Észere sem vették.
Pedig nézte a fékbetétektől a lámpáig mindent.
Aszongya sok a lámpa,nézem há ennyi volt neki születésekor is,kevés az idom,gyááááá pont ezé vettem..................az új dili hogy a Km-t járó motornál is fényképezni kell,nem lehet semmi jelzőlámpa ami világít.
Kevés a fékbetét.............nem is volt több mikor megvettem se.
Amúgy minden tök,precíz és patent...............még nézte hogy ez fehér volt mikor utoljára fényképezték.
nem tudod hogy csak a gyári dobbal jó a motor? Mindjárt jön a kawamájer és elmeséli neked csak tudnám hogy a josimurás suzukik akkor szarok vagy hogy is van ez ?
Bocs fiúk,aki utcán forgalomban és nem forgalomban akár 100 loeröt zsinórban ki tud motorzni,az elött nagyon le a kalappal
Jó dolog a 150 és plusz loerö körüli teljesitmény a motorban de tényleg csak 'karácsonykor' motorozza ki pár gyakorlott és kellöen elborult vadállat a rengeteg loeröt a paripájából.Legtöbb esetben csak a pilota lelki világát gazdagitja a nagy szám. Persze más a helyzet ha valaki gyorsulásra vagy éppen pályázni jár.
Tapasztalatra lenne szükségem!
Mennyire sérülékeny az 1200-as Bandit váza? Fropntális ütközésröl van szó.Lengéscsillapitok szárai elhajoltak de a kerék a leömlökig tolodott csak hátra.Van rá esély hogy a váz nyaka nem görbült el?
köszi elöre is
Én se vágyok rá....állandóan....csak ha a gépen ülök és kinyílik a tér......ott elfog a vágy, hogy addig forgassam a gépet míg be nem áll... ....mondjuk nem szokott.....
Én túl túrahernyó vagyok ehhez.
Meg beszarigyávanyúl.
Meg lefuj a szél.
Meg mitmondjakmég?
Valami nem kóser bennem és nem vágyom 275.46-al tépni autópályán.
Az elemesbringa sem birna gyorsan menni,leszívná a lítiumos pakkot is a túl gyors jövésmenés.
Elvagyok 130-160 közt.
A szinespapíértversenygés nem az én asztalom.
Egyszer próbáld meg csak úgy a semmi kedvéért a pályán úgy húzni ahogy a csövön kifér.....néha rám jön és majdnem olyan jó érzés mint szerpentinezni vagy ugyanolyan jó csak más...és ahhoz minél nagyobb az erő annál jobb, nekem is volt békám és visszavágyom, de a mostanival épp tegnap tettem meg legutóbb......
őőőőő ha lehet mielőtt ekézel csak fele olyan jól nézz utána adatoknak.
Tudom nem nehéz a speed és street szavak összekeverése.
Agoéknak se ment könnyen mert teljesítményadathoz a speed-é a nyomatékhoz a street-é került.
Két külön modell.
Értemén hogy a fikázáshoz a valóságtól elrugaszkodott adatok imponállóbbak de mértékkel kell használni és hitelesebb lesz tőle az ember.
Tehát valós 2005.-ös speed adatai ezek:
Power: 130.00 HP (94.9 kW)) @ 9100 RPM
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 5100 RPM
És akkor úgy őszintén abból a 200lóerőből mennyit használtok ki a szerpentinten ? 70-et jobb esetben ? Mint az óvoda, faszhosszabítás húúú 181le helyett 183le lett a motor. A másik meg a szerpentinen kikerül egy ilyen laposelemmel hajtott trájumfal...
Hatalmas óvoda van itt, a Kawabájker meg inkább menjen a könyvtárhoz ott mesélje a történeteit ne itt próbáljon csajozni
191.8 LE, 155.6 Nm...majdnem, csak szeret kerekíteni...
Az első PC-s yoshi dobos sportszűrös gép volt az országban, de hamar "megunta"!
A mókás az volt hogy az 1400 esem ago mérése szerint alsó tartományban jobban teljesített, úgy kb 5-5500 -ig...
De ez csak játék a számokkal...azt viszont tudom, hogy egy két hegyi szerpentinen két személlyel simán rá lehet nyitni 1-2-3 ban a tüzet, és kell az elvezethet az a pár jól hangzó szám. Persze végig lehet menni egy 80-as R65-el, iskolatáskákkal az oldalán a évek hosszú során megmaradt 50 lovacskával is...
Pedig nézte a fékbetétektől a lámpáig mindent.
Aszongya sok a lámpa,nézem há ennyi volt neki születésekor is,kevés az idom,gyááááá pont ezé vettem..................az új dili hogy a Km-t járó motornál is fényképezni kell,nem lehet semmi jelzőlámpa ami világít.
Kevés a fékbetét.............nem is volt több mikor megvettem se.
Amúgy minden tök,precíz és patent...............még nézte hogy ez fehér volt mikor utoljára fényképezték.
Mondom fekete még lehet.