Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Villanyhibából(zárlat,kontakthiba) adódóan lehet olyan hogy nem pörög 4000 fordulat fölé a motor? karburátoros. 1200-as Bandit karburátorsor van fent amit ma csavarra szedtem,kipucoltam össze is raktam de ugyan azt csinálja a motor.Idáig erre gyanakodtam de mostantól már villanyos bazmegre gondolok
visszakűdtem
megvolt
Dobnál nekem egy mailt?
Adatlapomon cím.
csak a papírom van meg
szerelő lennél?
Kezdem azt kivenni a rébuszaidból.
Ide írtam, mert üzifalra nemkapsz mail érteítőt.
DHL. Hozza ha nem akad el a vamon akkor egy masfel het.
Szolok.
En lattam mar.
Nem garmin.de nem olyan rossz.
Szolj legy szives, ha megjott a GPS.
Meg szeretnek nezni egyet, erdekelne, hogy a BT headsettel parosodik-e milyen a kepe stb. es meglesnem a scottoilert is. Koszi!
De Zolinak nem rendes motorja van hanem angol
Majd linkelek róla képet, fotóztam amikor építettem.
Jaaaaa.........az mas.........kb 15 centire a blokk oldalaban felfele.
A lanckerekvedo az vedo........csak egy darab muanyag.
Gps jeladó: gearing position system, vagyis a fokozat érzékelő a kis lánckerék dekni alatt.
Nincs jelenleg gps a motoron.
De jon egy hamarosan hongkongbol.
Az vizallo.
Nekem a GPS jeladó alá van fogatva egy kis lemez, furatban pedig az injekciós tű. A csepp sacc 3 cm magasról cseppen a görgő közepére ha függőleges a motor. A cseppet a sebesen érkező görgő szétcsapja.
4 perc/2 cseppnel tarthatok deez a lanckerek ket oldalan hozzaer viszonylag nagy csepp de nem csepp mert folyamatosan keni a kereket.
nekem 2.5 percenként csepent ..és így van be vezetve a lánc vezetőbe ,,,,,,,,,,,ha folyamatosan megy kurva sokat tesz rá ,, így 100 km ként 2* nyitom rá 10 km -re mindig olajos aláncom és szaros CZ lánc van rakjta kb 40000- 45 000 ota és 1 mm ert nem emelkedik el hátul ....
Nem kell annak jól láthatóan olajosnak lennie. Fél-egy percenként egy csepp bőven elég. Ha megállsz, az olaj minden kis résbe bekúszik. Szerintem nem kell aggódnod. Én amikor mosom a motort, végig törlöm száraz ronggyal a láncot meg a lánckereket egy perc alatt, majd beindítva tök vékonyan megfújom az egészet WD 40-nel, célzottan a két o-gyűrűket kicsit jobban. Csillog mint a Salamon töke.
Stihl.........tapad.Elvileg.
Nekem pont a görgő közepére cseppent fél percenként egy cseppet, szintén gravitációs. Nekem molos láncolajam amikor elfogyott, sima motorolajat töltöttem bele. Ezt kicsit szórja, hígabb. Hígabb olaj jobban szétkúszik mint a sűrű tapadós.
Olvass vissza.
Pont ezért kérdeztem hogy ezt visszábbvehetem?
Mondták hogy igen mert sok.
Visszábbveszem és nem fog.
Lehet állítani............a sprayt nem.

De mindenki azt használ amit akar...............ha lehet ne kezdjönk olaj vs. spray flamet mert tökönkarmolom magam.
Azért kenődik az olaj rendesen a gumira is meg a felnire is!

Itt írja hogy lehetetlen.

Viszont egyszerű ötletként ha már EU tagok vagyunk és EU követők egy német vagy angol forgalmival rendelkező jármű elé akadályt nem gördíthet magyar okmányos.

Vagy igen?
így van, ahogy én használtam a motort felesleges az olajzó. Befújom 400-500km-enként egy spray elég bőven egy szezonra
Szóval úgy gondolod, hogy nem releváns az eset, mert nem igen tapasztaltad ki a dolgot?
Erről tudsz valami hivatalosat? ez így faja lenne nagyon