Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnézem, szerintem van ilyen cuccom otthon.
Amúgy érdekelne, hogy mit és miért csinál. Nagyrészt jól működik, és ha újraírom nem látom egyből a változást.
Megvárom, hátha Isván tud mondani valamit.
Addig örülj, amíg csak szivárog, nekem annyira folyik a generátorfedélnél, hogy olajos tőle a csizmám orra. A következő olajcserénél szedem majd le a fedelet és kap új tömítést...
A vezérlés tudomásom szerint nem hangtalan ennél a tipusnál, főleg egy 30 éves motornál nem az, de nagyon nem szabad zörögnie a szelepeknek. Állítsd be a szelepeket. Nekem is zörögtek, aztán szelephézag állításkor derült ki, hogy szinte minden szelepnél kétszerese-háromszorosa volt a hézag... Beállítás után csendes lett (nem hangtalan).
Hát az..
Igazi borzalom volt :)
Szerintem újra kéne írni a chiped. Nekem van programozóm, meg tudnám csinálni, csak az a szopó, hogy a drivere nem megy win7 alatt. XP-s gépem meg nincsen..
De ha gondolod, odaadom a programozó kábelt, meg a szoftvereket, meg egy how-to-t aztán próbálhatod :) Nekem XP alatt ment faszán.
Versenygép volt a Jawából.....
Baj van a McCoiommal. Kéne egy kis segítség.
Évek óta beavatkozásmentesen használom, de most előjött valami nyűg rajta.
Adott nálam a két led:
Narancs = kenés
Zöld = Állapotjelző+Esőszenzor visszajelző.

Normális esetben kenéskor a narancs led majdnem 30mp-ig világít, mert így állatottam be. A kenés sűrűség válaszókapcsoló a 9es állásban van, így látom egészségesnek a láncom. A zöld ledem is szépen villog induláskor, mikor felébred az eszköz, és világít mikor esik az eső.
A McCoi direktbe van kötve az akkura, nem gyújtásról üzemel.

Mostanában azt csinálja, hogy a narancs led felgyulladásához villant először egyet, aztán kettőt, aztán hármat a zölddel. Nem sokat, mint induláskor, és nem is összevissza, mintha kontaktos lenne a led. Mindig csak a kenés-led mellé.
Aztán csinált már olyat is, hogy megállás után álló helyzetben nyomta be a kenés-leded. Ekkor húztam le a csatlakozót, mert nem akartam, hogy kipumpálja az olajamat a földre.
Kinyitottam a dobozt és a belseje teljesen patentül néz ki. Nincs látható elváltozás, kontakthiba vagy koszolódás.

Addig még nem jutottam, hogy megnézzem a sebesség-jeladótól kap-e jelet megfelelően.

Kinek van ötlete?
Viszont azon pont forditott volt a valtasi sorrend,ugy mint a mostani versenymotorokon! Mondjuk a teljesitmeny az........
Így van, a Jawa Mustangon is az volt,de az amúgy modern gépnek számított a 3 sebességes váltóval és a szélcsatornában tervezett szuper áramvonalas tankjával.
Szép lila a könyök
Titán effekt
Naládod
Mert ez nem egy régi gép. Csak fellelhetők rajt a 60-as 70-es évek stílusjegyei. Egy laikus (és talán a nem laikusok) számára egyáltalán nem a modernséget sugallja.
Na jó de mi most a régi "power van de csomót kötök a futóművemre,vázamra" korabeli japokról beszélünk.Nem a mostani méjemvé,ducati és japokról.
KB a GSXR-ek megjelenésekor kezdtek foglalkozni a japánok is a vezethetőséggel nem csak azzal hogy minnél erősebb blokkot rakjanak bármibe.És eltartott legalább 15-20 év hogy a váz és futóműfejlesztők utolérjék a blokkfejléesztők tempóját.
Vagy esetleg még ilyen!
Üdv mindenkinek,
Banditomra keresek középsztendert.
Van-e valakinek polcon-polc alatt egy (akár bontott, használt, leharcolt) darab?
Kép a gépről: (2000év GSF 750)
A komoly gépeken már régen is fordított villa volt
Nemigen............fordított villa és műanyag fék/kuplungtartály nem régi gép jellemzője.
Mik a gyenge pontjai ennek a blokknak?Sajna én még nem tudom mert elég uj a masina nálam de pár apró baja az van.Blokk tömitése egy nagy szar,pedig uj készletet vettem hozzá a blokk aljától a legtetejéig és igy is szivárog pár helyen.Szelepek folyton zörögnek de amugy korához képest egész jo.Na meg rohadt nehéz az egész bicaj.Banditra átültem és fele olyan nehéznek tünt az egész,nem beszélve a fordulékonyságáról.
amire kettő ütem nem elég, oda a négy is felesleges
Youngtimer, Oldtimer. A mostani retrohullám nem arról szól, hogy egy az egyben megépítsenek egy régi motort, hanem hogy a még mai szemmel is szépnek mondható megoldásokat átültetik egy modern motorba. Mint pl a küllős kerék vagy egy levegő, levegő/olaj hűtés vagy hagyományos kerek órákból épített kijelzők, fém tükrök, stb. Egy GSX 1400 esetén nekem nem ugrik be a 60-as 70-es évek hangulata, de még stílusjegyei sem. Míg egy ilyen simán megtéveszthet egy laikust és elhiszi, hogy ez egy szép állapotú, de öreg motor...
Szerintem valakivel összekeversz!
Ès a GEP szép allapotban van! Sajnos nagyon sok gyenge pontja van ennek a blokknak amiböl a bandit örökölt pàrat..., de igen pompàs a kipurendszered.
Hova sorolsz egy cb900 bol'dor-t?
Sziasztok!

Használ valaki Ferodo hátsó betétet? Mi a vélemény róla? 2-3e Ft-al van a Lucas, AP páros fölött árban, ér-e ennyivel többet?
Előre is köszönöm!

Üdv:
Top
Igen, de ettől függetlenül nem ugyan az mint egy Guzzu v7 vagy egy CB1100 ex vagy egy Ducati GT1000. A 80-as évek az nem retro, hanem mint írod, még ma is gyakran használt motorok...
Az én szememben egy GSX 1400 cseppet sem retro hangulatú (ahogy a lég-olajos Bandit sem)....