Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Saját magatok válszoljátok meg a bugyuta kérdéseiteket, miközben általános isis tananyag alkalmázása okoz gondot.

Látom nagyon tetszik ez a 200 -as szám...ezt az eröforrás nyélgázon és valahol a maximális fordulat közelében tudja...Azaz fékpadon kirajzol függvény egy pontjában. Elötte kevesebb , meg utána is kevesebb az eröforrás teljesítménye...Ebböl azt a következtetést kell levonni, hogy pl egy kanyarkijáratnál, nem tudod rátenni a 200 lovat a hátsó kerékre, mert a kanyartempódhoz és a megválasztott áttételhez tartozik egy fordulatszám... ez a fordulatszám meg utcai használatban rendszerint nem legnagyobb nyomatékhoz, és teljesítményhez tartozó ( 200 lovas vasak esetén jóval 10000 felett van) fordulatszám...hanem 3-4-5-6 ezer fordulat / min.
Ès itt jön el az a tüzijáték, emberi fordulatszámon kigyorsitáskor, egy nagyobb lokettérfogatú, alul is nyomatékos motornál, ami szeneslapáttal vág hátba és küld bele a következö kanyarba...
Szóval nem a 100-150-200 lovat szeretjük, hanem a teljesítmény görbe, vagy nyomatékgörbe alatti kövér területet. Az hogy ezt ki mire hasznalja ( le tudja nyomni az MZ-st, vagy körbe motorrozza a ferrári túraklubbot, vagy gyengébb képességeit potólja éppen vele) az szerintem tök mindegy, és senkienek semmi köze hozzá...
Mint nekem sem ahhoz, hogy más olyan jármüvel teszi ezt ami nem esik ebbe a kategóriába...
bocs már sokszor itt ki tárgyaltuk ezt .. neked PL -ul elég a koca motorozáshozz a 650 ereje ... nekem az csak játék motor

ez van ................. ja és minek a 200 + loerő ?
amikor a simson után fel ültél a banditra volt mosoly ? UGYE ?

na most azt képzeld magad elé hogy te most a 650 banditon ülve egy simsonon tekergeted a gázt a gsx 1400 vagy a 150 nm rel rendelkező motorokhoz képest

ha volna vér a faszodba vagy volna merszed rá tekerni egy ilyen 200 + motortnak akkor biztos élveznéd .. mikor 200 nál még vissza váltasz 3 ba és érzed az adrelanin a gerincedbe ahogy szabadul fel és fáj na ezt az érzést kis bandital soha nem fogod érezni

ezzért az mondom hogy olyanokról ne mondj váleményt amit még át sem éltél kb enyi
Sok az időm olvasni :-)
Mert Te már megtaláltad a idei motoros, autós újságot, nem a 82-esnél vagy leragadva! Nem tudom hova rohansz :)
kár felhuzni magad mert nincs igazad !

és kár igy hasolitgatni ............. a csuzlinak kell még a lepke sulyod alat is min 15 mp hogy fel tornáza magát 100 ra és 3 szor még váltanod is kell az R/1 nek huzol 1 be egyet 4 mp mulva több mint 100 mész
lehet lendületböl ki kerültél kanyarba egy r/1 motorbiciglit és akkor mi van te jobb motoros vagy ? a következö kanyar 1400 m re van az r/1 ezen métereken fell gyorsul 280 ra és sora következö kanyart be veszi 50 km /ó val amit ugyan a te lepkesulyodal a kis MZ -vel 90 km /ó val lapon veszed be .. de mikor ? amikor a r/1 már vissza fele jönn ezt nem értitek meg! Azonos tudásu motorosok versenyeznek az egyik allat egy ultra könyű 130 lovas nagyon kezes jol dőlő Triumph van x nyomatékal a másik alaltt egy 200 lovas elhizott nehezeben dőlő nagy sulyu kétszer akora nyomatéku busa ...

Lehet az első két kanyarba még a triumpf még el is huz a belső iven de jönn az 1 km egyenes ott a busa fél percet ver rá a triumpf ra

30 km 15 kanyar együt indultak aki busá ült a második cigiét szivja mire meg jőnn triumpf -os .... persze egy teli kanyargos szerpentinen nem jönn ki ott még nyertes is lehet a triumpf

de tételezük fel hogy turázunk 40-50 kg mal megpakolva 2 személy a triumpf -al végig gépészkedni kell mert nincs nyomaték ha jönn a kaptató csak ugy menek vissza a furók mert csak fordulaton van nyomaték ,,,,ugyan akkor a Busa erőlkődés nélkűl nyomatékból simán megy, mert van nyomaték tartaléka ......
egy 1400 gsx zselé kockával 2000 fordulaton megpakolva 2 személyel simán el poroszkálsz még a dombokon is esetleg nagyobb kaptaton 5 be vissza nyomod
ezt egy kis köbös kis nyomatéku motoral lehetetlen meg csinálni ... csak fordulaton jönn ki az ereje de ugye ilyenkor többet fogyaszt és hamarabb kopik ?
Na ezt nem tudják itt sokan fel fogni többek közt te sem
80-85-óta eltelt egy kis idő, akkoriban autókba sem nagyon szereltek turbót még, most meg már más sincs....
Nem tudom, de szerintem mese beszéd, hogy egy tényleg erős motornál gondolkodás nélkül csavargathatod a gázt 100 alatt. (persze 6. fokozatban nem brutális, de akkor meg megint nem értem minek a közel 200 Le, ha amúgy meg nem sietős és nem fontos a jó gyorsulás).
Nem sokat mentem ilyen erős motorral, de nagyon mennek, sokkal jobban, mint amire normális motorosnak szüksége van....
Nekem a Banditon gyakorlatilag ossze volt hajtogatva a labam teljesen, emiatt hosszu tavon kenyelmetlen volt. A CBF-en pedig kenyelmesebbnek tunt, mintha annak elorebb lett volna a labtartoja. Nem vagyunk egyformak, ezert ajanlottam a cyclo-ergo oldalt, ott mindenki pontosan be tudja allitani a karjanak, labanak hosszat es meg tudja neni hogyan is ulne a motoron.
Úgy kellett, mint szar a zsákba.....
Mindegyik márka rájött már zsákutca a feltöltősgép, ezt 80-85körül eljátszotta mind a 4 japán....
Nem vak csak vakmerő az a ló!
Nekem okozott meglepetést már 125ös gép is, sok 600as is tud bőven!
Persze aztán lehet mondani nemhúzák a géz koppig, de akkor meg minek annyi ló....
Ilyet vegyetek, ennél majd a csiga adja az erőt rendesen :-)
Milyen motorról beszélsz? Mert itt a giga 150+Le izékről volt szó...
Ezek szerint te már próbáltál erős motort, nem elméleti fizikus vagy :-)
Persze, ha akarom nem ágaskodik és nem forog ki a kerék, de akkor nem is húzom neki oda rendesen , vagyis nem kell a sok sok Le és Nm....
Mert szerinted mennyivel lehet menni ott?
Elmondom 60as tábla végig.
Mennyivel tudsz menni kanyarban ott?
Kb. 90
Csőgázon a lepke tömegemmel 100 a vége.
Akkor?

Jah, hogy van aki félti a 4misis motort és 60as táblánál 50el döcög és 9pacival megelőzik 100zal üveghangon?
Igen hihetetlen.
Mekibe meg nem járok, titlja a vallásom.
muszáj volt odatekerjek a kanyarokban nehogy az MZ-sek röhögve beelőzzenek
Aztán jól belelógott a bilibe a kezem és vissza vittem az üres üvegekete a szomszéd nénitől és megvettem a világlegjobbmotorjátzöldszínben!
Ébresztő Kisgyerek! Ezt max a meki előtt mikor kontrás bicóval faralgattál és nézted a nagyokat akiknek már akkor sem kellet tekerni a 2 kerekűt!
Csatlakozom.
közepes minőségű aszfalton, kettesben, lábtartóig le, felegyenesítés közben nyélgáz 6000-ről, és el sem forgatja a hátsót, csak beül a segge.
Én leìrtam az elmèletet...te meg a gyakorlatot.
Szerintem mi tudjuk, hogy a te àltalad is emlìtett 0.25mm ez a kategória:
A màsik gyàri mèretosztàly meg ez:

De szerintem be menjünk jobban bele...2 okbòl is...én ilyet gyakoratban nem csinàltam, meg megint elleskenyednek paran akik csak motorozni szeretnek, ès èrdemben nem tudnak hozzàszòlni.
erre csak anyit .. mikor elsőnek probáltam a 200 lovas busát bent volt a zabszem ... és lás csodát mint egy kezes bárány mind a 3 fokozat eröségbe ... simán 6 ba 60 nal 3 ba 220 al sehol luk sehol torpanás
Persze észnél kell lenni 1.2;. 3 ba de pl 4 be 180 nál egy erős gáznál azt hitem csuszik a kuplung ! holot csak el tekerte magát
valojában ha el kerülhető a csap köszörülése az a leg jobb , de a köszörülésen most ne csak a köszörűlésre gondoljatok ..

Pl enél a tdm -nél a hajtó kar csapágya az olaj hiánya miat felkenödöt
flexel kellet le vágnom ....a rudat ....mérések után ki derűlt hogy hogy agyári mérete 2 -es méretosztályba van FEKETE a felkenödöt puha fémet 800 -as ..és végül 1400 csiszolo szijal teték ujra kör körősé ... ezzel 38. 992 méretet le veték 38, 970 re ................................. Erre pedig a legnagyobb a ZŐLD csapágycsésze 0. 040 -nel paszol /AMIT Zöldi köldött/ a gyári hézag 0. 020 - 0.044 tehát egy gyári yamaha csapágycsészével meg oldható

visszont vannak olyan helyzetek , hogy a csap olyan mértékbem sérül vagy oválisá vál , hogy gyári csésze beépitése már nem segit .. és a fő tengely nagyon drága nagyon jó gépen föleg egy 5 csapos fö tengelyt meg lehet csináltatni ,,, már nem csak le köszörűlnek 0. 25 és házi csésze rá ! egykét helyen profi modon a csapokat fel fém szorják egy különleges teknikával .... és meg edzik ezzek után köszörűlik és polirozák a gyári értékre és mehet bele a gyári méretű csésze

Persze ilyen mühely egy van az országba kecskeméten a Nagy és Bécsbe a schlemajer az ithoni furó faragok töbsége még egy sima furás-honolásba is csinál századokat - tizedeket a126 éves gépén
Ezt a tartományt csak a példa kedvéért írtan, nem állítottam, hogy életszerû. De az hogy elforog, meg ágaskodik.. az nettó hülyeség. Ha nem akarom, akkor sosem ágaskodik és elforogni sem szabad neki ilyen teljesítménynél, normális aszfalton.
Hát azért ezt nem mondanám! Én egy 600-as Hornetet cseréltem egy 1200-es Banditra....jóval nagyobb és nehezebb a Bandit, meg kényelmesebb is a méreteimnek! A CBF 600 na, az az ugyan akkora mint a Hornet.
Itt tudsz uleshelyzeteket virtualisan kiprobalni.
http://cycle-ergo.com/
Ott lehet szakmailag kivetni való a köszörülés ellen, ahol felület van csak feledzve mondjuk indukciós vagy más felületedzési eljárással. Ilyenkor az anyagminőségtől és az időtartamtól függően pár tized milliliter mélyen keményedik fel a felső réteg a belső anyagszerkezet meg megőrzi szívősagát. Ès nyilván nem lesz homogén teljesen a beedzés mélysége. A gond csak az hogy a köszörüléssel leválasztott letisztázott felület nagyságrendileg elég hamar abba tartományba eshet amennyi a beedzés mélysége... meg elképzelhető, hogy az elvékonyodott edzett rétegben megváltozik a feszültség megrepedezhet, kitöredezhet, talán le is válhat a szívós rétegről.

vagy valami ilyesmi...