Tavasszal venni akartam egy használt oldaldoboz tartót. A tulajnak volt 1200-ese. (azon volt) Annyit mondott hogy az ő mocija soha nem "vette" így a gázt.
3-5000-es tartományban használom a motort legtöbbet. A gázadásra a reakció fantörpikus. Nekem ez a lényeg mert az az 1-2 plussz ló a tetején lenne érdekes ott meg nem járok.
A drágaságom kapott Gipro-t PC meg egy pipercrosss légszűrőt. A kipuff eredeti. 1800-as fordulaton 4.-ben rángatás nélkül megy. Városvan 4.ben tényleges 50km/h-val gyönyörűen egyenletesen jár a motor. Szerintem enyém volt a 2. bandit.
Én a funkcionalitása miatt raktam rá a hűtőrácsot. Lehetne a háló fekete mert így nagyon "hangsúlyos" a hűtő. Meg kell szokni.
Ha egy kicsit tovább motorozol akkor http://www.pinkmotors.hu/ -nál még olcsobban kapsz. Szerintem ilyen kommersz dolgoknál kár is a gyári alkatrészekkel foglalkozni, az utángyártottak a töredékéért pont olyan jók.
Szia Norbu!
Olvastam Bigman levelét és csatlakozom az ő kérdéséhez az ülés ügyében! Az ismerősödnek egy új vállalkozást kéne indítania: Bandit-ülés korszerűsítő ergonómiai Kft. például.
Bigman! Köszi a tippet. Ez a bicskei dolog érdekel engem. Valszeg még ma felhívom őket. Mégegyszer köszi!
Széles Utat Mindenkinek!
hogyan tudnank kideriteni hogy jo e vagy sem? nem motorozol mostanaban a dunakanyar fele veletlenul? vagy osszefuthatnank valamikor valahol, esetleg, aztan megneznenk hogy jo e.
Kérdésedre válaszolva annyit tudok mondani,hogy én is megjártam a kuplungkarral elborultam (álló helyben) a motorral és nekem is a vége tört le róla.A Bp-i FullGas-nal 13500 ft-ot kértek a gyáriért míg a Bicskei Suzuki Ineratnal ugyanez (szintén gyári )5100 ft volt de van ennél olcsóbb is (Biker World.,Nagyvas stb)igaz ezek csak utángyártottak de a célnak az is megfelel de te döntöd el,hogy melyiket választod.Én a gyárit vettem de még lusta voltam felrakni.
Vigyázz rá !
Néztem az adatlapodatés azt szeretném megkérdezni,hogy hol (laksz) csináltattad meg az ülésedet (mennyi volt ?)?Érdekelne engem is,mert 250 Km után már zsibbad a seggem egy kicsit.
Köszi a választ .
Sziasztok!
Csak gondoltam, elmesélem, hogy nagyon kellemeset motoroztunk ma a feleségemmel! Ráckevéről elmentünk Esztergomba. Felmentünk a Bazilikába. A templomba nem kellett belépőt fizetni, de a harangtorony 200/fő volt (megérte, mert csodaszép). A kupolába nem mentünk fel, mert kb 1 órát kellett volna várni, míg sorra kerülünk (az egyébként 250/fő lett volna). Nagyon szép volt minden és az oda vezető utak is jó minőségűek, tehát kiváló a túrázásra. Utána átmentünk Párkányba (Sturovó) és nagyon szuper mellékutakon haladtunk (Muzsla és Búcs felé) Komáromig (Komárnóig, ahogy szlovákul mondják...). Jó kis liftezős, hullámvasút jellegű, súlytalanságos mellékutakat találtunk.
Komáromban a főtéren a Fekete Kutya vendéglőben ettünk egy finom tót kaját (sült tarját párolt káposztával és knédlivel). Én bablevest is ettem fst.csülökkel, meg ittunk összesen 9 dl üdítőt. Mindezt összesen átszámolva 4400 Ft-ért (borravalóval együtt). Hát mit is mondhatnék, ár/érték arány tekintetében nem volt rossz! Onnan egy kis kitérővel (anyós látogatás) hazafelé vettük az irányt. Mentünk összesen 300 km-t. Költöttünk tankolással együtt, meg belépőkkel, stb. kb 9.000 Ft-ot. Szóval szerintem nagyon jó volt! Remélem legközelebb nem csak mi megyünk, hanem szervezünk egy-két közös kirándulást. (remélem kedvcsinálónak nem volt rossz a rövid beszámoló)
Üdv mindenkinek: Pali és Borcsa. (Ja, ha együtt megyünk, az anyósékat kihagyhatjuk .
Nem a végsebesség volt a fö szempont,csak azt akartam kihozni az egészböl hogy 1250létére én többet vártam töle,de ez a saját véleményem.Cimbijeimnek R6,636ninja,gixx600van,álladdoan kikerültek mint a pocsojátRáadásul nem kell gumit vennem 4000ént
Nem akarom tényleg elvenni a kedved az új mocidtól,de a 600F végsebességre sportmotor létére midkét banditomnál lassabb volt picivel pedig 265-öt mutatott az órája az én légolajosomé 260-at.KB bandit ment 245-öt 600F 240-et. Hangsúlyozom pályára sokkal rövidebb féktávja, nagyobb kanyarsebessége miatt mindenképp jó döntés volt,de ne lepődjél meg ha rádver egy bandit a célegyenesben
Szeva führer,teljesen igazad van nyomaték dologban de nekem a kanyarsebesség és a suly volt a fö szempont.
Az én 1250em 243nál(óra szerint) ugy megállt mint a szög.230tól meg már kinszenvedés .De mivel a bandita egy turamotor nem is kell neki 300at mennie.Ugy jó ahogy van
3-5000-es tartományban használom a motort legtöbbet. A gázadásra a reakció fantörpikus. Nekem ez a lényeg mert az az 1-2 plussz ló a tetején lenne érdekes ott meg nem járok.