a tulajnak... a hiba feltárás után az igazi meg oldás is közölve lett ,, ö pénz hiján fél meg oldásal is meg elégedet volna ,, MERT A SZEGÉNY IS SZERET MOTOROZNI !
a motoron 3 nap allat légszürő házat , karbit 0 gyürűzést , fél tucat menetett hoztam helyre, eltört kapcsolót mokoltam ! semmi nem lett gányolva , szét faragva , eltörve !
mivel mindent dokumentálok ÍGY engem egy szerelö se tud le fikázni .. csak javitotam egy le pukant motor állapotán INGYEN !
Ezzért a mutatványért egy jól ismert Gödölöi szerelö 30 000 ft kért a tulajtól a motor meg javitani nem tudta a szelepekre rá se nézett , a hiba mivoltáról fingja sem volt ... na ezt szerintem lehett fikázni !
tehát két db membránt kellet volna cserélni ez kb a szinkronal együt 8000 - ft a szelepeket meg kellet volna korongozni ez 12000 ft + az anyag ........... semmit nem cserélt a motort nem javitota meg mégis kért 30 ropit
De ha kell még vagy 20 db ilyen történetett videóval képekel ilusztrálok ..........
enyi a téma befelyezve
Helló! Egy normális rendes csapágyboltban tudnak hozni szimmeringet amilyet akarsz még amilyen való bele. Kókányolni meg ne engedd a szerelőt. Lehet kapni belevalót!
Akkor azt a három napot eltölthetted volna hasznosabban is.
Hibafeltárás után lehet közölni a dolgokat,ha nem tetszik lehet menni.
Netán ha életre kelted az említett gépet,nem tökéletes,de egy ideig elmegy alapon,a következő mester is hasonlóan vélekedne a dugó mellett köpdöshető főtengely láttán.
köszönöm
nem tiprok én a földbe senkit ........... minden motorhoz letölthető Serviz manualok meg találhatok a neten .. képekel robantott rajzokal ha olyan szegény , hogy még netje sincs be megy az első könyvtárba le tölteti és párszáz forintért ki nyomtatják neki ............
aztán itt vannak a szerelös topikok ... millio kérdésékel
Valojában azt látom .. hogy szerszám nélkűl ... 0 tudással , semmi rutinal állnak neki .. kérdezés nélkül !
evvel sincs baj mert az Ő motorja .. de enyi erövel akkor az ilyen manusok otthon neki állnak GÁZ kazánt szerelni és szét szedik az elromlot mosogépet is és ha netán baj van a villanyal ............
fel roban a ház .. le ég.............. ,, nem ezzel nem lehet meg magyarázni . Persze szegényedik a magyar és sok a kokler lehuzos szerelő is ,,, de mindent mérlegelni kéne utána kérdezni ,utána olvasni mielöt baj csinál az ember ... annyi féle motor van hogy , nekem is sokszor belekel olvasnom a manualokba mert hülyébnél -hülyéb meg oldások vannak
Tudom ,hogy a csorobb ,szegényeb is ugyan ugy szeret motorozni mint a tehetös . 3 éve inditotam SZERELJÜNK együt fél pénzért .. itt is sokan tudják és sokan ki is használták ,,,
Nincs is ezzel gond!
Csak neked sem kellene az előző "barkácsolókat" a földbe tiporni ,nem biztos ,hogy a tudatlanságuk miatt kényszerülnek kókányolásra.
Ma már nagyon kevés a gondos gazda,tíz százalékra tenném.A többiek meg,rakja össze mester,majd legközelebb,vagy eladom.
A szerencsétlen meg az összekuporgatott aprópénzen vett gépet az írásodban említett okok miatt nem tudja rendbe hozatni.Marad a húzzuk meg,állítsunk rajta,kibírja még egy darabig.
söt 2 éve volt egy gsx r 400 ekkora nyomásokal azt sem tudtuk meg csinálni https://www.facebook.com/photo...
ezzért sem kértünk pénzt ..mégis ide hordja az uj vasát ...........
Szerintem ezzért kár volt egy uj nik nevet ki találnod,, és ujra be regisztrálnod ,hogy a MI malmunkra hajzsd a vízet .. Mi értyűk a dolgunkat és nem vagyunk senkire irigyek akik ügyesebek nálunk
de még ilyen is van ..https://www.facebook.com/photo...
és ezért sem kérünk egy vasat sem...
kár itt elrontani a jó hangulatott és az értelmes beszélgetést .....
sajnos ilyen is van ........... nem én raktam rosszul össze nem én miatam ugrot át a vezérlés .......... 3 napig probáltuk barkácsolni nem sikerült ... a nagy Kawasaki zxr 750 értéke kb 80 000 - 100 000 ft ebből a két gumi 30 000 egy hengerfely felujitás 16 db szelep 149700 ft 16 db szelep vezetö 47800 ft 16 db szelepszár szimering 9400 ft a fészek marás 18 000 ft a szerelés 20 000 ft kb 200 000 anyag kb 40 000 munkadij ...
a hengerekbe a 0.6 hézag mérő simán be ment ezt a tulajnak be is mútattam... tehát 0. 3 mm kopás volt a hengerekben ide oda táncoltak a SERVIZ LIMIT 0 .1 - 0.11 mm ennek javitása még használt dugóval is , uj gyűrűvel furás hézagolás stb ....kb 130 000 ft ............gyári uj dugószetel kb 200 000 ft
tehát van egy 100 000 ft motor ha rendbe vágnánk kb 350 -400 kéne rá szorni és lenne egy 240 000 ft -os motorunk
ennek ellenére mondom 3 napig mokoltuk és egy filért nem kértünk platon jöttt és így is távozot
Ezt is elore tisztazni kell
Sajnos az ugyfel ilyen.
Megmondod hogy bontas nelkul nem lehet megallapitani a bajt.
Bontas-osszeszereles xy osszeg ha talalok mas problemet megallok es telefonon megbeszelem mit hogy engedi meg a penztarca.
Vannak olyan projektek amikor elöre nem làthatò dolgok merülnek fèl, ès nem lehet velük szàmolni, ha az ilyen esetekre mègis megpròbàlnàd magad bebiztositani nem àllnànak veled szòba...
Ugyanakkor én soha nem üztem üzletszerüen a szerelèst, mert az pont az èlvezettöl fosztott volna meg...csak az èrdekelt, hogy meg tudom e csinàlni...jòszerivel a felhasznàlt anyagokat fizettetem ki, a nagyobb munkàkbòl meg szerszàmokat vettem...nem hinnèm hogy követendö pèlda lennèk.
találtam már 5 szelepes motorba fodítva berakott dugattyút letört végű olajlehúzó gyűrűvel ... persze csak az egyiket rakták fordítva... szintén olaszból
Lehet ez nálam szakmai ártalom (nem szerelő vagyok de van némi ügyfélkezelési tapasztalatom) de minden költséget előre tisztázok.
Amúgymeg bevittem csömörre egy felújítóhoz a két teleszkópot,görgőze,szimeringet cserélt,olajat és így kaptam vissza.............második éve hibátlanul működik.
Anno én semi mindig vàllaltam az utànjàràst...vagy volt hogy element tõbb mint fèl napom hogy leugrottam a sugohoz 2 vezèr tengelyèrt mert meg mellett mèrni...azèrt mit lehet felszàmolni vajon Mo.-i viszonylatban?
Nekem az nem jön be, hogy lehet nem az eredeti telok vannak benne...akkor tökre mindegy a vàzszàm meg egyèb katalògus adatok, akkor én is azt vennèm alapul amit kibontottam...mondjuk én nem èrtek hozzà.
a tulajnak... a hiba feltárás után az igazi meg oldás is közölve lett ,, ö pénz hiján fél meg oldásal is meg elégedet volna ,, MERT A SZEGÉNY IS SZERET MOTOROZNI !
a motoron 3 nap allat légszürő házat , karbit 0 gyürűzést , fél tucat menetett hoztam helyre, eltört kapcsolót mokoltam ! semmi nem lett gányolva , szét faragva , eltörve !
mivel mindent dokumentálok ÍGY engem egy szerelö se tud le fikázni .. csak javitotam egy le pukant motor állapotán INGYEN !
Ezzért a mutatványért egy jól ismert Gödölöi szerelö 30 000 ft kért a tulajtól a motor meg javitani nem tudta a szelepekre rá se nézett , a hiba mivoltáról fingja sem volt ... na ezt szerintem lehett fikázni !
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video.
..
tehát két db membránt kellet volna cserélni ez kb a szinkronal együt 8000 - ft a szelepeket meg kellet volna korongozni ez 12000 ft + az anyag ........... semmit nem cserélt a motort nem javitota meg mégis kért 30 ropit
De ha kell még vagy 20 db ilyen történetett videóval képekel ilusztrálok ..........
enyi a téma befelyezve