Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem messze voltam tőled Uderns....Onnan terveztem a túrákat. Péntek Szombaton jó idő volt Pénteken Liens volt az úti cél Szombaton meg Ramsau. Közel egy ezrest motoroztam kint...Mi itt úgy mondjuk nem vagyunk papirkugyák...
Jól gyanítod, és már le is írtam, de leírom még1x.
Elég volt a száguldozásból, váltogatásból.
Erre a CTX tökéletes lenne.
Száguldozni nem tud, váltani meg nem kell rajta!

Ennyi.
De, van hozzá kutyacsont is.
De írtam már, a DL650-be is beletettem, még sem olyan lett, mint amire számítottam.
Élvezkedni élvezkedtem már eleget, már csak nyugodt motorozást szeretnék.
Gyanítom nem csak a magasság a gond.
Akkor talán még felénk is jártál? (Kufstein)

Én is áztam idén rengeteget, de az elmúlt hónapban már annyira gyakori volt az eső, hogy inkább el sem indulok...
Én itt vagyok állandóan, mégsem tudok egy jót motorozni...
Fogyasztás. Nekem a 650-es Bandit, utas és dobozok nélkül, túra tempóban (120km/ó-ig) az Alpokban fogyaszt 4,2-4,5l/100km között. ha munkába járok vele (sok rövid táv, alapban 100km/ó alatt), akkor meg max 5,2-t. Szerintem a trükközés itt ugyan annyi mint az autóknál a downsizing. Papiron működik csak...
Ültető kutyacsont nincs hozzá?Az is hozna rajta +ülés,tuti elég lenne,ha mind a kettőt megcsinálnád....Sztem Tasinak igaza van,ezzel a motorral csak közlekedni lehet,élményfaktor az nem sok.Elképzelem pl a Grossra felfelé 2 személlyel dobozokkal.. vagy egy hosszú kocsisor előzése akik 70-nel cammognak jó hosszú egyenesen,de közben szemből jönnek azért Tudom volt benne tapasztalatom,mikor a csapatban 2db M800 is volt,2 személlyel jól felpakolva,azt hittem megőszülök mire sikerült előzniük .Mellesleg már eladták a vasakat és erősebbet vettek A motoron azért legyen élményfaktor,aztán jövőre meg ezért cserélnéd le.
Ez tényleg undorító .
Thx!
Igazat szóltál!
Egyszerűen nem bízok benne, hogy sikerülne.
Hatalmas szerencsém,h szeretem és ha nem megy ek sincs gond. De feltétlenül azért csak úgy nem raknék egy millát az újba h a TDM még megvan.
ART márkájú teljes kipufogó rendszer 300 euró ha érdekel valakit.Öblös fírfias hangja van . Nem nyúzott kipufogó.Max egy kicsit meg kell takarítani
A bandit az más tészta ott a fejlesztés nem olyan nagy iramban fejlődik. Gondolok itt a csővázra amit már sok gyártó alumíniumból csinál. És a blokk is maradt a régi egy vízfügönyel és egy injektoral kiegészitve. Az elektronika A,B,C módok és más csecsebecse lemaradt a fejlesztés során. Én úgy gondolom hogy az én vezetési stilusomba ne szóljon bele hogy mennyi legyen a fogyasztásom mert ez csak marketing. Lassan 2 liter alatt lesz a teljesítmény rovására. Azért ma akkipufogó is rákerült a gépre fogyasztás ide vagy oda.
Hát lehet, de az én banditom nem tűnik papírszemétnek. Különösen, hogy a blokkja van vagy 30 éves tervezés..
bocs, hogy belevau...

a kereslet határozza meg a kínálatot
http://www.export.gov/build/gr...
Nem azt mondom, hogy szar, csak annyit, hogy a miniumalizálás az agyukra ment és sajnos ez a költségtakarékos élet és a hosszútávú alkalmazás kárára futott a vásárló zsebéből ki!
dehogy szar ,,,,,,,,,,,, csak bele van gyártva a hiba és hogy még véletlenül se tudjad használni sokáig ... inkáb ha elromlik .... ..........................

vegyél ujat
az aki miatt két kerekű motor gyártanak de valojában nem motoros... annak tető kell , annak motorozási tudás kell , annak fehér ig nyakendő kell ............. és ilyen szar ..............
http://youtu.be/mU-NGPOOMVM
Vegyetek csak 30eves motorokat, erdekes hogy a 2000es evektol gyartott motorok is mennek meg. Vannak tipushibak de az oregeknel is voltak... vicc azert mar hogy szerintetek az uj az szar...
azon autosok .... akik sporolásból , a városi dugok ki kerűlése céljábol , parkolás megkönyitése céljából az autobol a motora űl ... na ö az aki el bassza igazán a motorosok renoméját minden tekinteteben ..............
egy ilyen irányba tereli a gyártott

http://youtu.be/ryDG-vHf5OA
Az összes márka szép lassan elkurvult!
Ha már suzuki inkább egy régi gsxr750w, mint mai ezres gixer!
De lás példát, hogyha annyi MFt -m lenne, mint ennek a blokk gazdájának (külföldi az illető), akkor nekem is ilyen blokk lenne a gépemben és nem új 10R a szalonból.
Miért?
Mert 80tól kezdtek rendes blokkot gyártani
Mert 90től lett hozzájuk futómű
Mert 2000től elkurvult papírszemét mind a négy márka terméke!
"...Azokat a 3,7 liter..."

Még 3 sincs nem, hogy 3,7! Gördülőcsapágyas főtengely!
gpZ305 beltdrive!
Most komolyan a magyar vásárlóerőt nézed ember?

Pici adalék.

Van egy KB 50 éves nagymúltú magyar gyár külföldi tulajdonban.
A magyar netto árbevételük KB 1,7 milliárd.

A tulajdonosuk megvett egy igen ismert áruházláncot.

Majd kötelezte a gyártót hogy a teljes speciális bevonóanyag kapacitását 2 évre lekösse a megvett külföldi lánc ellátására.
Ezzel azt érte el hogy gyakorlatilag eltünt a teljes magyar piacról.

És simán lenyeli a teljes 1,7 milliárdot mert láthatólag 2-3x-át nyeri a kapacitás növekedésével.

Szerinted bárkit is érdekel mi a magyar vásárlóerő és mit vesz?