Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy a GSX-en is annyira egyszerű lenne? Lehet. Csak nem tudom mennyire lenne boldog az ECU, bár így is boldog , hogy a GIPRO a 6. fokozatot hazudja neki, de ha itt az ECU nem kap jelet akkor egyből hibakódot generál, tehát mégsem olyan egyszerű, hogy csak kihúzol, megszakítasz két kanócot, mert azok helyére vissza kell kötni , közösíteni valamelyik másik nem visszafogott áttételét.

Másrészről ki nem állhatom, ha úgy néz ki a motor kormánya-műszerfala, mint egy helikopter fedélzete, amiről talán csak a giroszkóp, maradt le a műhorizonttal. Többen már ismerik a GIPRO-s küzdelmeimet, mert én bizony visszavittem az első vásárlás után egy héttel, mert gusztustalanul lehetett csak elhelyezni, aztán mikor kellett a Power Commanderhez, akkor is elfért addig behajtogatva az aksi mellett míg ki nem találtam neki ezt a módosított kormánybilincset.

Mást már nem kívánok felbarkácsolni. Ezt tapasztaltam a görög út alatt is amikor még fel kellett küzdenem a PDA-t a Navigáció miatt. Egyszerűen rájöttem , hogy a képtelen vagyok feldolgozni a sok infót a kijelzőkről, és pl. rendszeresen kintfelejtettem az indexet. Összezavart a kétféle sebesség ami a GPS szerint volt és amit az óra mutatott, az idők ami az útból volt hátra, és ami a műszerfalon volt, stb, stb, ...és akkor még ott volt a komunikációs szett amiben vagy a barátnőm énekelt, vagy zene szólt. Egy biztos mire idönként végigcsekkoltam a kijelzőket, műszereket, felébredtem a 20 órás út alatt. De néha igazából ( mikor már vizióim voltak )csak egy szimpla tekergő motorozásról álmodtam, uticél nélkül, ahol nincs sebességkorlátozás, és váltogathatsz össze-vissza, nem kell figyelned semmilyen visszajelzőt, és a sisiakban csak a saját örömteli üvöltésedet , vagy dünnyögésedet hallod.

És tényleg! A felújított M72-esemen sem figyelem soha azt az egyetlen egy km órát sem, mert akkora a kilengése, hogy úgy sem tudnám kiátlagolni semmilyen kompjuteres algoritmussal sem a sebességemet, meg úgy is tudom , hogy 80-nál nem megy többet, de a boxer kéjes finom vibrációja mindenféle kütyük nélkül leköti az pilóta figyelmét ! Föleg ha még menet közben szeretnéd a kézi előgyújtás szabályzóval megtalálni az optimális gyújtásszöget, hogy jobban "huzzon " a motor...
öö vagy 6.
nem kapcsolok hetediket....
Szia Pali,küldtem mailt.
Üdv.
Norbu.
Kedves Norbu!
Ha gondolod megbeszélhetünk egy lájtos túrát, akár most vasárnapra is. Még nincs semmilyen programunk és sztem az időjárás is kellemetes lesz. E-mail: hrobot@citromail.hu (Ja, még egy fontos infó: mi Ráckevéről indulunk, bárhova is menjünk... Hát ti?)
Üdv: Pali.
Szia,jól hangzik,kb ilyen túrára gondoltam én is.Esetleg alkatrész ügyben nézz szét még itt:/adamoto.unas.hu/
Htha tudnak vmit,de sok tapasztalatom nincs.Szia.
szevasztok banditak!

Zolti!
hol tudok szerezni alkatreszeket a 750-es banditomhoz? konkretan vezermulanc + feszito + a hozza tartozo kutyuk kellenenek. annyira nem surgos, csak megerdeklodom hogy mennyi is az annyi.

szeles utat!
Mondtam az elején, hogy nem kötözködöm Azt tudom, hogy kiveszi a tiltást, de gyanítom, kb annyi kivenni a gsx-en, mint a banditon. A fokozatkijelzéssel kapcsolatban vagyok szkeptikus. Régebben még fordulatmérő sem volt. Most sem tenném rá a golyóim, hogy töbségünk sűrűn a fordulatszámait elemezgetné rajta A fokozatjelző, meg még egy kütyü, amit lesni kell. Na, ennyi
Köszi!
Már nézem is....
Szia Pali!

Szerintem nézz szét a nagyvas.hu, vagy a biker-world.hu honlapokon! Biztosan fogsz találni kedvezményesebb áron mint amit írtál!

Üdv.: Tibi
Köszi a vigasztalást!
A túrák ügyében reményteli vagyok! Hátha összejön valami. Gondoltam egy szlovákiai bezabálós kirándulásra, vagy esetleg egy belföldi Eger-környéki túrára. Ha összeállna egy jó kis csapat, nézhetnénk olyan helyet (Pl. Szalajka-völgyi pisztrángos éttermek, vagy bármi más hely) ahol elfogadják az üdülési csekket. Nekünk viszonylag sok van és azzal tudnánk fizetni (a csapatnak, pedig kedvezményesen rendezhetnénk a számláját). Tudtommal ez teljesen legális és mindenkinek kedvező lehet.
Ilyen 1 napos túrákban mi is benne lennénk párommal.Sajna ,szerencsére nem tudok jobb. olcsóbb helyet a gyáritól,de majd a többiek talán...
Addig is ne bánkódj, előfordul ez mással is,én a földtől kb 40 cm-rel kaptam el a kormányvéget,épp,hogy megtudtam tartani,....de elég nagy a saját, önsúlyom is...
Sziasztok!
Feleségemmel (részletre) vettünk egy 650-es új banditot. Nagyon szuper moci. Egyelőre óvatoskodunk vele, mert ezt megelőzően csak kisebb motorokon róttam az utakat (ETZ 250, Jawa 350, MZ 250/1, stb.) és ki is maradt néhány esztendő a motorozásból. Most ismét lázban égünk és élvezkedünk. Fergeteges!
Sajnos első, Balaton körüli túránkon a Badacsonyban, a Kisfaludi ház meredek domboldalán oldalsztenderre állított Dörmögő Dömötör barátunk (merthogy ezt a böcsületes nevet kapta a keresztségben) úgy döntött, hogy nehogy már ne legyen rajta egy karcolás sem. Szóval két lépésre eltávolodva tőle, mitegy lassított felvételt nézve elindult és oldalára érkezve fejjel tompított. (Az az idióta gazdája nem gondolt rá, hogy sebességbe rakja szegényt.) Eredmény: 1db kuplungkar vége letört; blokk oldalán karcolások; bal index ház repedt.
Hát boldog vagyok nagyon.
Két okból írok Nektek, kedves Banditos társaim!
1. Tudtok-e ajánlani olyan helyet, ahol olcsóbban lehet alkatrészeket venni? (pl: kuplungkar, a gyári kb:13-14 eFt.)
2. Tudtok-e hétvégékre túraprogramokat ajánlani? (Mi a Feleségemmel egynapos túrákra szeretnénk csatlakozni mocis társakhoz, szombatonként, vagy vasárnaponként.) A közös túrák valahogy mindig sokkal jobbak, mint a "magányos" mocis kirándulások.
Előre is köszi, ha valaki válaszol a levelemre!
Üdvözlettel: Pali.
Most kötözködsz? Mittudomén hogy mire jó! A marketing szöveget ismerem, annak bedöltem...és kész. Néha idegesen ránézek, föleg ha a tanktáskától látom, és akkor nem váltok hetediket, vagy szitkozódom, hogy vajon mennyi ideje utazhatok 5.ben. De a Giprot AGO-ék állítólag már pár esetben kimérték padon, és hozott valamit a konyhára. A visszafogott fokozatok kinyitásakor volt némi változás. De pl a B-Kingnél így megfutotta a 309km/ órát , és nem tiltott le. És még egy csomó jó tulajdonsága is van, pl eset tök szépen világít, olyan búcsúsan!
De hogy a bandikánál minek azt én sem értem?
Nem, ez a Budaörsi Full-Gas volt. Mindenestre azt kell kell mondjam, hogy sokkal szebben megy most a motor, alacsonyabb fordulaton is simább, kiegyensúlyozottabb hatású. Fogyasztást, illetve a teljesítményt nagyobb fordulaton még nem tudom. Így városon belül kellemes meglepetés a változás. Amúgy: karbiszinkron + karbitisztítás + légszűrő/csereével 25000 HUF volt.
Ne vegyétek kötözködésnek, látom sokatoknak van ilyen kütyüje. Mondjátok már meg, milyen helyzetekben jó-esetleg nélkülözhetetlen- egy ilyen?
Gyakorlatilag minden haszontalan adatot megadtál magadról csak azt felejtetted megírni, hogy milyen motorod van! Tippem szerint bandit, de a létező néhány tipus közül vajon melyik? Mert az AGO-sat csak az injektoros vizeshez lehet berakni, így ekkor ha nem ilyened van már nem is kérdés hogy mi marad.
Ha meghaladja a tudásodat egy rafkós nyitású stekker pár széthúzása, akkor inkább ne kezd el. Az GIPRO-hoz szükségeltetik még a magyar nyelv ismerete is beállítani, beprogramozni a cuccot. A másiknak nem ismerem a fokozatkijelzős verzióját, de ott sem lehet komolyabb feladat, mint a szenzorok jelének levétele, néhány stekkerből, széthúzás és közbeiktatással...
Szevasztok Banditák!A multkori topicban olvastam a fokozatkijelzőről.Gondolkodom egy felszerelésén /bár jobb lenne ha gyárilag lenne a gépen/ valamint érdekel a környezetvédelmi tiltás kiiktatása is.Észre lehet venni a menetteljesitményen?Az lenne a tiszteletteljes kérdésem ,hogy melyiket érdemes megvenni vagy beszereltetni a prop-tech-ét vagy az Agomototors-ét.Árba cca.egyforma.Be tudom-e szerelni?/No ez egy jó hülye kérdés/Gépész technikus vagyok és épületgépész üzemmérnök,a legnagyobb "müvem "P 20-as és több Simson felújitás nehezebb dolgokba nem bocsátkozom azért vannak a szakemberek.Tehát arra akarok kilyukadni ,hogy nem kell hozzá Kandot végezni,hogy beszerelje valaki vagy motorozzak 400-500 km-t és szereltessem be a gyártónál.Válaszotokat előre is köszönöm,az erő legyen veletek!
Hat nincs a kozelben lidl sajna, ill. nemtudom mennyire idojarasalloak ezek a Lidl felek (nem ismerem oket, csak a nev alapjan).
Meretben nekem L-eset mondtak, de ezek szerint az M-es is jo.
Koszi!
Szia!

Magam a Lidl-s takaróponyvát használom,ha találsz még, akkor mindenképpen az M-es méretűt vedd,mert az S éppen kicsi....., de azért rámegy.

Szia

Széles utat!
Szevasztok!

Hasznal valaki a Banditjahoz takaroponyvat? Szeretnek venni, s nem tudom melyik lenne a legmegfelelobb.

Koszi!
TayRol
Remélem hogy ezek az események nem a boglári Full-Gas-nal történik.
Személy szerint érdekelne, hogy mivel állítoták be a keverék összetételét? Fékpadon szondával? Vagy üveggyertyás beállítás volt?
Az első a profi beállítás, de ha nincs minden leömlőhöz szondacsatlakozás, akkor csak a kéményből a közöst tudják mérni, így az egyedi hengerek eléggé eltérhetnek egymástól...,és hibát lehet elkövetni azzal is ha nem szorítják el mérés közben azt a plussz levegőcsövet ami légszűrőháztól megy a visszacsapószelepes elosztóhoz és az elosztókból a kipufogó nyillásokokba csatlakozik bele , hogy plussz, oxigénben gazdag kipufogó gáz legyen a csőben, ez jellemzően a katalizátornak szükséges, de ilyenkor meghamísítja a mérést, és olybá tűnik , hogy nagyon szegény a keverék...
Láttad esetleg a beállítást?
Máshol meg azt írtják, h a gyári szűrő egy kicsit "sűrű". Ki lehet venni a halkító gumicsövet a belépő oldalról, sőt egyesek vágnak plusz lyukat is szimmetrikusan.

Az igazság odaát van...
A holeshot oldalán olvastam,- árulnak banditokhoz fűvókakittet, gyújtásrotort és sportkéményt is- hogy a gyári szűrő tökéletes ezekhez, nem kell sportszűrőt betenni.