a másik pedig .. hogy te nem gányolsz ............ a gyári gsx nek fém siblerei vannak ezzeknek teljesen más nyomásokon jönn meg az emelkedésük ? mig a képeken látom a második generácios bandit porlasztó sor van ... ezzek műanyag dugósók két külön világ a nyomás külömbségük és a rugó erejük
és még egy az aki vesz 4db fuvokát 150db ft ért és ki kisérletezi az szerintem nem gányol csak okosabb mint az aki meg veszi 30 000 a szetett amerikából vagy agónál
Én vájt fülű vagyok (zongora hangolás) és bizony a gari után amikor először került bele Zölditől a Motul 5100, egyből hallottam a különbséget. (A bolt az Actevot forgalmazta ahol vettem a motort.)
Ati!
Nem szeretnélek "ekézni", de az olvasottak alapján hiányoznak az alapok a beavatkozás sikeres kimenetléhez.
Mivel a GSX blokknak nem a bandit a karbisora, így bandit karbisorba vett DYNO stage 3 sett nem biztos hogy meghozza a kivánt eredményt. Itt nincs fehér és fekete...ezt a monitor mögül nem lehet elmondani, hogy merre mozduljál el. Föleg azért is nehéz, mert nem tudni a motor állapotát, kopottságát. Elöször mindig a blokkot szokás kimérni, rendberakni, henger dugó, hengerfej, szelepek, hézagok oldalról...utána jön csak a karburálás...
Lehet tévedek, de nekem ez jön le...(Tasi leírt egy receptet kiindulásnak a mélyebb tapasztalatai révén, de ezt lehet egy kopott motor nem tudja lekezelni.)
Hasonló a szitu, csak én visszafelé haladtam. Volt egy pár különböző átmérőjű tűm és a vastagabbtól lefelé próbálgattam őket. A láncra tettem egy rongyot és fél perc/cseppig cserélgettem. Lehet hogy még egy fokozattal vékonyabb jobb lenne, de úgy vagyok vele, kidekázni nem akarom, inkább picit több legyen mint kevés. Két változója van a dolognak, a hőmérséklet, az olaj minőség. Nagy melegben gyorsabban csepeg, hidegben lassabban, ez egyértelmű, mivel az olaj viszkozitása változik, de a franc se foglalkozik vele. Ha túl sok mindent figyelembe akar venni az ember, akkor belegabalyodik mint a meztelen cigánygyerek a hózentrógliba. A túl bonyolult gondolkodás oda vezet, hogy olyan problémáim támadnak, amik tulajdonképpen nem is léteztek
Kösz a képet.
Ez a két ok amiért nekem is kellett.
De nem rakok erre a helyre semmit..........Sokkal messzebbi a jeladóm és bármiféle felfogatási hely.............a gond hogy ami vastagságban elférne azt szerkezetileg instabilnak ítéltem,főleg hogy mozgó lánc közelébe én (saját vélemény) műanyagot látnék mert azt gond esetén bedarálja és kiköpi.István megoldása a legjobb de ahhoz vázcsavarokat kéne bontani,távtartót esztergálni,ennyire nem érzem fontosnak a dolgot.Meg tudnám csinálni de túl lusta vagyok.
Most megfordítottam a beállítási procedúrát.Sajnos meló miatt hosszú út kizárt így 10 Km-es etapok vannak igázáshoz.
Elzárt állásban nincs kiszóródás a gumin.Apró lépésekben megnyitom,ha elérem a kiszóródást akkor visszább veszem és megvan a kívánt pont.Ennyi.
Nem akarok ganyolni :) megveszem a fuvokakat gond nelkul ha van hol.amugy ko nyen jon le es fel a karbisor.nincs vele gond.a fofuvokan kivuleg melyiket kellene cserelni?amugy meg bizony a kipuffszelepek neha be is zorogtek mikor probalgattam
Tegnap megvolt az 1.000 km-es szervíze a CTXnek.
A használati utasításban 10W30-as olajat javasolnak, de a szervízben 10W40-eset tettek bele. (Természetesen Castrol Actevot)
Rákérdeztem, azt mondták ez is jó bele, mindegyik CTX-be ilyet tesznek.
Szerintetek ez oké, hogy "felülbírálják" a gyári előírást?
Hazaértem, itt a kép róla. A sebességi fokozat jelző (gps szenzor) felső csavarja alá van fogva egy L -alakú furatos lemez (úgy rémlik 30 mm-re van a hajlítástól a furat, hogy a görgő közepe felett legyen a tű). A képen szereplő injekciós tű túl hosszú volt, elérte a lánc és bedarálta, az új tű kb 15 mm-re le lett vágva. A sárga tű külső átmérője 0,8 mm, ez már egy picit túl adagol, ettől vastagabb semmi esetre sem jó! Ha a farokban, a hátsó lámpa előtt van a tartály, akkor a hidrosztatikai nyomás olyan, hogy sárga tűvel fél percenként cseppen. Ebben semmi extra nincs, amíg a gyújtás rajta van, csepeg. Ha pirosnál állok, akkor is. Azért adagoltatom picit túl a sárga tűvel (különböző színek különböző átmérőjűek), hogy esőben se legyen gondom az olajozással. Már 3500 km-t mentem vele, teljesen bevált. Negatívumai: bevásárláskor a parkolóban 1-2 csepp a motor alatt, középsztender mosáskor mindig ronggyal törölgetve mert taknyos picit, valamint a házamnál ahol a motor rendszeresen áll, a középsztendernél folt a betonon, de leszarom. Gyűlölök láncot pucolni, ezzel a lánc élete a két-háromszorosára nő. Ez a kettő az amiért nekem nagyon jó.
az ilyen öreg levegös vasakat leg egyszerűbb igy : de függ a kopotságtól is
36 karbi 2*3 mm luk a két szélső fő fuvoka 135 vagy 140 a két belső 140- 145 az alapjárati 35 - 37,5 a rugoból 2 menet ..le tű alsó 1 cm re ki hegyez .. a kehelycső 10 % nagyobbra dőrzsárazni gyertya a két belső 240 a két külsö 210 és 0.3- 0.4 le venni a hengerfelyből ..
Megelőztek, leírták, mik a problémák, és a megoldás. Èn mint korábban említettem, nagyon óvatosan bánnék ezzel a kérdéssel, mert a hengerfej a gyári karbi-légszűrő-kipurendszerrel is hajlamos a gátrepedésre, sőt már lehet a tied is el van...Javítani nem igen lehet, mert ilyen mélyen nem lehet az alut meghegeszteni, mert elviszi a hőt, és habos fos lesz csak a varratgyök.
Józsi mindent faszán el mondot ,,le írt ........nincs elég folytás a kurva k§n szűrő miat ..... ezért a siblered nem tud fel menni .............ki kell kisérletezni ÉS mindent dukumentálni ..hányasfúvoka milyen benzint szintnél a TŰ hol állt ,,stb ,,stb sac 20 -30 karbi levétel és kurva JÓ LESZ !
Ti témáztok halálra unalmasan minden nap a szájbabasz....tt olajzón minden nap vazze! De legalább nem unatkoztok! én meg csak néha megfújom,meg letakarítom oszt megyek vele! És még mindig a gyári lánc van fent!
Ahogy leirod a tuneteket rohadt szegeny lehet a keverek. Ha ilyen szurod vant fenn es raadasul kozel nyitott a dobod akkor akar egeszen 150-ig is el lehet menni fofuvokaban. De az a baj hogy neked a legjobb lenne megvenni a stage 3 kittet ami pont neked kell. Allat lasz a motorod.
De ha nem es ganyolni akarsz akkor itt van nehany tipp:
A suber aljan van 2 vacuum lyiuk. Nagyobbitsd meg fel millimeterrel. Ezaltal a suberok sokkal gyorsabban emelkednek amit epp a legszurod gatol. Eloszor nezd meg hogy mekkora a gyari lyuk hogy barmikor vissza tudj menni oda ha tul nagyra sikerul. Kiserletezessel mehetsz feljebb is de 1mm-t mar nem ajanlok.
A fofuvokaban 5-tel lepcsozetesen menj felfele addig amig jo nem lesz, ahogy mondtam akar 150 is lehet. Vigyazz mert ahogy most van nagyon szegeny es tul hevitheted a motort akar a kipufogo szelepek is banhatjak.
A benzinszinten is emelhetsz bar ezt igencsak ovatosan ajanlom, 2mm-nel tobbet ne emelj a gyarihoz kepest.
Jo mulatast.
Szerencsere konnyu leakasztani a karbisort.
Eredeti K&N légszürö,2 darab.A fúvóka 102,5-ös.
A membránok hibátlanok. Az a gond hogy mikor próbálgatom egyhelyben a gázadást akkor kb.minden 10. gázfröccskor felpörög a motor ahogy kell akár 8-9 ezerig de 9x csak 4000-ig és tovább csak fullad.Menetközben max 4000-es fordulat.A gyári karburátorsorral is ezt produkálta.Azért gyanakszom már villanyhibára.Gyujtotekercseket is átpakoltam a Banditról de ugyan az.Amit nem értek abszolút hogy miért pörög ki néha rendesen és 90 százalékban pedig 4000-töl csak fulladós hörgés amit produkál
és még egy az aki vesz 4db fuvokát 150db ft ért és ki kisérletezi az szerintem nem gányol csak okosabb mint az aki meg veszi 30 000 a szetett amerikából vagy agónál
http://www.agomotors.hu/websho...
mert ugyi ez a kitt 13. 5 bár nyomásu motorhoz van hangolva
csak a gányolás szerintem nem ez hogy 5 000 forintból ki kisérletezel valamit