ja meg itt vannak az elemes mocik is http://www.agomotors.hu/websho... a padon 130 paci nyeszlet 70 nm -rel
ja és a130 paci 15300 fordulaton jönn
a gyorsuláshoz a csapatáshoz meg nm kellene ,, de van egy kész 140 lovas bandit blockom vagy 120 nm rel be szerelheted
ja kb így nálunk hajlamosak a külföldről behozott járgányok törzskönyvébe marhaságokat beírni ... na meg az Egli bácsi ott svájcban nem 800-1200 ejurós motorokat engedett ki a karmai közül
a gyári 1100 1986 ba 130 ló a leg erősebb széria , német be csak 100 loval 1988 ba 138 ló , 1990 be 143 és 148 ló 1991 be 138 , 148 ló 1992 be 138 , 143 . 148 , az f szériás 151 ló ettöl erösebb széria nem volt ... 0, 6 - vagy 0. 8 mitsubisi turboval 210- 250 lo ig simán át alakithato csak kovácsolt dugó kell .. olajos bandit is 220 ig fel tornázható a leg erősebb 1100 es 567 lovas volt
Tudod aki nemtud lendületből motorozni annak kell a sok LE
Egyszer a Mátrában egy R1 tulaj megkérdezte a MZ es125/1 trofira van e benne valami tuning, rávágtam pajzán vigyorral echte germán 9 paci, erre köszönés nélkül elment
Lehet szemei előtt számolta hány havi részlet van még az új R1 n amit megelőztem
Kőbánya felső - Kőbánya alsó közt reggel úgy eláztam gyaloglás közben....
Többet egy csepp esőt is látok be a Keletibe és veszek bkv jegyet Pedig 7deci benzin ára
te vagy a nagy barkácsdolgoknak a pártolója nem ? vagy csak addig amíg te csinálod ? igen nagyvonalakban ismerem az eljárást ahogy készülnek túl mélyrehatóan nem érdekel mert valószinüleg sose fogok főtengelyt gyártani itthon, tisztában vagyok hogy nincs köszörülhető túlméret a motorokhoz csak beépítési méretek viszont a 2 hengeres yamaha nem is forog 10000-et ezért gondoltam erre a megoldásra ami be is jött az hogy kinyomtam a szemét mert sportmotorosokkal próbáltam lépést tartani az én hibám kb ennyi .
utóirat több magyarországi gépműhely bevállalja a 4 hengeresek főtengelyköszörülését is amihez hajtanak csapágyat ami már tényleg érdekes
Jaj a viccet se teccik érteni? :)
Akkor meséljem el milyen keveset fogyaszt a bömösöm?
Úgy is a fogyasztás a téma itt
Hétvégén pont elfért keresztbe telefonpózna és kerítés között, de az érzés kárpótol a városon belül 18-20literért
Ezért mondtam neked, hogy ilyen túramotor kell nekem :D
ja és a130 paci 15300 fordulaton jönn
a gyorsuláshoz a csapatáshoz meg nm kellene ,, de van egy kész 140 lovas bandit blockom vagy 120 nm rel be szerelheted
az 1992 gyári nem tuningolt 148 lovas 1100 117 nm tudot 8500
a sima lebutitot 1400 gyárilag 130 nm és simán fel huzzák 160-170nm ig is
Az a Metz M1 hogy birja a rengeteg ménest?
Egyszer a Mátrában egy R1 tulaj megkérdezte a MZ es125/1 trofira van e benne valami tuning, rávágtam pajzán vigyorral echte germán 9 paci, erre köszönés nélkül elment
Lehet szemei előtt számolta hány havi részlet van még az új R1 n amit megelőztem
most 1256 ccm 40 karbit vissza raktam 145/37.5 2*4 mm lukal saját gyártásu kehelycső , és tű
176.8 Le/ 11670 147.6 nm / 8645
Addig elszaladtam az NKH-hoz és levizgáztattam mentből a laposelemest.
Utána jött az özönvíz.
Kecskebélből?
Vagy van pad otthon?
Többet egy csepp esőt is látok be a Keletibe és veszek bkv jegyet Pedig 7deci benzin ára
mondtam motoron 140 nm kezdödik a mosoly
autonál 400 nm nél
ami allatuk van az csak homokozás
utóirat több magyarországi gépműhely bevállalja a 4 hengeresek főtengelyköszörülését is amihez hajtanak csapágyat ami már tényleg érdekes
Akkor meséljem el milyen keveset fogyaszt a bömösöm?
Úgy is a fogyasztás a téma itt
Hétvégén pont elfért keresztbe telefonpózna és kerítés között, de az érzés kárpótol a városon belül 18-20literért