Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honnan szerzel 200 Ft-ért eurót?
Ennyiért nekem is kell. Sok...
Teljesen jól tetted. Tavaly én is kiszálltam a hiteles 156-os Alfámból. Helyette vettem 650-ért egy 2003-as 1.2-es Punto-t 150k km-rel. Kényelmes (voltam vele Montenegroba is), csendes, keveset eszik (5-6, max 7l) és hibátlanul működik. Alkatrész árak szó szerint fillérekbe kerülnek.
Megnyomod hosszan a nullázót, és úgy adod rá a gyújtást, akkor eltűnik, és megspóroltál egy olajcserét. :)
na meg itt volt markoati aki bontja az 1200-est az is jó lenne nem ?
600-1200

Nem találni ezt a motort a modellek között azokon az oldalakon ahol szoktam keresgélni cikkszám alapján...viszont ahogy nézem, valahol a 600 és 1200 görbevázas keveréke.
A linken meg látható, hogy mely 600-1200 évjáratoknál azonos volt a középállvány a cikkszám alapján. Viszont ha megnézed, van még körülötte pár "sallang" amire szükséged lehet.
az olyan 26000huf környéke. ca 10000-et szánok rá. ha drágább, inkább gyártok egy emelőt középre.
a 600-é jó ? 132 euró a gyári új
Igen, akinek van ideje , helye, tudása, szerszámai, kedve szerelni, annak jó bolt lehet egy használt. Nekem ezekből egyik sincs meg. Ettől még szeretek motorozni és kell a családban egy autó....
Tudtok ajánlani egy jó motorszerelőt?
Bandit 650 K9 éves szervizről lenne szó, villaszervizestöl és első fék hibafeltárásról (néha, ha olyan a kedve, akkor ráz fékezésnél, máskor meg nem).
Üdv.
Jó ez a Suzuki bandit fórum.
2000 év GSF 750 középsztendere van valakinek?
Esetleg kölcsön, lemásolni?
Sehol nincs. Kinomban inkább faragok fából.

Témátokhoz.
(kizárólag saját vélemény, senkit nem akarok befolyásolni)
Eddig 3 autót vettem kp-ra, a harmadik egy S80 volvo.
Új, nullkilométeres autók. MINDEGYIKKEL volt baj. Kisebb-nagyobb.
A volvon akkorát buktam, hogy eldöntöttem, megtartom a 20 éves galantot, és veszek mellé egy ugyan ilyen gyártmányú 17 évest, a kasztni forma miatt.
Most van két sokéves szar az udvaron, néha összekenem a kezem, öntök bele egy kis pénzt, de nem bukok el mégegyszer egy lakás árát.
Az elmúlt 3 évben nem költöttem egetverő összeget az autókra, szintentartás megy, meg kopó alkatrész csere.
Azóta majd minden hétvégén túra valahol, a családdal.
Jó a régebbi vas, ha magamnak javitom.
Én mégegyszer nem szeretnék újat venni (előreláthatólag).
Saját vélemény. Mindenki a saját tapasztalatát használja fel a boldogulásához.
LESZAROM, hogy ki, milyen autóval-motorral közlekedik. Okozzon Neki örömet.
Ne civódjatok farokméregetve, hogy mi a jobb.
INKÁBB SZEREZZÜNK EGYÜTT EGY K%"+=§%%- középsztendert a banditára.
Üdv MINDENKINEK!
Mumotoros.
Én nem akarom sehol sem kezelni a dolgokat
Én a járműveimet használni akarom. Örömöt meg úgy okoznak, ha teszik a dolgukat. Amit csak én használtam, abban megbízok, amit meg nem, abban nem.
Ha legközelebb motort kell vennem, szerintem az is új lesz. Nem azért mert megéri, hanem mert abban bízok.
Meg lehet venni...............csak helyén kezelni és megfelelő áron.
Én olcsóbban vettem egygazdás G astrát kevesebb kilóméterrel papától mint csabu.
Ennak a mostani ára KB a hahun 1-1,2 milla lenne.
De mivel napról napra láttam mit csinál vele az a fakezű jóhogy nem adtam ennyit érte.

És bekalkulálva a javítás összegét még mindig jóval az aktuális piaci ár alatt vagyok.Lényegesen.

Mellette van egy KP-re kicsengetett új H astra amin a legnagyobb nyűg hogy már megint Insp. felirat van a műszerfalon...........bakker megint el kell vinni olajcserére.

Az egyik 2005-ös a másik 2008-as Mindkettőben garantált 67-69e Km van.
Mindegyik megy,világít,dudál.Mindenki döntse el mi a jobb neki.
Ez is igaz. Az elmúlt 5 év alatt meg sem fordult a fejembe, hogy esetleg nem indul, ha megnyomom az önindító gombját....
Ezzel nagyjából meg is magyaráztad, miért vesznek sokan (én is) új autót vagy motort. Mert nincs meg a használtban a bizalom. Vajon mennyi km van benn? Vajon hogy bántak vele? Mennyire figyeltek oda a szervizre? (Erre a szervizkönyv sem garancia) Miért adják el, ha jó? Egy új biztos drága móka, de tervezhetők a költségei, kisebb a meglepetés esélye.
Én is szeretnék használt jó motort, olyat amit újan nem tudok megvenni. De nem merek ilyet venni.
A mai motoros arról sztorizik, hogy milyen sok helyre eljutott és bármikor elővehet egy csomó képet amit készített és ha megkérdezik, hogy volt-e valami a géppel akkor értetlenül néz, mi lett volna?.. ........a réginél igazad van, ott egy Bp.-Balaton távon h többen mentünk legalább 4-5 komolyabb szerelés volt útközben és arra voltunk büszkék, hogy milyen ügyesen megtákoltuk a vasakat...... ....nekem azért a mai verzió jobban tetszik....
akkor ezt jól csináltad ............ meg vagy dicsérve
Tavaly 2 hónapot túrtam a netet autó után. Új kizárva. Bankhitel kizárva (nem muszályból, önként vállalva, mert mocskok, lásd frankhitel). Újszerű állapot, max 10 éves jöhet szóba, ár 800 max. Vettem egy 2004 augusztusi leszarozott, lekínaizott, letávolkeletizett ócska Daewoo Kalost. Makulátlan, rozsdamentes, abszolút törésmentes (ezt az eladó írásban vállalta, mivel első tulaj volt és az eredetvizsgán ezt igazolták is) garantáltan 114e km-rel, összes létező papírjával (még a kiadó cég kapujegye is benne volt), klíma, szervó, kp.zár, plusz riasztó, rejtett főkapcsoló, el. ablak. 600-ért. Mire átírattam, 675. Szept 13.-án lesz egy éve nálam. Ráköltöttem: 6e a kipufogó kompenzátorra, 15e új akksi, 18e hosszbordás-szíj és feszítő csere (nyikorgott), most ment műszakira, jobb első futóműben kopogás: 2.500 szilent, 11e kutyacsont csere, 13e munkadíj. Most van benne 127e. Műszakira semmit az égvilágon nem kellett rajta csinálni, a szerelő mindent átnézett (1980 óta a család autószerelője). Kényelmes, bőven jó, nincs teleb@szva elektronikával, beülök, megy, örülök neki. Négy év múlva eladom, kapok érte még mindig sacc 400-at és vesztettem rajta 250-et átírással együtt.
Aha kb így van.Idén most alig mentem a géppel,de azért kb 45ekm van benne és mint a doxa.
Igazából semmivel nem mennek el kevesebbet a mostaniak sem.
Csak az óratekerés olimpiai sport ebben a szakágban.
Ha szervízek megvannak nem pancsolt az olaj akkor nincs gond.
Persze jellemzően elő szoktak fordulni elektromos hibák is.De kis százalékban egyedi esetként.
A legtöbb motornál a fesszab és a vezérműlánc feszítő a gyengébb pont.
Az enyém egy ócska nemjapán és a bele szelephézagkor még gyári állapotban volt.Bár a kipufogók határértéken épp hogy belül.
Sanyi szerint ez alapján KB 45-50e lehet benne.De külső jelek nem láthatók,féktárcsák gyári méreten,megy mint a golyó rozsdás csavaron nincsenek.Szerintem még digóban pofáraestek vele és kapott egy másik órát.
És mivel a legtöbb magyar használt motor enyhén törött külföldi imporgép ne is várjunk csodát.
Mindenki les hogy 30-nál hogya....a eshet szét ez meg az holott valszeg már 60-70-en túl van addigra.
A régi gépeknél meg mivel régiek egyre több gazdán vannak túl,és ha még pénz nincs rá sulykolja mindenki hogy a szerelők kókler,pénzéhes,sunyi dögök akik átbaxnak bármi van.
Így nem is csoda hogy zéró tudással,zéró szerszámokkal esnek neki maguk a javításoknak.
Tele a net szilócsőből tákolt szinkronteszterrel ami húdefain látni hogy megcsinálta valami emberke és jó lett neki.
De az az ember tudta mit kell hva tekerni.
Ha a zéro tudású igy áll neki tuti hogy a vége egy szétagyusztált karbisor.Mindezt 5-6e spór miatt.
És ha nem boldogul vele jön az eladás.
Jó magyar szopjon más vele mentalitással.
Azért itt van egy 1250 173 ezerrel,5ezrenkeként cseréli az olajat és nem látni az ablakban,hogy fogyna belőle,igaz rendszeres szervíz nem spórol semmin.300e-ig megtartja.A kuplung eredeti a váltó 6-ban mintha picit búgna talán mintha...és azért küldi rendesen,de nem állat módra.
Nem vagy vele egyedül!
De bonthatnánk azt is két vagy több felé, hogy vajon, ha használt motort veszel, akkor milyet veszel, és ha hozzád kerül, mennyire bontod szét, és újítod fel. Mert azért itt is vannak különböző stratégiák.

A főnökömmel diskuráltunk erről múlt héten meg már több alkalommal. Ö nézelődik, vannak elképzelései, hogy mit szeretne kipróbálni..., ha lát valamit, és jól hangzik, akkor elmegy aztán megveszi. Kap egy minimális karbantartást, aztán felül rá és megy vele.Ha valami előjön, akkor orvosolja. Vagy van a barátja, aki célzottan keres kitűnő állapotút, elmegy egy csomót megnézni, majd nagy nehezen megtalálja ami tetszik. Atomjaira szedi, pl egy duki esetében ha van jobb upgrade, akkor azokat beszerzi, és beépíti, a kisebb nagyobb hibákat megjavítja/javíttatja majd kiköt egy olyan bekerülési költségnél amit soha vissza nem kap.
Èn magam valahova a kettö közé pozicionálnám...bár néha elbillen egyik vagy másik irányba a mérleg.
akor valojában el jutotunk arra meg álapitásra ,,, hogy én a véleményemel nem vagyok egyedül ..... és igen vigyázok a dolgaimra a 1. 5 suzukim a 9 éves 213 000 km és a gyári értékeket produkálja .. le cserélhetném nézegedtem a mercédeseket 2- millio környékén

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_200/mercedes-benz_c
_200_kompressor_elegance_77.150_km_-_szervizkonyv-8211450

De jó még nekem a suzuki majd ha baj lesz vele cserélek

22 éves az öreg gigxer ki szolgálta 10 évem motorozását böven szégyenbe nem hagyot 1-2 éven belül cserélni fogom... de nem ujra
ilyen kategoriában gondolkodom és majd szépen meg mokolom magam izlésére ......... fél , negyed pénzből

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-8191788


http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1300_r_hayabusa_k4-
8190857

de etöl fügetlenül a régi motorjaim nem dobálom ki mert érzelmek , történetek , storik tartoznak hozájuk
A tömítéssel mit csináltál pontosan? Hányas fúrót engedtél bele? Fémgyapotot raktál bele?
Érdekel az eredmény! Kérek beszámolót!
Magamra ismertem!
Boctok karórám van, amit már nem kell reggelente felhúzni, csak ha három napig nem hordom és állítgatni sem kell naponta, elég havonta. Hova fejlődött a tudomány! Kolompos vekker meg azért nincs, mert a kattogása miatt nem tudnék elaludni sem...
Az öreg GSX-emre is ráköltöttem vagy 300-at, meg jónéhány délután is ráment mire használható lett. Valószínűleg a ráköltött összegből egy minden szempontból sokkal ingerszegényebb motort is vehettem volna, de úgy látszik kis mazohizmus szorult belém, viszont az alkotás eredményét élvezni jól esik...
Az is visszatetsző mikor háborgunk, hogy "fent" milyen elhibázott pénzügyi döntéseket hoznak, közben meg mi sem vagyunk többre képesek a saját dolgunkat illetően...