Végül is igazad van, meg lehet a Triumph Budapestnél könnyebbengyorsabban és jobban beszámítanák, mint máshol.
De nincs szélvédelme, nincs dobozolva...
Haaat, a "szomszed" NC700-an ulve leneztem, hogy mit csinalnak ott lent a mokusok, mert nemigen akart menni a hegynek felfele.
Viszont a benzinkuton, mikor az enyemnek a felet tankolta rogton maskepp neztem ra.
Teljesen jo dontes Banditrol Varara vagy barmifele turaendurora valtani. En nem bantam meg.
Sokkal kenyelmesebb a Vara, mint a Bandit, a V2 meg ugyanugy megszokas kerdese, mint az S4. Oda-vissza ulve a ket motor kozott (egy evig parhuzamosan megvolt mindketto), mindig a masik volt a furcsa.
Hildo cucca alacsonyabb,erősebb,machobb.
http://youtu.be/jXsoAdh5P5g
A végén.
És az igazság az, hogy nem szóbeszéd az, hogy mikor az ember már eléri az 50 évet, utána elkezd összemenni.
És ez itt nem vicc.
780-as ülésmagassággal.
És máris megint boldoggá tennék vele valakit 1 hónap múlva.
De nincs szélvédelme, nincs dobozolva...
Szóval, maradok a CTX-nél.
Viszont a benzinkuton, mikor az enyemnek a felet tankolta rogton maskepp neztem ra.
Naponta minimum 2 liter vizet, de néha megvan 2,5 liter is!
Komolyra fordítva, ha érdekel, 1978-ban volt utoljára alkohol a szervezetemben.
Azaz 36 éve!
Sokkal kenyelmesebb a Vara, mint a Bandit, a V2 meg ugyanugy megszokas kerdese, mint az S4. Oda-vissza ulve a ket motor kozott (egy evig parhuzamosan megvolt mindketto), mindig a masik volt a furcsa.
És bízok benne, hogy még körbemegyek vele a Földön!
Igaz az csak 140-et tudott!
Örexek!
Dióhéjban annyit: dobfékes :D