Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusztok
Még mindíg van pár dolog eladó a Banditról ha kellene valakinek valami.
Többek között szinte vadi uj K&N légszürö is meg nagyon fasza kipuffrendszer(alig pár kilo az egész).Nem tudom hogy mennyi a gyári sulya de ez tuti a fele lehet maximum
tán hátul hajt?
Hát tényleg nem tartott sokáig, reggel meghirdettem és délelőtt már el is kelt. Én azt hittem hetekig fent lesz a hirdetés.

A motor tényleg jó lett, most már lehet vele kis sebességnél alacsony fordulaton 2. fokozatban is poroszkálni. Eddig azt hittem normális az a kis rángatás alacsony fordulaton...
mondtam neked mindent el lehet adni ...... a motorod is jó lett .. mi kell még ?
A sisak megtalálta gazdáját!
Fenéket!
Ezek a digók csak baszni meg gitározni tudnak.

néha azért sikerül nekik valami más is 20évente egyszer:
-Alfa romeo 75 v6 americana
-Ducati 916sps
Sziasztok!

Hátha érdekel valakit:
Eladó gy1,5 szezont használt Caberg Duke felnyitható bukósisak. (lefogytam és már lötyög a fejemen) irányár: 15eft
több kép az eladó holmik között.
Jó reggelt !
Valakinek esetleg Banditra index ? Vagy esetleg középsztender 250re ?
hello 2003 as gsf 1200s banditra vennék doboztarto rendszert megfizethetö áron.
Három évig jártam a Doblóval izzítás nélkül. A műszerfalon indítás után jelezte a hibát. A szerelőm azt mondta, hogy biztos az egyik izzítógyertya, de várjuk meg a őszt, mert nagyon szar kicserélni és hátha addigra másik is elromlik.
Most a nyáron vettem észre, hogy kicsúszott (vagy nem dugták rendesen bele) az izzítóreléből a csatlakozó.
Visszadugtam, a gyertyáknak semmi baja és a hibát sem jelzi, de előtte sem volt olyan, hogy ne indult volna elsőre.
Csak kár hogy az olaszoknak nincs nagy kombijuk, az egyteruek meg francia keverek es nem tutik :( ezert marad a nemet Zoli szerint a sotet oldal(vw)
Matracban sem rosszak...............csak drágák.
Kávéban is jók!
Ahogy angolosodom rákívántam erre.

http://youtu.be/BSaIv_5-Mho
Fenét, a pizzájuk bűn rossz
A digók csak pizzát tudnak jót csinálni és ott is rezeg a léc.
Az 1.9JTD egy nagyon jó konstrukció. Valóban nem eszik egy deka olajat sem, ami nem mondható el sok európai konkurenciáról...
Egyébként nekem 15 éve csak olasz autóm vannak, egész pontosan Alfa vagy Fiat. Ahogy öregszem már csak az utóbbi, de ez a tendencia marad is fog
Ott a pont, tök igazad van! Egy verda azért kell, hogy elvigyen A-ból B-be. Ha élmény kell ott a motor. Na ja, nyilván van már 20-30milláért olyan autó, ami nyújt igazi élvezetet de az számunkra elérhetetlen.
ez az autó vagy motor dolog két külön tészta számomra .... autóból a-b megyek legyen praktikus, tartos , és olcsó .. ebben verhetetlen a SUZUKI

a motor az más ha már fel ülök akkor legyek én a jampi és érezem magam valakinek .. Ha ott vagyok egy találkozon ,, az én gépemet csodálják és még véletlenül se jöjön szembe velem ... ha meg csapatunk mindenki mögötem legyen ... szerintem sok motoros erre vágyik ........... tehát a motor nem lehet gazdaságoságból nézni ... a motor nem közlekedési ezköz legolább is nálunk
nem kell fosoznod,nekem már az is elég,hogy nem merült még fel a fosok között

persze ebben a márkában is van nem szerdai gyártásu,de ez eddig ugy néz ki szerdán készült ,3 hónapja van nálam,vannak ill. voltak kissebb hibái de orvosolható,az elöző tulaj mindent elmondott még fizetés elött,igy nem ért csalódás
Én Seat-tal olyan keveset megyek, hogy azt már nem fogom lecserélni, mert nagy pénzt úgyse adnának érte. (Max. kerekes székre)
A Fiat céges autó, de azt nyúzza az egész család mert mindenki imádja.
Azt még muszáj lesz lecserélni, mert éves szinten megyünk vele kb. 40.000.-ret
Esélyes hogy szintén Fiat lesz az utódja 1,6, vagy 2,0 Mjet, de félek hogy az már nem lesz olyan jó autó mint ez volt.
Ha ez a vagyad lefosozom en marka nelkul is az autodat.
azért annak örülök,hogy a jelenlegi autóm márkáját nem fosozta még senki,igaz nem is írtam meg,hogy mi a márka
Július végén voltunk nyaralni a bulgároknál, 5 autóval.
Egy 7 éves kb. 200.000 km. futott BMW 520D is jött velünk. Kb. 10 órával később ért oda a srác és 300 Juro-val szegényebben, mert ennyibe került a trailer, meg a hibatörlés Nis-nél. Nem javították meg, az üza. pumpája szarakodott, bár azóta is azzal jár, mert állítólag 100 pisztolyorrú Mátyás körül van az ára és azt mondta, hogy kihullik a foga, ha meg kell venni.
Bármelyik autó elromolhat, de azért vicces volt, hogy az oda-vissza úton, tizenpár autót láttunk lerobbanva az út szélén, abbol egy Peugeot volt defektel, a többi BMW, felnyitott gépháztetővel, némelyik előtt már ott villogott az autómentő.
Lehet. hogy csak a véletlen műve volt, de azért elgondolkodtató.
Nekem van egy Seat Toledo 1,9 Pdtdi-m, meg egy Fiat Doblo 1,9 JTD-m.
A Seat-ot 5400 km.-rel vettem, most van benne 127.000. A Fiatot 95.000 km-rel, de nem vagyok benn biztos, hogy nem tekergették.
A Seat újkora óta eszi az olajat, nem veszélyesen de eszi.
Viszont minden tiszteletem a Fiaté, mert több mint 300.000 Km.-er után még nem kell belőle kihúzni a nívópálcát és egyéb meghibásodás is minimális volt rajta.
Ezzel nem szeretném azt mondani, hogy a BMW az szar, csak a nagy részük céges autóként kezdte az életét, mielőtt egy honfitársunk beleszeretett, a szervize meg nem olcsó.
itt vagyok,fent a kezem jelentkezem!

mostanában nagy a dilemma,hogy motorral vagy autóval mennyek egy élvezetes kört