Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Bandit kb. ugyanakkora, mint a Hornet, talan kicsit kenyelmesebb. Mindegy, hogy 600-650 vagy 1200-1250.

A magassagodhoz turaenduro jobban fog illeni, ha nakedet szeretnel esetleg probalj egy CBF600-at.
"..számomra az elhajított kőként előretörő motor megzabolázása nagyobb élményt nyújt, mint egy "játékmotor".."

Komám, ez de szép volt! Majd ezt mondom a blédrunner haveromank.
Én köszörültem hajtókart (a 70 lovas 120-as blokkomba):
http://users.atw.hu/rwdtuning/...
Csak kérdezek..............honnan van a 15300-as fordulatszám?
ok neked van igazad ..semmi kétségem
Ember legalább más szavait kérném hogy ne verd rám.
Én nem szóltam hozzá,csak azt hogy kipróbálnám.
De nem lehetett.
A galériát HanGab indította.
Ő tesztelt szerintem vele találkozhattál.

Amúgymeg tényleg nekem van igazam és punktum.
azért ez komoly motoros lehet

idézet

Az mt09 csak a speedhez képest imbolyog, a speed stabilitása jobb, amiben közrejátszik az is, hogy 24kg-al nehezebb.
A 24kg-os súlytöbbletet a gyorsulás szempontjából nem találom lényegesnek ilyen teljesítmény mellett. Mondjuk ha az mt09-et utánad kipróbálja valaki, aki 24kg-al nehezebb nálad, nem hiszem, hogy kevésbé találná agilisnak a motort. Egy 125-ös MZ-n vagy Simsonon ülve természetesen más a helyzet.
Egyébként nekem is baromira tetszett az mt09, csak a jónál is van jobb, és szerintem a speed jobb. A speed erősebb, és stabilabb is. Más a felépítése a két motornak, a speed koncepciója szerintem logikusabb, jobban kihasználhatóbb. Ettől még persze az mt09 is egy igazi gyöngyszem.

24 kilo .... apám egy gyorsulásnál az indexet a kormánysulyt le veszem 0. 5 kg számit még egy 200 loerős gépnél is

kár rátok fecsérelnem az idöt .............. UGY VAN AHOGY MONDJÁTOK
Ahogy kívánod...
jol beszélsz én csupán 2004 ota 173 000 km tetem egy motorba és még ma is néha fosok a hátán az hogy nem kanyarodik ugy mint a bohoc motor ... van 1. 5 majré csik .... ki nem szarja le
Ő lehetett a fizetett ember?

http://www.sportmotor.hu/motor...
bandit forum 2 nap kihagyás itt vannak a hintalovasok
Haggyuk.........
Az PCIII-al KOMPENZÁLT befecskendezési térképpel, nem húzol fel semmit...pusztán beállítod az elbaszott tartományokat, hogy a motor mindig tökéletes keverékhez jusson... Bár tőlem annak nevezet aminek akarod.
"Hol kene megallni a kobcenti,loero,nyomatek csataban?"

Erre magadnak kell tudni a választ! Èn tudom nekem hol a határ, és ezért nem értem, hogy más milyen jogon kéri ezt rajtam számon...leszarom, hogy másnak hol a határ. Èn 11 éve vettem egy motort ami elvitt mindenhova két személlyel is kényelmesen nagyobb kompromisszumok nélkül.

"De az 1,4 mar gyarikent is a futomu-vaz hatarait feszegeti."
Megmásztam vele ugyan azokat a hágókat mint a barátaim, nem maradtam el tőlük, élveztem minden ívet, minden egyenest, utaztam vele egy seggel 20 órát alvás nélkül le görögbe...tudom hol vannak a határai, de még én attól messze vagyok...biztos egy sport 600-al zsinoron mennék, mint a vidámparkban, de nem izgat...számomra az elhajított kőként előretörő motor megzabolázása nagyobb élményt nyújt, mint egy "játékmotor"...
Az utak 70-80% a egyenes.
ne tépd a szádat ..a homokozoba még felhuzós és elemes mocik a menők
Nem rólad beszéltem, de nembaj ovis ércelődés az amikor valaki azt hangoztatja hogy az új sportmotorokat hogy ki tudja kerülni a szerpentinen aztán a következő képen a motorján egy 8 éves gumi aminek a szélén 3 centi érintetlen. Az egy dolog, hogy amikor két meber ül a motoron és van rajta még 150kg cucc egy 600assal biztos kell erőlködni hogy fel tudj menni hegyre ez oké. De az amikor kell a 200lóerő ahhoz hogy egyenesen kanyarodjunk azt nem tudom megérteni. És erre írtam na meg arra hogy az mz-vel körbemotorozta az r1-et
a történet megint a következö ... egy két nem ide való forumozo itt talál magának olyan helyet ahol asok baromságaitt a nagy zolos kis hiomokozos motorjárol el tudja sütni ... szinte minden topikban ezt nyomják mikor párosban mikor trioban .. néha qártetban is ki a nagyobb a a bilentyünyomogatásban ....
Te Attila le száltál egyerős lóról és vénségedre elég a titk -tak loerő .... Dicséretes ,hogy be valod ezzért megy a fika ...
sajnos ezeknek hiába magyazázod a nm ... a lóeröket nem értik
igazság szerint aki még nem ült normális nyomatélú motoron az el sem tudja képzelni mi a külömbség .. jönnek aszerpentines okoságok meg hasonlo ... igaz az utak 70-80 % egyenes

ez egy medő vita itt a gép elött mindenki azt mond amit akkar hét végén probáltam ki néhány Yamahát volt ot egy kölök / szerintem fizetett/ olyanokat mondot a mt 9 ről, hogy alig mertem rá ülni ... gyi gyi és............ lofasz az egész Semmi nevetséges erő aztán ugyan ez a kölök fikázta a nagy fjr -t de amikor ki mentünk a köre nem merte neki huzni és a sulyával sem birt kétszer majdnem oda tette az aszfaltra na szoval ezzek az emberek is ilyenek olyanról beszélnek amit még életükben nem éltek át ..
Szia István!Ebben csak megerősiteni tudlak!Az egyik legjobb Suzukiról beszélünk,aminek egy "sötét" foltja van,ami számomra nem volt más,mint a szélvédelem.Aki ezt a mocit " ",az talán nem is tudja,hogy miről beszél!Az meg viszont miért is ugat bele?
Igen...és pont ebben a tartományban nincs sok értelme a sok lóerőnek, ugyanis nincs az a gumi ami ne forogna el, vagy nincs az a motor ami ne ágaskodna...
Szerintem akkor nem vagy tisztában azzal, hogy még a mai formula 1 versenyautók gyorsulása is gyakorlatilag nulla (vagyis nyilván a felső teljesítmény tartományban pont eléri a nullát mikor az kiakasztja a km órát) ahhoz képest amik fékezéskor lépnek fel, mert még 1-2 "Gével" gyorsul, addig fékezéskor 6-8 "Gé" is lehet (nem beszélve az oldalirányú gyorsulásokról).
Ugyan magasról leszarom a versenymotorokat, de szerintem ott is nagyobb fékezésekből származó terhelés, főleg ha elektronika is besegít...és valószínűleg az arányok a közúton is hasonló tartományba esnek... Tehát meglátásom szerint nem a gyorsuláskor terheljük legjobban az érintkező felületeket, hanem fékezéskor-negatív gyorsuláskor, amik többszörösei a pozitív gyorsulásnak.
Hol kene megallni a kobcenti,loero,nyomatek csataban?
Hol a hatar?
Allandoan felhuzott blokkokrol esik szo.
De az 1,4 mar gyarikent is a futomu-vaz hatarait feszegeti.
"És akkor úgy őszintén abból a 200lóerőből mennyit használtok ki a szerpentinen ?"
Nem tudom kedves Levente. Èn nem mentem a B -king-gel csak felvittem Pestre eladásra, mikor elkészültem vele.
Sikerült összemosnod mindent, hogy ovis szinten tudjál ércelödni.

Az 1400-es padon tudta a gyári adatokat hátsó keréken. Azaz, annyival lett kövérebb, hogy kompenzálta a hajtás veszteségét hozzávetőlegesen főtengelytől a hátsó kerékig. Ez úgy olvad el egy komolyabb 10-15%-os emelkedőn amikor a motor 260 kg, a csomagok 10-15kg, ketten meg kb 170 kg -ot nyomunk. A motor 5500 környékén már 120 Nm-t hajít a hátsó kerékre, és egyesben ezt le is lehet forgatni, mondjuk a Saint Bernard-ra felfele...

Szerintem ez nem annyira hihetetlen...Meg az hogy két személlyel 3.ban teli-gázon szokott sikerülni leggyorsabban az előzés is...

De szeretem, mert 10 % gázálláson hazavisz autópályán 630 km-röl, anélkül, hogy erőlködne is egy kicsit az erőforrás emelkedőnek vagy szembe szélnek...És ez az ami miatt 10 éve ajánlom a nagyobb hengerűrtartalmú gépeket, annak akinek benőtt a feje, és képes hosszútávú döntéseket hozni.
Ez a téma sokszor felmerül és általános félreértések forrása. A kimotorozás szerinted mit jelent, végsebességet? Mert szerintem gyorsulási képességet főleg. Azt pedig akkor is ki tudod használni, ha 50-ről 90-re gyorsítasz. Persze nyilván nem nagypapásan.