Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom miért mond ilyen hülyeséget akkor... Azért nem találtam a méretet sehol. Mondjuk én kijelentettem, hogy nem értek hozzá
Mindgyárt megnézem azt a méretet amit Ti mondotok.
Asztalos és colostokkal mérte
(ha Te és Zöldi a jó méretet mondjátok)
autókat nem piszkálok csak végszükség esetén mert utálom, láttam már pár szimmeringet nagy rá a valószínűség hogy többet mint te ... különben extra méreteket legyártanak ha kell pár napon belül akár vitonból is képzeld pesten rendeltem már több csapágyas cégnél is , teleszkópszárat ha kezedbe fogod és nem vagy túl kancsal látod hogy egyenes-e vagy nem egy telószárral amivel nem mentek a jövőhétnek nem taknyoltak stb minek viszel el méretni 2km-re ? pedig faszari vagy nem értem vagy csak unatkozol.
különben a helyes válasz a kérdező kérdésére ami már le kellett volna essen ha nem kapok utángyártott szimmeringet veszek gyárit töty mötty suzuki képviselet jó napot kívánok erre a vázszámú motorra kérnék 2 darab telószárszimeringet itt a pénz itt a szimering vagy kell várni pár napot kb ennyi
bocsánatot kérek a szerelöd hogy lehet enyire hülye ? nem pék véletlenül ? ilyen méret nincs apám gyula is irja neked a frankot a franko méretet 41*53*8/9.5 az a barom meg ezen a kivet szimeringen mér 55 mm --ert ezért nincs ilyen méret VÁGOD
Rendes esztergaműhelyben van, odamész, leméred
Ahol napi szinten mérnek ott megveszik a Mitutoyo mérőeszközöket.
Otthon csak sima mikrom meg indikátorórám van.
Ha több kell, tudom hova menjek, az egyik ilyen hely 2km re van...

Nem az a szégyen, ha otthon nincs mivel mérni, hanem amikor nem mész el mérni olyan helyre, ahol megoldható!

bla bla bla bla
Van egy garnitúra felni tárcsástól tartalékba nekem is, igaz, hogy veterán gumikkal, de ami fent van azok újak...
Azért köszi...
axiális tömitéseknél szokott feles méret lenni a biztositógyűrű miatt!
8,5 9,5 10,5 11,5
Illetve a több ajkúak 9,5/10,5 stb.

Lehet találni 9,5öst is, de ha szükség nagy úr lett vár szimmering keskenyre szedve...
(ferikének megjegyzem szimmering nem csak telóban van és egy veterán motor v. autó részein ahol épp egyedi méret volt és már 10-20-30éve nem rendelhető ott verje az almáspitébe élvezésig...)
igyál energiaitalt vagy hármat aztán verd a melled a papíroddal és van aki szereltet olyannal aki még egy telószárszimmeringet se tud belevenni hanem esztergánytoltatja ? néhány évente ha gyárit vesz az se kéne földhöz vágjon senkit se mármint egy normális embert .... utángyártott telószárszimmering (képzeld van olyan a motorosüzletekbe párban kicsi műanyag dobozban) se olyan nagy dolog azzal a 2000-3500 ft-os árával a gyári is megvan 7-10000 közt 2 darab ... persze tudom neked 500 ft is számít , mesélj már az otthoni mérőpadodról meg a mérőóráidról amivel századra beméred a telót
Nézd meg jobban!
Meglehet munkálni végső esetben? Mert annyi biztos nem találni ezt a méretet sajnos...
Hát én nem értek hozzá, de majd ő megmondja mit tud vele csinálni. Csak az utolsó méret nem passzol, ami magassága ha jól gondolom.
De hogy miért nem lehet szerezni 9,5-s méretűt nem tudom!
Azt mondod összehozható?
Tavasszal új gumiszett vásárlással kell kezdenem a szezont. Pirelli Angel van fent, a végét járja. 36-nál ment fel a hátsó (az első előbb, de arra pontosan nem emlékszem), most 50.440 km van benne. Elég jól bírta az Angel, döntő hányadban utassal voltam. Elégedett is voltam a tapadásával minden körülmény között.
Még annyi mikor régen telószimeringezés téma volt, megmondta Taschner is, hogy alkatrész cserélgető képzés folyik....
Ezt szerintem nem veled, hanem az esztergapad gyártójával fogom megvitatni...
Csücs le egyél egy kekszet.
2,5mm az összes tömités profilja enged lemunkálni.

Azt meg egyikőtök se írta segítőszándékkal szerencsétlenek, hogy axiális tömitést vegyen ne radiálist, gondolom a szerelője se tudja a kettő ajak profilja nem azonos.
Utána jön a sírás megint folyik az olaj belőle, persze ehhez kell 5-6eKm...

Krómszár kiórázva?
Axiális csapágy megmérve?
Henger átmérő,ovalitás furatmikroval kimérve?
Szelepek,stb. kiszerelve és elmosva a belekötött kopadék és pipamocsok?

Szép napot neked is...
ha tényleg 9,5-ös vastag kell és te belerakod a 12-est akkor te is visszaadhatod
Ha nem tudja a /12 -sel megcsinálni adja vissza a papírját!
Nekem azt mondta 41x54x9.5 kell hozzá, már szétszedte tegnap.
Holnap rakná össze, de nincs ez a méret csak 41x54x12 van.
Nem tudom hogy a 12es el fér-e....
Vagy 53.1 a közepe
Biztos nem 41x53X8/9,5 kell bele?
Hello
Felnik,tárcsástól,új gumikkal nem érdekelnek a GSX-re? Privátban keress meg ha érdekel.Enyéim hamarosan feleslegessé válnak.2 honapja vettem a gumikat és alig motoroztam rájuk 500 km-t.Tárcsák is teljesen jó állapotúak
Köszi! Majd könnyítek rajta!

Egyébként nekem ez a tömítés volt egy teli lap ami teljesen elzárta a kartergáz útját...
Nem tudtam még felhívni sajnos, nem tudom kétségbe vagyok esve.
Bár jó lenne, mert úgye 12mm a magasság ha jól tudom, ehhez 9.5 kell vagyis az volt benne.
a szerelőnek mi a véleménye ? szerinte belemegy ? szerintem nem fogja tudni berakni a biztosító gyűrűt ....
Mondták itt a fórumon, hogy Bandit 250-s első telóba 41x54x11mm szimering kell. Szét lett szedve a teleszkóp és 41x54x9.5 mm kell hozzá. Viszont nem tálálok ilyen szimeringet. Nem tudom mit csináljak, csak 41x54x12 tudnak adni azt mondták elvileg belefér. Mi véleményetek? Holnap rakná össze a szerelő, ha minden stimmelne.
Igen én is sok motort végig néztem ami Bandit-GSX hybrid.Jókat épitenek a japánok belölük