Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez kb képes volt erre, "ha megkérték rá"!
Azért vicces, hogy a hayabusára már csak a bugattit meg a forma 1-et tudják ráhúzni.. :D
Ezért mondtam neked, hogy ilyen túramotor kell nekem :D
Nem tudom! Kérem kapcsolja ki!
kafa
ja meg itt vannak az elemes mocik is http://www.agomotors.hu/websho... a padon 130 paci nyeszlet 70 nm -rel
ja és a130 paci 15300 fordulaton jönn
a gyorsuláshoz a csapatáshoz meg nm kellene ,, de van egy kész 140 lovas bandit blockom vagy 120 nm rel be szerelheted
ja kb így nálunk hajlamosak a külföldről behozott járgányok törzskönyvébe marhaságokat beírni ... na meg az Egli bácsi ott svájcban nem 800-1200 ejurós motorokat engedett ki a karmai közül
jól nézd meg a 181 lovas 1000 gigxer 120 nm tud 11600 -

az 1992 gyári nem tuningolt 148 lovas 1100 117 nm tudot 8500

a sima lebutitot 1400 gyárilag 130 nm és simán fel huzzák 160-170nm ig is
Monnyuk az überbrutálkemínykádkő K5-K6-os tulajokat is.
a gyári 1100 1986 ba 130 ló a leg erősebb széria , német be csak 100 loval 1988 ba 138 ló , 1990 be 143 és 148 ló 1991 be 138 , 148 ló 1992 be 138 , 143 . 148 , az f szériás 151 ló ettöl erösebb széria nem volt ... 0, 6 - vagy 0. 8 mitsubisi turboval 210- 250 lo ig simán át alakithato csak kovácsolt dugó kell .. olajos bandit is 220 ig fel tornázható a leg erősebb 1100 es 567 lovas volt
Csóri K9-eseket eszi a penész rendesen.

Az a Metz M1 hogy birja a rengeteg ménest?
Azt "180" luvat (120kW -körül) át is kellene vinni az aszfaltra! MINEK?!
ez nem a mese író topik
Tudod aki nemtud lendületből motorozni annak kell a sok LE
Egyszer a Mátrában egy R1 tulaj megkérdezte a MZ es125/1 trofira van e benne valami tuning, rávágtam pajzán vigyorral echte germán 9 paci, erre köszönés nélkül elment
Lehet szemei előtt számolta hány havi részlet van még az új R1 n amit megelőztem
tényleg nagy gixxer1100 mániás egli suzuki 1100 ról hallottál ? mert itt nálunk van több is szerintem kamu mindegyiknek 180 ló szerepel a papírba
itt süt a nap 7,5 ágra nekem meg hánykolódik a gyomrom vagy nemtom igyak páleszt ?
minden be állitás után... vagy bármilyen modositás után Budaörsön a Kawasakinál méretem ingyen

most 1256 ccm 40 karbit vissza raktam 145/37.5 2*4 mm lukal saját gyártásu kehelycső , és tű
176.8 Le/ 11670 147.6 nm / 8645
Kifogtam 1,5 óra esőmenteset.

Addig elszaladtam az NKH-hoz és levizgáztattam mentből a laposelemest.

Utána jött az özönvíz.
Hogy lövöd be hogy pont 140 a 140?

Kecskebélből?

Vagy van pad otthon?
Kőbánya felső - Kőbánya alsó közt reggel úgy eláztam gyaloglás közben....
Többet egy csepp esőt is látok be a Keletibe és veszek bkv jegyet Pedig 7deci benzin ára
hogy érezd a törödést és az erőt link

mondtam motoron 140 nm kezdödik a mosoly
autonál 400 nm nél

ami allatuk van az csak homokozás
Esetleg kvízkérdékéni kinek mennyi km-t birt a kínai Shindengen FH012AA fesszab koppintása?
Inkább jöhetne egy esőjelentés.
te vagy a nagy barkácsdolgoknak a pártolója nem ? vagy csak addig amíg te csinálod ? igen nagyvonalakban ismerem az eljárást ahogy készülnek túl mélyrehatóan nem érdekel mert valószinüleg sose fogok főtengelyt gyártani itthon, tisztában vagyok hogy nincs köszörülhető túlméret a motorokhoz csak beépítési méretek viszont a 2 hengeres yamaha nem is forog 10000-et ezért gondoltam erre a megoldásra ami be is jött az hogy kinyomtam a szemét mert sportmotorosokkal próbáltam lépést tartani az én hibám kb ennyi .
utóirat több magyarországi gépműhely bevállalja a 4 hengeresek főtengelyköszörülését is amihez hajtanak csapágyat ami már tényleg érdekes
Jaj a viccet se teccik érteni? :)
Akkor meséljem el milyen keveset fogyaszt a bömösöm?
Úgy is a fogyasztás a téma itt
Hétvégén pont elfért keresztbe telefonpózna és kerítés között, de az érzés kárpótol a városon belül 18-20literért