Van itt egyáltalán valaki aki azért vett autót mert tetszett neki és/vagy hogy élvezze a vezetést ?
Mert ha tőlem megkérdezik, kb. ez a két érv áll csak a döntésem mellett.
Kicsit rémisztőek vagytok ezzel a sok számmal meg paraméterrel...
...kinek kisebb-nagyobb-hosszabb-több-kevesebb-fiatalabb...
Bocs tévedtem
nem 18 hanem 19
meg ugye a 6 baleseti adó vagy mi a tököm...
16 a jármű adó
18 két évre a műszaki ugye, de vegyük a felét egy évre az 9
19+6+16+9 az évi 50.
Havi 5eFt ennyiért van még a szocpolos romáknál is internet, mert az kell.....
Persze nekem is mindenki jött a jobbnál jobb ötletekkel, hogy kettes góóóóf meg opelFASZtra és fAbUDI és stb....
Autómata váltót nagyon nem vennék, nem tatom megbizhatónak sok futás után meg drága is és a klasszikus régi automaták fosok.
Ami tetszik nekem ezek a DSG és társai duplakuplungos elektromosan vezérelt szekvenciális váltók. Na azok már fasza a javából! Persze ott is 250eKm futás után már messzire félve mennék vele
van itthon 320d van 1,9tdi meg td, és valahogy a passatokhoz olcsóbb minden. Jóbarátomnak van egy 530d-je 183lovas azt hiszem, hetente szerelőnél van rálocsolt már kb 1 milliót, most megadta magát az automata a horvátok felé nesze bálna. Jó igaz van 740i is v8 mondjuk arra nem költenek olyan sokat viszont 11 alatt nincs is a fogyasztása de inkább a 18... kinek mi de attól hogy neked nem tetszik valami attól a másik nem szar csak más
motoron élvezkedik az ember a kocsi szükséges... megbízható legyen ne egyen túl sokat ne kelljen rá költeni egy vagyont és tudja húzni a futót akár autópályán is hogy dombon felfele ne előzzenek meg a kamionok , van egy 95-ös 460-as volvóm 1,8 as rönyó motor benzin 8 szelep , 185000 vettem hollandból 5 éve most van benne 273000 raktam bele 2 vezérműszíjszettet egy új vízhűtőt , kapott tavaly 4 lengéscsillapítót elöl még a gyári volt, olajat kap 10000-ként és kb ennyi olajfogyás nem észrevehető semmi extra nincs benne központizáron kívül és fogyasztás kb 7 de ez talpfüggő volt hogy megjártam pestet 30 literrel volt hogy nem volt elég 60 500km-en
Ki beszelt pd-rol ? Nem vetted a szakmad oke, de eszet vehettel volna. Veszel egy 20eves bmw-t aminek alapjaraton tobb a kotelezoje... raadasul ha nem kell a hagy hajo meg nem a faszodat akarod hosszabitani (mert csak igy megy) akkor teljesen jo az a kalos.
1,9 pd motor, nemetektol szarmazo a milliomodik km utan had essen szet, de ha csak 500ezret ment (ami kb a minimum egy 10eves nemet autonal ahol csak atugrasz a szomszedhoz es mar 100kmt kocsikaztal) lehet baja nyugodtan, az egy dolog hogy azok az autok nalunk 200ezerrel vannak beetetve...
2.0pdtdi bol sem mindegy a motorkod.
Németben az én dilim pedig az Audi TT. Nem a turbós változat, hanem 3,2-es szívó. Ha lúd, legyen kövér, ha szar, érjen nyakig!
Viccet félre téve: én nem tudnék fenntartani nagy kategóriájú autót. Ez is bőven elég. Ezen megúsztam a téli gumikat használt felnivel 49-ből, míg egy nagy kategóriás gumiból csak egy db kerül ennyibe. Ez nem nekem való. Fenntartok egyedül egy családi házat, egy motort meg egy kocsit. Ennyire telik, élni is kell valamiből.
pedig dragabban fenttarthsto kocsit megengedhetnek magamnak akkor w140 sel600 vagy e32 750iL amit egybol eszembejutna de az bevallom nekem is sok a javitasi koltsege.
en nagyon imadom ezeket a gyerekkorom sport nemet balnajait.....
Amúgy abszolút nem vágyom menő márka 15 -20 éves példányára millió kilométerrel, inkább pár éves távolkeleti. Itt a tükör belülről karral állítható, nem motoros, nem fűthető, nem csukódik be automatikusan parkolàskor, tolatáskor nem áll át lefelé a jobb hogy mutassa a padkát, és színre sincs fújva, fekete műanyag. Ha gáz van vele, 10 a pótlása, nem 60 mint a csoda tüköré. Tökéletesen kielégíti az igényeimet és ha a pakolóban valaki leviszi, nem karmolok a szemembe az alkatrészboltban.
Ismerősöm vett egy 10 éves 535-ös bömöst. Gyönyörű, minden földi extrával. Beszart rajta az akksi. Fogta magát, vett egy másikat. Betette. Gyújtást rá, fedélzeti szgép beintett hogy ez nem belevaló gyári akksi. Kiderült, hogy azokon van valami elektronika is, ez meg csak amolyan mezei paraszt kocsiba való. Net, hajtépés. A belevaló gyári 160e. Felszívta a taknyát, vett egy használtat 50-ért (!) és azonnal eladta.
Most valamiben egyet értűnk ................. audi a6 1 000 000 ft ért Benz 800 000 ft BMW 600 000 ft ért őn marcangolás millio km -rel benzin és gázolaj temető mind ... csak a hülye gyerekek vesznek ilyet jampizni.. . ami JÓ van belölük , marat belölűk az szét rohadt vagy tul van egy 4.5 kilogitelésen meg egy udvaron végzet tisztasági festésen
Ezzek az autok el ismerten a német ipar szégyenei és valojában 10 év telet bele hogy a merci , a Bmw az Audi ki javitsa a csorbát
Eszemben sincs ilyen.
Csak azt ne mond hogy ugyanakkora az eselyem itthon egy borneoi halalkigyomarasra mint arra hogy a szomszed pitbullja megharapjon.
nezd meg mennyit koltenek a 10eves fos pdtdire amire verik a farkuk hogy negy felet eszik. en inkabb tankolok tizet a bomosbe de nemkoltok pdtdi alkatreszre es megy mint a barom csak csapja a segget....
de egy jarmu allapota a penztol fugg legyen uj fos vagy regi fasza....
ha nemkoltenek ra mindegy hogy az uj dizel hullik szet balatonon vagy a regi benzines. es ha ledoglott a halal faszan mindegy hogy 3eves kocsi sarga csekkkklampaval a muszerfalon vagy regi egyszeruen csak hutyutyu hutyutyu hutyutyu teker de baszik indulni....
Most ezt úgy mondod mintha a II fázist lehetne a dunán vízlépcsőként építeni jóállapotú 25-30 éves mergákból és bimedábjukból.
Ezzel szemben ezeket már vagy a cigók vagy a rozsda porlasztotta enyészetté.
Olvasgatva a TC hasonló korú gépek hasonló tipusainak a tulajait mind leszögezi hogy eszméletlen jó állapotú,fillérekért fenntartható verdáik vannak de szentendrére nem mennek ki egy jóízű szerelés nélkül.
Hol adagolóregény egy pözsóról,hol csikós folyttásos szopásai pontontól,bazegen át az állólápásig minegyik csak szerel,szerel,szerel............persze ha szegről végről ez a melója van ideje igen vicces és jó időtöltés de mikor az embernek van egy melója amit megcsinál és hullafáradt,van még x másik dolga nem biztos hogy annyira vicces egy balatoni étterem előtti kerékcsapágycsere bogáron.
Ne is haragudj de annyiért tipptopp W124 vagy E34 kapnál.
Zsibedá,klimá,elektromos ablak, fütött tükrök, faberakás,elektromos roló,motoros ülések,stb. minden szar ami kell.
E34 ben meg már változószelepvezérlés van és a motronik fényévekre jobb a Ke-jetnél.
Mert ha tőlem megkérdezik, kb. ez a két érv áll csak a döntésem mellett.
Kicsit rémisztőek vagytok ezzel a sok számmal meg paraméterrel...
...kinek kisebb-nagyobb-hosszabb-több-kevesebb-fiatalabb...
nem 18 hanem 19
meg ugye a 6 baleseti adó vagy mi a tököm...
16 a jármű adó
18 két évre a műszaki ugye, de vegyük a felét egy évre az 9
19+6+16+9 az évi 50.
Havi 5eFt ennyiért van még a szocpolos romáknál is internet, mert az kell.....
Persze nekem is mindenki jött a jobbnál jobb ötletekkel, hogy kettes góóóóf meg opelFASZtra és fAbUDI és stb....
Autómata váltót nagyon nem vennék, nem tatom megbizhatónak sok futás után meg drága is és a klasszikus régi automaták fosok.
Ami tetszik nekem ezek a DSG és társai duplakuplungos elektromosan vezérelt szekvenciális váltók. Na azok már fasza a javából! Persze ott is 250eKm futás után már messzire félve mennék vele
1,9 pd motor, nemetektol szarmazo a milliomodik km utan had essen szet, de ha csak 500ezret ment (ami kb a minimum egy 10eves nemet autonal ahol csak atugrasz a szomszedhoz es mar 100kmt kocsikaztal) lehet baja nyugodtan, az egy dolog hogy azok az autok nalunk 200ezerrel vannak beetetve...
2.0pdtdi bol sem mindegy a motorkod.
Viccet félre téve: én nem tudnék fenntartani nagy kategóriájú autót. Ez is bőven elég. Ezen megúsztam a téli gumikat használt felnivel 49-ből, míg egy nagy kategóriás gumiból csak egy db kerül ennyibe. Ez nem nekem való. Fenntartok egyedül egy családi házat, egy motort meg egy kocsit. Ennyire telik, élni is kell valamiből.
en nagyon imadom ezeket a gyerekkorom sport nemet balnajait.....
Ezzek az autok el ismerten a német ipar szégyenei és valojában 10 év telet bele hogy a merci , a Bmw az Audi ki javitsa a csorbát
Csak azt ne mond hogy ugyanakkora az eselyem itthon egy borneoi halalkigyomarasra mint arra hogy a szomszed pitbullja megharapjon.
de egy jarmu allapota a penztol fugg legyen uj fos vagy regi fasza....
ha nemkoltenek ra mindegy hogy az uj dizel hullik szet balatonon vagy a regi benzines. es ha ledoglott a halal faszan mindegy hogy 3eves kocsi sarga csekkkklampaval a muszerfalon vagy regi egyszeruen csak hutyutyu hutyutyu hutyutyu teker de baszik indulni....
Ezzel szemben ezeket már vagy a cigók vagy a rozsda porlasztotta enyészetté.
Olvasgatva a TC hasonló korú gépek hasonló tipusainak a tulajait mind leszögezi hogy eszméletlen jó állapotú,fillérekért fenntartható verdáik vannak de szentendrére nem mennek ki egy jóízű szerelés nélkül.
Hol adagolóregény egy pözsóról,hol csikós folyttásos szopásai pontontól,bazegen át az állólápásig minegyik csak szerel,szerel,szerel............persze ha szegről végről ez a melója van ideje igen vicces és jó időtöltés de mikor az embernek van egy melója amit megcsinál és hullafáradt,van még x másik dolga nem biztos hogy annyira vicces egy balatoni étterem előtti kerékcsapágycsere bogáron.
Ne is haragudj de annyiért tipptopp W124 vagy E34 kapnál.
Zsibedá,klimá,elektromos ablak, fütött tükrök, faberakás,elektromos roló,motoros ülések,stb. minden szar ami kell.
E34 ben meg már változószelepvezérlés van és a motronik fényévekre jobb a Ke-jetnél.