Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tisztában vagyok a zöldek elönyeivel .... de tudjad a hátrányukal is ......... ne erőltesd ezt itt
felesleges
Ugye nem akarod, hogy ezek után kioktassalak úgy ahogy te szoktál engem!

Remélem ezt a témát helyettem majd elmagyarázza neked K.István, neki kellene fogalma lenni az edzési eljárásokról és forgattyús tengelyek méretezéséről.


Az nem tűnt fel, hogy a gyártó nem árul hozzá köszörülés utáni javítóméretes siklócsapágyat? Sőt az után gyártó cégek se?


Az a TDM a "jó" yahahák közül az egyik. Nekem nagyon tetszik!
Akkor ráérsz videókat nézni.

Kezdésnek javaslom EZT , de ha kevés a szabadidőd akkor elég az utolsó 2 másodpercet meglesni! Vigyázz gyorsan vége, nyomj egy PAUSE gombot a végén.

Gondolod tudok még javasolni kellemes időtöltésre alkalmas videókat
Eddig laposelem vót..............a modernebbeket már ceruza hajtja?

És csak 3?

Legalább má 4 vagy 8 lenne.
csere lesz veszek egy fasza 1992 piros csikos gsx r 1100 -et
az nem 3 db ceruza elemel megy mint a mt 9 -es
szerinted hogyan ? befogok a flexbe egy vastag követ oszt megpergetem aztán meg aluménium vájlingből vésővel vágok egy csíkot oszt ráhajtom felhívtam egy gépműhelyt vállalnak-e ilyesmit azt mondták igen ha passzol valamien autó gyári csapágya elvittem passzolt megcsinálták beszereltem és bicikliztem 20000km-t aztán eltört kb ennyi a sztori
Különben is, minden motor szar, kivéve a Bandit.
Ja és jöhet pár tipusidegen motor szinkronvideója kötelező állóhelyzeti nyélgázzal fűszerezve.

Pár szar ez a motor de mi megmókoltuk amit kértél,nem lett a legjobb de jólesszezneked beszólásal lezárásnak.
junius 3 ota tápénzen vagyok ha nincs ép szerelni valo hát lesem asok jó indulatu komenteket
Cinikus humor, ne vedd magadra. Én bírom az ilyen humort, megmosolyogtat. Csak nem szabad komolyra venni
Bazz te is ott figyelsz hakellhanem.

Most jött egy raklap 4,5 voltos...............nemkell a gsxr-be pár segítségnek?
olyan még soha .. ez az élete reggeltől -estig nyomni a monitor elött a fikát .. és elemes motorokat szerelni .. ha kell 2* 3* ugyanazt


Igen.

Amúgy dúl a love...........és minden frankó,nemadjukel,nemcseréljük?

Szóval ez volt a vágy és be is jött?
Pedig nem.

Amúgy olyan is előfordul elvétve, véletlenül, hogy szólsz valakihez fikázás, megjegyzés nélkül is?
Pedig űberpontos voltam.
Kéne egy "minnél kevesebbet bluttyog a motorom" versenyt rendezni.

Mintha egylábas zsákbafutás lenne.
Annó nekem egyetlen célom az volt, hogy a legkényelmesebb üléspozíció legyen full egyenes háttal. Ennek a kritériumnak leginkább a túraendúrók felelnek meg. Így lett DL.
hajtokart koszorulni? en vagyok hulye vagy aki ezt tanacsolta neked o a hulye? meg miert es hogyan?
erdekes a tema....
Egészen pontosan 3.200-at forgott 100-nál.
Tudod, kérdezz meg egy olyat akinek van, ne saccolgass.
Ugye, hogy többet fogyaszt!
Számomra nem ez az első.
Az enyémre gondoltál?
Ez a cucc 6000 környékén szabályoz.............szerintem most nem forgott 3000-et sem.............ilyen kondíciókkal az enyém beéri szerintem 4 körül................normál használatban 5,5-6 amit eszik.................ha kistávon húzom neki 7,5.
Egyszer sikerült csak 4 liter alatt kijönnöm, de akkor még majdnem fagy volt, meg havas táj. Inkább 4-4,5l körül van, ha az ember nem hajtja...
93-as volt szerettem , jól kanyarodott bírta a szerpentint de kinőttem nem bírta tempót ... mondjuk megviselte az idő és megismertem a blokk belső felépítését párszor... ebbe volt az egyik dugó fordítva berakva aztán megment az egyik hajtókar köszörültettem bejárattam hollandig meg vissza, 20000km-t ment vége fele többször csutkagázon aztán egy szép téli este kipufogómókolás közbe eltört a főtengely a garázsban na ekkor felidegeltem magam és blokkcsere után eladtam