Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt már Neki olyan....
Meg fogod bánni. Azok alatt se fék, se futómű és dönteni sem lehet, ráadásul jóval kényelmetlenebbek a hátsó súlypont miatt. Minden ütődést a gerinced fog fel. Én ezért ültem át túramotorra még anno. Sanyiék sokat basztattak, amikor eladtam a choppert, hogy túramotort vegyek, mert az való nekem! Rálegyintettem, hogy jól van, legyen igazatok, kipróbálom! Életem egyik legjobb döntése volt! Vissza nem ülnék chopperre már... Évente egyszer rám szokott jönni, hogy mennék egy kört egy ilyennel, csak az érzés kedvéért, de utána el is múlik gyorsan.
Nekem a 15-el rossz tapasztalatom van mindegy milyen műárka....az új motorodnak nem tesz jót.....persze el fog menni vele 100000-et is legfeljebb hamarabb fog lógni a bele mint annak amit a belevalóval használtak.... .....a lényeg, hogy a csapágyak között az áramlás jó legyen és ha "sűrű" az olaj akkor a nyomás ugyan nagyobb lesz, de feltorlódik a szűkebb keresztmetszetnél és az áramlás csökken ezáltal a hűtés sem olyan jó és a kenés sem....de vannak itt áramlástan szakemberek majd elmondják, kár, hogy nem találtam a cikket, jobban fogalmaz aki írta... ......amúgy a kamionoknál épp a nagy futásteljesítmény miatt ütközik ez ki időben hamar....aki elkezdi a "sűrűbbet" használni, hogy mondjuk a nyomás nagyobb legyen vagy csendesebb annak rövidebb időn belül először a turbó utána a csapágyak mennek gallyra...
Ahogy mondtam, nem attól fog megdögleni, hogy egyszer ez került bele, de hosszú távon nem a 15w50 a legideálisabb bele.
A GS500 léghűtéses volt, jóval nagyobb illesztési hézagokkal, abba sokkal jobban passzolt a 10w50-15w50.
Többet nem akarok mókolni..... csopper, vagy cruiser 65 - 68 - 72 cm-es ülésmagassággal.
Én se vagyok magasabb, mint te, de nekem a GSX650F teljesen megfelel magasságra. Ültem 1250-es Banditon is és azzal se volt gondom, igaz ugyanaz a kettő. Teljesen megszoktam már rég, hogy nem érek le teli talppal. Egyedül akkor bajos, ha nehéz utas száll föl mögém és még ránt is egyet a motoron felszállás közben.
A kutyacsontot viszont a Suzukikban teljesen jól lehet cserélni, csak módosítani kell az oldalsztendert is.
Thx, alacsonyabbat szeretnék!
A 170 centim semmire sem jó.:-((
Nem akarom ültetgetni.
DL650-eset leültettem, sz@rt sem ért, mégis feldőltem vele.
Ha nem lenne magas, nem adtam volna el!

A legalacsonyabbak - csopper, criuser - közül valami.
Nem csak akkor, ha télen is használod?
12fok alatt nem is nagyon ülök rá. Szobában tartva meg mindegy, hogy -20-ig, vagy -15-ig bírja, nem?!
Daty adok érte egy 2010-es FA-t
De épp a manual szerint is Mo.-n inkább a 10-es kéne...
Megnéztem az olaj specifikációját is, a Suzuki által előírtaknak megfelel:
STANDARDS API SL / SJ / SH / SG
APPROVAL JASO MA
Fellapoztam a user manual-t is, ott is szerepel az ajánlott olajok között a 15W-50, csak épp a 10W-40-et ajánlják alapból, mert az a joker.
Lévén a GSXF vízhűtéses, és a fentiek tükrében már nem is aggódom annyira, remélem a tapasztalat is igazol majd.
Köszi a cikket, a full-szintetikusról teljesen meggyőzött
Nem lenne olcsóbb az üléssel mókolni, hogy alacsonyabb legyen? Vagy annyira magas, hogy azzal nem lenne megoldható?
Nem sikerült leültetni? Pedig szép...
Anno linkeltem párszor az olajakról néhány oldalt, de törlődött a listám és így nem találom, de ide is feltettem többször is és gondolom volt aki lementette, hátha felteszik újra....azokban benne van, hogy miért kell a motornak és a környezetnek megfelelő viszkozitású olajat tenni a gépbe....az nem véletlen, hogy a "vastagabb" olajjal csendesebb lett a géped, de a kenés és hűtés (az olaj is hűt és pont ott ahol a víz nem) meg rosszabb...no meg a szintetikus vs. ásványi, ehhez találtam valamit: link
Szerintem pont, hogy most jött meg az eszed
Mi lesz helyette"
Mivel az elmúlt hónapban sem nőttem meg, sem a lábam nem lett hosszabb, ezért hoztam egy döntést.

Itt olvashatjátok:

http://www.kepesmotor.hu/trium...

Most lehet hülyézni, fikázni, megszólni, de ez van.
Én sem örülök neki.

Ismerhettek már innét a fórumról.
Amit leírtam a Triumphról, megállja a helyét.

Arra kérnék mindenkit, hogy ha tud valakit, aki motor vásárlás előtt áll, szóljon neki, hogy nézze meg a hirdetésemet.

Aki megveszi, nagyon jól fog vele járni.
Köszi Mindenkinek!
Közben figyelgetem én is, az új PR2-vel egyetemben, és a Castrolhoz képest ez is sokkal könnyebbé tette a váltást, és lágyabbnak is tűnik a hangja, nem olyan "csörömpölős", pedig 11ekm van csak benne...
Majd az Alpok után többet mondok
Tenyleg erdekes, en eddig akikkel beszeltem senkinek sem tetszett a repsol. Ha bevalt akkor nem szoltam
Az olajtémához!Ez is egy örökös vita kinek mi a jó. Most Repsol 10-50 szintetikus olaj van a nagy Banditban /igaz kevés a km. a motorban/ Semmi problémám nincs vele valószínű cserekor is ez marad.Előtte Bel-Ray EXS volt , szerintem ez volt a legjobb, de ez az olaj igen drága.Az első garanciális olaj cserénél Act-Evo-t raktak bele a Full-Gasnal 20 ezer pengő forintért.No ezzel volt a legszarabb. Igaz mikor az olajcserére vártam kipróbálhattam egy 1000-es V.Stormot. Ez szerintem belefért az árba. Ja meg kaptam egy üveg ásványvizet is.
a történet marha egyszerű .... egy kikopot szarba, vagy nagyobb illesztésel készült motorba a szintetikus olaj megsemisűl , kipufog , és kurva vékony . Az ilyen motorba vastagabb olaj kell és fél szintetikus ez a leg költséghatékonyabb , Igaz a vastagabb olajokal jobb a válto ,halkabb a motor .. de ragad a kuplung /főleg hidegen / és hideg inditásnál több energiát , nagyobb kopást emészt fel ...........

személy szerint túl vagyok az ésteres motul olaj probán 10w/40 , 10w/50 ...... nem rossz ........... de a 15 w50 repsolal jobb volt a
váltom és xadó olajok is jobbnak bizonyultak ..... most egy Új olajat probálok ... német

Tehát az olaj választása mindenkor a motor kopotságával álljon egyensúlyban
Ez azert igy meredek kijelentes!
Nekem szemely szerint peldaul a legjobban bevalt olaj az 1.2es olajkalyhaban! Volt Motul, Elf (tobb verzio), Castrol (tobb verzio), Fuchs,Repsol. Az osszes kozul a Repsolnal volt a legcsendesebb a moci es a valto a legpontosabb/"finomabb". Kopasokrol fogalmam sincs, de arrol senki se fog erdemben nyilatkozni!
Ne tegyetek semmibe repsol sinteticot, csaknegativ tapasztalatom van vele, zajosabb a motorom tole rosszabb a valto...