Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hagynád abba?
Én leálltam.
Oroszlántól meg messze vagy..............
Levente!

Ha megkuksizod a topic nevét, akkor azt látod bandit... A magam nevében egy olyan számomra kellemes legenda mentén élek, amiben egy 87-88 ban piacradobott szériát a bandit néven még ma is meg tudsz venni közel azonos müszaki tartalommal, és pár konstrukciós hibájával. Tudjuk honnan jöttek ezek a motorok, és tudjuk mire képesek. Ez a tulajdonosokat bizalommal tölti el. Ès ez a mai világban egy igen fontos tényezö...és ezért a bizalomért még le tudunk mondani arról is, hogy új konstrukciókat kergessünk.
Megkockáztatom azért nem érted az ezt az álláspontot, mert nem volt lehetöséged régi/veterán motorokkal bibelödni, és életedböl annyit erre áldozni, hogy ez a jelen gondolkodásmódodra is kihatással legyen. De legalább tisztelhetnéd a másképpen gondolkodókat, és nem azzal keltenél rosszindulatú hangulatot, hogy pl kivetni valót találsz más hata mögött abban , hogy mühelye ahol szerel, föld van...
Igazából hiába próbálod tisztára mosni magad, pontosan tudod hogy mire ugrunk, és megfontolt szándékkal ráncigáljátok az oroszlán bajszát...Ha oda kap, akkor meg plázacica jelenet amit bedobtok.
Mellesleg a mostani motorod te miért szeretnéd cserélni már hosszú ideje?
Èn bizonyára nagyon elfogult vagyok, de nem látok semmi különbséget a gerendákban...minek kell 150+-os vagy a elemes motor szerintem teljesen azonos értékü ércelödés. Csak ebben a topicban mások az eröviszonyok...
így van ahogy mondod még pár éve a pályákon a 600 volt a király mára 1000 ugy lesoványitoták olyan finom futomüvet tetek allá hogy most már pályája válogatja Aztán itt van a kakucs persze hogy a 125 pályája persze hogy körbe motorozák a nagyokat nincs is egyenes rész egy 1000 gigxerel egyszer tudod el váltani a 2 -est itt aki könyü gépeké a diadal a hungaringen a 600 sehol nincs se a 125 ős ..szerintem délelöt ezt le irtam ..............
Nem tökmindegy hogy 2-10-20 éves a motorod ha mindenképp szerelni kell ? Azért egy olyan új motort sem láttam még hogy kihozod a szalonból és álló helyzetben kiesik belőle a főtengely...

Te is és Tasi is nagyon egy oldalról nézitek a dolgokat és úgy gondoljátok hogy ez így van mert csak azt látjátok hogy a régiek jók az újak szarok

Ebből is van a vita
Mi állítólag kisgyerekek vagyunk mert azt mondjuk nem kell a 200 lóerő... szar szemét alakok vagyunk. Viszont az egy Isten aki azt mondja hogy egy 20 éves motor a jó, az újak mind szarok. Az aki 600assal motorozik nem is motoros. És mi vagyunk a szarok. Értelek titeket, kérlek meséljetek még.

Normálisan írtam én személy szerint 2-3 napig, senkit meg nem sértve és mégis le lettem hurrogva majd amikor visszaszólok hogy vegye észre az illető (tasi) a saját szemében a gerendát akkor nekem álltok hogy óvodás vagyok meg gyökér és húzzak innen.
Nem, hanem mert nincs jobbra pénze mivel az ügyfelek nem tudnak annyit fizetni mint egy szalonnak.... ....bezzeg a szalon tulajok mind új gépekkel járnak.....
Van aki már 3kg-ot is észrevesz,pl V.J. én nem ,de én sose tartoztam a leggyorsabbak közé,nekem is jobban tetszenek a nyomatékosabb gépek,és a 900-as Cbr-rel gyorsabb voltam mint a 600-assal.de én nehéz is vagyok
Én egyszer kapcsoltam vissza az M7-en 4-be egy kicsit forszírozottabb előzés miatt (belsőben nagyon jött egy merga, nem akartam zavarni) de felesleges volt. Ott tapasztaltam meg először, hogy az 1255 cm3-t tisztelni kell.
Én nem merem azt se. Egyszer próbáltam és az a hülye motor nem emelte az elejét, meg nem pörgette el a kerekét, csak húzott rajtam akkorát, hogy megnyúlt a könyököm és betojtam (ez 12 éve volt). Azóta is a helyén kezelem: sejtem, hogy mire lenne képes, de nekem bőven elég ha a 10%-át használom.
Nem, én úgy gondoltam, hogy húzom neki rendesen, de nem akarom, hogy ágaskodjon. Ez sztem kb. 200 lóig simán tartható.
Èn tudom magamról hogy béna vagyok, nem kell ahhoz semilyen szitu...

Az én arcpoétikám:
A most 11 éves motoromban van kb 90 ezer km...ez számomra annyit jelent, hogy az a technika engem kb 2000 órányi motoros élményben részeített az utakon, és újabb párszáz órányiba a mühelyben amikor körülötte sürüghettem...én ezt így nézem, és ennek vetek alá minden kritériumot amit a motorral szemben támasztok. És csak keveseknek adatik meg akik a kritériumokra hatással lehetnek, és abban befolyásolhatnak engem.

Részemröl azt hiszem itt van vége ennek a feneketlen ideológiai csatának.
"Ki a jó?"

Okozott nekem már meglepetést pár kis gép mikor alig tudtam városban követni, csak pislogtam milyen béna vagyok, mégse több lót akartam, hanem megtanulni motorozni...
Ez érdekes, egyszer volt az sbk magazinban sok éve hármas gixer teszt, 600, 750, 1000.
Ott is azt hozták ki, hogy hát pályán simán a 600 a király, mert 7 kilóval könnyebb. Mentem 600-zal, 750-nel, 1000-rel, én biztosan lehagynám saját magam a naggyal a kisebb ellenében. A kicsit retteneset tolt, de 10 ezer felett csak. És nekem nem tűnt annyival könnyedebbnek. Viszont a stopper megmondaná az igazat.
Békabiker!

"Igen, de a legbénább kezébe is felesleges 80-120Lónál több."
Míert akarsz te mindenki helyett gondolokodni?! Ki a béna? Ki a jó? Miért nem lehet észrevenni, hogy azzal lehet legjobban kiverni a biztosítékot, ha az amúgy elnyomott elsorvasztott gondolokzású egyénekre, még te is megpróbálod ráeröletni az ideológiádat?

"próbálj ki egy pergős kicsi gépet üveghangon."
Szeretném leírni, hogy attól mert ezek is beletartoznak a motor fogalmába, számomra nem jelentenek semmit...az meg legföképpen nem hogy neked manapság ez jelenti neked a szexuális életedet...
Köszi,

Egy kollégám haverjának van nagybanditja. Kipróbálom valamelyik nap.
Ha elolvasod, akkor a gondolat pont ugyanaz volt, amit te irsz.
En volt banditoskent olvasgatom a forumot, soha nem szidok es dicserek egy motort sem, igyekszem objektiv maradni - bar ez valamilyen szinten egy szubjektiv dolog.
A multkor is volt egy erdeklodo innen a forumbol, osszefutottunk, igyekeztem pro es kontra elmondani pl. a Vara jo es rossz tulajdonsagait.

Ami a kepessegeket illeti: en lassu vagyok, az is maradok. Ezert is van olyan motorom, amivel jo lassan is menni, nem erzek kesztetest, hogy rohanjak vele.
"11 év allat 2 milliot szortam egy 600 000 ft motorba "

De legalább nem egy fos papírmotor!
Hamarabb nézek meg egy olajkályhát,mint új gixxer ezret.Még ha nem is a szivem csücske a márka...

Akkoriban még motorokat gyártottak, nem ipari hulladék két és négy kerekű papírokat.
Itt felénk amikor jó volt az út a 600-as sportgépek voltak a felfutón a leggyorsabbak,ez Tény......Igaz itt nincs 1000 méteres egyenes ez is Tény.Vég Jana(ha tudjátok kiről van szó)legtöbbet supebike géppel motorozott,feljött ide is sokxor,idézem:600-ast itt megverni ezressel lehetetlen.... és nem csak esőben,természetesen,ha az user ott van a szeren.Amúgy szeretett esőben is menni itt fent és mi is esőben szerettünk itt menni legjobban amíg jó volt az út.Amúgy meg az itteniek nem 6-7ezres fordulaton használták itt a 600-ast....
"meg 50-es felreszelt pásztorbike?"

Ha ez nekem szólt javaslom próbálj ki egy pergős kicsi gépet üveghangon.
Nemrég volt nálam egy rs125 és fülig ért a szám a próbakörön!
Utána a tulaj ment egy próbakört és kész, merevedett a farkam, áhhhh végig pörgette koppig!
Csak úgy czzzzzzzzzzzm crrrzccccmmmm
Frankó gép! (pedig olasz)
"mikor 200 nál még vissza váltasz 3 ba és érzed az adrelanin a gerincedbe ahogy szabadul fel és fáj na ezt az érzést kis bandital soha nem fogod érezni "

Nem nekem írtad, de egy javaslat neked, bár volt ezer motorod de egyszer próbálj ki olyan gépet amit üvegen kell forgatni és szemed végig a fordulatszám kijelzőn, ha már egy picit is tiltás előtt van dobod le a gangokat és mikor majdnem elérte a tiltást dobod fel a gangokat és végig csutkagázon a gép!
Rohadt jó dolog ilyen gépekkel menni, csak poros, esős úton tud meglepetést okozni.

Nekem a 150-200++Le gépek nem jöttek be, zavar, hogy nem tudom üveghangon szaráforgatni....
Most fejezte be a két (3) fizetett feszültségkeltö a müsorát...és most megint jön a ki tudja kimotorozni dolog, meg 50-es felreszelt pásztorbike?
Komolyan?
Meg tudnánk közelíteni a dolgot úgy, hogy az EGYÈNNEK (mely nem azonos a többséggel) saját elvárásai vannak, akkor is ha nem jár pályára, ha ne jár negyedmérföldesre, és akkor is, ha csak a garázsban kerülgeti-törölgeti...nem fogalkozzunk már a társaság nagy részével és annak képességeivel, hiszen mindenki nagy ívben tesz arra hogy a másik mire képes (persze nála mindig kevesebbre) ...engem az sem érdekel ha valaki ágyuval lö verébre...
Ebben a feleszinesen szabad világban, amig lehet, tartsunkmár olyan motort amilyet szeretnénk, és nem olyat ami a képességeinknek megfelel, "és csak boltba járni jó".
Na mi van ha dícsérlek az se jó.............most adtam békejobbot?

Nem kő?
"van aki pörgetni szereti "

Az télen szopni fog
Imádom a pörgös egyenletes gyújtás és csaptávú gépeket, és mindegyik előbb utóbb télen lakhelytől max 2km re megfektetem!
Egy ilyen szkríímer dögön nem érzed a tapadás határát sajna
Utána szoktam ráfogni a gumira.
En sem vagyok palyameno, talan ketszer voltam. Keves endurot lattak motorfekkel elfordulni az Euroringen, hidd el.

En, mint egyszeru foldi halando, turamotoroskent meg mindig azt tartom legfobb erdememnek, hogy eddig mindig hazaertem es jol ereztem magamat. Ha a "hazaertem" nem is mindig rajtam mulott (mint mindenki, en is elkottazok neha ezt-azt), de ezt igyekszem javitani. Es emiatt en nem is feltetlenul a gyorsasagra, hanem inkabb a biztonsagra torekszem. Emiatt addig jo, amig nem tudom kimotorozni a motoromat, azaz tobbet tud, mint en.
Írtam sokat de neked is felesleges.

Nem akarod megérteni akkor nem fogod......