Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez most esett le
induljuk ki abból ,hogy a 90 évek motorjai 20- 25 évesek ezt a kategoriát a motorosok 80 % meg sem veszi a fen maradó 20 % uk nak a fele nem képes javitani ,karban tartani ... csak javitatni és karban tartatni . Ugyan akkor mivel nekem csak ilyen gépeim vannak és valojában az ismeretségi körömben is akiknek korosabb vasaik vannak mind maga szereli ... EZÉRT ki jelenthetem hogy érzelmi okok miatt használjuk ezzeket a korosabb gépeket


és sokszor értékük töbszörösét locsoljuk rá ... ez van
Meséld már el nekem, hogy ki az aki ennyit ad magyarországon egy 90-es motorért, hangsulyozom ismét, Magyarországon! Azt tuti a fejére ejtették gyerek korában párszor, ennyiért jobb motorokat is lehet kapni abból az időszakból!
ebben egyet értünk ........ egészen adig a pontig amikor tucat dolgokról van szó ........... de 10-15 éve egy jó állapotu p 20 ki tudtál fogni 150 000 ft -ért amire ugyan rá kellet locsolni ujabb 150 000 ft és most 1 000 000 ft ért nem kapsz ilyet 25 éve egy iker dugos 250 U csepelt 20 000 ft ért hozád vágtak ma egy Jó álapotu 2 milla körűl kostál ..........

tehát vannak tipusok amik vagy szarok voltak és emiat csak pár db látott nap világot vagy nagyon keveset gyártotak belölűk mert elavult volt a teknika , stb ,, stb

ezekel más a rá forditot összeg meg térűlése más a nyüglödés ... mivel tudod ilyen nem nagyon van másnak ........................................... egy limitált kiadásu bandit 3* 5* töbet fog kostálni egy valojában ugyan olyan állapotu évjáratu banditnál 2040 be és ez anem mindegy ,,hogy az ember tudja mit birtokol ...... vagy csak birtokolja
pl az a SKODA egy gyári 5 sebeséges 135 -r cupé ... ugye ugye
-gyári idomok
-gyári matricák
-gyári dob
-gyári indexek
-gyári sárfogó
- -20ban pöccre indul
- 6.ban is leforog tiltásig
- nem zakatol, 4henger együtt jár
Soroljam még?
Ezt kérdezzük meg talán tőle.
Mert lehet tudnék rá vevőt ha 300ért adná...(ha komolyan gyári állapot)

ezt az egyet találtam a hasznaltauto.hun a többi háááát.
Ez 450 és kellene rá 3db gyári féktárcsa, kipufogórendszer és a fényezés,matricák se gyáriak. Az idom vagy gyári vagy fényképen szépen néz ki. Kérdés, ha már fényezve volt az idomok belsejében a hővédő betétekkel mi van.
Ez csak képről és kérdés élőben mi lesz? 4hengerből megy e mind a 4 stb....
Ezt részleted....
TEHÁT ... ez a 90 évek zxr 750 ami itt járt nálam kb 80 - 100 ft ....... végig listáztam a hazai piacot 180- 450 ig .................................. bregineki / Orosházán egy jó szerelő / van egy hibátlan állapotu gyári fényezésű zsír gépe 380 000 ft de valaki be kopogtat hozzá 1000 euroval biz oda adja neki
Hali. Már megrendeltem amit itt mondtak a fórumon, abba a méretben.
Azt mondták jó lesz hozzá. köszi.
Valóban megvan a varázsa. Köszönöm szépen, a Verhovinámnál alapfelszereltség volt a tartalék gyertya, drótkefe, csepegtetős kis flakon benzin, szerszámok, gyufa. Toltam haza épp eleget. Az MBK nitro robeszomal meg mentem vagy 10 ezret úgy hogy töltöttem benzinnel meg kétütemű olajjal. Ebből a feelingből nem kèrek többet. Öreg, korszerűtlen cucc nálam egyenlő a nem annyira megbízhatóval. Ha meg otthagy valahol, szètb@sz az ideg az tuti. Erre talán jó példa a régi, megszakító kalapácsos, röpsúlyos előgyújtás-szabályozásos NDK kétütemű fűnyírógépünk, melyet péntek délutántól vasárnap tízig próbáltam beindítani, majd kib@sztam cuzammen lomtalanításkor és az elektronikus gyújtású 4 ütemű Tecumseh 10 éve pöcc röff, minenféle gond nélkül, egyszer vettem ki belőle a gyertyát kiváncsiságból, de még hézagot sem kellett rajta állítani......
Szerencse, mert Tőletek lehet jó használtakat kifogni.
De az a vicc hogy a te motorod is szarabb allapotu
Új gépekenek is meg van a maga varázsuk és az öregeknek is
Külön világ mind a kettö és mégis ugyan olyan élvezetes tud lenni
Én is pont így szemlélem a dolgokat, azért ne vettem még használt motort.
Nem is fogok.
már van jobb , bontatlan blokkal gyári fényezéssel ami tényleg kultmotor
Ez a része a dolognak szerintem is igy van.Egy eredeti,nem gányolt nem elhanyagolt gép árát külföldön is elkérik és nem párszázezres értéket képvisel.Vannak extrém drágák de vannak számunkra mérsékelten drágák és cserébe teljesen szép és jó állapotú masinát kapunk amit utólag fel is fogunk hogy miért ennyi az annyi.
Na meg 200-400 ezerért fostaliga
Enel jobb allapotu motorod ne is legyen, mint ez a lelakott fos.
fasza meg minden megcsinálod magadnak élvezed szeretsz ránézni de ha el akarod adni ? mert megszorulsz mondjuk tökön szúrod magad mert nem kapod vissza tizedét se amit rávertél ?
Barátomnál van egy teljesen restaurált fecskefarkú skoda felcia cabrio. Minden gyári rajta, még a csavarok is. 4M- t költött rá. Mintha a gyárból jött volna ki. Felújító fanoknak szívesen csinálok róla képeket ha kéritek.
itt egy átlagos jó állapotú zxr nem az utolsó oldali elrugaszkodott mániákus motorját kell berakni
Engem pl. abszolút nem tud lázba hozni egy régi motor vagy autó úgy, hogy bármiféle késztetést érezzek a birtoklására és a rendbe hozatalára. Abszolút gazdasági szemmel nézek mindent, ha valamire az értékének az 50%-át rá kell fordítani, inkább eladom, nem kìnlódok vele. A járgányok a szememben közönséges használati tárgyak, melyet igyekszem maximálisan megbecsülve használni. Tudomásul veszem hogy idővel elhasználódnak, egyre többet kell ráfordítani, melyet egy bizonyos szint felett én nem csinálok tovább. Elmegy felettük az idő, problémás lesz körülöttük minden, a gyári és az utángyártott alkatrészek között sokszor durva minőségi különbség van. Egy régi géppel biztos nem lennék nyugodt egy távolabbi utazáson; anyám 89-es 120-as škodájával tuti hogy nem mennék el ezer km.-re, mert a franc tudja hol, mi szarik be már rajta. Az öreg járgányok feljavításához jókora megszállottság kell véleményem szerint.
Azért hülyeségeket ne!
Egy jó állapotú zxr750 nem 200eFt!
ITT egy átlagos jó állapotú 90es modell 2300Euro!
EZ meg egy 95ös 2790Euroért...
Az Res 1ülésesek ára meg 3ezerEuro felett is mozog!

Jó lehet lomot venni 500euroért de arra locsolni kell a lét dögivel....


Ezek mára már kultikus gépet, az első komolynak nevezhető széria állapotú SBK gépek és sok sok sok versenysorozaton dobogós eredményeket értek el.
Sajnos mivel kedvelt pályagépek voltak és a sportosan vezető utcai motorosok körében is kedvelt darabok az eltelt 10-20-25év miatt mára a 99% ütött,kopott,vágott fos...
Szerintem vannak helyzetek amikor ugyan nem elfogadott, de szüksègszerü az alacsonyabb èrtèkü javìtàs. Söt sokszor szerintem tulzàsba esnek azzal hogy egy leharcolt gèpbe pakoljàk bele az ùj gyàri cuccokat ami...közben egg jò àllapotu bontott cucc is ki fogja mar szolgàlni azt a jàrmüvet...ès ha valamit akàr 10 x is vissza kell bontani nem biztos hogy minden ùjra összeszerelèsnèl be fog kerülni egy vatta ùj gyàri tömitèsszett....
"nem biztos ,hogy a tudatlanságuk miatt kényszerülnek kókányolásra." - bocs hogy bele vau, de a kókányolásra NINCS mentség! Ha njncs pénzem megjavítatni a motort, akkor gyűjtök rá, de nem baszom - baszatom szét filléres alapon. Ha kevés pénzből akarok motorozni, akkor veszek egy MZ-t, JAWAT, nem pedig veszek egy olcsó széthajtott, szétbaszott felsőbb kategóriás gépet - aminél egy kisebb javítás is annyiba kerül mint egy komplett MZ vagy egy JAWA - amit sem megjavíttatni sem fenntartani nem tudok! Erre nincs mentség! A motorozás PÉNZBE kerül, ezt tudomásul kell venni és a pénztárcához kell a motort választani!