Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Észere sem vették.
Pedig nézte a fékbetétektől a lámpáig mindent.

Aszongya sok a lámpa,nézem há ennyi volt neki születésekor is,kevés az idom,gyááááá pont ezé vettem..................az új dili hogy a Km-t járó motornál is fényképezni kell,nem lehet semmi jelzőlámpa ami világít.

Kevés a fékbetét.............nem is volt több mikor megvettem se.

Amúgy minden tök,precíz és patent...............még nézte hogy ez fehér volt mikor utoljára fényképezték.

Mondom fekete még lehet.
A teljesítményt nem vitatom. Csak azt, hogy azon a pár négyzetcentin kellene átadni a gumi-aszfalt között. És ez a qrva nagy teljesítmény !
toljad a JDP-t,csak,hogy jó legyen
Ezek az acél vázak nem nagyon szoktak görbülni. Ha csak hajlottak a telók és nem törtek, akkor a váznak jó eséllyel semmi baja.
na a tangabugyi átment?,nem kötekedtek az olajzó miatt?,vagy észre se vették?
Állítólag nekem is "cinikusabb" a humorom mint kellene.
De egy idő után minden humor unalmassá válik.
Csak észre kellene venni, hogy mikor.

Én általában észre szoktam.
Nem kell ehhez Kawab., ha azonnal nem is, de hamar azok lesznek....
Végülis laposelemesnek elmegy a gyári.
Ez inkább értéknövelő tényező lehetett volna.

Azért mégis egy 240-ezres újárú dobpár a cucc.
Ezt 70-ért megérte volna.
nem tudod hogy csak a gyári dobbal jó a motor? Mindjárt jön a kawamájer és elmeséli neked csak tudnám hogy a josimurás suzukik akkor szarok vagy hogy is van ez ?
Bassz majdnem lett egy arrow dupla rendszerem 70-ért de licit közben a szemétláda levette mert állítólag eladta.

A pofám leszakadt.
Örülök ha ebben az özönvízben néha eljutok bőrigázás nélkül a teszkóig.
Meg hát nem táppénzen vagyok............nyomom a melót ahogy tudom.
Bocs fiúk,aki utcán forgalomban és nem forgalomban akár 100 loeröt zsinórban ki tud motorzni,az elött nagyon le a kalappal
Jó dolog a 150 és plusz loerö körüli teljesitmény a motorban de tényleg csak 'karácsonykor' motorozza ki pár gyakorlott és kellöen elborult vadállat a rengeteg loeröt a paripájából.Legtöbb esetben csak a pilota lelki világát gazdagitja a nagy szám. Persze más a helyzet ha valaki gyorsulásra vagy éppen pályázni jár.

Tapasztalatra lenne szükségem!
Mennyire sérülékeny az 1200-as Bandit váza? Fropntális ütközésröl van szó.Lengéscsillapitok szárai elhajoltak de a kerék a leömlökig tolodott csak hátra.Van rá esély hogy a váz nyaka nem görbült el?
köszi elöre is
Én se vágyok rá....állandóan....csak ha a gépen ülök és kinyílik a tér......ott elfog a vágy, hogy addig forgassam a gépet míg be nem áll... ....mondjuk nem szokott.....
Meki már csak hangos kipufogó kell
Marad nekünk a nyugatitér?
szoktam én menni 200fölött de valahogy nem jön be meg már szerpentinezni sem nagyon járok mióta gyertyát kellett gyújtani az egyik kanyarban
Én túl túrahernyó vagyok ehhez.
Meg beszarigyávanyúl.
Meg lefuj a szél.
Meg mitmondjakmég?
Valami nem kóser bennem és nem vágyom 275.46-al tépni autópályán.
Az elemesbringa sem birna gyorsan menni,leszívná a lítiumos pakkot is a túl gyors jövésmenés.
Elvagyok 130-160 közt.
A szinespapíértversenygés nem az én asztalom.
A lejjebb írt Rád is vonatkozik...csak egy próba......nem szoksz le róla többet...
Egyszer próbáld meg csak úgy a semmi kedvéért a pályán úgy húzni ahogy a csövön kifér.....néha rám jön és majdnem olyan jó érzés mint szerpentinezni vagy ugyanolyan jó csak más...és ahhoz minél nagyobb az erő annál jobb, nekem is volt békám és visszavágyom, de a mostanival épp tegnap tettem meg legutóbb......
Fórumon bejön hogy 140 alatt nincs élet.
Ezé kellenek.
őőőőő ha lehet mielőtt ekézel csak fele olyan jól nézz utána adatoknak.

Tudom nem nehéz a speed és street szavak összekeverése.
Agoéknak se ment könnyen mert teljesítményadathoz a speed-é a nyomatékhoz a street-é került.

Két külön modell.

Értemén hogy a fikázáshoz a valóságtól elrugaszkodott adatok imponállóbbak de mértékkel kell használni és hitelesebb lesz tőle az ember.
Tehát valós 2005.-ös speed adatai ezek:

Power: 130.00 HP (94.9 kW)) @ 9100 RPM
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 5100 RPM

Ezt a 15300-as adatot honnan szívtad?
És akkor úgy őszintén abból a 200lóerőből mennyit használtok ki a szerpentinten ? 70-et jobb esetben ? Mint az óvoda, faszhosszabítás húúú 181le helyett 183le lett a motor. A másik meg a szerpentinen kikerül egy ilyen laposelemmel hajtott trájumfal...

Hatalmas óvoda van itt, a Kawabájker meg inkább menjen a könyvtárhoz ott mesélje a történeteit ne itt próbáljon csajozni
191.8 LE, 155.6 Nm...majdnem, csak szeret kerekíteni...

Az első PC-s yoshi dobos sportszűrös gép volt az országban, de hamar "megunta"!

A mókás az volt hogy az 1400 esem ago mérése szerint alsó tartományban jobban teljesített, úgy kb 5-5500 -ig...
De ez csak játék a számokkal...azt viszont tudom, hogy egy két hegyi szerpentinen két személlyel simán rá lehet nyitni 1-2-3 ban a tüzet, és kell az elvezethet az a pár jól hangzó szám. Persze végig lehet menni egy 80-as R65-el, iskolatáskákkal az oldalán a évek hosszú során megmaradt 50 lovacskával is...
ez a laci ki dugaszolt 200+ lóvasa .. nem ,?