Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mt01 vs r6 volt belole jo kis vita talan egy eve ha emlekszel.
Te nagyon kemeny vagy, hogy egyenesben elmered huzni a szarvat. Ezt ki nem meri megtenni ? Viszont egyenesen kanyarodsz, kell a 200loero, ez tipikus faszhosszabitas. Nem egy ilyen emberrel talalkoztunk mar a szerpentinen (Mecsek, nincs 1,5km a kanyarok kozt) ahol r1, busa, zx10 tulajok hencegtek hogy ok kinottek mar a 600ast es mi meg a 600-750esekkel elozgettuk oket...

Tehat errol ennyit. Kemeny csavo aki egyenesben meri huzni es huuu de gyorsan mentem... termeszetesen az aki megpakolva turazni jar annak nem szol ez az eros gyenge motor, de neki is nyomatek kel es nem a loero.
Uncsi már ez a karakterkarate a ki az okosabb kvízműsorból. Valahol olvastam, hogy a nagybandi 108 Nm és a nyomatékának a 90%-át leadja már 1800 -as fordulaton. Higgyétek el, kurvára nem foglalkozom vele, a görbének melyik területét használom 2008 óta.
nemtudom mennyit fog bírni a km számlálóm nem müxik majd ha sok pénzem lesz kap digitálist ... jól tapad de a power püré mintha jobb lett volna egy árnyalattal de hátha ez tovább bírja , a felfestésekre az úton viszont érzékeny hamar megcsúszik rajta
Akkor csak simán gondban vagy a számokkal...............vanezígy..............jó egyenesen gyorsulást szinespapírért..................a metz M1 birjamég az eszement nyóómatékot?
dehogy savazlak,,, egyszerüen olyan vagy már nekem mint az autopályán a kispolszki a belső sávba

nem érdekel egy db triumph -om van pont elég nekem
https://www.facebook.com/media...

https://www.facebook.com/media..
.
Hja...azt hittem arról beszélünk-vitatkozunk, hogy mi a külömbség egy 600-as és egy 1000 ccm feletti eröforrás dinamizmusa között...
..de mondjuk én már unom azt hiszem nagyon...
Az enéymről vazze, az csak 100LE 100Nm
Ez a power imádni való, csak ne kopna el hátul olyan sebesen
sorry

te nem tudod miről beszélsz ...

a motor leg nagyobb teljesitménye a legnagyobb loerőhőz tartózó fordulat és a legnagyobb nyomatékhoz tartozó fordulat szorzata

egy rövid löketü 1000 gigxer 200 lovas csucsa van 12000 fordulaton van ugyan akkor a a rövid löketnek köszönhetöen a nyomaték csuscsa is fent van 10 000 körül mert fordulatból van az erő

egy ugyan ilyen 1000 hoszu löketű motor 70 lovas 5500 fordulaton de a forgatonyomaték csucsa már ki jönn 3500 fordulatnál ................

tehát erőkar és szorzata .............. egy 2000 ccm diesel 100 loerős 4000 fordulaton de a nyomaték csucsa 380 nm 1800 fordulaton ...

nincs csak 100 loerő de mégis olyan erős mint állatt magyarul minél alacsonyabb fordulaton jönn ki anyomaték csucs annál erösebbnek érzed a vasat a motornál a kis suly miatt a fordulatból is lehet nyomatékot csiholni .. de a nagy fordulathozz kicsi löket kell igy a nyomaték csucs egyre feljebb tolodik az igazán ütös és jó karakterű motorok a nyomaték csucsukat és a lóerő csucsukat majhogy azonos fordulaton érik el pl. Dugati a régi Bmw
Onnan hogy kevered a sezont a sezlonnyal és az ago is elcseszte az írást.

Az első az a 675 köbös street..........fer a busával hasonlítani mintha az 550-es gsx-et tennéd az 1100 hoz de mindegy.

A másik az 1050-es speed és itt az ago szar adatot írt.

A speed az ez:
speed tudom ugyanúgy néz ki bizar a formája meg nem suzuki de azért sosem volt 70 Nm bárhogy is szeretnéd.

2013-ra emelték a blokknyomatékát és lóerejét a fordulatszámmal.

A busa meg vikipedia:

link

Értem én hogy most betegszabi van meg engem kellene savazni mert nem teccik a búrám nem vagyok neked szimpi de azért adatokat idézni csak pontos forrásból kéne.
Egy példa. A Kawasaki ZZr 600 90-ben tudott 61Nm-t 8800-as fordulatom, a ZX6R 2009-ben tud 66,7Nm-t 11800-as fordulaton.
A teljesítménye nőtt 28 Le-t, amit főleg a magas fordulatnak köszönhet. Adott fordulaton ahol a kocamotoros használja, sem a nyomatéka, sem a teljesítménye nem nagyobb, így a használati értéke sem. Így csak presztízskérdés a nagyobb teljesítmény, egy átlag motoros nem profitál belőle... ugyan ez igaz nagyobb motoroknál is.
Nem, pontosan tudom mit beszélek. Te keversz valamit, de még mindig nem értem, hogy mit.
Egy motor csúcsteljesítménye ott van, ahol a fordulatszám és nyomaték szorzata a legmagasabb. De ugye a koca motoros nem azon a fordulaton használja a motorját, hanem jóval alacsonyabb fordulaton, így az érdekli, hogy azon a fordulaton mekkora a nyomaték, és így a teljesítmény...
Teljesen mindegy, hogy az a motor 100 vagy 200 Le csúcsteljesítményű, az nem mindegy, hogy 3000-es fordulaton pl mit csinál...csak csapkod a lánccal, vagy húz szépen mint a gőzgép?
"Pontosan ezt gondolom én is. Amelyik fordulaton a kocamotoros motorozik, ott nagyon mindegy mekkora egy adott motor csúcsteljesítménye, de nagyon nem mindegy az adott fordulathoz tartozó nyomaték... "

Szerintem meg magad sem tudod miröl beszélsz!

Egy mondaton belül elent mondasz magadnak...A fordulatszám- nyomaték- teljesítmény egy egyenletet alkotnak! A nyomaték és fordulatszám szorzata adja a teljesítményt. Tehát a teljesítmény egyenesen arányos a nyomatékkal és a fordulatszámmal...
igazad van ...
nem tudom miröl beszélsz

http://www.agomotors.hu/websho...

70 nm
http://www.agomotors.hu/websho...

a meg hegyezett tiger 110 nm /9780

a gyári busa 6780 / 158 nm

5100 fordulaton biztos valami uj dizel triumpf tolja a 120 nm

hadjuk ........... a jó voltodból teljesé tetem a triumpf tudásomat a komoly motoroktól nagyon mesze áll ezt te is tudod ! de nem rossz
"a motorból mindig erösebb kell"

-kivétel, amikor nem....
"te és akkor hogy veszi be a kanyart ? hogy veszi észre az uton a galibát "
-na igen, ezt hívják tudásnak . Ez az amit nem kompenzál sehány lóerö sem
"ok a motoros aki élvezi a tályat és hazavárják és nem basza el a kanyart"
- Hol írtam ilyet?
Hogy miért kellet nekem is egyre nagyobb motor? nem azért hogy gyorsabban menjek, hanem hogy biztonságosabban és stresszmentesebben. mint írtam, az alacsony fordulati nyomatékból semmi sem elég...
biztos igazad van ............... a motoros élvezi a szelet meg haza várják meg a tályat nézegeti ... te és akkor hogy veszi be a kanyart ? hogy veszi észre az uton a galibát .

ok a motoros aki élvezi a tályat és hazavárják és nem basza el a kanyart. most akkor végül is egy 125 moped is meg felel ennek a célnak ..nem ? itt nem baszod el a kanyarokat , nézegeted a tályat és a szél is lengedez .. ugye? Na csak ott a hiba a haza várnak !

egy kis szaral hamarabb el ütnek ,le löknek az uton mint egy nagy szaral ebben egyet érthetűnk .............

de az igazi kérdésem az hogy ha te neked elég az hogy lengedezik a szél és atom biztosan szabályokat be tartva minden kanyart ott veszel be ahol kell .-AKKOR MIÉRT KELLET NEKED EHEZ a motorozási pályafutásod alat egyre erősebb motorokra üldöd miért nem volt elég egy 125 -ös kávédaráló ...
a motorból mindig erösebb kell ........ ez a lényege ezzért csereberélnek az emberek ,, ezzért vesznek bele tuning cucokat és ezzért megy a loerő harc mert kell az erösebb

nem egyformák vagyunk
A trájumpfon 5100 fordulat kell hogy előjöjjön a 105 Nm a busának 6750-7000 kell hogy előjöjjön 126-135 Nm.
Ezt különbséget simán tudja kompenzálni a 15-20 kanyar alatt hogy a busa nem kanyarra lett kitalálva és az eszement gyorsulást le is kéne lassítani.
Ezért van hogy ezresgixxer ugyan számháborúban alulmarad de valós körülmények közt aki fel akarja venni velük a tempót a sóderágyban köt ki.
És ha nem autópálya nagyívű széles részein repeszt legtöbbet az veszi az ezresgixxert.

Ha már számokon lovagolunk.
Nem én lovagoltam a nagy teljesítményeken, számokon. Pontosan ezt gondolom én is. Amelyik fordulaton a kocamotoros motorozik, ott nagyon mindegy mekkora egy adott motor csúcsteljesítménye, de nagyon nem mindegy az adott fordulathoz tartozó nyomaték...
Az átlag motoros kocamotoros. Este hazavárják, igyekszik többé-kevésbé szabályosan közlekedni, élvezi a szelet, tájat, a motorozást, kanyarokat. Ezen igényeknek kb 500ccm fölött minden megfelel. Nekem mindegy milyen motorom van vagy lenne, akkor sem mennék gyorsabban, vagy tudnék jobban kanyarodni, vagy későbbi fékpontot bevállalni.
Mentem GSX-R1000-el. Nagyon nagyon megy, van adrenalin, de nincs szükségem rá, ugyanis a kocamotoros igényekhez nem ideális motor.
A Sok nyomaték az más dolog, abból soha nem lehet elég. De a nagy teljesítményekre nincs igénye egy átlag kocamotorosnak, max a motoros tudás hiányát kompenzálják kicsit, magyarul, amit elbaszol kanyarban meg a hosszú féktávon, azt visszaadja egyenesben. Te és még akik erre a teljesítményszintre buknak, az csak egy szűk réteg. De még aki ilyen motorral jár, sem biztos, hogy tud motorozni. Szerintem mindenki ismer olyan motorost, akinek nagyon jó motorja van, de csak a teknikás egyenesek királya, motorozni nem tud...
..amúgy szerinted ez a példa releváns? Ezek szerint egy felreszelt 70 kg-os Simsonnal meg csodálatos MZ-t hullarajzolták volna körbe krétával...
Mindenki nagyon jol tudja még a bölcsiben is, hogy nem egyformák a képességeink, és motor és lovasa adja a összített eredményt... (Hirtelen beugrik egy GSx 1400 találkozó közös gurulása, mikor az elsök elnyaltak egy fagyit 20 km motorzás után, még az utólsok megérkeztek... hogy mást ne mondjak)

Èn sem tudok húzni egy egyenes vonalat sem szabadkézzel, mégis állítólag mérnök vagyok meg nem erösített források szerint...
igen ezt nem értik meg ..... pl a nagy bandin 4000 fordulaton le jönn a 100nm ugyan ez a nm el sem éri egy vatta Új 600 -as gsx r hiába megy 280 at
na cimbi ezt nagyon jól meg fogalmaztad

fogalmazás: 5