Zoli!
Tedd túl magad rajta!
Mondjuk, tényleg jobb az általad kedvelt technika, mint amit mi, vagy mások favorizálunk, akkor sem fog változni semmit radikálisan a véleményünk, söt ahogy látod mindent meg lesz téve, hogy ne kerüljön felülre, mert más az értékrendünk.
Az oviban arra az ovónénire emlékeztetsz aki meg akarta etetni a tökfözeléket, mert hogy az milyen finom, és mennyi vitamin van benne...egy két kanállal sikerült eltuszkolnia, csak utána jó telibe lett hányva!
A dolgon az sem változtat semmit, ha raksz a fözelék közepébe dobostortát!
Ha nem megy bele a fejedbe a diszlekszia és annak következményei...meg azzal párosuló düh, amikor nincs is ilyen próblémád, csak mást "fordít le" az agyad mint ami oda van írva...
Azért sajnálom ezt az egészet, mert ha átugrasz a gixer fórumba 2012 jan-február, még meg vannak a nyomai, mikor én sem tudtam pl Tasi-val dülöre jutni...rohadtúl nem vagyok rá büszke, arra viszont igen, hogy eröt vettem magamon, elfogadtam olyannak amilyen, és képes vagyok az értékeit látni...Ha ti sem a hibáit öntenétek mindig a fejére az elmúlt idöben oly sokszor, lehet hogy tudtatok volna már találni más beszélgetési formát is.
Igazából azt nem értem, ha te meg vagy gyözödve a döntésed, helyességéröl, hogy jó jármüvet választottál, akkor miért számít az amit bárki is mond. A 1400-esem sehol nem jegyzik, zselékockaként vonul be a történelembe, de nekem mégis mindig "A MOTOR" lesz, mondhat róla bárki bármit. Ennyi!
A láckerék,lánc görgők olajosak
o gyűrűk nemigen.Oldala sem max az éle.............ha feljebb veszem a cseppszámot akkor a felnire szórja ami utána felkúszik a gumira.
Sima gravitrációs a cucc.
Előbbutóbb magam is megtalálom a jó beállítást csak lerövidíteném a folyamatot.
Eszemben sincs az ujrakezdés mert tényleg felesleges.
A kíváncsiság és nem plázacicás hiszti hajt.
Hány év tapasztalat után kell egy interneten 2 perc alatt ellenőrizhetően fals adatot kp-nek venni?
"Én eléggé visszafogott voltam"
Ohh, én is!
Amúgy belátom naívság azt hinni, hogy egy ilyen irracionális témába, mint a "motorzás" lehetnek " teljesen azonos" feltételek, és nézöpontok. Látszott is, hiszen az álláspontok egy mm-rel nem kerültek közelebb egymáshoz...
Számomra egy dolog nem mindegy, hogy hosszútávú tapasztalatok birtokában védem az álláspontom, vagy csak pusztán egyéni elképzeléseimmel próbálok valakit meggyözni a vélt igazamról...
De, én Zöldinek írtam, aki azt írta, hogy neki kanyarból kigyorsítva, 6000-es fordulatról, még csutka gázon sem csúszik. Nekem meg néha még gáz nélkül is :-)
Egészen végig nem volt közös a nevezö, és számláló is random szerüen változott, ezért nem lesz megoldása az egyenletenek a racionálitás halmazában...
(hiába irtuk majdnem meg terjedelemre a "Háború és békét" "mindenki örömére")
BT 23 után most PR3-at.
Persze ha meleg van, száraz, pormentes az út és a gumi is meleg akkor kevésbé (csak olyan esetben ha rendesen be van döntve a gép) , na de ilyen többnyire valamelyik ringen fordul csak elő, idén alig találkoztam ilyen viszonyokkal...
Magyar konyha!