Igazából azért vetettem fel itt jelen problémámat, hogy ilyesféle segítséget kapjak, mint amit most te írtál.
Sok motorosnak sok ismerőse van, biztos olyan is, aki keresi az "igazi" motorját.
Hátha épp a Triumphomban találná meg valaki.
Ezért is kértem mindenkit, hogy terjessze a hírt, hogy eladó.
De eddig senki sem keresett meg, hogy XY vagyok, és ezen meg ezen a fórumon fórumozó ismerősöm mondta, hogy van egy eladó Triumphod.
Pedig tuti megegyeztünk volna.
Annál is inkább, mert jelenleg 1.790.000 Ft-irányárért is odaadnám.
És igen, elég nagy probléma ez, senkinek sem kívánom.
Mind anyagilag, mind szellemileg.
1 hónapig azért nem motoroztam, mert a Triumphra vártam, most meg 1-ig azért mert eladom, utána azért, mert az újra várok....
Épp ez a baj vele, Zoli jól írja, nem erre vágyok.
700D-re, gyári dobozokkal, szélvédelemmel.
De azt is jól mondja, hogy ez már rendszámos, próbálható.
Hagyjátok már szegény Datyt!
Gondolom elég nagy gond,ez a motor csere..neki ez tetszik és úgy látom már eldöntötte,akkor tartsuk tiszteletben. (noha félek tőle,hogy gyenge lesz)
Inkább próbáljuk segíteni neki a moci eladásban.
Mondom is pár ismerősnek hogy terjesszék.
Ok, vettem.
Nálunk Szegeden tavasszal nyílt újra Honda szalon, ott lehetett akkor kb. 15 perces körökre 6-8 motort vinni. Úgy emlékszem volt köztük CTX is, tehát biztos van valahol tesztpéldány ha már komoly vevő lennél.
Amúgy érdekes nálad ez a chopper-hagyományos motor-túraenduro-robogó, majd chopper-hagyományos motor-sportmotor és most ismét robogó körforgás. Mert valljuk be a CTX a teljesítményével, üléspozíciójával és automata váltójával igenis leginkább egy nagyrobogóra hajaz. Ezek szerint ha a CTX sem jön be, akkor újra chopper lesz?
Daty!
Én egy nagybandittal jártam úgy mint Te a Triumph-al. Még akkor kezdtem ezt a fórumot olvasni, bár már jó ideje nincs ilyen motorom. Ha már véglegesen eldöntötted mire váltasz, akkor tárgytalanok az alábbiak, ha nem, akkor fogadatlan prókátorként Én is adnék egy tippet. Az öcsém még nálad is alacsonyabb (165 körüli), Ő is motort keres (GSX600F és Hornet után). Két személlyel is használható, normál teljesítményű (nem 100+ lóerős), de dobozolható gép kell neki, amiről azért biztonságosan le tud talpalni. Én neki ajánlottam ezt a modellt: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/menetproba_honda_cbf_600_s
Nem tudom szalonban van-e még, de használtban is van szinte új: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600-8156239 Ha pedig jó a régebbi modell, akkor sok-sok százezret lehet spórolni, egy szintén még alig bejáratott példány megvételével, amilyen pl. ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600_s-7975157
Tudom hogy az automata váltó kritériumot nem teljesíti, de állítható az ülése, és úgy alakították az ergonómiát, hogy még nőknek is megfelelő legyen (vagyis alacsony pilótákra gondoltak). Talán érdemes elgondolkodni rajta, 78 jól elosztott lóerő nem csábít száguldásra annyira.
A többiben igazad van.
Plekó:
Jólesett a hozzászólásod.
Igazából azért vetettem fel itt jelen problémámat, hogy ilyesféle segítséget kapjak, mint amit most te írtál.
Sok motorosnak sok ismerőse van, biztos olyan is, aki keresi az "igazi" motorját.
Hátha épp a Triumphomban találná meg valaki.
Ezért is kértem mindenkit, hogy terjessze a hírt, hogy eladó.
De eddig senki sem keresett meg, hogy XY vagyok, és ezen meg ezen a fórumon fórumozó ismerősöm mondta, hogy van egy eladó Triumphod.
Pedig tuti megegyeztünk volna.
Annál is inkább, mert jelenleg 1.790.000 Ft-irányárért is odaadnám.
http://www.kepesmotor.hu/trium...
És igen, elég nagy probléma ez, senkinek sem kívánom.
Mind anyagilag, mind szellemileg.
1 hónapig azért nem motoroztam, mert a Triumphra vártam, most meg 1-ig azért mert eladom, utána azért, mert az újra várok....
Egy kép, hátha kedvet kap hozzá valaki.
Nem is latta mrg meg jogsija sincs.
Ennek be kell jönnie!
És ha mégsem....befejeztem hátralévő életemben a motorozást.
Végleg.
Egy jo kirandulasnak fogd fel.Mamaval a dusterbe.....megnezitek visegradot satobbi.
Es lehet ez a kereskedes rugalmasabb.
700D-re, gyári dobozokkal, szélvédelemmel.
De azt is jól mondja, hogy ez már rendszámos, próbálható.
Gondolom elég nagy gond,ez a motor csere..neki ez tetszik és úgy látom már eldöntötte,akkor tartsuk tiszteletben. (noha félek tőle,hogy gyenge lesz)
Inkább próbáljuk segíteni neki a moci eladásban.
Mondom is pár ismerősnek hogy terjesszék.
Nálunk Szegeden tavasszal nyílt újra Honda szalon, ott lehetett akkor kb. 15 perces körökre 6-8 motort vinni. Úgy emlékszem volt köztük CTX is, tehát biztos van valahol tesztpéldány ha már komoly vevő lennél.
Amúgy érdekes nálad ez a chopper-hagyományos motor-túraenduro-robogó, majd chopper-hagyományos motor-sportmotor és most ismét robogó körforgás. Mert valljuk be a CTX a teljesítményével, üléspozíciójával és automata váltójával igenis leginkább egy nagyrobogóra hajaz. Ezek szerint ha a CTX sem jön be, akkor újra chopper lesz?
Viszont rendszamos ergo probalhato.
Bemész-elkéred-kifizeted-elviszed.
Ha akarod.
Még a törött SV-t is meghajtottam előtte.
Alap.
Pláne ezek után.
Könyörögj má ki egy próbautat.
Ennyire nem lehetnek spúrok a cégnél.
Nem találtam ilyen tesztmotort.
Tudom, akkor ne vegyem meg amíg ki nem próbáltam.
Köszi a hozzászólásodat!
Már eldöntöttem, vagy CTX, vagy semmi.
Üdv!
Daty
Én egy nagybandittal jártam úgy mint Te a Triumph-al. Még akkor kezdtem ezt a fórumot olvasni, bár már jó ideje nincs ilyen motorom. Ha már véglegesen eldöntötted mire váltasz, akkor tárgytalanok az alábbiak, ha nem, akkor fogadatlan prókátorként Én is adnék egy tippet. Az öcsém még nálad is alacsonyabb (165 körüli), Ő is motort keres (GSX600F és Hornet után). Két személlyel is használható, normál teljesítményű (nem 100+ lóerős), de dobozolható gép kell neki, amiről azért biztonságosan le tud talpalni. Én neki ajánlottam ezt a modellt: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/menetproba_honda_cbf_600_s
Nem tudom szalonban van-e még, de használtban is van szinte új: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600-8156239 Ha pedig jó a régebbi modell, akkor sok-sok százezret lehet spórolni, egy szintén még alig bejáratott példány megvételével, amilyen pl. ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600_s-7975157
Tudom hogy az automata váltó kritériumot nem teljesíti, de állítható az ülése, és úgy alakították az ergonómiát, hogy még nőknek is megfelelő legyen (vagyis alacsony pilótákra gondoltak). Talán érdemes elgondolkodni rajta, 78 jól elosztott lóerő nem csábít száguldásra annyira.