Sztem rossz fába vágtad a fejszéd...:D Én nem halottam még ennyire elismert szerelőről mint "taschner"! Hiába nekem is rohadt nagy táv inkább kifizetem üzemanyagra mint hogy elvigyem valakihez és 2x fizessem ki a szar munkát!
szerinted két egymásal elentétes rúgó erő fel melegszik 325 szőr és ki hűl .. mitől megy el .. szerinted üzem közben a hengerek egy formán kopnak ... nem na ezzért kell szinkronizálni 5000 minimum
sajnos én a motorokat csak szerelem életre keltem ahogy el hadja a műhelyt onantol kezdve a be avatkozásra 1 év garit válalok vannak motor tulajok akik nem csak gyepálják a motort.. szeretik ovják vissza hordják évek otta pl
ez a gigxer a mainapig igy néz ki nagyon gatya volt
Már bocsánat,de!
A hozzád került motorok kilencvenkilenc százaléka éveken keresztül tákolt szarokból ,hozzá nem értő gazdáktól,lepusztult állapotban érkeznek.Ezeket "kelted" életre és ez dicsérendő.Na de hol vannak az említett gépek amiket rendbe raktál,példaként állítva,hogy ilyen a karbantartás,öt éve raktam rendbe és van zsír mindenütt,nem kell O gyűrűt cserélni,tökéletes a szinkron,stb.
Ez a lóerő ,nyomaték hajsza meg egyszerűen gyerekes,talán homokozni ,vagy kalácsot sütni kellene neked is.
de nézhetem magam is én aszerelgetős olaszbol behordos pali vagyok
1000 euróért 2003 ba vettem a gigxer azota kb 1. 5 - 2 milliot tetem rá most az értéke kb 500-600 ezer f szériás de ezt most mindenki leszarja tehát én is sokat buktam
Egyenesben biztos gyorsabb lennél, de a kanyarokban megy el a sok idő. A 600at később kell megfékezni, kevesebb erővel borítható, kanyar közben kontrollálhatóbb/toleránsabb mint az 1000, hamarabb rávághatod a teljes tüzet kifelé, stb, stb.
Persze mikor már 2perc alatt/felett vagy kicsivel a Ringen 600al, akkor érdemes elgondolkodni a cserén és lemérni a 600 és 1000 közti különbségeket
Autópályán persze, hogy picsafüst a 600 az 1000ellenében
de foltathatjuk a sort ki hogy jár évvekel később ittmár nagyon erős a szorás Pl Zőldi aki használja a motorját de nagyon vigyáz a gyári állapotra nem festegeti át a 3 évesen nem cserélgeti rajta a telokat és nem probálya át alakitani és valojában az elmult 5 évben már vagy 10 féle tipusba gondolkodot de mindig maradt BANDIT .. na ő fog a leg tőbbet kapni a motorjáért x évesen
Nem férek el rajta ilyen egyszerű, hosszúak a lábaim és szar a térdem mert beszorult a motor meg az autó közé. Olyan motor kell ami kényelmesebb Mellesleg a hornet blokkja is kb 20 éves konstrukció tehát nekem is egy "öreg" motorom van.
neked is béke jobbot nyujtok és senki nem hurog le adig amig nem mondasz olyat hogy pediglen a 100 ló meg a 65 nm sokal faszább mint a 160 lo és a 140 nm enyi
személy szerint meg nem linkelgeted be a videoim sorba és nem akkarsz egy olyan dologba okosb lenni amiben NEM vagy !
csak enyi semmi több
uuj motor és régi ezt is ki felytetem már itt de csak neked csak most
-- van az a motoros aki forgatja a motoros lapokat és topikozik és minden áron egy különleges ,magának valo ,motort szeretne
Ő utána olvas meg nézi az alkatrész katalogusokat , mérlegeli a hibás teknikát és dönt vesz egy motort ujonnan akkor tudja hogy nagyot fog bukni , nagy lesz az érték vesztés de .. bizik magában ..jol utána járt és meg veszi és használja ,ovja dédelgeti hisz sokat fizetet érte
van az ugyan ilyen ember csak ép ő juszt se vesz ujat probál ki fogni egy ujszerüt ... és van az az ember aki már csak alepusztutat tudja meg venni mert anyi apénze ő meg abban bizik hogy kis rá forditásal ugyan olyan jó gépe lesz mint másnak ......
na most forintositjuk
xy vesz egy 1250 est .
http://www.suzuki-interat.hu/suzuki_gsx1250fa 3 gomboc
zy vesz egy egy 1250 .
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_s_bandit_gsf1
250s_bandit-3822171
1.600000+ereis az átirás 100000 1.700 000
hy pedig vesz egy csuszot lerobantott 50 000 km rel kb 2000 euroért
amit gyári állapotra probál helyre hozni reg + át ir 200 000 ft
tehát van egy roncsa 800 000 ft ért
na hy a motorját szépen rendbe hozza festeti meg veszi hozzá a alkatrészeket a végén nagyon szép kolbász zsir bandja lesz 1. 400 000 .-- be
na most motorozunk 30 000 km
aki ujonan vete max ér a verda 1.600 000 ment vele 30 ezret olaj szűrő és amotor hibátlan
aki vette 1.700 000 be anak már 50 ezer van az orájába de még mindig el tudja adni 1 300 000 ba mert nagyon szép
aki olaszból be hozta és az övé is nagyon szép és hibátlan abban van 80 ezer de ő hozzá értöknek nem tudja eladni mert tekintetek észre veszik a hibákat a picit el állo idomot tehát ő nem kapa motorjáért 1 gombocot sem
Szerintem meg pont ök látják több oldalróla dolgot, mert rendelkeznek egy olyan dologgal ami nem sokaknak van:megalapozott szakmai tapasztalattal.
A felszines szemlélö az új motor formáját, tömegét, katalógus adatait, kezelhetöségét, szinét,felszereltségét nezi...
Aki mélyebben foglalkozik vele, látja bonyolult technikát, mely meghibásodási kockázati faktora meredeken ível felfele, látja a vagyonokba kerülö szoftvereket, senzorokat, célszerszámokat, vagy azt hogy nem lehet külön külön , csak egyben cserélni, vagy papirzsepiként az egészet eldobdi.Most aki viszont hosszú távra akarná magát elkötelezni egy ilyen újkeletü gép melett, nem biztos hogy sikerülni fog neki...ezért támasztják fel sokadszor is a régi technikát, mert azt tudásuk jelen ismérvei szerint is lehet..
A befecskendező szelep meg teszi a dolgát százezer kilométereken?
Azt miért nem cseréled?