Én is Alfás vagyok :). Akkor mi minden jármű esetén integethetünk egymásnak :).
(Amúgy én is ezt kaptam mindenkitől... "hogy vehetsz ilyen szar autót ?!?!", meg azóta is kapom a megjegyzéseket, pedig nem kérem.)
nemtom én magamban mentem a vizesboxerrel igaz nagyon rövidet de azt hittem eltejjenek olyan terelgetni mintha biciklin ülne az ember , nagyon könnyen fordul kis húzás a gázon és gyorsul mint akit seggberúgtak , mondjuk nekem nincs gond a magasságával mert az adventurer-ről is telitalpalok , egyszóval az nagyon zsír gép !
Megoldható picit olcsóbban is.
Ha ilyet veszel keress meg.
15-20percig volt ilyen a kezemben, mikor besegítettem ismerősnek két emberes munkafázisában. Épp két db -t is javított.
Szevasztok Banditák!Csak most kerültem számítógép elé!Daty először is meg kell, hogy kövesselek, mert kicsit fárasztó volt mit agonizáltál meg vegyed a Triumphot vagy sem. Megvetted! Most elismered,hogy rossz döntés volt és ez az én véleményem szerint egy nagyon pozitív tulajdonság. Igen sok ember figyelmébe ajánlom ezt a döntésedet. Most is azt mondom hallgasd meg más véleményét de a a végén jól átgondolva olyan motort vegyél ami neked bejön. Én is kapom a kiképzést kollégáimtól /mind Fosvagen fan/ hogy lehet nekem Alfa Rómeóm. Nekem ez tetszett nem a csodálatos formavilággal rendelkező Golf sorozat. A lábleérésről annyit, hogy valóban igen zavaró! Kb. 3 hete ismét motoroztam a vizes BMW-vel. Én 185 cm magas vagyok épp leért a lábam, bizony nagyvárosi forgalomban ez eléggé zavaró. Lehet állítható a futómű de a sok elektromos kütyü miatt odáig nem jutottam el, hogy nyomakodjam a gombokat.A feleségem is velem volt Ő azt mondja ez egy szar motor megfő a feneke össze- issza rángat, ide -oda csúszkál, vibrál. Az eladó mondja - ez közel 6 millió forintos motor, erre az asszony ez akkor is szar. No ettől függetlenül nekem nagyon kellene de 2 henger boxer az nem sor 4.Száz szónak is egy a vége szurkolok, hogy kedvedre való motort sikerüljön vásárolni és ne hallgass a "hiénákra". Azért fogadj meg egy tanácsot Moto Morini Exaliburt ne vegyél!
Nem szokásom senkit védelem alá helyezni .............
egy dolgot nagyon el felejtetek és nem baszogaton a triumpfot mert a maga értelmében JÓ .... itt a banditos banda hozá van szokva a szinte alapjáratol tolo nyomatéknak szinte gáz nélkül szépen el indul egy 600- 1250 ig a bandita mert ki egyensulyozot erö gépek ............. na ez a háromhengeresről nem mondható el
szinte sután indul el az alapjárat 1500-1700 és elindulásnál egy banditról át ülve biztos fuladás a vége ... ezt a gépet máskép kell kezelni ... mint egy 4 hengeres gőz mozdonyt ... itt csak fordulatból van nyomaték .....
ezt problémát ............. és a magas motort + sok apró dolgot ..... van aki meg tud szokni egy bandit után .... van aki nem .................. föleg 50 év körűl
szerintem eről szól itt a történet ...............
hány motoros van akinek be jönn a v2 ? mert van 3500- 7000 ig hu de jó
és hány aki egyszerüen utálja rángatozását , jobban szereti a finom dolgokat
Persze egy gyengébb motorol át ülve egy 3 hengeresre nagyon kafa lehet ... de nem egy erő gépről át ülve ..... onnan szerintem nagy csalodás olyan mintha kávé darálora ülné ...
Pont az jutott eszembe hogy multkor Horvatorszagban lattam egy csajszit max. 155 cm volt es max 45 kg, egy Cbr 600F-el ugy csapatott hogy orom volt nezni!
Én csak azt nem értem, ha tényleg ennyire magas, akkor ez hogy nem tűnt fel, mielőtt még kifizetted volna? Egyébként szerintem nálad alacsonyabb emberek is csapatnak ilyen gépekkel.
mindenki azt csinál amit akkar ... sok sikert hozzá
nekem is nagyon bejönek ezzek a nagy dögök .... ki probáltam szinte mind a 1800 intruder tényleg ponpás ...................................... csak motorozni nem lehet vele
Sziasztok. Használt már valaki 120-as első gumit 600-as banditon? Szeretnék rá feltenni 120-asat, de nem tudom, hogy viselkedne. Segítségeteket előre is köszönöm! :)
(Amúgy én is ezt kaptam mindenkitől... "hogy vehetsz ilyen szar autót ?!?!", meg azóta is kapom a megjegyzéseket, pedig nem kérem.)