Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:)
Közben suzukis lett a csávó :D
Az -az én nem is nagyon bírtam vele,a kistesó a cr250 volt az ideális,ha már crossmotor,ogaz nekem az endurók jobban bejöttek, pl a husqi,
Cr500...hmmm....eddig az egyetlen amin picit azért féltem.......elhagyott krosszpályán 2.-nál feljebb nem mertem kapcsolni,brutális.......sík földesúton 4.-ig,aszfalton meg amit művelni lehetett vele....
Neeem megyek el extrém irányba.
Futóműben lehet,nem tudom,de az én súlyom alatt kibírt simán 3m magas ugratókat,többet is kibírt volna én voltam kevés,viszont ilyen brutál motorja nincs más crossmotornak az tuti mentem Husaberggel husqvarnám meg volt kettő,na meg ktm is...
Száraz súly . Plusz üzemanyag és máris ugyanannyi. De végülis mindegy nem egy kategória egy KTM-mel. Futóműben meg sem közelíti
Ez is tetszik!
Az se lehet olyan jó terepen,igaz kinek mi a terep,nekem ahol nincs út...semmilyen.
bocs 105kg..
A cr500 kb 150kg..
Ja, ja. Kb. 14 éve. Egyszer itt is "összefutottunk".
..vagy inkább egy 450 EXC a maga 115 kilójával
Nem az én árkategóriám.
DaVefr kollégát ismered? Skodázott sokáig, ott is cbr900 karbisor készült felröppenni mikor Feliciává változott a 120.
Terepre itt a 660-as kistehén,de komolyabb terepre inkább DR 400 kell vagy Cr 500 ,de ezekkel meg közúton xar...vagy már csak terepen mész majd?
OFF lesz...
20000km-ert használtam a blokk haláláig, de nem törés vetett véget neki...
Ez egy mezei sziámi csatornás öntöttvas hengerfejes 120-as skoda motor volt. A gyári 50Le @ 5000RPM, 82Nm @ 3000RPM-t sikerült feltuningolnom 70Le @ 5830RPM 95.8Nm @ 2960RPM-re úgy, hogy 2500-tól 5500-ig végig a maximális nyomatékot produkálta. Érdemes megnézni a nyomaték görbéjét:
http://users.atw.hu/rwdtuning/...
Hogy legalább a motorokhoz legyen köze a hozzászólásnak: CB400-as honda karbisorát tettem fel rá:
http://users.atw.hu/rwdtuning/...
Az 1-est 9000-ig, a 2-est 8000-ig, a 3-ast és a 4-est 7000-ig forgattam el (alulvezérelt skoda motor!). A kilóméteróra tudott "Czechoslovakia"-t is mutatni. 2 kuplungot, 2 váltót és egy rakás féltengelyt használt el a motor...
5-ösben 6500-as fordulaton is lehetett vele folyamatosan haladni. Ez lett a blokk halálának oka is. Egy ilyen hajszolós mentet során kiköpte a hengerfej tömítést. Utána bármit csináltam kb 1000km-t bírt egy HF tömítéssel, aztán vízforralás. Amik ilyen problémát szoktak okozni ennél a blokknál, azokat leellenőriztem (hengerfej sík, hüvelykiállás rendben, öntöttvas nincs elrepedve...). Aztán amikor rövid időn belül negyedszer is kiköpte a tömítést, elbontottam a blokkot és az alkatrészeit kiárultam. Utána derült ki, hogy a blokk vetemedett el, a tetejében 0,2mm hupli volt (ennyivel volt lejjebb a közepe, mint a két vége).
Fiatalság, bolondság. Most egy Favorit motorral a fenekében alussza csipkerózsika álmát a skodám, természetesen CB600-as karburátorsor van hozzá.
Azért az új 1l-es V-stromra ülj fel, mielőtt döntesz!
Csak húzzad neki, mert az olajkályha döcögve 30 alatt olyan hőt nyom, hogy az oké megsül a blokk de a pöcsöd is impotens lesz a hőtől.

Értem már Tasi miért szereti húzni az olajkályhának, mert szereti a szexet és nem akarja, hogy a cerka a hőtől lelankadjon.
nekem van egy DR650 -m ami nincs beírva tavaly talán ha mentem vele 100km-t , terepre kicsit nehéz országúton meg halovány pláne ha megvan pakolva ... persze ha nem siet az ember akkor ok , terepezni is lehet vele felmegy olyan hegyi utakon fejnagyságú kövek közt is ahova csak a 4x4 -es rönkhúzók mászkálnak de egy mostani 100 kiló körüli endúró szinte elrepül mellette... a másik meg kondició meg magasság kell, terepen nem árt ha meg tudja az ember tartani felemelni, arrébrakni kipiszkálni a sárból
Na én pont nem azért akarok enduro-t amiért sokan vesznek, mert
"átsiklik" a kátyú felett, hanem azért, hogy off-roadozni is tudjak.
Éppen ezért a kevésbé enduro-s inkább túrás darabok (DL, Vara) kiesnek kapásból.
Mondjuk itt kifejezetten örültem volna, ha már nem a Banditon ülök, mert akkor nem kellett volna "pipiskednem".
na nehogy éljek vele
akkor meg nyugodtál ............ ok ..... de ha van a méretedbe pelus itt ki jelentem bármikor egy proba köre oda adom az öreg gigxert ... eről sokan tudnának itt mesélni neked ,, hogy össze fosták magukat
Igy kiraly minden, ami nekem nem tetszett hogy a 600asok homokozni valo motorok
most azon gondolkodtam .. hogy mikor 30 ével ezelöt a etz nyomtuk és a balatonra jötek a németek ,olaszok stb az akori motor gyártás csucsaival néhány ember csak ámult és le eset az áluk és halgaták a motor hangot.. akkoriban is nem egy motoros társam monta :

minek ez a kurva nagy ló erő , ezzek biztos kurva sokat fogyasztanak stb ,, stb ......aztán nyiltak a határok és az ügyesebje hozta be a meg unt le harcolt Japán gépeket az én első vasam 1985 be egy cb 400 Honda volt 2 henger hengerenkén 2 szelep 38 loerő az etz hez képest iszonyuan tolt öninditos volt akkor azt mondtam .. nem is kell erösebb... 1987 ba mégis cserelett egy 600 gpz -re 68 loerő 6 sebeség .. tudta a 210 et ... maga volt a menyország fekete/pirosba ........... akoriban is voltak motorosok akik meg tudták venni az ujat ....... 89 be cbr 1000 - vett eyg idösebb ismerösöm .....ÉN meg neki áltam ,hogy minek enyi lo erő egyszer egy csajt vitt aki le eset a motorol gyorsulás közbe .... mondtam is minek 100 loerő feleti gép a kis gpz ugy dőlt az akor legszélesebb 140 gumikon mint a picsa és mikor össze verödöt a banda .. irány a balaton ... kertek allat semmivel nem mentem lassaban mint a 900 gpz vagy a 900 old born
és meg voltam gyözödve nekem nem is kell a kis gpz nél jobb ...

egy szer ugy alakult hogy meg kaptam az egyik cimbi uj 900 gpz 118 lovas apám még ma is ki ráz a hideg ... NEKEM KELL EGY Ilyen ... végűl is 750 gsx r let belöle 115 lovas de ez sem volt elég jőtt az 1100 zzr és a 1100 gsxr amit már meg pöcköltem ..

na csak oda akarok ki jukadni ..... hogy nekem is volt 600 korszakom és is lapra tetem a 180 kilos motorokat de egy 270kg-os xx vagy egy 260 kilos gigxert nem lehet kint aporos uton lábtartoig engedni mert ha .... el megy nem fogja meg senki ..............
mivel 16 éve csak 150 + loerőkel járok és 260- 280 kilos motorokal ezt tiszteletben tartom ....de ugyanakor lehet lassaban ,kimérteben közlekedem a szerpentinen mint a künyü motorosok ...
fel gumizott pályán meg még ma is szikrázik a lábtartó ,,, de az nem az én világom ÉN szertem 260 -nál visza tolni a váltot 4 be ez okoz nekem gyönyört azt kész ....