Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tartója az van ami a képen is látható és az olajzó része is az volt ott ami a képen látható cső vége.Az volt a láncra hajtva gyárilag ahogy ezen az uj készleten is van:
http://www.ebay.de/itm/Scottoi...
Üdv,
Még mindíg keresek középsztendert.
2000év GSF 750 Bandit.
Valaki?
Ha belehúznék délutánra még ott lehetnék.
Szeretem az egyszerüsèget, de mèrtèkkel. Ha a 2T Jo lett volna, akkor most nem szorulna ki. Nem igazàn szól ma mar semmi az életbenmaradàsa mellett, csak puszta elfogultsàg... Jàtèkmotoroknak biztos jól teljesítenek mèg, de engem ès eddig nem igen foglalkoztatott. Túl sok ilyen 2T hulladèkot fogtam, javítottam, làttam, olvastam, hogy eröt vegyek magamon ès àldozzak rà az èletemböl. Egy lelakott blokk felùjítàsa semmivel nem olcsóbb mint egy 4T, viszont legalàbb nem birja addig mint a 4T!
1,5hónapja egy se, addig 2 volt, a legtöbb egy időben 6.
Nekem jobban bejön a 2T.
Nemrég csináltam egy rs125 t, vigyorogva száltam le a próbakör után...
Szerintem sokáig nembírom 2T nélkül, már elvonási tünetem van...
A fej és a tartója megvan?
http://www.suzukicycles.org/GS..." target="_blank">gsx1100 84'
Làttam màr ebbe a vàzba épìtett gixer blokkot...csak
igy is elég szellös a motor, egy gixer blokkal meg meg foghijasabb lenne, tigrisbukfencbe at lehetne ugrani a blokknàl a résen. A fenti modell cuccai viszont mar sokkal jobbak, elég sok apròsàgot mòdosìtottak, de minden belefér az eredeti blokkhéjba. Nekem OTT van a mühelyben egymàs mellett egy gixer meg ès as öreg blokk, kB mint egy mz TS 150\250 az arànyok.
Akkor inkàbb mar az 1400 blokkot raknàm bele aminek szinte teljesen azonos az elrendezése.place generator a ft.végén...,de az mar nekem nem lenne eredeti...
A tied nyitott vagy 100 lovasra viszafojtott? Melyik orszàgbòl jött be?
Köszi! Megnézem.
A kuplungkosarat tartó anya lazaságát bizony én is hallom.Idáig csak tippeltem de akkor több mint valószinü.A kosár teljesen ép mert azt néztem mert cseréltem rugókat uj és jobb minöségüre mint a gyári.Azok nagyon össze voltak nyomódva.Olajszivárgás,kuplungkosár felöl zörgés és szelephangot leszámitva jó a motor de ezek a gondok kellöen zavarnak egyenlöre.Gondolkodtam a Bandit blokk beépítésén is de nem tudom hogy mennyire kompatibilis a gsx vázához.Lusta voltam idáig utána nézni
köszi a tippeket
Mennyi 2T gép van most a tulajdonodban?
Diohejban amit eddig talàltam:
Belsö 2 hengernél a hengerfej gàtredéses lesz.
A kuplungkosarat tartò anya lelazul a vàltó tengelyén.
A kuplungkosàr beverödik a lamellàktól.
A fogaskerekek a vàltóban kereghibàsak lesznek.
A kihajtò tengelyen is lelazul lànckerék anyàja, Ami aztàn szétbassza a bordàt a tengelyen.
...
Ha laza a meghajtòlànc(szekunder), beleér a lengövillàba a csapàgyazàsnàl, ès belemar egeszen akàr a csapàgyig.
A szivócsonkok a hengerfejen megkeményednek, levételnél elrepednek.
Most ìgy egyenlöre ennyi jut eszembe...
Ilyen esetekben nehezen észrevehetö elektrolit szokott lenni as IC làbai között a nyomtatott àramkörön. Azt kéne mechanikusan meg alkohollal tisztàvà tenni.
Valakinek esetleg Banditra index ? Vagy esetleg középsztender 250re ?
Fincsi láncolajzó valakinek? Banditról aplikáltam le 40 ojró
Bingó

Ugyan erre tippeltem hogy az uj tömités pont olyan szar bele mint ha az öreget hagytam volna. Míg csak rotyogok vele,addig semmi gond.Egyszer megtekerem a gázkart és mire haza érek vele,moshatom az egész blokkot.Ki is dobom belöle azt a felsö pakolást.Már azon agyaltam hogy olyan ökör vagyok hogy nyomaték kulcsal sem vagyok képes rendesen összecsavarozni a blokkot
te inkább ebbe a szarba szerez jó olcson h villa tűgörgöt ...
https://www.facebook.com/photo...

a karter gáz leválasztó dekni allo ki kell szedni az egész tömitést .. simán csak siloval vissza tenni ebből a dekliből jőn egy cső bele megy az air box-ba ebe a csőbe lazán 4 -es fém gyapotot , vagy fém mosogatot kell be gyömöszölni ..... és műkszik ...

a problém az hogy a kartergáz elvezetése ezeknek a modeleknek labirintusos és alul tervezet ..... fordulaton ..... nem tud el ilani a karter gáz olyan gyorsan ...... fordulaton amotorban tul nyomás keletkezik és a leg gyengébb helyet meg találja és ki nyomja a fekete aranyat ... aztán ÚJ tömités és másnap megint talál magának egy másik helyen egy ujabb szökési helyet
Feltétlen kapod a tiszteletet mert örömmel olvasok vagy hallgatok meg jó tanácsokat és tippeket :) jöhetnek az infók
köszi
hallgatjuk!



tippem van :)
Hello nekem egy 2003as gsf 1200s banditomvan érdeködnék arra joe és menyi az ára.
némi elismerésért ..... tiszteletért cserébe el mondom privibe miért izad minden levegös gsx 750 és 1100 - es a tömitéseknél ..
Az enyém legalább 3x (amiről én tudok) csúszott az oldalán, a hegesztett fedelet már lecseréltem, a kiszakadt menetek kaptak helicoil-t, de így is van néhány csavar amit a szentlélek (meg a tömítő paszta tart a helyén), szóval nálam nem csoda, hogy csöpögteti az olajat.
Amit még nézz meg, mert nekem is így volt:
Amikor megvettem a motort, az összes illesztésénél jött az olaj belőle, a hengerfej fedél tetején van egy kis téglalap alakú fedél, amin a kartergáz elvezető csőcsonk van. Na nekem ez alatt egy teli téglalap tömítés volt...
Az én motorom új tömitésekkel szivárog :) elötte fosott
Illetve nézd meg rajta a kondikat, nem fújódtak-e fel. Bár ennyi idősen ez eléggé valószínűtlen.
István nem sok mindent fog ehhez hozzátenni, mivel ez nyilvánvalóan elektromos probléma. Ha nem füstölt el rajta semmi, és a jeladóról jönnek a jelek, akkor a többi cucc vezérlését már a chip oldja meg. Én annyit elsőre megpróbálnék, hogy az esőszenzort kikötném. Nekem egyébként is kapcsolóra van kötve, hogy adott esetben tudjam egy kicsit forszírozni az olajozást (pl. nagyon poros úton), vagy éppenséggel egy kis eső miatt ne verje tele olajjal a láncot. Más ott nem nagyon hibásodhat meg sztem.