Ugye nem akarod, hogy ezek után kioktassalak úgy ahogy te szoktál engem!
Remélem ezt a témát helyettem majd elmagyarázza neked K.István, neki kellene fogalma lenni az edzési eljárásokról és forgattyús tengelyek méretezéséről.
Az nem tűnt fel, hogy a gyártó nem árul hozzá köszörülés utáni javítóméretes siklócsapágyat? Sőt az után gyártó cégek se?
Az a TDM a "jó" yahahák közül az egyik. Nekem nagyon tetszik!
szerinted hogyan ? befogok a flexbe egy vastag követ oszt megpergetem aztán meg aluménium vájlingből vésővel vágok egy csíkot oszt ráhajtom felhívtam egy gépműhelyt vállalnak-e ilyesmit azt mondták igen ha passzol valamien autó gyári csapágya elvittem passzolt megcsinálták beszereltem és bicikliztem 20000km-t aztán eltört kb ennyi a sztori
Annó nekem egyetlen célom az volt, hogy a legkényelmesebb üléspozíció legyen full egyenes háttal. Ennek a kritériumnak leginkább a túraendúrók felelnek meg. Így lett DL.
Ez a cucc 6000 környékén szabályoz.............szerintem most nem forgott 3000-et sem.............ilyen kondíciókkal az enyém beéri szerintem 4 körül................normál használatban 5,5-6 amit eszik.................ha kistávon húzom neki 7,5.
93-as volt szerettem , jól kanyarodott bírta a szerpentint de kinőttem nem bírta tempót ... mondjuk megviselte az idő és megismertem a blokk belső felépítését párszor... ebbe volt az egyik dugó fordítva berakva aztán megment az egyik hajtókar köszörültettem bejárattam hollandig meg vissza, 20000km-t ment vége fele többször csutkagázon aztán egy szép téli este kipufogómókolás közbe eltört a főtengely a garázsban na ekkor felidegeltem magam és blokkcsere után eladtam
felesleges