Sokan azért adják el már néha szarért-hugyért, mert le vannak gatyásodva mint az állat, és már tankolni sem tudják, pl. hogy havi 1x megkerülje vele a Balatont.. :-(
Az. Én alábasztam a cc-nek egy csavaros sportfutóművet, elől leült 3-4 centit, hátul kettőt és ugye itt figyel 110 ló. Kanyarban benézek és bekanyarodok..:-D Most voltam otthon vele egy hétig, többet kapott Bpesten a futómű a a szar utaktól, mint itt kint egy év alatt... :-(
Hát, az X-en az eleje volt a legrosszabb. És mikor szereltem, az tűnt fel, hogy csak egy dugó van a villafejben, azon ugyan nem állítasz. :(
Természetesen küldeni fogom, amit ígértem, csak elhavazódtam múlt héten.
DID VX 530 130LE-s Gold&Black lánc, 110 szemes, összenittelve.
Valamennyit használták, nem tudom mennyit, de teljesen újszerű állapotban van. Minden lánctag könnyen mozog, o-gyűrűk hibátlanok.
8000 ft.
A kényelmetlen futóművet könnyebb lesz majd megszokni, mint a pipiskedést?
..mert ugye, a motorozással töltött idő 99 százalékában kell a futóművet (legyen jó vagy rossz) tolerálni, a pipiskedés okozta kényelmetlenségre viszont az idő alig 1 százaléka juthat.
Természetesen küldeni fogom, amit ígértem, csak elhavazódtam múlt héten.
DID VX 530 130LE-s Gold&Black lánc, 110 szemes, összenittelve.
Valamennyit használták, nem tudom mennyit, de teljesen újszerű állapotban van. Minden lánctag könnyen mozog, o-gyűrűk hibátlanok.
8000 ft.
Olasz dizájner esőruha, fekete-zöld, kb 180-as magasságig bezárólag, használt, szakadásmentes: 3000ft
K1-K5 hátsólámba, hibátlan: 3000ft.
Egyben lehet alkudni is.
Én meg nem szeretek egyedül menni.
Nem vagyunk egyformák, már írtam párszor.
Ilyen a 700X is, endurós himbilimbit vártam, azt' seprűnyél van benne.
Ezt régóta leszögeztem.
A CTX fórumon leírtam részletesen.
De ez en vagyok.
..mert ugye, a motorozással töltött idő 99 százalékában kell a futóművet (legyen jó vagy rossz) tolerálni, a pipiskedés okozta kényelmetlenségre viszont az idő alig 1 százaléka juthat.
Egy pipiskedős