Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én meg pont forditva teszem a dolgot hogy a GSX 1100-at Banditosítom egy kicsit Karburátorok már a helyén meg a kapcsoló konzolok a kormányon
Azt a sok micsodát eladnád és vennél ilyet hogyha már Suzuki....
Utána jöhetne a czzzzüümmmm zzzzüüüüüümmmmmm zümmmmmmmmmmmmmmmmm
Azért szerintem keress elö egy GS 1100 vagy gsx 1100-et 1980-1985 közötti idökböl akkor azért làtszik,hogy honnan miböl èpitkezett a gsx1400. Mondjuk nekem könnyü, mert van mindegyik! :))
Át lehet azzá alakítani, de nem igazán. Határeset, de akkor a nem vizes nagy Bandit is az...
GSX 1400 elég retrós,nem?
kellene egy új blokk ami levegős és retró kinézetű szép gömbölyített formában mint pl a GS550 blokkja csak az már olyan mélyen van a raktárban hogy nem találják
Nekem most ez a küllős Honda a favorit, persze a Horexet leszámítva :-)
Azon viszont csodálkozom, hogy eben a retro hullámban nem vette ki a részét a Suzuki. Pedig majd minden gyártónak van már ilyen klasszikus motorja mint a CB1100 vagy a Guzzi V7, vagy éppen a Kawa W800...
ez tényleg szép... a banditba is a blokk tetszik a legjobban megvan a motorrevü mikor megjelent a nagybandit 96-ban csorgott a nyálam hogy micsoda blokk a sűrű bordázással ... és rá 17 évvel már tudtam is venni egyet viszont a küllős honda is gyönyörű ....
Nekem is. Ezért volt eddig az álmom a CB 1100, de most elcsábított a Horex Calassic.
Megkóstolnám,nagy gumigyilkos lehet....
Mellesleg igazi motor formája van,a fűzött küllős kerék meg amúgy is a gyengém.
Én úgy vettem egy pleximet,hogy az volt rajta hogy 650s-1250s,tehát ezek szerint jó.
Egész más élőben. Testesebb, agresszívebb. Egész más mint a BMW 6-hengerese.
Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt de a motorozásban már nem annyira.

Kérdésem lenne hozzátok. Remélem valaki tudja rá a választ. :)

Jelenleg egy GSF 650 S-em van (05-06-os modell, olaj-levegős) amire szeretnék egy olyan plexit amit a neten mindenhol úgy hirdetnek, hogy 1250-esre (2007-2011). A két motor fejidoma között Képek és ránézésre (egy 1250-es mellé állva) semmi különbség.

A kérdésem az lenne, hogy a két motor fejidoma között van-e méretbeli különbség? Fel tudom-e rakni az 1250-esre hirdetett plexit a 650-esemre?

Válaszokat előre is köszi.
Már itt hallani,hogy élőben jó lehet,de így azért nem adja vissza a tutit.
Nincs felvétel?Picit tudok németül...ja...
Teszt motor, de úgy tesztelik, hogy az alkalmazottak viszik a szabadidejükben :-) Szar egy helyzet az biztos :-) Amikor az embert még a szabadidejében is a céghez kötik :-)
Akkor ez teszt moci volt?Elég x.r munkája van a srácnak...
Meghallgatnám élőben a hangját.
A motoros különben éppen Olaszországból érkezett vele, úton volt vissza Augsburgba a gyárba ahol dolgozik. Van pár motorjuk, amit az ott dolgozók kibérelhetnek (gondolom nem bárki) és vihetik, ezzel is a gyárat prezentálva. Végigjárta az észak-olasz hágókat, majd a Salzburgringen volt valami nyílt napon. Mindenhol szórólapokat osztogat és kérésre bármilyen módon fotózható a masina. Egy benzinkúton találkoztunk, meglátta hogy nyúlik a szemem mint a csigának és kérdezte egyből akarom e fotózni, van e kérdésem...Negyed órát beszélgettünk, de sietnie kellett, már sötétedett és még hátra volt neki 160 km.
Kipufogórendszer valakinek 250 euróért? 1200-as banditra?
Olvastam róla többször, na de élőben!
A legtöbb szenzációval, ha összefut az ember élőben, akkor elmúlik a varázs. Ennél viszont úgy látszik igazán a kidolgozottság, arányosság. Na és a hang!
Nakednek meg elegendő ez a teljesítmény! A kompresszoros még nincs piacon, a srác azt mondta jelenleg már tesztelik és nagyon brutális. Nem lesz sokkal erősebb mint a Roadster, csak sokkal nyomatékosabb, főleg alul. (Már ha ez fokozható).
Ez nekem is tetszik,elfogadnám,de nekem jöhetne a kompresszoros inkább,nagyon letisztult forma,na meg azok az első villák,fékek,meg persze a motor...
Neked nem egy keksz, hanem az egész Győri Kekszgyár Zrt. jár!

Kintről szebb és jobb gépet veszel, az eladó hazai motorok többségét meg kintről hozták be!