A felni a mi munkánk a komámmal. Gondoltuk gumicsere alkalmával kicsit feldobjuk a gépet. Nem tükörfényesre, hanem matt színűre políroztuk, így nem volt nagyon nehéz, és így ment a többi szűrke alkatrészhez. Nem kellett később sem suvickolni, hogy csillogjon.
Már elindítottam az anyagrendelést... , de hogy nektek is jó -e ,ahhoz valakinek venni kéne a fáradságot és megmérni a pontosan furatgyököket a kormánybilincsnél....
Szevasztok Banditák!redneF rossz hirem van a 750-es dob nem jó az 1250-esre sőt a levegős 1200-se jó a vizesre.
A gyártók már csak ilyenek miért passzolna minden.Egyébként otthon már tetőcsomagtartó galériát tudnék nyitni mert a surftartó miatt mindig más fefogatású tartót kell venni.Szerencsére ritkán cserélek autót.Mikuni!Te poliroztad fel a felniket vagy valami mühelyben csináltattad?Nagyon szép a moci látszik ,hogy volt gazdája jól járt ki megvette.Még mindig nem tudom melyik fokozetkijelzőt vegyem vagy hagyjam az egészet a francba?A pro-tech illetve az Ago ugyanazt tudja?És mégegy kérdés K.István lehetséges,hogy gyártasz le ilyen fokozetkijelző tartókat?
Ismerős. Ha nem én rúgok bele, akkor a párom. Ráadásul sógor nekinyomta a falnak, amikor költöztettem őket, a melózós motort meg felborították vele együtt. Kicsit gányul néz ki, de állja a sarat :D
A fiatalítás volt a fő ok, mint mondtam lehet, hogy egy fiatalabb autóba lesz beletolva az ára.
Amúgy tényleg sokat foglalkoztam vele és nagyon kedveltem is a gépet. Szerintem az új gazdájának is sok örömet fog szerezni. Az pedig hogy milyen problémái lehetnek senki sem tudhatja előre. Eddíg tuti volt rajta minden 23500 km volt benne és naggyon ment!
Az duma, 1 csomó jó rá,Kappából is több jó rá,én csak oldaldoboz tartót vettem,mert hátulra nem kell doboz,mindig belerúgok.Vettem rá két db 44literes Motodetail dobozt 17-ért darabját,így egész ólcsón megúsztam.
Lehet figyelmetlen voltam, de számomra nem derült ki miért is váltál meg tőle, hiszen a képet látva, elég sokat "foglalkoztál" vele. Esetleg közrejátszott , hogy az elátkozott évjáratból való volt a tied is?
Hát... első körben az asszony megfőzése a cél, hogy legyen egy másik! Ő inkább az autót akarná kicserélni, abban több rációt lát. Én benne lennék mindkettőben, csakhát az anyagiak ugye...
Ami tetszik az a Suzuki 1250S, a Yamaha FZ-1S és talán a Kawasaki Z1000, de inkább az első kettő közül valamelyik.
Majd tudatom, ha valamilyen elmozdulás, esetleg eredmény született.
Szia Kazam. olvasgatom a fórumot és magamra ismertem. Az enyém volt a konzol és a dobozok.AZT MA IS ÁLLÍTOM,HOGY NAGYON HARAPOTT A MOTOROD,MEGKOCKÁZTATOM,HOGY MÉG NEM TALÁLKOZTAM NAGY BANDITTAL AMI ENNYIRE VETTE A LAPOT ÉS ÍLYEN KÖNNYEN PÖRGÖTT. Remélem sok örömed leled maj benne. Üdv: Szabi
Ez jó. Haver most vett 1250-et, a szalonban azt mondták neki, az egyetlen létező oldaldoboz, a giviV35(a gyári, ami, Tomatonak is van). Ezek szerint megért volna egy utánajárást.
Nem ezzel a képen látható motorral , hanem amiről át lett rakva, azzal kb. 160-nal csúszott be a ringen a kavicságyba. Ha jól emlékszem , neked nem volt ekkora a sebességkülönbség a flaszter és a motor között.
És a vizsga milyen volt? Én szimplán U forduló körben felborultam. Egy karc sem lett a motoron. Nézegettem, stabilabbnak tűnik a kiflis megoldás, de szerintem nem áll ki eléggé ahhoz, hogy megvédje a tankot. Vagy igen?
Háááát izzzzzzzzzééééééé....
Ugye a rajzok megvannak! Az hibátlan, köszönet a mintákért.
Viszont még gondolkodok a gyártatásán, mert a C -formájut már legyártattam, az jól funkcionál, és a bandit esetében szerintem jobb kialakitásu is , mert a hajlítás karja ( a távolság a felfogatástól) kisebb. ( most a képen az GSX1400 -é van berakva, de a banditnak , csak 10mm -esek a távtartók) . Viszont a vázra rögzíthető verziónál a felcsavarozástól mért távolság jóval hosszabb, így ugyanakkora terhelésnél nagyobb az erőhataás, hajlítás a rögzítési pontokra. A blokkra szerelt már dolgozott, vizsgázott a valóságban, az tuti, erről még nem láttam esési eredményeket.
Így eddig a blokkra szerelhető a befutó. Bár a széria szerű gyártást még nem kesztem el, mert mindenkire a bukócsövet sozzák rá a boltokban. Bár sokan tudjuk hogy a valóságban mennyivel több rossz tulajdonságuk van...
Esetleg hogy teljes legyen a kép , tóljál fel egy élő képet motorodról a gombával a központban.... Hat induljon egy újabb vita a témával kapcsolatban...
A felni a mi munkánk a komámmal. Gondoltuk gumicsere alkalmával kicsit feldobjuk a gépet. Nem tükörfényesre, hanem matt színűre políroztuk, így nem volt nagyon nehéz, és így ment a többi szűrke alkatrészhez. Nem kellett később sem suvickolni, hogy csillogjon.
Üdv.: Tibi
A gyártók már csak ilyenek miért passzolna minden.Egyébként otthon már tetőcsomagtartó galériát tudnék nyitni mert a surftartó miatt mindig más fefogatású tartót kell venni.Szerencsére ritkán cserélek autót.Mikuni!Te poliroztad fel a felniket vagy valami mühelyben csináltattad?Nagyon szép a moci látszik ,hogy volt gazdája jól járt ki megvette.Még mindig nem tudom melyik fokozetkijelzőt vegyem vagy hagyjam az egészet a francba?A pro-tech illetve az Ago ugyanazt tudja?És mégegy kérdés K.István lehetséges,hogy gyártasz le ilyen fokozetkijelző tartókat?
Ismerős. Ha nem én rúgok bele, akkor a párom. Ráadásul sógor nekinyomta a falnak, amikor költöztettem őket, a melózós motort meg felborították vele együtt. Kicsit gányul néz ki, de állja a sarat :D
Amúgy tényleg sokat foglalkoztam vele és nagyon kedveltem is a gépet. Szerintem az új gazdájának is sok örömet fog szerezni. Az pedig hogy milyen problémái lehetnek senki sem tudhatja előre. Eddíg tuti volt rajta minden 23500 km volt benne és naggyon ment!
Üdv.: Tibi
Ami tetszik az a Suzuki 1250S, a Yamaha FZ-1S és talán a Kawasaki Z1000, de inkább az első kettő közül valamelyik.
Majd tudatom, ha valamilyen elmozdulás, esetleg eredmény született.
Üdv.: Tibi
Kappa tartók.
Ugye a rajzok megvannak! Az hibátlan, köszönet a mintákért.
Viszont még gondolkodok a gyártatásán, mert a C -formájut már legyártattam, az jól funkcionál, és a bandit esetében szerintem jobb kialakitásu is , mert a hajlítás karja ( a távolság a felfogatástól) kisebb. ( most a képen az GSX1400 -é van berakva, de a banditnak , csak 10mm -esek a távtartók) . Viszont a vázra rögzíthető verziónál a felcsavarozástól mért távolság jóval hosszabb, így ugyanakkora terhelésnél nagyobb az erőhataás, hajlítás a rögzítési pontokra. A blokkra szerelt már dolgozott, vizsgázott a valóságban, az tuti, erről még nem láttam esési eredményeket.
Így eddig a blokkra szerelhető a befutó. Bár a széria szerű gyártást még nem kesztem el, mert mindenkire a bukócsövet sozzák rá a boltokban. Bár sokan tudjuk hogy a valóságban mennyivel több rossz tulajdonságuk van...
Esetleg hogy teljes legyen a kép , tóljál fel egy élő képet motorodról a gombával a központban.... Hat induljon egy újabb vita a témával kapcsolatban...