Mint észrevettétek, már ha észrevettétek, szép lassan "kikopok" ebből a fórumból.
A CTX-ről csak annyit röviden, hogy ne OFF-oljak itt, 792 km van benne, már minden módon kipróbáltam. esőben, egyedül, utassal, egyenesben stb...
Eddigi fogyi első tanknál 3,2 másodiknál 3, 0 liter igaz, még járatom, 100-nál többet nem mentem vele, viszont voltam egyedül is, utassal is a Kékesen.
Eddig hozta amit vártam.
Egy dolgot nehéz lesz megszoknom a Bandit és a Triumph után, és az a futómű.
Egyedül nagyon "kemény", utassal jobb, de sosem közelíti meg az említett kettőt.
Mindegy, valamit valamiért, majd megszokjuk.
További jó fórumozást nektek, lehet néha majd benézek, ha meg valaki akar tőlem valamit, az adataimat megtalálja a profilomban.
Van "puha", de nem tudom, hogy fogna....a Róná-nál amit ott tesznek rá az grafitos elég puha anyag, de csak autón használtam eddig, páran már motoron is használták és azok szerint jó, de nem sportosan vezetnek....
Van egy ismerősöm olyan fjr-rel. 2006-os, 180 ezer van épp benne.
Menetrenden kívül gyakorlatilag semmi nem fordult elő, volt már féktárcsacsere meg vezlánc is 140 ezer körül. Meg a himbát cserélték hátul nemrég, mert az életben nem volt még szétszedve, és kicsit berohad
Talán az még elmenne ha olyan 3 millio környékére tennék az árát ,,nem találtam benne ki vetni valot ,,mindene szép 5 gang , finom minden szépek a müszerek stb
Ez az mt 9 -es nem az én villágom ...egy cr 250 tudása 400 000 ft -ért ez a tipikus.. az emberek vágya adja el motor... 3 milláért részletre mire meg ki fizeti a egy motorért a két árat,,, a motorja értéktelen lesz ,, fogyasztó tásadalomnak készül motorok Gyulám !
mint a 4 millios triumph 1.8-ért 2000 km rel // Bocs Attila nem bántásból ,,, csak példa // De ez kell most a népnek,,
tegnap itt nálunk a yamaha kereskedésbe nyilt nap volt ... mivel mindenkit ismerek .. ki probálhatam az uj 2 hengeres és 3 hengeres Yamahát ...............
kibaszot könyű és tényleg minden műanyag rajta persze minden kézre áll és szép de kicsi ... a 2 hengeres nekem egy vic !
a három hengeres szépen forog föleg A modban de így is egy gyenge szar .. persze a sulya miat emelgeti rendesen az elejit de az igért 115 lóból én tőbb kraftott vártam volna .. amugy sehol nincs
dadogás és tényleg jó a motor , de az alap változat is 2 890 000 ft
amit ki probáltam az meg 3 ,169 000 ft ki lehetet probálni a nagy turázó fjr 1300 uj verdát .. ö bejöne nekem van nyomaték szinte halktalanul teszi a dolgát 210 ig kentem neki mintha zsinoron huznák tetszik tényleg ... az ára alap 5 600 000 ft ... a extrázott 6 000 000 főlé ugrik
ennek a felit sem éri persze egy uj Swift 1.2 sem ér 3 800 000 -at
volt egy v 2 -es oriás motor mt 1 azt hiszem arra nem sikerült ülnöm mint ha a HD től teték volna bele a blockot
ez az uj 2 hengeres yamaha egy vic és vagy 2 millio
A CTX-ről csak annyit röviden, hogy ne OFF-oljak itt, 792 km van benne, már minden módon kipróbáltam. esőben, egyedül, utassal, egyenesben stb...
Eddigi fogyi első tanknál 3,2 másodiknál 3, 0 liter igaz, még járatom, 100-nál többet nem mentem vele, viszont voltam egyedül is, utassal is a Kékesen.
Eddig hozta amit vártam.
Egy dolgot nehéz lesz megszoknom a Bandit és a Triumph után, és az a futómű.
Egyedül nagyon "kemény", utassal jobb, de sosem közelíti meg az említett kettőt.
Mindegy, valamit valamiért, majd megszokjuk.
További jó fórumozást nektek, lehet néha majd benézek, ha meg valaki akar tőlem valamit, az adataimat megtalálja a profilomban.
Üdv!
Daty
Nem tudod bandithoz létezik hátsó fékhez extra puha fékbetét,amit nem kell ekkora erővel taposni?
Üdv.
XJ400L(4BP2, 1993) 010
Gyári száma:
3EN-23145-000
Φ38 X 50mm X 8 / 9.5mm
2 SET pieces
ARI032 ARIETE
Menetrenden kívül gyakorlatilag semmi nem fordult elő, volt már féktárcsacsere meg vezlánc is 140 ezer körül. Meg a himbát cserélték hátul nemrég, mert az életben nem volt még szétszedve, és kicsit berohad
Ez az mt 9 -es nem az én villágom ...egy cr 250 tudása 400 000 ft -ért ez a tipikus.. az emberek vágya adja el motor... 3 milláért részletre mire meg ki fizeti a egy motorért a két árat,,, a motorja értéktelen lesz ,, fogyasztó tásadalomnak készül motorok Gyulám !
mint a 4 millios triumph 1.8-ért 2000 km rel // Bocs Attila nem bántásból ,,, csak példa // De ez kell most a népnek,,
kibaszot könyű és tényleg minden műanyag rajta persze minden kézre áll és szép de kicsi ... a 2 hengeres nekem egy vic !
a három hengeres szépen forog föleg A modban de így is egy gyenge szar .. persze a sulya miat emelgeti rendesen az elejit de az igért 115 lóból én tőbb kraftott vártam volna .. amugy sehol nincs
dadogás és tényleg jó a motor , de az alap változat is 2 890 000 ft
amit ki probáltam az meg 3 ,169 000 ft ki lehetet probálni a nagy turázó fjr 1300 uj verdát .. ö bejöne nekem van nyomaték szinte halktalanul teszi a dolgát 210 ig kentem neki mintha zsinoron huznák tetszik tényleg ... az ára alap 5 600 000 ft ... a extrázott 6 000 000 főlé ugrik
ennek a felit sem éri persze egy uj Swift 1.2 sem ér 3 800 000 -at
volt egy v 2 -es oriás motor mt 1 azt hiszem arra nem sikerült ülnöm mint ha a HD től teték volna bele a blockot
ez az uj 2 hengeres yamaha egy vic és vagy 2 millio
na enyi
A generátor meg van még rajta?