Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet ............. nagy átlag ? a magyar autó átlag életkor 17 év
a motor 28 év ... a magyar átlag kereset bruto 208 670 ft nettó 139 752 ft
az elmult 10 évben a motorkerékpárok 94 % hitelre lett eladva ezen hitelek 72 % 10 - 30 % önrészel

szoval akor a nagy átlag a" jómodu " el tartja a 2 magyar és a 11 külföldi bankot gizdaságból ! Mert nekem ÚJ van

ja... az autó hitelek 58 % bukot be 2004 ota és a motor hitelek 76 %

akkor valojában vagy így ... vagy ugy... de el szedik a LOVÉT
Igen tegnap láttam az új V-strong ezrest bicikli láncal szerelték.
A nagy H tudatos márkapolitikával szarik a régifajta motorosra (annak van gépe nem vesz újat lásd te) bevallottan kezdők,ujrakezdők És (nagy szegmens) az autóból gazdasági és forgalmi okokból motorra szállók stílusos kiszolgálására rendezkedett be.
Azokat az ingázókat nem fogod meggyőzni hogy férfias dolog szivatóval indítani,170 lóerős motort kezelni és hogy milyen jó a szívóhangja egy karbis oldschool gépnek.
Azokat a 3,7 liter,a váltó kihagyása,a pakolóhely,a szép gyöngyházezüst fényezés érdekli.
Mai új 2014 környékén motort amiben van tűz és motorosoknak készült a yam gyárt az MT szérián belül.
Igen én is megáztam párszor de kárpótolt a táj szépsége. Abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy a szálásért nem kellett fizetni. Vártam a jó időt aztán góóó....Így is a Krimm vizesésnél jól megáztam ez van. Egyébként tényleg nagyon esős ez az év ezt a helyiek is mondták.
De Tasi, ezt csak azok gondoljak igy akik szerelnek motorokat is vagy legalabb a sajatjukat butykolik. A nagyatlag megveszi az ujat mert megteheti es mert vagany.
jakérem, oda jókor kell menni :D
külömben érdekes dolog ez ,hogy szinte senkinek nem jönn be ez az ""Uj "" felfogása a motorgyártásnak akinek a 90 évek motorjai vannak és karban is tudja tartani arra esküszik .. mert anyagból van ..
Aztán a az ujabb generáciok 95-től amik valojában a 85-90 évek bevált teknikáit alkalmazák kicsit költséghatékonyabb gyártásal .
2000 töl a müanyag ki könyitett papir vékony motorok .
És most jönnek a még költség hatékonyabb motorok egyre kevesebb hengerel .... 0 nyomaték .. 0 erő ... 0 élvezet és valojában 2.5 millió allat nincs is
a gyártok jönnek a fogyasztásal ? jó dolog a kis fogyasztás én is szeretem ha nem zabálja a pénzem a motor ..... DE azzé menjen mán 2- 3 MILLÁÉRT
AZTÁN ITT VAN .. ki jönn egy uj model .... 2 év maximum és már jönn a teljesen át dolgozot ujabb ............ De valojában UJABB ? Vagy szarabb ? Valojában ki szolgál minket a motorkerékpár gyártó a PÉNZÜNKÉRT ?..... Vagy csak elszedi a pénzünket , ? és egyre szarabat ad érte ?
Még egy apró megjegyzés, minden hátsó szándék nélkül.
Ez a motor valami miatt állt pár évet egy kereskedésben. Most te hiába kezded csökkenteni az árat, nem nagyon fogják hamarabb elvini, hacsak éppen nem ilyet keres valaki az árat meg nem viszed le teljesen.
Ki kell várni a vevőt sajnos, ha valakinek kell, akkor el fogja vinni a motort is és a banditról megmaradt cuccaidat is.
300mm esett nálunk az elmúlt egy hónapban :-(
Nem volt olyan nap, amikor ne esett volna egy kis eső...
Csak nem? Három hete be sem indítottam a motort, mert mindig esik....
ja .... igen
LEgjobb motoros hely még mindig!
Nincs ezzel semmi baj, ha te is tudsz nevetni a saját kínjaidon :-)
Legnagyobb gondod legyen az életedben, hogy néha veszel egy-két motort amit utána megbánsz, de van lehetőséged korrigálni
Tekknikai dolog és semmiség.

Sor2.
Az ülés mókolás egyébként miért esett kútba? Az FJR1300-at használtan is lehet venni.
Ennyire azért nem vagyok eleresztve.

Igen, első körben az ülés mókolásra gondoltam én is, mielőtt ráadtam a fejemet a cserére.
Köszi a véleményedet Tasi!
Hát igen, az eladás nem kis rizikó.
Köszi Drusza!
Hát lehet rajta piszkálódni, az biztos!


Tényleg gyönyörű, de ez van.
De ez igaz az ülésmagasságra is. Nem minden motoron kell nagyon terpeszben ülni, van ami meglepően könnyű és kicsi álló helyzetben, mert keskenyebb. A Bandit pont az ellenpélda. Igaz, hogy nem magas, de elég széles...
Maximálisan egyetértek, én is az ülés mókolást javasoltam inkább előzőleg, ha a motor egyébként tetszik. Meg hát 170cm-el azért nem törpe, ennél alacsonyabb emberek is használnak ilyen motorokat.
Jut eszembe, FJR1300? Amikor mentem vele a Banditról ültem át és alacsonyabbnak tűnt. Túrára hibátlan.
Tasi hozzászólása helyén való, a hondás mellélövésről csak annyit, hogy ez nem mellé lövés a hondánál hanem válság kezelés, mert ilyen apró fogyasztást 0,7 Literre kihozni más eddig nem akart. Tehát itt az alternatíva, van egy blokk és egy váz, tegyünk rá mindent ami van a polcon és adjuk viszonylag kevező áron, mert egy soron le gyártom a robogót az enduróval! Gyártói forintbaszás, motorozási élmény Zéró, munkába járni és asszonykával gurulni egyet tökéletes! Műanyag világ műanyag terméke az egész 700-as széria szerintem.
Nem lebeszélni szeretnék senki, vagy befolyásolni, személyes vélemény!
mindenki tolja a nagy értelmes rossz ,, ...vagy jó indulatu tanácsait

Én csak számolok ............. volt egy fasza 4 éves bandikád kb 1.5 körűl vannak ki rakva és 1.3-1.4 ért el is mennek ..

ezt te be csere az Angol 5 évet állt triumph -ért és rá dob 700 000 kilo + át irás 130 000

kb ez a motor most 2 .2 be van neked és ki teszed 1.8 ért mert magas............ utána érdeklötem 70 000 ft -ért 7-8 cm rel lejebb lehet tenni az ülést ............
Tehát ez ,hogy magas KILÖVE

Ez nem elég be cserélnéd egy tik-tak loerös ... v/2 robogora ......... amit ujonan guritasz ki és kb 10 perc alatt buksz rajta megint ... kb 700 - 800 ezret .............

Persze ez a te dolgod a te pénzed ....... csak azon gondolkodom ,, hogy ez a honda motor , ha nem jön be ! MERT UGYE EGY M sem mentél vele ...... 2 honap mulva nem É lesz ki rakva 2. millkáért itt a forumon .. na de ez is a te dolgod .

Csak azért jártam ezt így körbe nem e lenne értelmesebb dolog azt az ülést lejebb faragni .... kicsit fől szivni magad ... és ha már egy rossz döntést hoztál ... ne hozz egy még rosszabat ... pot cselekvésként
barátkoz az három hengerel és használj egy UJ motort

nem rossz indulatból jött ki ez belölem .......

Müszakilag: a v/2 robogó honda modra zseniális a-b -be haladásra kiválo ... , motorozási örömöt , biztos nem ad az adatait és német tesztet olvasva ,, a HONDA egy ujabb tévedése lesz !