Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na hát akkor a második képlet vagy... és inentől kezdve nem is kell nekünk beszélni ..

mert bármit irhatsz ide pista gyula shefeeld bigroad 23 England

és ez nem személyeskedés ............ ugyan azt nyomod a teljesitményről mint én ,, csak te ki tudja honnan

ÉN innen Mányról ... maradok tisztelöd csak ne szolj hozzám !
Igen, ez számít, nem a csúcsteljesítmény!
Mármint egy átlag motorosnak...
Tais!

Add meg magad! Hülyeségen kaptak, rosszul irtad...ha nem teszed itt fognak ugrálni a sírodon egész nap...
Ahogy leírtad semmi értelme, más kérdés lehet tudni hogy mire gondoltál, de itt most az a lényeg hogy fogást találtak rajtad, és megy tovább a számháború.

Ez a srác itt korrektül leirta levezette.

Látszik is a lényeg: 6000 -nél a DL 650 kb 60Nm -t tud ez ca 38 kW. az 1200-es bandit tud 100Nm-t ... az meg 63 kW...
Ennyi...
Szánalmas alak vagy. Én szégyenlem magam helyetted is és kérek elnézést a többiek nevében...

A Nevem.: Végh József
Címem.: Langkampfen, Flurweg 2. Ausztria
Ez az egy Nick nevem minden létező helyen, hosszú évek óta. És ez az egyetlen is....
Mire vagy még kíváncsi? gondolom semmire, mert a részletek mind azt igazolnál, mennyire mellé lőttél ebben is....
Szerencse, hogy nem tudod ki vagyok, mert akkor jönne a
személyeskedés....

dehogy is ........... kurva anyáztunk itt már páran ... és sokszor nem volt igazam .......... nem is firtatom mert szégyen rám nézve !
hogy ki lehetsz te nem tudom !

lehet a baj kavarok......és kötöszködök hetedik álnéven futó kitalált három táj képel meg tüzdelt kötözködő ..............

az is lehet hogy egy svább országban dolgozo unatkózó valaki ,, mert ugye a Hanzi téged ott ember számba sem vesz ,, szóba se áll veled épen ezért ide jössz hogy magyar szót halas és tolod a mesziről jött ember azt mond amit akkar meg amit szeretne ..

hogy valojában ki vagy ? egy névtelen, arctalan , okoskodo

a fent emlitet két verziobol az egyik rád illik ,, csak meny a tükör elé és nézd meg magad jól nem vagyok én sem hibátlan .. de van arcom , nevem , és barátaim ...

etől fügetlenül ........... neked is mondom béke jobb ki tudja hanyadszora ?, hanyadik ki talált nik nevü egyének
Itt a keplet.
Nem, te valami értelmetlen zagyvaságot írtál a teljesítményről, (legalábbis nekem nem sikerült értelmezni).
Azt sem írtam, hogy a 600-as jobb lenne mint a lóerőgyárak (sőt, pont két 600-as motort hasonlítottam össze egy példában, ami alapján lehetett látni, hogy nincs nagy jelentősége +28 lóerőnek, önmagában az csak egy adat. Az adott fordulaton leadott teljesítmény számít egy átlag motorosnak, nem a maximális, az meg nem mindig függ össze a csúcsteljesítménnyel...)de tudom, az érveid elfogytak, ilyenkor szokott jönni a hazudozás. Szerencse, hogy nem tudod ki vagyok, mert akkor jönne a személyeskedés....
elnézésedet kérem ... aban is hogy ugyanazt le irtad amit én a teljesitményről ... most már igazad van ..... a 600 sokal jobb mint a lóerögyárak belátom .
Kár hogy azt sem tudjuk ki vagy
Nem baj az, hogy más véleményünk van a motorozásról, hisz ahogy a motorok sem egyformák, nekünk is mások az igényeink. Van aki egy 125-500ccm-es motorral kétszer körbemotorozza a földet és boldog tőle, míg mások a technikás egyenesekben élvezik, hogy húz a vas 200-ról....

De ettől még igyekezzünk úgy érvelni, hogy az tényeken alapuljon, mert csak így ismerhetjük meg egymás motivációit. Ettől még nem biztos, hogy azonosulni tudunk vele, de biztosan könnyebb elfogadni, mintha halandzsára alapozza az érveit...

Természetesen, a legtöbb motorosnak, még a kocamotorosoknak is, a több erő az jobb. De ez nem feltétlen csúcsteljesítményt jelent. A 650-es csettegőm 85le, az 1250-es Bandit meg 100Le. Nem sokkal gyorsabb, papiron nem sokkal erősebb, na de mégis más :-) De nem hiszem, hogy jobb lenne egy GSX-r 1000-el túrázni, mint egy Bandittal.
Felesleges... ez bandit forum, gondoltam en is kijavitom hogy rosszul irta de akkor csak megjobban ramformednek. Minden ugy jo ahogy zajlik.
És soha nem forog el a kerék aszfalton?
Akkor én valamit szarul csinálok, mert nekem még a kicsi is megteszi néha....
"a motor leg nagyobb teljesitménye a legnagyobb loerőhőz tartózó fordulat és a legnagyobb nyomatékhoz tartozó fordulat szorzata "
-LOL Igazad van, innentől nincs is több kérdésem.
Én a P=M x ω. képletre emlékszem, de biztos nem így van...
vagyis a pillanatnyi teljesítmény a az adott fordulatszám és az azon fellepő forgatónyomaték szorzata. ez egy bizonyos fordulaton a legnagyobb, ott van a maximális teljesítmény...
De ez az átlag kocamotorost nem érdekli, mert nem jár sokat azon a fordulaton, ahol a maximális forgatónyomaték nagy fordulatszámmal párosul, hanem rendre alacsonyabb fordulatszámon használja a motorját, ahol meg teljesen lényegtelen egy motor maximális teljesítménye...
"uj karmantyuk be épitése fék folyadék megkenése után "

Én fékzsírral kenem.
Ha most te is rámförmedsz, hogy olyan nincs klikk ide, de tökéletes a célra "a fehér vasúti is"
Minden O gyűrű, szimmering, porvédő, stb. -re évek óta a fehér csodát használom, gond nélkül...
pityu is jott mond az öreg csö már tud pulzálni ...// sőt még csinál olyat is fogy meg fogja anyomást vissza fele// .... de attol csak a fék hatás megy el nem lesz levegős
Na ez már segítség.
edig is adtam tanácsot de most hogy bandit tulaj leszek ................

na szoval el dugult a kis lélegeztető furat a fék munka adó hengerben ez akis furat a zéger felet van a porvédő gumi allatt fékezéskor ez a gumi ide oda mozog és nem tud alola ki menni a nyomás a levegő nyomás ez nyugalmi álapotban a már koros munka henger karmantyun keresztűl simán kis erővel is be tud hatolni mivel a KARMANTYU CSAK AZ EGYIK IRÁNYBA FOGJA MEG A NYOMÁST a másik iránybol pedig simán be szökik a levegő ..... enyi a fék munkaadó hengert szét kö szedni el mosni fék tisztitoval kompreszoral szárazra uj karmantyuk be épitése fék folyadék megkenése után .... légtelenités és kész a porvédő gumihoz adnak szilikon zsírt azt azal kell be kenni .. a m o- ba 4500 ft vagy zöldi küld neked .....
Logikusnak tűnik. A csövet nem figyeltem, hogy mekkorát rugózik... Az viszont biztos, hogy ha légtelenítem, akkor aznap már nincs vele gond, vagy ha rendszeresen tudom hajtani akkor is minden OK. Csak ha hosszabb ideig, pl 2 hét, áll akkor kell kezdenem guggolással a gurulást:-)
Emiatt vicces lesz, mert bármit csinálok vele, csak 2 hét pihenő után fog kiderülni, hogy használt-e :-)

Szóval cső és munkahenger.
Köszi mindkettőtöknek!
Jogos.
Igen...
Biztos hogy levegős lesz a rendszer?
Pár hónapja kellett volna megcsinálnom egy 750-es vulkánt...Ki kellett cserélni a karmantyúkat ( nem kellett, de mivel az hornyokból ki kellett takarítani a belekristályosodott folyadékot, meg a rohadó alumíniumot) cseréltem. Alapban kint maradtak a munkahengerek, fogott, de amúgy meg nem volt fékerő...A csere után már nem fogtak be a munkahengerek, de a gumicső akkorát tudott tágulni, hogy 5-6 pumpálásra keményedett fel csak, és utána pár másodperc múlva , megint nem volt fékerő, mert a cső visszanyomta a tartályba a folyadékot.
Én nem tudom,de ha Sanyi azt mondja sztem úgy van,Ő segìtőkész.Èn még ilyet nem hallottam,hogy nem szivárog és levegős...igaz én nem vagyok szerelő.
gmailen írok egy privit
Igen. De szemre nincs baja. Lehet, h mégis?
A munkahenger karmantyúira tippeltem, hogy nyomás nélkül nem tömítenek megfelelően. Nem láttam semmi kórosat. Persze abból indultam ki, hogy ahol a levegő bemegy, ott a folyadék is szivárogna... Előfordulhat enélkül is?
Gyári gumicsöved van még hátul?