, hogy attól még jó lenne a motorodra. Èn is belestem sok éve ebben a csapdába.
Egyszerűen ez a gumi nem gazdaságos! Csak kerekítve...30 ezer a gumi, tudsz vele menni 5000 km-t. Az 6 Ft / km. Ha veszel mondjuk egy általad említett Metzelert 36 ezerért, és azt mondod, hogy azzal elmész 10000 km-t akkor 3.6 forint lesz egy kilométerre a gumiköltséged. Nyilván egy kicsit ki van sarkítva a példa de látható, hogy akár 40 %-al is kevesebb lehet a gumiköltség egy jól választott akár 20%-al drágább gumival is.

A lényeg, hogy nem mindig a legolcsóbb gumi a leggazdaságosabb...
Valamelyik oldalon le vezették a FB- k használtgumi stratégiáját is, hogy kb majdnem ugyanannyit költenek gumira, mint aki újat vesz, csak ök részletekben. Csak nekik még többször van basztatva a kerekük gumiszerelés közben, és ugye számolniuk kell a gumiszerelés költségével is, ha nem tudják maguknak cserélni.
itt is ... e.mailba is ... de a face is nyilvános
Taschner úr!
Üdvözletem!Emailbe lehetne pár kérdésem?(Banditos)
pistám csak tanulás képen

a gyári ajánlás a 180 de ott is csak 73 a max ajánlás tehát az adot kerékre 365 kg ... a w betü pedig a 270 km óra sebeség a Y betű lenne a 300 km /ó index határ ........... a hiper sport gumik is mind w -ek ............... csak kifelyezeten verseny gumiban van Y -os sebeség index jelölés utcai gumiban ilyet nem találtam

ugyan ezt a gumit 180 -ba már ajálja a gigxer hez is a conti ..............

na mindegy ezzeket én nem tudtam csak a dot -ot és a méret jelöléseket ............ nem vagyok gumis !
üdv márkatársak! rég jártam itt.
az ötlet amugy innen jött .............. két nagy banditosnak is ez volt fent és azt mondta mind kető .... jol tapad az egyik srácnak már fent van 5000 ota párba vette és még volt rajta ............ persze nem gigxer de én sem vagyok már vad állat .. már nincs mitt eltörni rajtam és a szemem is egyre szarabb a rekflekszek is gyengülnek ..................
hát ez van olcso husnak hig a leve ................. egy rossz tapasztalatal majd beljebb leszek........... az élet ilyen néha mellé tenyerelsz
Tasi!

Nem értek hozzá, én is raktam fel már mindent majdnem amit elém raktak...
Itt van a conti oldala:
ajánlott gumik
Nem ajánlják a gixerhez a motiont. Ha passzolna biztos nem lennének restek berakni a táblázatba. De nem ajánlják az 1400-hez sem, meg az 1200-es bandithoz sem.
Nem jelenthetjük ki kategórikusan, hogy veszélyes, de lehet rövid idön belül fogod gyakorolni a gumicserét...
Szerintem simán vissza tudod küldeni, és visszakapod a lét, max buksz egy postát...de annál szarabb nincs, ha 200 - 300 km otthontól elfogy a gumi, és még a rendör is jól megzsanettoz.
Távpontnak itt van amit a gyártók maguk ajánlanak a gixerhez, mely passzol terhelés, és sebességindexben is motorhoz. Ahogy nézem egyik sem 70 ezer.
jokal biztatsz
2014 gyártásu belépő kategoriás 190db hátsok 30- 40 ig mennek
közép kategoriás 38- 50 ig
csucs kategoriás 50 - 80 ig

ez a maláriás conti a leg alja ............... párba 120/190 48 000 körűl
a csucs a michlein p/ 4 120/190 párba 90 000 körűl


legoláb is én ilyeneket találtam
Apen a touranceban most mar 28korul van es meg boven van 4mm korul
ha már gumizunk !

nekem a bt egyik sem jött be pl a14 -es nem ment el 4500 és nemis tapadt olyan jól egyik sem a 20 meg tarjos lett és rázta kormányt .......... a michlen p/2 sem birt 8000 at mondjuk esőben is jó volt ! az avon és dunlop viszont nagyon birta a masinámon a dunlop 221 12000 elment igaz nem is tapadt az avon viszont elég jól tapadt és 10000 az is lehuzott hátul a medzelerek jötek be leg inkább tapadtak is és majd mind 8 -10 simmán birta és med z nem volt alaptomos még a vissza váltásokat is jol türte ...........

most maláriás conti lesz
1100XX-el jött velünk egy srác banditos gurulásra,kb 500km alatt ledarált olyan 3mm-t a széleiből az 50%-os guminak,mire hazaért tükörsima lett mindenhol,ha emberesen használod ilyesmire számíts.
Pedig oda fogom.
Írígy vagyok.
És gonosz.
szoval 190 es /2 db csucs kategoriásat vettél 60 000 ért linkeld már be ... ne vid a sirba ezt az infot
Miért nem lehet azt mondani, hogy NEKEM ez nem tetszik ezért meg ezért? Miért kell utána bármilyen válaszra úgy reagálni, hogy pedig nekem van igazam? Ha igazam is van miért nem lehet normálisan megbeszélni ? Mint pl István
10-essel olcsóbban vettem kettőt..........szóval ki ad?
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=k...

70 000 elvből nem adok egy hátsoért akárhogy tapad
amugy nekem ez elég jol tapadt és mindig szolt ha csuszni akkart !