Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te tudod,viszont igy semmivel sem vagy elorebb plane ha krll hozza vizallo tok vagy csak en nem ertem az irasodat, nalunk ez ugy mukodik hogy sima mezei gps es ha esik az eso be a tanktaskaba nincs tulbonyolitva.
Bármilyen hihetetlen számításba lett véve.

Több oldalról vizsgálva el lett vetve.

Havonta 1x ha megyek nyáron messzire motorral és jó ha egy évben 2x 3-4 napot.
Ekkor kell motorra gps.
A valamire való 4 colos vagy nagyobb vízálló telefonok alsó hangon 80-90e-rek.
És ezért a pár napért egész évben egy gumírozott,zsebbe lehetetlen elrakhatóságú kvázi féltéglát használni szívás.
Ugynaez néha elővéve használni sim cserével 80e-ért szívás megint.
Így elvetettem.
Ugyanitt láttam 90-ért komplett telószárat/stück.

Bár mivel használt fogalmam sincs milyen állapotban van.
A USD teloszárról nem mindig olyan egyszerü leszedni a aluöntvént, aztán profin felrakni az új szárra.
Köszi az infót.
Vettel volna egy vizallo telefontves problema megoldva,matt foliaval latod mindenhonnan, nem kell tok ra se semmi.
A garminokat szerintem még nem übereli semmi...........de ezzel is el leszek.

Szotyi kinyírta juniusban a táskár ősöreg wayteq-em ingen szar usb-portját.........azóta se javszereltük meg,kuka az akkuja a motech táskám fóliája eljutott a láthatatlansági fok olyan szintjére ami gáz,nem fért bele csak egy 90-fokos átalakított USB kábellel.

Ha ezeket összeadom hogy beszerzem ugyanennél az árnál vagyok...........és picivel jobbat kaptam a pénzemért mint ezek összessége.

Ennyi elég volt.
Amúgy nem gáz.
Ha a moteh ram-ot rá tudom varázsolni van olyan szög ahol nem tükröz szarul.

Csak a saját tartóján nem tudtam 5 perc alatt beállítani.
Oké,tényleg nem drága.
Az volt a mérvadó próba,amikor a Grossra mentünk.A karbis 1 lityóval többet evett,ja és én 1,5x nagyobb darab vagyok,mint az 1200-es pilótája. .Mind a 2 gép zsírszerű volt.
Legalább látom.
Valamennyire.

Ennyi pénzért ne várjunk csodát.

A táska hullámzó karcos fóliájához képest jobb.
Első olvasatra..........szabvány kínai gps a low budget kategóriából.

KB az amit vártam azt kaptam.

Láthatóság szódával elmegy,mintha simát tennél egy tokba,ha nem lenne ennyire tükröző az eleje kiváló is lehetne.Így csak szo-szo..........de van bluputty így max fülessel hallgatózás.

Kétféle töltőt kap az ember,USB nem fog kilötyögni akksi új,Igo 8 már van rajta de valami russia jön be elsőre szal azt cserélni kéne.........vízálló,tokozása nem rossz tartók szokásos kínai félgagyi azt valszeg cserélem a motech ide illő ram mountjára.

Motoros teszt később ha megyek haza.
Aigot teszel rá?Majd mondd meg milyen a fényerő,ha rajta van a progi.Persze napsütésben vagyok rá kíváncsi.
Megérkezett a GPS.

Bármikor megtekinthető Gödöllőn.
Azért én szerteném hozzátenni, hogy a szerszámot, csak szemléltetés képpen linkkeltem, nem kötve a probléma megoldásásához. A link után ki is hagytam egy sor és újbekezdésben írtam, tovább, hogy ragasztócseppes gányolással csak gombostü fejnyi bevonati hibákat "javítanék".

Azért füztem csak tovább az ötletét, mert Tsanyi mondta, hogy volt esésböl származó nyom is...de írtam , hogy erre sem lenne, jó mert szétrepedne a csö a varrat mentén többek között...

Azért köszi a technológia ismertetését.
OFF

István és Csabu!
Amit Csabu írt technológia az nem az, amihez az István által linkelt szerszám való. Ez még nem lenne baj, de az adott hiba orvoslásához egyik sem való.
Amit Csabu írt az a hőcserélő csöveg görgős szerszámmal való "préselése". Itt az a lényeg, hogy a köteg csöve és a köteg fala közötti tömítést (nyomástartást) úgy oldják meg, hogy a köteg anyagát gyakorlatilag bele préselik a fal furatába. A furatban legtöbbször van horony is, közegtől és nyomástól függően akár több is. Ebbe a horonyba is "belezömül" a cső anyaga, meg értelem szerűen a köteg furatának belső felületi érdessége is egy meghatározott értékre van ilyenkor gyártva, hogy az adott csőhöz és üzemi nyomáshoz meghatározott préselési nyomaték elengedő kötést adjon. A csövet a későbbiekben a kötegfalból csak kifúrni lehet a legtöbb esetben. A nagy nyomatékigény miatt a préselési hossz is korlátozott 150 mm körüli hossznál már brutális az igény. Ilyenkor jön a több lépcsőben préselés, no meg a szerszám törés...
No ez így nem biztos, hogy érthető. A lényeg az, hogy ez teló kiegyengetésre nem igazán alkalmas...
Német ebay-en postával Saccra 34-35e az új crom szár.

Ha csak 5 ccm er el számolunk már olcsóbb venni egy komplett csövet-
kecskeméten a Vendel bácsiék alá rezezve duplex kemény cromal méretől fügöen ccm er 8000 10000 ezerért ujra varázsolják a gigxeremen így van ......
Kárt csak magadnak csinálsz belöle azzal, hogy kellemesen el lehet baszakodni ezekkel a megmenteni kivánt cuccokkal...van esély rá, hogy müködni fog, de szerintem a plusz befeketett munka vetekedni fog egy bontott cucc áraval.
Sokszor ezek a "legdrágább" dolgok! Ès garanciát sem tud rá vállalni aki csinálja. Azért ilyen szempontból megértem a hivatalos szervizeket, hogy nem fognak bele ilyen dolgokba, csak cserél újra az alkatrészt.
Tudom, pont ezért linkeltem, mert ez így kurvára nem igaz, hogy 5,5l aztán pont.
Sok tulaj tapasztalata alapján a befecsis takarékosabb, de ott is van akinek csak 4,7 de van akinek 8 liter az átlaga. na meg nem csak a fogyasztás oldalt kell nézni, hanem azt is, hogy mi jön ki a kipufogón. A befecskendezösök tisztábbak. Nekem pl ez is fontos...
Épp ezen agyaltam tegnap. Valamit érdemes lenne kipróbálni, káért már nem csinálok.
Kezdi a rosseb, végszónak szántam
Akkor tényleg csak a kívülről történő valamilyen töltő anyag marad ami nem ígér tartós megoldást. Vagy a csere.
A sanyi problémájáta nem jó..............a crom száron kőfelverődéstől lepattan a crom réteg egy gombostűfejnyi felületen...............ez idővel rozsdásodhat,beleakad a szimering tömitőajka,kikopik,szakadhat.
Nem fog belülről semmi látszani,kinyomni meg végép nem lehet.

Csere crom szár a megoldás...............ha van pénz..........vagy az előbb említett csepp ragasztó...........de a pillanatragasztó érdekes alternatíva.
Csak ti varratmentes húzott csöveket használtok a höcserélöbe, a teloszár meg lézerhegesztett varratos vékonyfalu csö.