Igaz , hogy ez nem Mikuni diagramm, de látható, hogy melyikgázálláson, melyik része a karburátornak , ami legjobban belepofázik a keverék minöségébe.
Látható, hogy a föfúvóka, csak a majd teljesen nyitott utolsó harmad gázállás levegö-benzin arányáért felel, ha közép tartományban sovány a keverék, akkor a segeer gyürü elrakásával lehet változtatni. De belepofázik a tü kúpossága, úszószit...bla-bla-bla
Attól függ. Lehet, hogy a 150-es főfúvókával annyira túllőttél a célon, hogy közepes terhelésnél is jó lett (teljes terhelésen meg már dús). Próbaképpen feljebb teheted kettővel és nézd meg, hogy 1/4 ... 3/4 gázállás között, hogy változott a motor ereje.
Szia!
Terveztem hogy elugrok meglatogatni teged Juliusban de sajnos rohangaltunk, keves volt az ido. 3 hetet voltunk otthon. Jovore talan osszejon es dumalunk egyet. Addig is itt....
Közben látom, hogy már megírták neked és segített is.
Nekem széria jellegű kipufogóm (szerintem hangosabb és kisebb fojtású ez a Sito, mint a gyári) és K&N betétszűrőm (az eredeti helyére megy be) van, plusz 1200-ra fel van fúrva. Nekem a Dynojet Stage 1 közeli beállítás jött be:
Pilot: 47.5-ről 52.5-re (köszi Zöldi!)
Főfúvóka 107.5-ről ~110..115-re (nem dörzsárral, hanem 1.1-es fúróval készült)
és a fúvóka tűket feljebb raktam kettővel.
A tolattyúkon nem fúrtam, de olyan légszűrőhöz ami neked van, lehet, hogy kellene...
Felujitom.oreg harcosokra izgulok miota nem ajanlatos ugy jarnom ahogy az elmult evekben.a banditot erre a celra vettem hogy kicsit jobb legyen mint amit tud technikailag.gyari allapot felejtos mert ez a darab eleg hianyos volt mikor megvettem,szoval mix lesz belole.eredeti allapotra itt a kawa z500
Tokeletesen ertem es szerintem is az a helyes sorrend.dugokig lebontottam a blokkot ugy 2 honapja.meglestem a toteleket.hengerek szep simak,kopas is minimalis a hengerek legtetejehez viszonyitva.a fej nagyon koszos volt belulrol,repedes nulla csak a fejpakolas volt mar kuka.uj tomiteskeszlettel osszeraktam es a blokk csendben jar minden zorej mentesen.haver 600-as 2000-es banditja hangosabb.elozo tulaj csak rotyogott vele alapjaraton ugy 15 evet.szelepeket beallitottam.karburatorrol termeszetesen tudom hogy nem ra tervezett de az eredtijetol sokkal kobban teljesit.azon rendes szinkronizalast sem tudtam elvegezni.valoszinu hogy valahol szelel.ezzel a banditossal mint a svajci ora az alapjarat.csak a fordulattal volt gondom.most higyegfurtam a fuvokakat mar ez a hiba is elharult egy rovid terovel leprobalva.persze meg nem az aminek lennie kell de a jelenlegi fekrendszere mar ez sem birja a ven kecskenek.sorban lassan osszeganyolom a masinat.erdemes eredmeny csak tavaszra lesz,addig csak legozok meg kiserletezek.termeszetesen mindig kikerem a tapasztaltabb velemenyet es meg is fogadom :)
Isten aldjon benneteket :).150-re megfurtam a fuvokat proba keppen es elmult a problema.egyenlore sikerrel kart a ganyolasom :)angol forumokon mar sok helyen elolvastam hogy mit ajanlanak ezekhez es ott majdnem mindenhol 147,5-os fuvokakat ajanlottak.engem az zavart hogy 10-bol 1x forgott a motor viszonylag rendesen es nem ertettem hogy miert a valtozas.ha folyamatosan szar lett volna akkor nem is agyaltam volna rajta de nem ez volt a helyzet.az hogy a motorra osszevissza alkatreszeket raktam jelenleg az nem jelent hosszu tavon semmit.2 honap es ezt a gepet is vazra bontom csak meg akarok vele szorakozni 1 honapot amig jo ido van. Meg egyszer koszi a megerositest fuvoka ugueben :)
Elvileg jó beloe, rövid időn belül biztos nem lesz érezhető baja ettől, de....és megint a de, mert ez egy új gép új fejlesztésekkel és könnyen lehet, hogy pár helyen annak az olajn ak a tulajdonságait igényli amit írnak hozzá, erre a Fiatok, Alfák és Lanciák a legjobb példa vagy az olasz drágább motorok mint pl. az MV Augusta és hasonlók, amikbe ha nem a könyvében (sokszor márkát, típust is írnak) írt olajakat teszed (igen, a fiatnál is) viszonylag hamar bajuk lesz (na jó, a fiat tovább bírja )......nálunk a váltó ilyen (persze a motorok is), egy szerviz sem, de boltok sem foglalkoznak a GL előírással és simán beletesznek (szervizek főleg) bármilyet mondván a váltónak mindegy.....oszt mégsem, 100-1500000km alatt érezhető változás és 300 körül beállás következik be (ez 2-3 év általában) ......legközelebb inkább a belevalót tedd...
Ez a 10W-30 vmi új divat a gyártóknál? Mert pl. XX-hez 2004-ig 10W-40-et, 2005-től 10W-30-at ajánl a Motul Tavaly vásárlás után 10W-40 Actevo-t öntöttem bele, amit hétvégén cseréltem le 6 eKm után. Most Motul 5100 10W-40-et kapott - el kell mondjam, hogy sokkal f@szább lett a váltó az Actevo-hoz képest
Arról az apróságról nem is beszélve, hogy a öreg GSX karbik tök függölegesen állnak, és ehhez van a úszóház, úszószint megadva...
A Gixer-Bandit blokk karbisora, meg meg van döntve jó 10-15° fokot elöre...látszik is, hogy felszerlt állapotban a uszóház osztósikja nem vizszintes...így a beállított úszószint is teljesen más lesz, nem beszélve, hogy a megdöntött állapothoz van a furatozás fúvókázás...
Igaz , hogy ez nem Mikuni diagramm, de látható, hogy melyikgázálláson, melyik része a karburátornak , ami legjobban belepofázik a keverék minöségébe.
Látható, hogy a föfúvóka, csak a majd teljesen nyitott utolsó harmad gázállás levegö-benzin arányáért felel, ha közép tartományban sovány a keverék, akkor a segeer gyürü elrakásával lehet változtatni. De belepofázik a tü kúpossága, úszószit...bla-bla-bla
Terveztem hogy elugrok meglatogatni teged Juliusban de sajnos rohangaltunk, keves volt az ido. 3 hetet voltunk otthon. Jovore talan osszejon es dumalunk egyet. Addig is itt....
Nekem széria jellegű kipufogóm (szerintem hangosabb és kisebb fojtású ez a Sito, mint a gyári) és K&N betétszűrőm (az eredeti helyére megy be) van, plusz 1200-ra fel van fúrva. Nekem a Dynojet Stage 1 közeli beállítás jött be:
Pilot: 47.5-ről 52.5-re (köszi Zöldi!)
Főfúvóka 107.5-ről ~110..115-re (nem dörzsárral, hanem 1.1-es fúróval készült)
és a fúvóka tűket feljebb raktam kettővel.
A tolattyúkon nem fúrtam, de olyan légszűrőhöz ami neked van, lehet, hogy kellene...
Alul leírja miket használt fel...a katana meg a te vázad minimáliasan különbözik (néhány fül, felfogatás) meg a blokk is szinte teljesen azonos...
Felújítod, vagy alkatrésznek kiárulod?
A Gixer-Bandit blokk karbisora, meg meg van döntve jó 10-15° fokot elöre...látszik is, hogy felszerlt állapotban a uszóház osztósikja nem vizszintes...így a beállított úszószint is teljesen más lesz, nem beszélve, hogy a megdöntött állapothoz van a furatozás fúvókázás...