Szia! Sejtettem, hogy nem egyszerű kifejteni az ilyet laikusnak, ezért is írtam így. Amúgy: fémfékcsövem van, sportlégszűrő és kipufogó, módosított fogszámú lánckerékszett (padon bemérve 112 LE) - tehát már úton van az őrület :-) Igyekszem azért kordában tartani magam, mert más pénznyelőim is vannak, ezért valahol itt meg akarom húzni a vonalat, valóban nem akarom túllihegni a dolgot, csupán megmaradni az átlagos hétvégi túrázó kategóriában - ugyanakkor annyira vagyok parás, hogy szétesni se akarom látni a motort magam alatt valami szerpentínen. mellesleg nem kertes házban lakom, így korlátozottak az olajfürdős lehetőségeim.
Ez is gondolom olyan lehet mint a doki, - minél többet jársz hozzá annál több kehét találnak benned.
HAsznált motor vételénél alap: szelepelenőrzés, olaj, gyertyák+szűrők cseréje, karbi szét, tisztítás, utána szinkron, megvétel után lehetőleg azonnal. Én is hypochonder vagyok, mondtam már?
Én azt mondom , hogy ilyen km állásnál ráfér egy tekergetés, szelephézag állítás, alapjárati keverék beállítatás. ( a barátomát is most a nyagytúra elött hangolták ~30000km-nél)
De itt kétfele ágazik a dolog, ha átlagfelhasználó vagy, és nem érzed a rossz jeleket, akkor akár szerencsés is lehetsz ,mert nem szenvedsz motoros hipohondriában. Így akár élete végéig elketyek a gép. vagy ha itt többen felpiszkálták benned a szunnyadó oroszlánt, meg úgy érzed , hogy tök jó lenne a, ha motorod még erősebb lenne, és ehhez csak pár csavarintás kell, akkor mivel átlagfelhasználó vagy , be kell tolnod egy szervízbe, és ott bizti tekernek rajta valamit, mert olyan nincs hogy valamit ne kéne rajta állítani (mint motoros hipohonder írom).
Ha ennél többre vágysz akkor , be kell guritanod pl: Kalivodához, ő zsigerből, és fékpadi mérések alapján felreszeli neked a fúvókákat, kiiktatja környezetvédelmi tiltást, meg belepattint egy sportlégszűrőt, és mindjárt ~120paci , és 120 Nm lesz főtengelyen... Ez szerintem az a plafon amit érdemes az 1200-ből kihozni, ezt a barátaim motorján tapasztaltam. Kellemesen harapos lesz a motor még az 1400-em után is. De ekkor ha még többre vágysz akkor, rá kell nézni a gyengélkedő futóműre, telórugókat cserélni, fémfékcsöveket bevetni... És bizony akkor már nem árt egy kicsit sportossabb gumi sem. Érzed hogy lehet elindulni ezen a lejtőn? Az egyik kedves barátom is elindult, de szerencsére 2 év után átült egy B-kingre (ha olvasni akarsz róla, annak tunungolásáról is írtam pár sort a másik topic-ban).
De ha van elég affinitásod elkötelezettséged, pár ezerből te is építhetsz magadnak szinkronizálót, és ha elsőre nem is, de 10.re lehet hogy simán összelövöd az instrukciók alapján. ha már a tanklevételnél elakadnál , akkor inkább ugorj vissza az elejére, és válassz onnan instrukciókat. Mert a saját motor butykölése ( a másé meg még inkább) élvezetes dolog, de rejt néhány csapdát magában...
Kérlek nem várd el senkitől, hogy néhány frappáns hangutánzó szó közlésével , kell instrukciókat adjon annak eldöntésére ,hogy átlagfelhasználóként bárki is eldöntse kell e szinronizálni, avagy nem. Ez azt hiszem erősen hasonlít az orvostudományra, ahhol fel kell állítani a pontos diagnózist a gyogyításhoz, kezeléshez. És sajna nem megy pl a tévén keresztúl távgyógyítással emelt díjas telefonszámon.
És ez nem sértés , csak pusztán egy jóindulati megjegyzés kivánt lenni.
Köszi István:-) Ezt mint "átlagfelhasználó" hogy veszem észre?:) Nekem ez az első Banditom (másén meg nem ültem), nehéz viszonyítani - gondolom elmagyarázni sem egyszerű. A motorban van most 36000km van, a szinkronizáltság szétesésére van vmi ökölszabály, vagy ilyesmi? Azon kívül persze, hogy elesek 260-nal és a tűzoltók a karbikat 4 különböző bokorból szedik össze...:-))
Amelyiken csak R17 van, ott valahol mellette rajta kell legyen az általad beírt táblázat egyik kódja. Az biztos, hogy kisebb sebességre alakalmas, mint a ZR.
Szerintem ZR -est vegyél, nem árt, ha van némi tartalék a gumiban.
A szervízkönyv szerint elöl 2mm a min, és hátul 1,6 mm. Karbiszinkront bármikor lehet csinálni, most nagyon felkapott dolog. Érdemes ha nem harap rendesen a motor, gyertyaképek között találni különbséget, kicsit ideges az alsó ford tartományban, nem elég bársonyos a járása, és ha hasonszörüekkel motorozol és neked indokolatlanul nagyobb a fogyasztásod, visszadurrogások vannak a légszűrőházba, de főleg akkor ha nem egyformák a nyomásértékek a 4 szívócsatornában!
Hát pedig manapság a dátum a lényeg tudtommal... Elvileg kívül rajta kellene lenni az érvényességi időnek!
De ha belenézel a benne lévő "romlandó" dolgokon is rajta kell lenni meddig sterilek, ha mindegyik érvényes akkor minden OK lehet!
Ha valaminek lejárt a szavatossága akkor azokat külön is lehet cserélni úgy tudom. Ez egy autós eü. csomagnál általában többe szokott kerülni mint egy komlett vadi új csomag! Érdekes!?
Szia! Mi a különbség a Conti 120/70 R 17 és a Conti 120/70 ZR 17 között? Ahogy láttam az enyémen elöl most Conti 120/70 ZR 17 van. Találtam egy táblázatot, de ott nem írnak a "sima R" létezéséről. Bemásolom:
N 93 mph (150 km/h)
S 112 mph (180 km/h)
H 130 mph (210 km/h)
V 149 mph (240 km/h)
Z 149+ mph (240+ km/h)
ZR : Sebességhatár : 300 km/h
Hát igen. Most meg azt hallottam, hogy az osztrák rendőrök a barázda mélységet ellenőrzik a futófelületen. Erre sem emlékszem milyen mély a szabályos...
Én a Hollósba járok Nagytéténybe a CAMPONA mellé
Mondjuk ismerem a szerelőket és megvagyok elégedve a munkájukkal.
Most jön az "szerintem nem jó". . . . stb.
ÉN odajárok és SZERINTEM jó.
Persze mindenkinek más a véleménye
És még mennyi mindent nem meséltem
A bandit az első motorom, aminek nem fogtam a főtengelyét. Egy darabig nem is akarom
Ez is gondolom olyan lehet mint a doki, - minél többet jársz hozzá annál több kehét találnak benned.
De itt kétfele ágazik a dolog, ha átlagfelhasználó vagy, és nem érzed a rossz jeleket, akkor akár szerencsés is lehetsz ,mert nem szenvedsz motoros hipohondriában. Így akár élete végéig elketyek a gép. vagy ha itt többen felpiszkálták benned a szunnyadó oroszlánt, meg úgy érzed , hogy tök jó lenne a, ha motorod még erősebb lenne, és ehhez csak pár csavarintás kell, akkor mivel átlagfelhasználó vagy , be kell tolnod egy szervízbe, és ott bizti tekernek rajta valamit, mert olyan nincs hogy valamit ne kéne rajta állítani (mint motoros hipohonder írom).
Ha ennél többre vágysz akkor , be kell guritanod pl: Kalivodához, ő zsigerből, és fékpadi mérések alapján felreszeli neked a fúvókákat, kiiktatja környezetvédelmi tiltást, meg belepattint egy sportlégszűrőt, és mindjárt ~120paci , és 120 Nm lesz főtengelyen... Ez szerintem az a plafon amit érdemes az 1200-ből kihozni, ezt a barátaim motorján tapasztaltam. Kellemesen harapos lesz a motor még az 1400-em után is. De ekkor ha még többre vágysz akkor, rá kell nézni a gyengélkedő futóműre, telórugókat cserélni, fémfékcsöveket bevetni... És bizony akkor már nem árt egy kicsit sportossabb gumi sem. Érzed hogy lehet elindulni ezen a lejtőn? Az egyik kedves barátom is elindult, de szerencsére 2 év után átült egy B-kingre (ha olvasni akarsz róla, annak tunungolásáról is írtam pár sort a másik topic-ban).
De ha van elég affinitásod elkötelezettséged, pár ezerből te is építhetsz magadnak szinkronizálót, és ha elsőre nem is, de 10.re lehet hogy simán összelövöd az instrukciók alapján. ha már a tanklevételnél elakadnál , akkor inkább ugorj vissza az elejére, és válassz onnan instrukciókat. Mert a saját motor butykölése ( a másé meg még inkább) élvezetes dolog, de rejt néhány csapdát magában...
Kérlek nem várd el senkitől, hogy néhány frappáns hangutánzó szó közlésével , kell instrukciókat adjon annak eldöntésére ,hogy átlagfelhasználóként bárki is eldöntse kell e szinronizálni, avagy nem. Ez azt hiszem erősen hasonlít az orvostudományra, ahhol fel kell állítani a pontos diagnózist a gyogyításhoz, kezeléshez. És sajna nem megy pl a tévén keresztúl távgyógyítással emelt díjas telefonszámon.
És ez nem sértés , csak pusztán egy jóindulati megjegyzés kivánt lenni.
Amelyiken csak R17 van, ott valahol mellette rajta kell legyen az általad beírt táblázat egyik kódja. Az biztos, hogy kisebb sebességre alakalmas, mint a ZR.
Szerintem ZR -est vegyél, nem árt, ha van némi tartalék a gumiban.
A szervízkönyv szerint elöl 2mm a min, és hátul 1,6 mm. Karbiszinkront bármikor lehet csinálni, most nagyon felkapott dolog. Érdemes ha nem harap rendesen a motor, gyertyaképek között találni különbséget, kicsit ideges az alsó ford tartományban, nem elég bársonyos a járása, és ha hasonszörüekkel motorozol és neked indokolatlanul nagyobb a fogyasztásod, visszadurrogások vannak a légszűrőházba, de főleg akkor ha nem egyformák a nyomásértékek a 4 szívócsatornában!
Üdv.
István
Hát pedig manapság a dátum a lényeg tudtommal... Elvileg kívül rajta kellene lenni az érvényességi időnek!
De ha belenézel a benne lévő "romlandó" dolgokon is rajta kell lenni meddig sterilek, ha mindegyik érvényes akkor minden OK lehet!
Ha valaminek lejárt a szavatossága akkor azokat külön is lehet cserélni úgy tudom. Ez egy autós eü. csomagnál általában többe szokott kerülni mint egy komlett vadi új csomag! Érdekes!?
Üdv.: Tibi
Ha nem változott mostanában, akkor a gumibordázat mélységének a teljes futófelületen 1,6 mm-nek meg kell lenni!
Üdv.: Tibi
N 93 mph (150 km/h)
S 112 mph (180 km/h)
H 130 mph (210 km/h)
V 149 mph (240 km/h)
Z 149+ mph (240+ km/h)
ZR : Sebességhatár : 300 km/h
De már kezdem megszokni
Mondjuk ismerem a szerelőket és megvagyok elégedve a munkájukkal.
Most jön az "szerintem nem jó". . . . stb.
ÉN odajárok és SZERINTEM jó.
Persze mindenkinek más a véleménye
tud valaki jo suzuki szervizt budapest kornyeken?