Vérig vagyok sértve
Személy szerint teljesen megértem a soklóerös és kevesebbel is beérös emberkéket is.3500ccm a legkisebb motor a négykerekeseim között.A nyomatékmániát is teljesen értem de amig nem egy versenypályán megy a marha nagy motoros vagyok,addig csak eszetlenkedés amire untig elég egy 600 ccm-s motor is ami 100 loerö mert hiba a kevesebb nyomaték ha tartalmasan-lendületesen huzod a 600-nak már az is elnyujtja a képet meg jön a dupla kondenzcsik :)
Versenypályán meg teljesen okés hogy mindíg több loerö és nyomaték kell mert ha képes valaki ugyan azt a kört szinte másodpercen belül töbször megtenni,akkor bizony joggal bizonygatja hogy neki már jobb lenne nagyobb motor mert nem tud tovább fejlödni.Az utcán meg szerpentinen meg inkább csak kikapcsolódás megnyujtani a teret a végtelen loeröinkel. Én is utcabetyár vagyok minden téren ha esetleg ettöl a hozzászólástól sértve érezné magát.
Ja és szeretem a nagyköbcentis motorokat és a nyomatékot meg a loeröt is
Rendezzetek egy jo versenyt hogy ki a gyorsabb és aki veszt,annak az lesz a büntetése hogy nem írhat idiótaságokat bibliányi mennyiségben
Ez így is van, de asszem nem ott mérik a motorost. Hanem me szeretsz motorozni. Én nem vágyom pályára, nem akarok a tankon hasalni, pedig má nem is nagy a gyomrom.
"Mindenki nagyon jol tudja még a bölcsiben is, hogy nem egyformák a képességeink, és motor és lovasa adja a összített eredményt..."
Igen, de a legbénább kezébe is felesleges 80-120Lónál több.
122ló a hetesem tengőn és kereken mérnek 112-118 között széria gépeken! Ez tud mérve 255-265 -t a 235kg tömeggel egy emberre.
Szerintem ez is túl a 300eFt bírságon és épp eszű határon!
Legkellemesebb motoros élményeim két géphez kötnek:
rs50
es125/1
Lendületből és ahogy ti mondjátok "laposelemes tempóban"...
Akikkel motorozok 99% 600cc, 1-1 400 és 750 és néha 1-1extra kicsi és extra nagy....
Akkor Én is.
Van 1cimbim aki mondja nem jó velem gurulni me hülye szabályos vagyok. De volt olyan, hogy előttem ment, int, hogy mehetek bal kanyarban beláthatatlan mondom nem. Erre ezüst ódi elrobog mellettem szemből. Utána meg nemsokkal jobbos emelkedő bukkanóval kamion előzés nai tt én is szurkoltam a kis Ducinak a sityak alatt gyííííí aranyapám...
amugy minden topikban ezt játszák ...aztán ki borul a bili és odébb állnak .............nem hiszem hogy ez vezet valahová , a szörnyű az hogy ugy ahogy mondod ,,, még nekem kell elnézést kérnem hogy, olyan hülye vagyok 11 év allat 2 milliot szortam egy 600 000 ft motorba és azért mert egyre ritkában gurul el a gyogyszer a motoron ülve , és turázásra használom, ovom simogatom ezt az öreg vasat ...még én vagyok a kemény csávó .... Daty is egy szar allak mert vett magának UJ motort ! remélem érted
A gyors motorozashoz kell technika es vezetestechnika.
A "kimotorozas" a szememben nem azt jelenti, hogy merek mar teljes gazt huzni egy motorna, hanem azt, hogy a technika miatt (motorero) nem tudok gyorsabban menni. Az, hogy mersz gazt adni, nem ijedsz meg es biztonsagosan kezeled a motorodat nem jelenti azt, hogy kimotoroztad.
Itt a topikban erzesem szerint a tarsasag nagyresze (belertve magamat is) kis tulzassal egy 50-es robogot sem tud kimotorozni. Ha valaki ketelkedik ebben, akkor nezzen meg par videot akar itt is a sportmotoron, mikor kikerulik a versenyrobikkal a nagyobb gepeket pl. a kakucsi palyan.
A minap beszelgettem egy fiatal versenyzovel aki 125-os motorral versenyzik jelenleg. Ahogy beszelgettunk kicsit mas dimenzioban megy palyan, mint en tok amatorkent.
Kb. barhol kikerulne, mintha allnek.
a múltkorában kentük egy R1-es is volt 280 fölött lehagyott volt 2 méter előnye ... lehet ki kéne vegyem a db killert a kipuffból ? mindenkinek mást jelent a motorozás van aki pörgetni szereti van aki nyomatékból gyorsulni van aki egyenesben van aki kanyarban ettől függetlenül nem biztos hogy a másik egy béna pöcs szerintem
Értem én a kinodat...nem literes a motord, nem tépi le a fejedet, nem érdekelnek a mély technológia ismeretek, nem érdekelnek a motorszerelés mélyebb rejtelmei, és visztontagságai, nem vagy offenzív vezetö, nem érdekelnek a régi dolgok...Ezek után el hiszem hogy nem érted meg azokat akik ezeket a dolgokat szeretik, és tisztelet éreznek a másik iránt. Már csak azt nem értem, hogy miért érzem ezek után hogy neked a bölcsis stratégiád miatt nekem kell magyarázkodnom.
Csak az az egy dolog visszatetszö megint, hogy sokadszor játszátok el, ezt az olcsó játékot, hogy idejöttök erölködni a meggyözni minket a fent felsorolt hiányosságokkal, és még mi érezzük magunkat szarul.
Rádásul az egésznek semmi értelme, csak az hogy mások egy ideig jókat szórakoznak rajta, majd ez egy idö után átcsap a szánalmas kategóriába.
Bingó. Én ezt tettem szombat délután a haverom Kymco Agilityével az erőmű udvaron, a G-erők majdnem letépték a fejemet és közben hangosan ordítottam hogy ízi rájder öcsém!
(Bocsi hogy hülyéskedek, de ha visszaolvasol, itt épp nagyban megy a veszekedés amit kurvára unok)
Én a múltkor azt vettem észre, hogy amikor sorba gyorsultam le utassal a turbós busákat, hogy 300 felett megnyúlik a nagybandit. Az enyém sacc 25 méter lett. 2,5 méter motor, 22,5 méter kondenzcsík. Az jutott eszembe, hogy mivel párás időben jobban mennek a motorok, hogy ezt a páracsíkot hátul össze kéne szedni és egy ram airon keresztül vissza kéne vezetni a légszűrő elé. Javulna a karakterisztika, meg a nyomaték görbe.
neked mint már tudjuk két dudás egy csárdába .. lehet mindent fikázni a jobban is a rosszat keresni ..... ez vagy te
csunyán le fikáztad datyt a uj hondája miatt............ mert az egy gyenge szar .... most én pont igy fikázlak le téged és a Levente haverodat egy gyenge szaral karikáztok ........... Te ezt miért nem viseled el ? . daty valmilyen oknál fogva át ült egy sokal gyengébb vasra ... ez az ő dolga ... Nem ismered......... MÉG IS TE A NAGY MOTOROS MAJD EL MONDOD NEKI MIT CSINÁLJON HOVA TEGYE A PÉNZÉT ? UGYAN EZT CSINÁLJA LEVENTE IS MINDENBEN IBEREK VAGYTOK .. Bármelyik topikban ............. semmi közöm hozzá legyetek !
De ha te meg a dedos barátaid le fikázhatók egy motor idegen topikban másokat csak azzért mert kisebb teljesitményü motorokal bicigliznek mint ti ! .. akkor miért kapjátok fel a vizet ha a nagyobb teljesitményü motorokal rendelkező tulajok meg tikteket fikáznak ...
.nem értem nektek mindent lehet ?
miért szerinted te jobban motorozol nálam ? uj motorod van ! és nincs rajta ép elem szét faragva be szilozva le horzsolva ,,,, hogy van ez ?
a mostani cserben hagyos balasetem elöt
én 12 éve nem estem a motor amibe bele csavrtam több mint 170 000 ret 11 év allat most volt az oldalán elsönek ...nem értem a miérteket .. mert ha ismernénk egymást és tudnánk ki a jobb ...
DE baz nem jobb csak merészebb beválalosabb .. nem ?
én multkor béke jobbot nyujtotam .. de te nem birod ki hogy ne piszkáld a másikat .. ös tehetség lehetsz !
Nekem 60 Leeeees a gépem, van majrécsíkom és tökéletesen elégedett vagyok. Megjött a cserés központim, remélem holnap vagy holnapután ki lesz cserélve, mert valami borzacskó érzés volt a hátulja Cseszneken mint takonyban a hurkapálca. Azt hittem először velem van a baj, de sajna nem.
Így van, semmit sem tudok letenni eléd Ez van. Szemtelen is vagyok hát legyen. Nem kezdelek el szembesíteni saját magaddal mert ismerlek már elég jól és tudom, hogy felesleges mert kicsit sem gondolsz bele abba amit írnak rólad pedig jót tenne
Kb amit Zoli írt, attól hogy nekem nem kell a 200 lóerő meg a 180Nm attól én már kisgyerek vagyok. Ő lehet lenéző de nekünk nem lehet egy rossz szavunk sem.
én már rég nem veszlek komolyan ,, és nem is érdekelsz nem ismerlek csak egy két dolog rolam az elmult 5 évben több mint 1000 db motort javitotam pitibikétol- az sp 2 en át a vfr ig az 5 év allat 4 db jármüvet nem tudtunk meg csinálni 2 röl videós tény megálapitás is van Figyelj csak itt a bantit topikból Miskolc , Pécs , Kaposvár szeged paks , győr és még sorolhatnám hány helyről járnak hozzám mind elégedet tulaj ,, persze én is tévedhetem ,, de amikor már a veterán motorokat hozzák 300- 500 kilométeről külföldröl hozzám ..... Na AKKOR kezdem el hinni hogy tudok valamit a MOTORKERÉKPÁROL .... ÉS tudod mi alegszeb az egészbe ,, hogy ezt mindet tudom igazolni emberekel , képekel , videokal ..
ÉS te a szemtelenségeden kivűl mitt tudsz ? látalak én már téged motorozni ? Motoroztunk mi együt ? egyáltalán van jogsid ? ....
Na ugye ............. meg férünk itt mi ketten is nagy szoftver !
Mivel te már beleszerettél az öregbe nyakig igazad van.............pontosan az a lényeg hogy aki nem nagyköbcenti/alacsony fordulaton nagygázzal 1,2-t visszarúgva letépős a fejeden motorozik az már homokozó,kisgyerek,nem motoros,soseleszaz,kispolszki a belső sávban,elpukkan,laposelemes stb.
Gyakorlatilag akit zavar az azt zavarja ahogy mondod ...........mást beszél és mást tesz.
Életemben nem láttam olyan túrásan használt M1-est ami azon az öreg gixxeren volt képen.
Nemhogy 140 Nm de 30 se látszott rajta.
De mint említettem lila köd és dúl a love............semmi gond.
Befejeztem.
Egy időre.
Levi!
Mi volt a legnagyobb tempo amit egyenesben mentél, és mennyi ideig?
Ismered azt az érzést, mikor visszaválatsz 1-2-öt, kielözöl, rányitod a tüzet, és közben majdnem belegyorsulsz a szembejövöbe, mert akkorát lép a gép pillanatok alatt?
Ucsó kérdésem az lenne, miért érzed kényszerét annak, hogy az öreget minden áron lejárasd az rendelkezésedre álló eszklözeiddel? Lehet hogy sok esetben mást ír és mást csinál, de veled ellentétben neki van múltja, munkája, tapasztalata, elismertsége, pár száz elégedett kuncsaftja...Te mit tudsz letenni az asztalra, azon kivül, hogy másokat savazol és lelkükbe taposol a motorzási stilusukat, és meggyözödéseiket piszkálva?
Èn bízom benne, hogy ennél több vagy , és többet is ki tudnál hozni magadból.
Igy van, ha a nagyok ott kezdodnek hogy videokat toltenek fel facebookra amiben vagy hatalmas tajparaszt vagy dobalja az alkatreszeket esetleg szidja a tulajt utana letiltatja a motort mert az jo neki. Nos akkor inkabb maradok kisgyerek.
Személy szerint teljesen megértem a soklóerös és kevesebbel is beérös emberkéket is.3500ccm a legkisebb motor a négykerekeseim között.A nyomatékmániát is teljesen értem de amig nem egy versenypályán megy a marha nagy motoros vagyok,addig csak eszetlenkedés amire untig elég egy 600 ccm-s motor is ami 100 loerö mert hiba a kevesebb nyomaték ha tartalmasan-lendületesen huzod a 600-nak már az is elnyujtja a képet meg jön a dupla kondenzcsik :)
Versenypályán meg teljesen okés hogy mindíg több loerö és nyomaték kell mert ha képes valaki ugyan azt a kört szinte másodpercen belül töbször megtenni,akkor bizony joggal bizonygatja hogy neki már jobb lenne nagyobb motor mert nem tud tovább fejlödni.Az utcán meg szerpentinen meg inkább csak kikapcsolódás megnyujtani a teret a végtelen loeröinkel. Én is utcabetyár vagyok minden téren ha esetleg ettöl a hozzászólástól sértve érezné magát.
Ja és szeretem a nagyköbcentis motorokat és a nyomatékot meg a loeröt is
Rendezzetek egy jo versenyt hogy ki a gyorsabb és aki veszt,annak az lesz a büntetése hogy nem írhat idiótaságokat bibliányi mennyiségben