Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem fog sokat jelenteni neked. Én csináltam egy sima mágnesszelepes ejtős láncolajzót, az első fogaskerékhez csöpögött. Állítottam neki 2percenként 1 cseppet ( előtte lemostam a láncot és vékonyan bekentem olajjal majd letöröltem) amíg normálisan mentem jónak tűnt, viszont amikor rossz társaságban motoroztam akkor csont záraz lett a lánc ez ilyen 20-25km motorozás de 180-200as tempó a szerpentinig. Jobban megnyitottam akkor volt rajta olaj viszont amikor megint normálisan közlekedtem nem is figyeltem csak egy balosban megcsuszott alattam a motor és tiszta olaj lett a lánc és én itt le is szedtem az olajzót. Viszont lehet hiba volt hogy híg volt benne az olaj, mert apunak pár csepp van az idomon pedig most ő is 140-160akkal ment előttem
Ott van egyedi építésű járműveknek megfelelő vizsgarendszer.
Pl veszel dobozban egy catrehan replica szettet meg egy lom sierrat fődarabok miatt és összépíted............ez itthon nem kap forgalmit............kinn meg igen.
Ha nagy gáz a német angliában tuti.
De az egyedi átalakításokat ott sem tudom beíratni a forgalmiba, csak ha lsl vagy sw motech kiegeket teszek rá amiknek van gyári papírja pl megvágom a vázat valahogy így de mondjuk EZ talán gyári vázzal van
Levi!

Szivesen olvasnák erröl a tapsztalatról egy kicsit bövebben, mert gixeren is csak egy sima ejtös rendszer van/ lesz. Hátha lenne valami amit fel tudnék használni, hogy miért nem volt jó nagy tempónál, miért nem sikerült kompromisszumot találni a beállításnál. Mekkora táv után lett elégtelen a kenés? Ez hogyan derült ki?
Légyszi ha lehetne egy kicsit bövebben. ( Ha tényleg ennyire sarkalatos a probléma akor összeallítok egy MCCOI-t erre is, mert az tud progressziven adagolni program szerint.)
Egyszerűen.Kiviszed németbe ott leműszakiztatod majd ide exportálod.
El kell fogadnia a német forgalmit.
Ez brutális szép, de vajon mit szólhatnak nálunk hozzá a kpm-esek na meg műszakit hogy kapna? Minden álmom egy ilyen gép
a 6-os út nagyon jó erre a célra szombat hajnalban szinte nulla forgalommal
Ha nem javítod ki akkor is el tudom olvasni!

Amúgy azt sajnálom hogy idáig el kell jutni, és rohadt nehéz normális irányból felépíteni általában a kapscolatokat és a kommunikációt...
irtam még egy csomót de kitöröltem...
Ez autópálya.Esetleg a 6.-os út ingegazdag része.
Az meg nem játszik.
Bár az utak 70-80%-a egyenes de ennyire nem.
Remek, akkor van még 7-8 évem, mire az a 6-8 ember összejön
Mondjuk úgy, hogy nem is keresem a társaságot, elég nehéz lesz az elsőt is megtalálni
Nem nyilatkoznek. De az atlag 170volt.
Levi!
Hol van akkora szakasz hogy tartósan 200-al lehessen menni, és ez akkora mértékben befolyásolná a kenést?
Vagy csak vicc?
Jelenleg az tett boldoggá hogy sikerül 4db 15-ös alufelnit vennem tűrhető gumival 13500/db-ért.

Én is sokáig kerestem, ma már nem ügy felcsapni a telefonkönyvet, ha nem akarok egyedül motorozni, simán van 6-8 ember, akiről tudom, hogy kb hasonló tempót megyünk, és hasonlóak az igényeink. De ezek az emberek kb 10 év alatt gyűltek össze.
Én és a 200...................
Mi a legsurubb olajat tesszuk bele ami van itthon, 20w50van most talan benne, ranezel olyan mintha szaraz lenne de hozzanyulsz es olajos, ott a vekony olajfilm. En is aggodtam hogy keves aztan odatekertem es minden olajos lett. Aztan lekerult az olajzo mert vagy a 200hoz volt keves vagy a normalis tsmpohoz sok.
OK.............Tehát sok.
Mivel csak spray-s felületet láttam így csak taperolok.........
A lényeg hogy nyugodtan lejjebbvehetem nem lesz gáz a láncnak,bár ez már ajándék cucc annyit ment szegény GWX.
Simán le lehet akkor venni a cseppszámot és jóság lesz ennyire voltam kiváncsi.

Scottoiler de nem csoda.Sima egyszerű vákumszelep egy tartályban,hozzá egy tekerentyű ami a cseppszámot befgolyásolja.

KB mintha infúziósállító dologgal csinálnám.

Hőmérséklet nem idegesít.

KB 5-8 centire van a kipufogótól a tartály.Kívül tehát még ha nagyon befolyásolná akkor is akár ment közben állítható.
Állandó melegben lesz,elég masszívan.
Kiderül.Nem volt drága,gyakorlatilag mint a házi elektromos,és nagyobb intervallumban állítható.
Ha nem jön be megy a polcra.Van ott már elég lom megfér ez is.
Mr Wolf persze az mondta, hogy "ne kezdjük el egymás..." Csak siettem :-)
Bandit 1200 n "96" eladó!

-egyedi festés
-leovince sportdob
-fém fékcsövek
-brembo féktárcsák elöl
-givi plexi
-lsl kormány
piszok erős füstmentes jó motorral! 58.000 km

külföldi papíros de forgalomba helyezhető!

irányár: 450.000 ft az ár alku képes! motort beszámolok!
érd : 30/220-1196
Jah...
Amikor egy időre itt hagytam a fórumot, az kb akkor volt, amikor még gyalultátok egymást Tasival.
1,5 év kihagyása után nagy műszaki összeborulásokat láttam. Egyből felrémlettek Mr. Wolf szavai: "Na! Nezdjük el egymás faszát szopni...!" :-) :-) :-) Meglepő volt, de örömteli is (ennek hangot is adtam)

Ami a motorozásról, stílusokról egyebekről szól: Hitvita és mint ilyen teljesen felesleges.

Különböző bandákban motoroztam, de mindig valami nem smakkolt. Mindig volt egy-két eltérő elképzelés még jól összeszokott bandákon belül is, ami egy-egy túrán befelhősítette az élményeket. Aztán egyszer csak kialakult egy szűk kör.
Ők voltak Vadász és Kazam (meg jómagam), no meg a párjaink.
Nagyjából ugyanazt gondoltuk a motorozásról, ugyanaz nyújtott örömet és ugyanazt vártuk egy-egy túrától. Sajnos ez a banda szétszaladt rajtunk kívülálló okok miatt, de hálás vagyok, hogy pár évig olyan túrákat csináltunk, mint amilyeneket... (és ebbe még az is belefért, hogy néha üzöltöttünk egymással egy horvát kúton, mint akinek elmentek otthonról... Bocs Vadász újfent, nem kellett volna bepöccennem! :-) ) Amióta ez a banda nem jön össze inkább magányosan motorozok.

Azóta tudom, hogy ha valakinek eltérő a habitusa, a felfogása, gondolkodása, vagy értékrendje, akkor -többek között- a motorozás is egy olyan téma, amiben sosem lesz közös nevező. Az egyetlen amit tehetsz, hogy keresel olyat / olyanokat akivel egy húron pendülsz és ha találtál ilyet, légy hálás. A vita hasztalan...
Zoli!

Azt kell tudni, hogy vékony olajréteg fog csak megtapadni a felületen, és a felesleg le fog vállni mielött bármit is csinálna. Nem kell elvárni olyan vastag kenöanyagfilmet, mint a spray esetén. Nagyon sok van rajta. El kell venni addig még tapintható ujjbeggyel az olajfilm a görögökön. Nem kell tocsogni az olajnak a láncon. Mint elöbb irtam, egy pzs-vel, vagy fehér ronggyal lehet nézni, hogy még mindig ott a kenöfilm. Egy így megkent lánc simán elmegy 100 km-t is...

Meg csinálhatod azt is, hogy elveszed amennyire tudod, mész vele, hazaérve, felemled a gép a kerekét, 6.ban egy kicsit megforgatod...egy alátett A4-as lapon biztos lesz még amit elszór, csak hogy megnyugodj , hogy van rajta kenöanyag.

De ha ez a scott oil-os csoda, akkor ahogy eddig olvastam, állandóan állítgatni kell, mert érzékeny a külsö hömérsékletre...
Jó is az, egy méretes fasírttal "megtámogatva"!
Látnom kéne egy jól olajozott láncot referencaként.
KB a fele intervallum cseppszámnak.................még tudok visszábbvenni bőven..............ha megdöglök sem tudok percet mondani.
Stihl olaj 10 Km menet,Első körben megnöveltem a láncvédő hosszát az segített.
hogy-é kilaja a hízottkutyacombnak ?