Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a motort tegnap láttam, törött volt. Lábtartó fele hiányzik bal telószár alja elkopva 1M + papír hát köszi
Sziasztok.
Segìtség kellene:nem tudja valaki,a Brembo fék betétből melyiket érdemes hátra betenni?Az AP-t nagyon nagy erővel kell taposni...nem baj ha ,hamar kopik,keveset használom.
szerinted én nem .... 51 évesen nyelv tudás nélkül a 15 M épitet házam nem ér 12 M -öt a 4 M nyugdijamat le nyulják 2011 be töbet kerestem a vasuton mint most ...............áááááááááááááá hadjuk
nem idegelés..................... mert szurkolok neked

De valojában

nagyon sok motoromat el adtam ... mindet ár allat szinter nálunk olcsobak a motorok mint .. kint
Sokszor hittem már azt, hogy innen már nincsen lejjebb, de aztán mindig lett. Ha a kölkeim nem a középiskolás korukban lettek volna, akkor már évekkel ezelőtt elmentem volna ebből az országból..
Nalunk agazati szinten 10-20% a noveketedes tavaly ota szal nem mondanam.
Es kiskereskedelem.
A multik kaszalnak.Van olyan hogy 30% os szegmens.
Es az auto mellett ez a resz padlozott legnagyobbat 08 ota.
Jobban megnézve a linkeket erre szerintem egyszerű a válasz. 5-6kilós motorokat két ember nézeget: vagy egy fiatal kezdő motoros kevés pénzzel vagy a teljesen pénztelen honfitárs. Előbbi kezdőnek nem fog megvenni egy 1000-es motort, mert fél tőle utóbbinak meg nincs 5-6 kilója.
hát ja ..... 600 000 ért hibátlan honda xx 40 000 rel ............. 25 000 rel ST -4 -s Ducati ....-. 500 000-ért 955 daytona

hová lehet még szegényiteni a MAGYART

Meg néztem a könyvelést............ tavaj ilyenkor 234 motoron voltam tul /javitás / most 147 nél tartok
Csórók a népek. Ez az ország csak a köztévében teljesít jobban.
Ja, és 2008-ban 4,4 MFt volt!
Jól látod!

Mivel én meg psychiátriai szakápoló vagyok, még jobban, és ezért megy a Triumph!

Jobb megelőzni a bajt!
Valami nagy gáz lehet, nekem még egy telefonom se volt. Még olyan se, hogy "mennyitengeccafelébőltesó"
Teljesen érthető. Ha már az emberben kialakult egy rossz érzés, vagy egy állandó negatív gondolat akkor nem szabad erőltetni, mert előbb- utóbb bekövetkezik a baj. A te esetedben, mivel már pszichésen ráparáztál arra, hogy mi van ha egyszer nem ér le a lábad és fika lesz, akkor az be is fog következni A pánikbetegség is hasonló
csak egy észre vétel ..............

valojában egy modern vadi uj nagy vasról beszélünk a 1050 re gondolok ............ most 1.8 .............. az uj ára 3.5 2010 be
EZ fél ár ... még sem ölnek érte az emberek
be másztam kicsit a motor piacra ELKÉPESZTŐ

http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_daytona_955i-80976
57
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-8129911

E
Z egyenesen ajándék

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_cb1000_big_one-8126
616


st 4 -es

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_st_4-8092764

h
ttp://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-8040247


és sorolhatnám mind fent van régota mégsem tolonganak az emberek

ezzen a motoron én is gondolkodtam

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-8191788
Nagy igazsag.
De nem olcsón!



Tudod, előbb utóbb minden vérzés csillapodik kezelés nélkül is!
Ugy megalltam tavaly a lejto alljan mint a huzat.Szal ettol felnek a legkevesbe.
A gravitacio elobb utobb megoldja.
Köszi ,Úrak vagytok!
Beleugathatok?
Hanem akkor is bele fogok.
Nekem is RK van, ezt vettem:
525 helyett 530 és a legerősebb, még a régi dobozos:
http://www.canadasmotorcycle.c...
Már 2év és több, mint 20ekm benne, sajnos csak néhanapján olajozom, elvan hanyagolva....
Bírja, mint állllat!


A csóka még akksira nem mondott semmit, várom, hogy jöjjön a gépért...
Nem tudom.
A gyári láncom RK volt, elég sebesen tönkrement.
Annyiért amúgy olcsó, a DID nem jön ki annyiból.
Hamár RK, van még itt a polcon a leges legerősebb GXW-ből kettő, 116 és 112 szemes gyári végtelenített, de szétnittelhető, az 25 rugóért vihető (40 felett van a listaára)
Kizárt!
Akkor inkább a garázsban egye meg a rozsda!
De te leérsz róluk.
Látod, egy szalon állapotú Triumphot is nehéz eladni, nem hogy egy töröttet.
Tehát inkább mellőzöm a motorozást.
Majd fogsz.
Azért lassan kiderül, hogy nem csak én nyűglődök.
Igaz, az én nyűgöm egyenlőre más jellegű, de hasonló.
Nekem a Bandit "végén", meg ugye most a Triumph-al kapcsolatban az volt a nyűgöm, hogy mindíg az volt előttem, hogy na mikor fogok megállni, hol, vajon sikerül e elesés nélkül megállnom, gondolok itt sima aszfaltra, vagy épp kavicsosra stb...
Elég volt ebből, stabilan akarok megállni.
Én a táskában bevágom a topcase-be.
Mondjuk, ehhez nem árt egy rendes építésű Nikon váz, nem holmi újhullámos négyszámjegyű :):):)