Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tasi, ez olyan, mint valamikor a megszakító- elektronikos gyújtás téma. Akkor is jöttek az emberek, hogy a jó kis megszakító, mert azt az árokparton is meg lehet bütykölni. Most meg mindenki elborzad, ha lát egy ilyen szánalmas ipari hulladékot...
Én is gondolkodom, hogy átalakítom a VF-et injektorosra. Szerintem profibb. És hiába kell 10 szenzor, beleteszem. Nem kell viszont tűszelep, nem kopik a porlasztótű, nem megy tönkre a membrán, nem rohad bele a benzin pár hónap alatt, Hidegen-melegen, hidegben-melegben tökéletes a keverékképzés, az alapjárat és egy gombnyomással átállítom takarékosról teljesítményre, ha kell.
Nalunk itt delutan volt egy kis eso.....a tigris fele nem futottatok bele veletlen?
De már fel is huztad magad ..... minek ? Nyomj egy nagy pohár kakaót .... és fogd rá a nyuszira !
Ez pontosan így volt a Suzukinál mindig. Már Japánból úgy jön a cserés alkatrész, hogy alvázszám lista alapján. Ráadásul a dokumentálás messze nem csak ennyi, amit láttál belőle.
Tulvagyok azon hogy barmit mondasz egy hangyaf...nyit is mozgasson.
Nem er annyit hogy zilaljuk a tarsasagi nyugalmat.
Van velemenyem.
Arra alkalmas embereknek elmondom.
Veled max az idojarast fogom megtargyalni.
Megfelel?................ha nem akkoris.
akor az egyik triump vissza elözött ... ne huz fel magad
Te nyertel.
Jobb a karbi.
FR SV-je máig megy,kazalban állanak az ebay-en15-30e-ért inyektorok minden motorhoz de egy jó állapotú karbisort nehéz találni ahol nem lötyög,kikopott

csak hogy tud nem maga befecskendező szelep és a torok a drága az inyektorba ... és ez szinte sose romlik el ................... hanem a mérő szenzorok a a jeladok és maga a gép agya !
ez egy nagy bandin 300 - 400 ezer cuzáme

ugyan akor nagyon jo állapotu 36 karbikal van tele az ebay 30- 40 ezerért

ugyhogy mellé céloztál ......... persze egy átlagos motorosnak kényelmesebb a inyektor de semmivel nem jobb

egy normális power az inyektorhoz + abeszabályzás és a dino pad 120 000 indul ugy hogy ne ködösits hogy kell egy lap-top meg három katintás

ma dobogó kó 2x fel Esztergom felöl 2* le ESŐBE aztán Esztergom felöl - piliscsaba fele át a hegyen haza üveg tigris uton .. és hogy ideges legyél 2 triumfot is meg elöztem ... minket senki nem elözöt meg jó éjszakát
Majd referalj!
Viszont ket nap max es kezemben a gps.
Nagyon csuklofuggo es nem mindegy,hogy hasznalod,osszetett ez a dolog.
Mo-n 6l,kulfoldon 5,5l koruli az atlagom,140 felett ritkan megyek,1.2-sel.
Egyszeru felhasznalokent gondozasmentesebbnek tunik az injektoros,a finom gazfelvetelen viszonr meg sokat kell fejleszteni a gyartoknak,sosem mentem meg olyan injektorossal ami annyira finom lett volna mint egy karbis.
Na meg jo molos benzin, 2het alatt az atmeneti jarat furatai, alapjarati rendszer ugy megtelik azzal a zold trugyival hogy takarithatom a karbit
Milliónyi autó fut problémamentesen kilóméterek millióit hiba nélkül.

Karbisok meg lassan kifutnak.

Jónéhány többszázezer motor fut inyektorral úgy hogy a tulaj azt sem tudja miafene ketyeg a gépben.Benzin betölt,kulcs elfordít és dohog,se tisztítás se tömítés nem kell.
FR SV-je máig megy,kazalban állanak az ebay-en15-30e-ért inyektorok minden motorhoz de egy jó állapotú karbisort nehéz találni ahol nem lötyög,kikopott.

Nem vitaindító és nem akarok megint végeérhetetlen felesleges vitába bonyolódni.
Csak kicsit szünetet tartok EPS égetés közben.

Nincs kifogásom a karburátor mellett vagy ellene,hidegen hat.

Te is mondod hogy a legtöbb embernek fingja nincs a karbi beállításhoz.............inyektorhoz meg laptop és gombnyomgatás kell.........ezt könnyebb megtanulni a mai embernek mint amit te 40 év alatt kitapasztaltál.............ez tény.

És igen kevesen vannak mára akik jól tudnak karbit állítani.

Ez is tény.

Meg az is hogy megyek tovább égetni eps-t.
Rendezzetek jó motorversenyt a sok vitatkozás helyett
Karburátor is jó meg az injektor is
és mi változott ?
5. 5 liter fogyasztás nem .. az inyektoros motor Lóeröben és nyomatékban is alulmuja a karburátorost a karban tartást be tartva több promléma van a inyektorosal mint a karbiassal ,,,,,,,,,,,, az inyektorost drágán és szenzorok érzékelök cserélyével lehett javitani

a karbist egy beállitásal tömitö alkatrészek cserélyével fuvokák tisztitásával .... 1/2 árból

egyszer -..................

a leleményesebb, kreativabbja 20 éve maga tudta szerelni karban tartani a motorját eyg két dugó kulcs néhány csavarhuzó ..pár villáskulcs segitségével

MA

a szervizek 3/4 része nem tudja fel deriteni a meg javitani a modern motorbicigliket ............ esélye nincs annak hogy a felhsználó a pénzért meg vásárolt motort ,, személygépkocsit otthon karban tarcsa ............ egy válto olaj csere már cél szerszámot kiván .. egy sima akkut nem tudsz ki cserélni a gyártó cél ezköze nélkűl ...........

Én nem látok felylödést a full 5 fuvokás mpi befecskendező is csak egy szikra gyujtásu benzin motor és nem fogyaszt kevesebet ...

a fejlödést abban látom ...hogy ez a felhasználonak minél több pénzébe kerüljön és minél több pénzt horgyon vissza a szervizbe munka dij nyomán és alkatrészre .............

lázsd DUCATI .....................

megyek motorozni .............
Nem tudom, a gyári visszahívásos szervíznek mi az elszámolási alapja, de amikor a Suzuki visszahívta a Banditomat fesz. szabályozó cserére, akkor az új dobozában érkezett egy doksi is. Újat beszerelték, a dobozába a régit és a doksit visszatették kitöltve hogy milyen motorszámú és alvázszámú motorból lett kiszedve, az új meg beépítve. Ott álltak a dobozok kazalban. Meg is kérdeztem, mi lesz a kibontott használt fesszabályozók sorsa? Azt mondták, vissza kell nekik küldeni a gyárhoz az új dobozában, pontosan dokumentálva. Eléggé hihetőnek tűnt a dolog.
megint csak el beszélünk egymás mellett és az inyektoros szektor nem érti ,, miről beszél a karbis !

nem arról van szó hogy melyik a jobb ! és melyik az elönyösebb a felhasználo részéről !

egy 20 éves bandit 1200 mindig karban tartott karbival fogyasztot 5.5 liter benzint ............
a karburátor szereléshez a tag meg vett egy manualt ki takaritotta a fuvokákat el mosot mindent be tartota agyári értékeket és a bandit még 20 év távlatából is tudja ezeket a BAROMÉTEREK
ha karbantartási hanyagság miat eldugult , elfolyt bent ragadt két villás kulcsal meg egy csavarhuzóval az ut szélén ujra életre lehetett kelteni engedett a széria felhasználói karbantartást szerelést


mai 2014 motor : 5 fuvokás mpi befecskendezés 1200 ccm fogyasztás 5. 5 liter kb 12- 14 -18 mérő és figyelö és informácio adoból rendszerből fel épülö bonyolult rendszer ami ugy müködik hogy a számitogép kapja a szenzoroktol az informáciott a másodperc töredéke allat fojamatosan változtatja az elögyujtást, a befecskendezési keveréket idejének be táplálását stb ..stb
ha itt valami ki fingik a számito gép egy átlag értékel számol és dob egy hiba kodot ... ha már 2 db egység rossz adatot szolgáltat vagy fontosabb jeladó megy tönkre a rendszer le áll .. az ut szélén csak a tréler segit
30 éve is az elektromos meghibásodások okozták a gépjármüvek leállásának 70 % ez ma sem változott ma is az elktromos hibák miatt vanak nyitva a gépház tetők
igen oda teszem .... ungarise
Ah.....meg par perc es udvartakatitas jon......eselyem sincs folytatni.
Plane nem eszmek kozelitesere.
Ugyan azt mondjuk...leírom hogy nem rossz az injektor. Az 1400-ben is az van!
A fórumom feljövő hibák , és arányuk szerintem nem releváns, mint hogy a karbis problémák sem, amik nagy része a etanolos tartalom miatt baszódik el, ami régen nem volt. Meg az tesz bennük kárt, hogy nem használják, és ilyenkor nem eresztik le az úszóházakból a benzint.

Az sem mindegy hogy milyen benzin, mert 5-6 éves benzin sem volt olyan ocsmány a motorban amit vettem, mint a barátoméban, pár hónapja, amiben kb 8 hónapot állt az üzemanyag.

Zoli kérlek nem feszegessük ezt a problémát tovább, mert nem fognak az álláspontok közeledni, pont azért mert nem azonos szögből nézzük őket. Felesleges újból és újból nekifutni.
Egy halom 2000 utáni inyektoros motort ismerek ahol bőven 100e felett a futása.
Jó 5 éve követem a fórumot (meg is szólnak hogy néézek,írom más tipuséba is) és gyakorlatilag pár inyektor és TPS hibán kívül nemigen van fórumos kín.
Viszont tömegével rendszeres az eltekergetett,csöpögő,fulladó,hörgő,betúrhásodott kaburátor gond holott azt várnám ezen okfejtés mentén hogy a régi karburátoros modellek mivel jól bevált 100 éve reszelt technológia sosem kell hozzányúlni.

Én a gyakorlati tulajdonosi fejjel gondolkodom nem szerelőként,technológiai ideológia híveként.

Igazából szarnék rá hogy mi van a motorban,mi dolgozik benne.
De mivel ezek gépek,emberek tervezték,így egyszerű a képlet...........ha elromlik meg kell csinálni.
2 fajta szerelő van , szerelő akinek az a munkája szerel és jóccakát , meg szerelő aki szereti amit csinál érdekli is és utánajár hogy mit hogy merre hány centi.... én is topogtam eleget egy 99-es befecskendezős srad mellett pedig annál nincs szervomotor se lambdaszonda oszcilloszkóppal mértem már mérgemben a veztengelyjeladót stb , ettől függetlenül a befecskendezés szerintem korszerűbb jobban variálhatóbb dolog a karbinál ... persze a karbit pár szerszámmal a pusztában is ki lehet takarítani de ez a felállás nem igazán jellemző... azért még senkit se hallottam hogy megszakítósra alakítja a 4 hengeresét vagy gyárt rá lámpás elektronikát mivelhogy az emészthetőbb és nem kell új dolgokba belemászni
Azért azt tedd hozzá, hogy ez az egész csak Magyarországra vonatkozik!
Èn is régen a GSX 1400 önálló weboldalon nyomtam...az megsemmisült. Csináltak újat, és szerencsére a régi tagok viszik tovább a tapasztalatokat, ismereteket az új oldalon, annak ellenére, hogy nem emeltek át semmit a régi oldalakról az újba...
Itt is vannak szerintem akik más oldalakon is nyomják...így talán nem vagyunk annyira elszigetelve...
Így azt mondom, hogy a tagok tudása és ismeretei határozzák meg a fórum színvonalát, vagy színvonaltalanságát.