Megnézem, szerintem van ilyen cuccom otthon.
Amúgy érdekelne, hogy mit és miért csinál. Nagyrészt jól működik, és ha újraírom nem látom egyből a változást.
Megvárom, hátha Isván tud mondani valamit.
Addig örülj, amíg csak szivárog, nekem annyira folyik a generátorfedélnél, hogy olajos tőle a csizmám orra. A következő olajcserénél szedem majd le a fedelet és kap új tömítést...
A vezérlés tudomásom szerint nem hangtalan ennél a tipusnál, főleg egy 30 éves motornál nem az, de nagyon nem szabad zörögnie a szelepeknek. Állítsd be a szelepeket. Nekem is zörögtek, aztán szelephézag állításkor derült ki, hogy szinte minden szelepnél kétszerese-háromszorosa volt a hézag... Beállítás után csendes lett (nem hangtalan).
Szerintem újra kéne írni a chiped. Nekem van programozóm, meg tudnám csinálni, csak az a szopó, hogy a drivere nem megy win7 alatt. XP-s gépem meg nincsen..
De ha gondolod, odaadom a programozó kábelt, meg a szoftvereket, meg egy how-to-t aztán próbálhatod :) Nekem XP alatt ment faszán.
Baj van a McCoiommal. Kéne egy kis segítség.
Évek óta beavatkozásmentesen használom, de most előjött valami nyűg rajta.
Adott nálam a két led:
Narancs = kenés
Zöld = Állapotjelző+Esőszenzor visszajelző.
Normális esetben kenéskor a narancs led majdnem 30mp-ig világít, mert így állatottam be. A kenés sűrűség válaszókapcsoló a 9es állásban van, így látom egészségesnek a láncom. A zöld ledem is szépen villog induláskor, mikor felébred az eszköz, és világít mikor esik az eső.
A McCoi direktbe van kötve az akkura, nem gyújtásról üzemel.
Mostanában azt csinálja, hogy a narancs led felgyulladásához villant először egyet, aztán kettőt, aztán hármat a zölddel. Nem sokat, mint induláskor, és nem is összevissza, mintha kontaktos lenne a led. Mindig csak a kenés-led mellé.
Aztán csinált már olyat is, hogy megállás után álló helyzetben nyomta be a kenés-leded. Ekkor húztam le a csatlakozót, mert nem akartam, hogy kipumpálja az olajamat a földre.
Kinyitottam a dobozt és a belseje teljesen patentül néz ki. Nincs látható elváltozás, kontakthiba vagy koszolódás.
Addig még nem jutottam, hogy megnézzem a sebesség-jeladótól kap-e jelet megfelelően.
Így van, a Jawa Mustangon is az volt,de az amúgy modern gépnek számított a 3 sebességes váltóval és a szélcsatornában tervezett szuper áramvonalas tankjával.
Mert ez nem egy régi gép. Csak fellelhetők rajt a 60-as 70-es évek stílusjegyei. Egy laikus (és talán a nem laikusok) számára egyáltalán nem a modernséget sugallja.
Na jó de mi most a régi "power van de csomót kötök a futóművemre,vázamra" korabeli japokról beszélünk.Nem a mostani méjemvé,ducati és japokról.
KB a GSXR-ek megjelenésekor kezdtek foglalkozni a japánok is a vezethetőséggel nem csak azzal hogy minnél erősebb blokkot rakjanak bármibe.És eltartott legalább 15-20 év hogy a váz és futóműfejlesztők utolérjék a blokkfejléesztők tempóját.
Mik a gyenge pontjai ennek a blokknak?Sajna én még nem tudom mert elég uj a masina nálam de pár apró baja az van.Blokk tömitése egy nagy szar,pedig uj készletet vettem hozzá a blokk aljától a legtetejéig és igy is szivárog pár helyen.Szelepek folyton zörögnek de amugy korához képest egész jo.Na meg rohadt nehéz az egész bicaj.Banditra átültem és fele olyan nehéznek tünt az egész,nem beszélve a fordulékonyságáról.
Youngtimer, Oldtimer. A mostani retrohullám nem arról szól, hogy egy az egyben megépítsenek egy régi motort, hanem hogy a még mai szemmel is szépnek mondható megoldásokat átültetik egy modern motorba. Mint pl a küllős kerék vagy egy levegő, levegő/olaj hűtés vagy hagyományos kerek órákból épített kijelzők, fém tükrök, stb. Egy GSX 1400 esetén nekem nem ugrik be a 60-as 70-es évek hangulata, de még stílusjegyei sem. Míg egy ilyen simán megtéveszthet egy laikust és elhiszi, hogy ez egy szép állapotú, de öreg motor...
Igen, de ettől függetlenül nem ugyan az mint egy Guzzu v7 vagy egy CB1100 ex vagy egy Ducati GT1000. A 80-as évek az nem retro, hanem mint írod, még ma is gyakran használt motorok...
Az én szememben egy GSX 1400 cseppet sem retro hangulatú (ahogy a lég-olajos Bandit sem)....
Amúgy érdekelne, hogy mit és miért csinál. Nagyrészt jól működik, és ha újraírom nem látom egyből a változást.
Megvárom, hátha Isván tud mondani valamit.