Sziasztok.
Segìtség kellene:nem tudja valaki,a Brembo fék betétből melyiket érdemes hátra betenni?Az AP-t nagyon nagy erővel kell taposni...nem baj ha ,hamar kopik,keveset használom.
szerinted én nem .... 51 évesen nyelv tudás nélkül a 15 M épitet házam nem ér 12 M -öt a 4 M nyugdijamat le nyulják 2011 be töbet kerestem a vasuton mint most ...............áááááááááááááá hadjuk
Sokszor hittem már azt, hogy innen már nincsen lejjebb, de aztán mindig lett. Ha a kölkeim nem a középiskolás korukban lettek volna, akkor már évekkel ezelőtt elmentem volna ebből az országból..
Nalunk agazati szinten 10-20% a noveketedes tavaly ota szal nem mondanam.
Es kiskereskedelem.
A multik kaszalnak.Van olyan hogy 30% os szegmens.
Es az auto mellett ez a resz padlozott legnagyobbat 08 ota.
Jobban megnézve a linkeket erre szerintem egyszerű a válasz. 5-6kilós motorokat két ember nézeget: vagy egy fiatal kezdő motoros kevés pénzzel vagy a teljesen pénztelen honfitárs. Előbbi kezdőnek nem fog megvenni egy 1000-es motort, mert fél tőle utóbbinak meg nincs 5-6 kilója.
Teljesen érthető. Ha már az emberben kialakult egy rossz érzés, vagy egy állandó negatív gondolat akkor nem szabad erőltetni, mert előbb- utóbb bekövetkezik a baj. A te esetedben, mivel már pszichésen ráparáztál arra, hogy mi van ha egyszer nem ér le a lábad és fika lesz, akkor az be is fog következni A pánikbetegség is hasonló
valojában egy modern vadi uj nagy vasról beszélünk a 1050 re gondolok ............ most 1.8 .............. az uj ára 3.5 2010 be
EZ fél ár ... még sem ölnek érte az emberek
be másztam kicsit a motor piacra ELKÉPESZTŐ
Beleugathatok?
Hanem akkor is bele fogok.
Nekem is RK van, ezt vettem:
525 helyett 530 és a legerősebb, még a régi dobozos: http://www.canadasmotorcycle.c...
Már 2év és több, mint 20ekm benne, sajnos csak néhanapján olajozom, elvan hanyagolva....
Bírja, mint állllat!
A csóka még akksira nem mondott semmit, várom, hogy jöjjön a gépért...
Nem tudom.
A gyári láncom RK volt, elég sebesen tönkrement.
Annyiért amúgy olcsó, a DID nem jön ki annyiból.
Hamár RK, van még itt a polcon a leges legerősebb GXW-ből kettő, 116 és 112 szemes gyári végtelenített, de szétnittelhető, az 25 rugóért vihető (40 felett van a listaára)
Azért lassan kiderül, hogy nem csak én nyűglődök.
Igaz, az én nyűgöm egyenlőre más jellegű, de hasonló.
Nekem a Bandit "végén", meg ugye most a Triumph-al kapcsolatban az volt a nyűgöm, hogy mindíg az volt előttem, hogy na mikor fogok megállni, hol, vajon sikerül e elesés nélkül megállnom, gondolok itt sima aszfaltra, vagy épp kavicsosra stb...
Elég volt ebből, stabilan akarok megállni.
Segìtség kellene:nem tudja valaki,a Brembo fék betétből melyiket érdemes hátra betenni?Az AP-t nagyon nagy erővel kell taposni...nem baj ha ,hamar kopik,keveset használom.
De valojában
nagyon sok motoromat el adtam ... mindet ár allat szinter nálunk olcsobak a motorok mint .. kint
Es kiskereskedelem.
A multik kaszalnak.Van olyan hogy 30% os szegmens.
Es az auto mellett ez a resz padlozott legnagyobbat 08 ota.
hová lehet még szegényiteni a MAGYART
Meg néztem a könyvelést............ tavaj ilyenkor 234 motoron voltam tul /javitás / most 147 nél tartok
Mivel én meg psychiátriai szakápoló vagyok, még jobban, és ezért megy a Triumph!
Jobb megelőzni a bajt!
valojában egy modern vadi uj nagy vasról beszélünk a 1050 re gondolok ............ most 1.8 .............. az uj ára 3.5 2010 be
EZ fél ár ... még sem ölnek érte az emberek
be másztam kicsit a motor piacra ELKÉPESZTŐ
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_daytona_955i-80976
57
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-8129911
E
Z egyenesen ajándék
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_cb1000_big_one-8126
616
st 4 -es
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_st_4-8092764
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-8040247
és sorolhatnám mind fent van régota mégsem tolonganak az emberek
ezzen a motoron én is gondolkodtam
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-8191788
Tudod, előbb utóbb minden vérzés csillapodik kezelés nélkül is!
A gravitacio elobb utobb megoldja.
Hanem akkor is bele fogok.
Nekem is RK van, ezt vettem:
525 helyett 530 és a legerősebb, még a régi dobozos:
http://www.canadasmotorcycle.c...
Már 2év és több, mint 20ekm benne, sajnos csak néhanapján olajozom, elvan hanyagolva....
Bírja, mint állllat!
A csóka még akksira nem mondott semmit, várom, hogy jöjjön a gépért...
A gyári láncom RK volt, elég sebesen tönkrement.
Annyiért amúgy olcsó, a DID nem jön ki annyiból.
Hamár RK, van még itt a polcon a leges legerősebb GXW-ből kettő, 116 és 112 szemes gyári végtelenített, de szétnittelhető, az 25 rugóért vihető (40 felett van a listaára)
Akkor inkább a garázsban egye meg a rozsda!
Látod, egy szalon állapotú Triumphot is nehéz eladni, nem hogy egy töröttet.
Tehát inkább mellőzöm a motorozást.
Igaz, az én nyűgöm egyenlőre más jellegű, de hasonló.
Nekem a Bandit "végén", meg ugye most a Triumph-al kapcsolatban az volt a nyűgöm, hogy mindíg az volt előttem, hogy na mikor fogok megállni, hol, vajon sikerül e elesés nélkül megállnom, gondolok itt sima aszfaltra, vagy épp kavicsosra stb...
Elég volt ebből, stabilan akarok megállni.
Mondjuk, ehhez nem árt egy rendes építésű Nikon váz, nem holmi újhullámos négyszámjegyű :):):)