Én is gratulálok az új géphez,pályázni jobb vele kisebb súlya,jobb fékei miatt, de biztos vagyok benne,hogy közúton visszasírod még az 1250 némi lóerő fölényét, dupla nyomatékát és sokkal jobb gyorsulását.Van a csapatomban egy ugyanilyen 600F ,ha belelendülünk 1.5 literrel többet eszik a banditnál 100-on,ami nem kritika, csak ez is a bandit mellet szól.Régebbi kérdésedre válaszolva: idom mögé bújva szélviszonyoktól függően 248-255 óra szerint.
Szia.
Oké,holnap megnézem,jól néz ki a hűtőrács is,én is gondolkozom a Poweren 2500 körül vizszintes helyen, állandó gázálásnál kicsit nekem is rángat,amúgy tökéletesen megy és húz.
Minden további nélkül lehet ennyiért olajat találni. Minél többen veszünk olcsó helyekről, annál lejjebb megy az ár. Szerintetek mit kaszálnak rajtunk lehúzó boltosok?
A flakonban tényleg olaj is van?
Csak mert eddig a legolcsóbban a Castrol Act Evo X-tra 4T-t 2380-ért láttam.
Vett már valaki ettől a cégtől ? Mik a tapasztalatok. Én mindent (szűrők, olaj, stb.) akkor akarok bevásárolni, amikor akciós, illetve a legolcsóbban van.
Megkérhetnélek hogy mérd le a felfogató csavarok távolságát a kormánybilincsnél ( a 4db é, X és Y irányban) ? Hogy tudjam hogy passzol - e rá. Az ényemnek 36 mm és 90 mm , és csak 22mm es kormánycsőhöz jó. De van nekem más is a tarsolyomban, ha érdekel megragadva az alkalmat néha: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ugye hogy ne kelljen a témát érdeklőknek annyiszor ugyanazt leírnom itt http://www.gsx1400.hu/index.ph... olvashatsz a tapsztalataimról, és az egész folyományáról. Tudtommal beszúrtam még pár MT01-es oldalt is ahhol szintén hasonlóakat követtek el, és talán az elsők között áálítottak be egy 1250-es bandikát (Tomato ?).
Összeségében a elmondhatom , hogy hosszú küzdelmek után végre jól muzsikál az 1400-es, főleg hogy megcsináltam rajta szinkront is. A lényege hogy mindenhol erősebb lesz , nem csak csúcsban, és egyenletes bársonyosan lesz kezelhető, ami jobb kanyarvételeket, kontrolálható kigyorsításokat eredményez. És bárhonnan robbantamtani tudó erőforrást.
Talán Agó mondta: A motorosok naagy többségével az a baj hogy nem végteljesítményen használják a motorjukat, vagy nem tudják ott használni, ezért erre ez egy tökéletes megoldás a PC, ami minden ford tartományban emeli a motor nyomatékát és ezzel az arra pontra számolt teljesítményét is.
Itt van nektek az igazi gusztusos elhelyezés! Igaz, hogy ez DL, de a bandin is van óra. És abszolut költségkímélő is, mivel nem kell semmi tartót venni. Jó szerelést!
Szia István.
Nagyon frankó lett a fokozatkijelző elhelyezése gratula,ha mégís legyártatsz pár darabot gondolj rám is.A Power Commander hogy vált be?Végül is emel a lóerőn vagy alul megy jobban ,estleg alul felül vagy mi az előnye az 1250-esen?
Egy másik meg nálam van.
Gondban is voltam, hogy hova tegyem a GPS-t. Aztán végül így lett. Időközben rá is jöttem, hogy sokkal jobban szemre áll, minél magasabbra kerül.
[url]http://suzukibandit.uw.hu/gps/...[/url]
NÁlam MINDEN suffnituning, amit nem a boltban veszek meg:-)
Ötleteket természetesen a már kész termékekből lehet meríteni......lásd a bukőcsevem......
Leszedtem vagy 10 fajta lehetőséget, és abból lett megoldva.......
DE MEGOLDVA - és nem megvásárolva:-)
Ha van hozzá technólógia, azzal csak időt nyersz:-), hiszen esetemben maradnak a fúrás-faragás......mivel a közelemben nemigazán található CNC....
9 e.
De nem tenném sufnituning kategóriában, hiszen akkor minden motoros kiegészítő (pl. : LSL búkógombák-konzolok ) is az, amit Louis-Polo-HeinGericke, és más magyar kereskedőknél vásárolsz. Miért mondom ezt? Mert azzal ütöm el hobbira szánt időmet, hogy a kiegészítők között mazsolázva , merítek ötleteket, (mint sokan mások), és vagy lekoppintom, vagy teszek hozzá még egy két funkciót. És különbség ez után jön. Pontos műszakirajzot készítek tecnológiával együtt, és már nem igen állok neki otthon barkácsolni, hanem "ipari" technológiát alkalmazok ami elérhető közelségben van, és rábízom egy tapasztalt szakmunkásra a faragást. Nem azért mert kétbalkazes vagyok! De ha mostanában el kivánsz adni valamit, és bár fele áron mint az üzletben van, sőt még annál jobb is akár a minősége, de a vevők olyan vájt szemmel érkeznek, mintha azt hinnék hogy ez valami lehúzós , átverős történet lenne. Holott én egyáltalán nem kivánom ilyennel bemocskolni a családi nevem. . .
Ez saját kútfő! A terveket , műszakirajzokat én csináltam, és CNC marón van kifaragva, és utánna polírozva, végül ezüst szinű eloxot kap.
Első körben 3db készült. El is keltek. ( persze az egyik az enyém lett. ) Gondolkodom még hogy gyártassak-e, de mindenkinek hasonló baja van a mint neked , hogy igen nélkülözhetetlen Navigációt pattintotta erre a helyre. (És elég drága is mert 4-5 oldalról kell megmunkálni, ennyiszer kell átfogni a darabot. )
Amúgy nem derítettem még ki, de tippem szerint ezeknél a motoroknál a konzolok távolsága azonos, a 4 db csavar furatgyöke egybevág, csak kérdés hogy a kormánybilincsek alsó részének kontúra mennyire követi ennek a tartónak a vonalát.
Szevasztok Banditák!Persze a legfontossabb Bandit 1250 S!A fokozatkijelzővel kapcsolatban kezdek elbizonytalanodni!Ha ugy eltudnám helyezni mint K.Pisti az jó lenne ,egyébként nekem sem tetszik nagyon a kis doboz olyan "idegen " a müszerfelon.De be kell,hogy valjam egyes motorostársaimmal ellentétben van amikor 5.-ben felejtem vagy akarom kapcsolni a 7.-et.Lehet,hogy mazsola vagyok közel 30 éve motorozok, megnyugtatásul közlöm a P20-on és az ETZ-n nem akartam kapcsolni a 6.-at.A beszereléssel kapcsolatban még valami magyarul és németül elég jól beszélek oroszul viszont elég szszarul.redneF a 750-es Bandithoz mindent be tudsz szerezni Yakomoto Pécs.Az árakat nem ismerem mert nekem csak szürőket,gyertyát,fékbetétet kellet venni.Nagyon sok alkatrész ua.minta GSX 750-é./Pld.a dekni tömitések is./Köszi a tanácsokat az erő legyen veletek!
"Az lenne a tiszteletteljes kérdésem ,hogy melyiket érdemes megvenni vagy beszereltetni a prop-tech-ét vagy az Agomototors-ét."
Valószínűleg ugyanazt a funkciót látja el mindkettő, szerintem ami döntő lehet, hogy a prop-tech-é sokkal kisebb.
A giprot lásd előző hsz. A prop-tech-ről az oldalukon van kép.
Sajnos megválnék "kicsi" Suzuki GS500-asomtól, úgy érzem kinőttem. Ha valakit érdekelne, itt megnézheti.
www.kepesmotor.hu/suzuki/i?p=109311&c=3554&st
=suzuki%20gs500
www.hasznaltmotorok.hu/index.jsp?id=2&h_id
=1
77440&h_partner=0
www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/has
znal
tmotorok/117097/SUZUKI_GS500.html
Köszi, sziasztok.
Ritkán lehet itt látni...
Eladtam az olajhőfokmérő órát, persze a motorral együtt. Úgyhogy itt vagyok motor meg óra nélkül depisen.
Üdv.: Tibi
Oké,holnap megnézem,jól néz ki a hűtőrács is,én is gondolkozom a Poweren 2500 körül vizszintes helyen, állandó gázálásnál kicsit nekem is rángat,amúgy tökéletesen megy és húz.
Érd - Tárnok....
WEISS OIL.....
1890ft-ért vettem 2 hete olajat....
1800 a Castrol spary
Szóval tényleg csak körbe kell nézni
sok bolt "occon" adja, csak elfelejti rögtön odaírni hogy PLUSZ POSTA, CSOMAGOLÁS 3000ft
Amugy jól értettem?
9 ropi az önköltsége?/DB?
Szép darab, úgy nézem nagyon jó szőrben van .
Gratulálok hozzá!
toltam fel az adatlapomra pár képet a ciberröl
A flakonban tényleg olaj is van?
Csak mert eddig a legolcsóbban a Castrol Act Evo X-tra 4T-t 2380-ért láttam.
Vett már valaki ettől a cégtől ? Mik a tapasztalatok. Én mindent (szűrők, olaj, stb.) akkor akarok bevásárolni, amikor akciós, illetve a legolcsóbban van.
Megkérhetnélek hogy mérd le a felfogató csavarok távolságát a kormánybilincsnél ( a 4db é, X és Y irányban) ? Hogy tudjam hogy passzol - e rá. Az ényemnek 36 mm és 90 mm , és csak 22mm es kormánycsőhöz jó. De van nekem más is a tarsolyomban, ha érdekel megragadva az alkalmat néha: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ugye hogy ne kelljen a témát érdeklőknek annyiszor ugyanazt leírnom itt http://www.gsx1400.hu/index.ph... olvashatsz a tapsztalataimról, és az egész folyományáról. Tudtommal beszúrtam még pár MT01-es oldalt is ahhol szintén hasonlóakat követtek el, és talán az elsők között áálítottak be egy 1250-es bandikát (Tomato ?).
Összeségében a elmondhatom , hogy hosszú küzdelmek után végre jól muzsikál az 1400-es, főleg hogy megcsináltam rajta szinkront is. A lényege hogy mindenhol erősebb lesz , nem csak csúcsban, és egyenletes bársonyosan lesz kezelhető, ami jobb kanyarvételeket, kontrolálható kigyorsításokat eredményez. És bárhonnan robbantamtani tudó erőforrást.
Talán Agó mondta: A motorosok naagy többségével az a baj hogy nem végteljesítményen használják a motorjukat, vagy nem tudják ott használni, ezért erre ez egy tökéletes megoldás a PC, ami minden ford tartományban emeli a motor nyomatékát és ezzel az arra pontra számolt teljesítményét is.
Üdv.
István
Itt van nektek az igazi gusztusos elhelyezés! Igaz, hogy ez DL, de a bandin is van óra. És abszolut költségkímélő is, mivel nem kell semmi tartót venni. Jó szerelést!
Nagyon frankó lett a fokozatkijelző elhelyezése gratula,ha mégís legyártatsz pár darabot gondolj rám is.A Power Commander hogy vált be?Végül is emel a lóerőn vagy alul megy jobban ,estleg alul felül vagy mi az előnye az 1250-esen?
Gondban is voltam, hogy hova tegyem a GPS-t. Aztán végül így lett. Időközben rá is jöttem, hogy sokkal jobban szemre áll, minél magasabbra kerül.
[url]http://suzukibandit.uw.hu/gps/...[/url]
NÁlam MINDEN suffnituning, amit nem a boltban veszek meg:-)
Ötleteket természetesen a már kész termékekből lehet meríteni......lásd a bukőcsevem......
Leszedtem vagy 10 fajta lehetőséget, és abból lett megoldva.......
DE MEGOLDVA - és nem megvásárolva:-)
Ha van hozzá technólógia, azzal csak időt nyersz:-), hiszen esetemben maradnak a fúrás-faragás......mivel a közelemben nemigazán található CNC....
De nem tenném sufnituning kategóriában, hiszen akkor minden motoros kiegészítő (pl. : LSL búkógombák-konzolok ) is az, amit Louis-Polo-HeinGericke, és más magyar kereskedőknél vásárolsz. Miért mondom ezt? Mert azzal ütöm el hobbira szánt időmet, hogy a kiegészítők között mazsolázva , merítek ötleteket, (mint sokan mások), és vagy lekoppintom, vagy teszek hozzá még egy két funkciót. És különbség ez után jön. Pontos műszakirajzot készítek tecnológiával együtt, és már nem igen állok neki otthon barkácsolni, hanem "ipari" technológiát alkalmazok ami elérhető közelségben van, és rábízom egy tapasztalt szakmunkásra a faragást. Nem azért mert kétbalkazes vagyok! De ha mostanában el kivánsz adni valamit, és bár fele áron mint az üzletben van, sőt még annál jobb is akár a minősége, de a vevők olyan vájt szemmel érkeznek, mintha azt hinnék hogy ez valami lehúzós , átverős történet lenne. Holott én egyáltalán nem kivánom ilyennel bemocskolni a családi nevem. . .
Mennyiből hoztad ki, hiszen a suffnituningnak ez a legfontosabb eleme:-)
Első körben 3db készült. El is keltek. ( persze az egyik az enyém lett. ) Gondolkodom még hogy gyártassak-e, de mindenkinek hasonló baja van a mint neked , hogy igen nélkülözhetetlen Navigációt pattintotta erre a helyre. (És elég drága is mert 4-5 oldalról kell megmunkálni, ennyiszer kell átfogni a darabot. )
Amúgy nem derítettem még ki, de tippem szerint ezeknél a motoroknál a konzolok távolsága azonos, a 4 db csavar furatgyöke egybevág, csak kérdés hogy a kormánybilincsek alsó részének kontúra mennyire követi ennek a tartónak a vonalát.
Über-brutál jól néz ki!
Te gyártottad/gyártattad a plusz "kupakot", vagy ezt így lehet venni?
Nekem gondot okozna - mert ugye a két rögzités közt van a GPS tartóm......de az tény, hogy nagyon frankó!
Olaj 1440HUf/liter
http://www.zsu.hu/?page=catego...
"Az lenne a tiszteletteljes kérdésem ,hogy melyiket érdemes megvenni vagy beszereltetni a prop-tech-ét vagy az Agomototors-ét."
Valószínűleg ugyanazt a funkciót látja el mindkettő, szerintem ami döntő lehet, hogy a prop-tech-é sokkal kisebb.
A giprot lásd előző hsz. A prop-tech-ről az oldalukon van kép.