én hegesztetem magamnak tuti gumi leszedőt ,, van szelep ki szedőm ,, be huzom perem védöm ,, fasza szerelö vasam 60 cm ,,,,,,,,,,,,,
de nem azzért vettem ezzeket mert sajnálnám az a 5000 ft ot ............a gumistol
hanem mert forditva teték fel nem egyszer , a szelep helyit el forgaták , a festék csak ugy ugrott le a felniről ,, néha ugy volt ki sulyolva ............. hogy szét rázta a kezemet ............. na ezt elégeltem meg ..........
http://condorwerkzeug.hu/ innen vettem, de szerencsére ez is hajlik, nem törik. Jobbha hajlik, mert érzed hol a határ és ne erőltesd, így véletlen se szakítod el az abroncsot vagy görbíted el a felnit.
A 3db volt kb. 4eFt.
Nem gumirozottom van, sima, rongyot rakok a felnire...
nekem mindig elhajlott az az elvert végű köracél, lehet szarul edzették meg
apám csinált utána laposvasból az jobb volt
bár mostanában ezeket a 20 centis "bolti" vasakat használom azok mégjobbak
itthonra kellene hosszabb mert ez kicsit hazavágja a csuklóm
ne szivd fell magad .............. az a motor amihez szerelő vasat adtak ............. tömlös kerék volt ......... kb a 70 években ez kerték el hagyni ............. a tömlös kerék ha le eresztett két csavar huzoval le szedted a gumit ....... a tömlöt hideg vulkanizálásal be fotoztad a kis zseb pumpával meg tele vágtad levegővel ................. ezzért adtak hozzá szerelö vasat
a tömlö nélküli visszont ha ki lukad te az ut szélén le nem szeded a felniről ................... de még otthon is ügyeskedned kell .............. persze ezzeket máskép "" fotozák .. de ha nincs szeg nem találod meg a lukat .............. MITT csinálsz ? fell fujod ? .... tolod a220 kilot ---- szépen lassan irány a gumis vagy hazza ha nincs nálad szelepes HAB spray ............. ha csak pár métert mész vele le eresztett kerékel .. a gumi le ugrik a felnitől ..... jönn amotoros cimbi ...............meg kukacozátok a gumit elöveszi a madár ilyesztős szifon patront .............. és ............ és a gumi nem ugrik fell a helyire .............
ezt a szöveget más is elsütötte már és annak is azt mondtam a Man TT-n vagy bármien versenyen nem széria felnik vannak és nem széria gumik elhiszem hogy egy 1000 forintoss elfékezett fos gumit nem viszel gumishoz de ne bassza már meg hogy kispórolok nagy nehezen 40000-ft ot egy új hátsó gumira (mert nem rakok használtat inkább nem megyek a géppel) és utána sajnáljak 2000-et egy normális helyen műanyag befogópofás gépen szereltetni aztán pedig centíroztatni....kiveszem a kereket belököm a csomagtartóba elkocsikázok lecseréltetem és szevasz és nem remeg semmi 200 fölött sem
Csak kérdem......komolyan elvárod mindenkitől, hogy magának szereljen kereket? ....én meg tudom tenni, de mégis elviszem gumishoz meret nem ér annyit.....aki meg soha nem csinált ilyet miért tenné?....kifizeti a hozzáértőnek oszt jónapot..... ........
"olyan szarral" fel rakom neked a 190/55 zr 17 -t!
Tudod mi a nehéz?
méhtelepről vett karikás felnit kézzel szétszedni, amit már az idő vasfoga megkezdett!
Somogy-babodra csináltunk állllat gépállatot és még akkoriba a méh teli volt ex HM -s cumókkal, na mire kézzel levertem, hogy kiszedjem a "karikát", leizzadtam!
Ne akard, hogy ebben a témában kiosszalak, mert akkor megint én leszek a nagypofájú bunko mindenhez értő
Csak nézd meg a profikat, hogy csinálják egy man TT -n....
Utána meg mindjárt F.levente is beszóóó nekem
Tény kilökéshez kell a nyomás, meg a szappany!
De ne mondjátok, hogy téeszcséből, volántól, mávtól, békávétól, tefutól és pöcs tudja honnan nem tudott senki magának hazacsempészni egy ifa vagy akármi kompresszort és legalább meghajtani húsdaráló, kukoricamorzsoló, stb. motorjával....
Gyakorlat kell a tömlős szereléshez is, ott könnyen kicsíped, de gondolom ezt te is tudod. Biztos elsőnek csíptél ki, és én is ifjúként.
A tömlőnélkülinél meg jobban kell vigyázni a "lenyomáskor" és a festett felniknél meg a "szerelés" közben, de hol nem kell vigyázni? Mindenhol....
Festőse se megfolytan festi ki a szobát, meg a fodrász se vágja le a füled....
azért tegyük hozzá hogy a statikus centírozás egy görgős állványon nem ugyanaz mint a dinamikus egy gépen ameik azt is megmondja meik oldalra mennyi súlyt kell rakni
Nem tudom te mivel kezdted a hobbyt, de a kgst korszakból minden géphez széria volt a szerelő vas.
A régi szoci gépekkel8pancsik,jafák,tézék,stb.) sokan külföldre is kijártunk.
Útszélén szereltük a gumit és megcsináltuk. Motoroztunk, mert életforma nem státusz.
Ma meg? Tisztelet a kivételnek, de sokan csak azért motoroznak, mert "van rá lé". Pizzéria előtt két egykerék de még az olajszintet se nézi meg, azért is szervízbe megy...
Kolbászt tölteni nincs időm, de szivesebben eszek a faluba vásárolt, cserélt, bizniszelt, stb. házilag töltött kolbit, mert az húsból van!
nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak...... persze itt is van kivétel ........... de fent hagyák a sulyok maradványait ... a sietségbe a befogó karmok szedik le a festéket koszosan centiroznak .............
az otthoni szereléshez pedig nagy gyakorlat kell ,, főleg a leszedésnél mert szét gányolja az ember a felnit ................ ez nem tömlös kerék felrakásnál pedig egy kis pumpával mehetsz a picsába .. kell legolább 4-5 báros kompreszor ..............
a centirozás az nagyon egyszerű .. bár ki otthon meg tudja csinálni
kicsit messze lenne nekem Nagyvárad mellől odáig elcammogni egy gumicseréért .... nálunk hiánycikk egy olyan gumisműhely ahol motorgumit is centíroznak nem sok választási lehetőség van levenni felrakni szinte akárhol 4-500 ft de a centírozás meg a ki be szerelés más tészta, különben többször vettem Debrecenbe is gumit ott 2500 ft a szerelés meg a centír igaz ott raknak új szelepet is
Kerekenként?
Revolution Motor ennyiért ki is veszi. Odaviszed, iszol egy kv-t, szívsz egy cigit és centírrel, visszaszereléssel, mindennel kész is, mehetsz utadra.
Szerintem a gumiszereléssel egy kicsit elvetetted a súlykot!
Gondolom, neked van otthon:
- egy szabászmühelyed, hiszen balvasz aki nem saját magának varja a ruhát,
- egy vágóhidad, hiszen balfasz az aki nem magának tölti a kolbászt,
- egy könyvelöirodád, hisz balfasz aki nem mgának csinálja az adóbevállást
- De ahogy néha olvason, agymütéteket is csinálsz otthon a saját mütödben, hiszen balfasz az aki nem saját magának operálja az agyát.
Van akinek családja van, és tisztes hivatása, és nem érzi kiszolgáltatottnak magát, ha munkát ad egy vele hasonlóan gondolkodónak.
Mert ugyen a másik oldalról meg szapulva vagyon az aki cukrász létére neki áll olyan technika dolgoknak munkáfázisoknak amihez nem ért. Ès rögtön karóba is lenne húzva hiszen a habverö mellet nincs neki a konyhakredencben még egy normális nyomatékkulcsa sem...
és még esőben meg jégben is tapad ! remélem tovább bírja majd mint 5000 mert azzal lettem itt megbíztatva nem szeretem túl sűrűn látogatni a gumisbácsit igaz itt csak 2000-be jön ki a szerelés meg a centír ha én veszem ki a kereket
Mit variáltok 500-1000Ft körüli gumikkal elmegyek 1000km -t
Jó magamnak szerelem, mert amit elkérne a gumis szerelésért az több lenne....
De aki nemtud otthon gumit szerelni az egy balfasz
MZ hez széria tartozék volt a szerelővas!
Ha talalsz jolarasitott michelin pilot power akar a sima akar a 2ct az szerintem egy nagyon jo valasztas, nem egy supercorsa de siman lehet vele kanyarodni, nekem a horneten eltunt a majrem vele igaz kockas volz mikor ratettem de tetszett az a gumi.
de nem azzért vettem ezzeket mert sajnálnám az a 5000 ft ot ............a gumistol
hanem mert forditva teték fel nem egyszer , a szelep helyit el forgaták , a festék csak ugy ugrott le a felniről ,, néha ugy volt ki sulyolva ............. hogy szét rázta a kezemet ............. na ezt elégeltem meg ..........