Ez a Full-Gas - nál hangzott el. A Kicserélték a sportlégszűrőmet gyárira, mert túl szegény volt a keverék szerintük és ezzel a kombinációval nem tudták elérni a megfelelő dús keveréket. Kiváncsi leszek mennyire ugrik meg a fogyasztás...ill. a teljesítmény vissza...az tény, hogy mintha kicsit egyenletesebben menne.
nekem is az van, mégis tudok szinkronizálni. Nem benzin/levegő arányt állítanak ilyenkor, hanem egyformára a vákuumot a szívócsatornában. Ha jól tudom.
ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy egy szinkronizálást azért nem tudnak elvégezni, merthogy "a motoron a sportkipufogó és sportlégszűrő már túl sok együtt és nem lehet beállítani a megfelelő benzin/levegő keveréket"?
Én sem szoktam láncot mosni. max ronggyal lehúzom róla az olajsarat, ha már durva.
Motoromban 50.000 van, szinte újkora óta sportszűrő ( 8 éves ) és még mindig 120Le/116 Nm-t mértek tengelyre.
Én már biztos nem cserélem vissza gyári szűrőre.
Újabb kérdéssel készültem mára, csak, hogy frissen tartsam az ismereteiteket :-)
Nagybanditra előre milyen fékbetét kell? Típus/évjárat alapján az alábbi listát kaptam (2004, 1200-es bandi):
MCB659 Lucas Standard betét
MCB659CRQ Lucas Hyper Carbon Racing fékbetét
MCB659SRQ Lucas Sinter Road Racing fékbetét első
MCB659SV Lucas Performance fékbetét
Az árak nagyjából 8000-10000Ft között szórnak egy garnitúrára...Itt a garnitúra vajon az első két duplára, vagy csak egy duplára értendő?
a blokkot én brigeciol al ill gázolajjal takarítom. szép tisztra mindig. láncot is lemosom szintén ezekkel.
a többi részét autósampon slag aztán szárazra törlés.
A nagynyomású csak árt a gépnek, akkor inkább maradjon koszos. Gyengére nyitott slaggal fellazítani a koszt, utána langyos samponos/mosogatószeres/csodaszeres vízzel kefével/szivaccsal több soron átmosni, után szintén pisilősre állított slaggal leöblíteni, maradék koszon mégegyszer átmenni, mégegyszer leöblíten. Ahol még mindig van dzsuva, oda WD-s rongy, utána Alaska ronggyal/szarvasbőrrel cseppmentesre törölni, azt kész. Esetleg évi egy vaxolás.
Láncot én nem pucolok.
Próbálom úgy irányítani a pacsálást, hogy ne menjen rá víz. Ha netán mégis lejönne a kenőanyag- eddig nem jött- akkor száradás után befújni. Én nem vagyok híve a lánctisztításnak-lejön a spré magától is-, eddig össz 3szor csináltam életemben. Az utolsó láncom 30ezer felett ment el ennek ellenére.
Vettem egy 600as Banditot, első nagymotor, eddig nagyon elégedett vagyok, egy kérdésem lenne: Hogyan lehet legkönnyebben tisztán tartani? (azon kívül, hogy nem használom, és letakarom...:)) Azt hallottam, a 'sterimol' közelről viheti a festést is a blokkról, messziről meg nem hatékony - pedig lehet, ez lett volna az első, amivel nekiugrok. Brigiciolt javasoltak fogkefével a leömlőkhöz, ha elszíneződnének, és ecsettel a blokkhoz, merthogy a Brigiciol az gázolaj alapú és nem bántja a festést.
Vélemény?
Persze benne van, de kérésre a főtengelyt is felújítják. És természetesen az ár ezt is tartalmazza! ű
Sportlégszűrő: mindenki a maga bőrét (motorját) viszi a vásárra! (mikor keresztülnézek a kimosott sportlégszűrőn, én magam is csodálkozom , hogy azon csak a malomkő nem fér át, de ilyenkor belekukantok és beleujjazok a légszűrőházba, szívócsonkba, és azért akkor kicsit megnyukszom...)
karbiszinkron kell: Minál szarabb a motor szinkronja, annál nagyobb eredmény lesz egy jó szinkronizálás végén.
És szerintem is, ha használtan jutsz egy géphez (én már csak tudom ) érdemes azonnal csinálni egy átfogó karbantartást, aminek listája akár megegyezhet egy komolyabb szervizintervallum listájával (olaj , gyertya, szelep, szűrők, stb.,...). És utánna nem fog meglepetés érni ugye egyik szerpentinen sem...
Az árak egy hajszálnyival magasabbak(2% kb), mint a neten, mert ausztriában más az adókulcs, mint németországban.
Megéri kimenni, de ha valami nagyon akciós cucc kell, kérdezz rá előtte telefonon, nehogy potyára menj.
Motoromban 50.000 van, szinte újkora óta sportszűrő ( 8 éves ) és még mindig 120Le/116 Nm-t mértek tengelyre.
Én már biztos nem cserélem vissza gyári szűrőre.
Nagybanditra előre milyen fékbetét kell? Típus/évjárat alapján az alábbi listát kaptam (2004, 1200-es bandi):
MCB659 Lucas Standard betét
MCB659CRQ Lucas Hyper Carbon Racing fékbetét
MCB659SRQ Lucas Sinter Road Racing fékbetét első
MCB659SV Lucas Performance fékbetét
Az árak nagyjából 8000-10000Ft között szórnak egy garnitúrára...Itt a garnitúra vajon az első két duplára, vagy csak egy duplára értendő?
a többi részét autósampon slag aztán szárazra törlés.
Láncot én nem pucolok.
Próbálom úgy irányítani a pacsálást, hogy ne menjen rá víz. Ha netán mégis lejönne a kenőanyag- eddig nem jött- akkor száradás után befújni. Én nem vagyok híve a lánctisztításnak-lejön a spré magától is-, eddig össz 3szor csináltam életemben. Az utolsó láncom 30ezer felett ment el ennek ellenére.
Vettem egy 600as Banditot, első nagymotor, eddig nagyon elégedett vagyok, egy kérdésem lenne: Hogyan lehet legkönnyebben tisztán tartani? (azon kívül, hogy nem használom, és letakarom...:)) Azt hallottam, a 'sterimol' közelről viheti a festést is a blokkról, messziről meg nem hatékony - pedig lehet, ez lett volna az első, amivel nekiugrok. Brigiciolt javasoltak fogkefével a leömlőkhöz, ha elszíneződnének, és ecsettel a blokkhoz, merthogy a Brigiciol az gázolaj alapú és nem bántja a festést.
Vélemény?
Sportlégszűrő: mindenki a maga bőrét (motorját) viszi a vásárra! (mikor keresztülnézek a kimosott sportlégszűrőn, én magam is csodálkozom , hogy azon csak a malomkő nem fér át, de ilyenkor belekukantok és beleujjazok a légszűrőházba, szívócsonkba, és azért akkor kicsit megnyukszom...)
karbiszinkron kell: Minál szarabb a motor szinkronja, annál nagyobb eredmény lesz egy jó szinkronizálás végén.
És szerintem is, ha használtan jutsz egy géphez (én már csak tudom ) érdemes azonnal csinálni egy átfogó karbantartást, aminek listája akár megegyezhet egy komolyabb szervizintervallum listájával (olaj , gyertya, szelep, szűrők, stb.,...). És utánna nem fog meglepetés érni ugye egyik szerpentinen sem...
Megéri kimenni, de ha valami nagyon akciós cucc kell, kérdezz rá előtte telefonon, nehogy potyára menj.