Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néha visszalövöldöz az légszüröbe valamelyik henger, álatalában olyankor ha szegényes az alapjárati keverék. A szivócsonkhoz odanyomva az ujjad, ki lehet tapogatni, hogy melyik csinálja. Àltalános esetben szokottsegíteni a PILOT csavar picit kifele való tekerése, de csak abban az esetben, ha nem részleges dugulás okozza ezt. Javaslom hogy mondjuk a linken található Spuri adalékból használj el egy flakonnal...
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, mi lehet az oka annak, ha alacsony fordulaton néha egy éles cisszenő (inkább cisszen mint szisszen ) hang hallatszik a motor felől, mintha kifújna valahol valami. A gyertyákat megnéztem, azokon tökéletlen égésnek nincs nyoma. A gépem az utolsó szériás olajos blokkos 37ekm-el.

Üdv: Laci
nem háboru inditás ..............

olyan is van hogy egy vadi uj motor bent ragad egy kereskedésbe ...... 3 ... 4 ... év bent porosodik ............... de sajnos nem porosodik ! a haveri körben valakinek meg hibásodik egy ilyen .,. egy olyan ..alkatrész .. egy és zárás után ............. ? vándorolni kezdenek az alkatrészek .. persze jó árasba

a jó hiszemű vervő ! nagy érték csökenést kap rá .

és haza viszi nem győz csodálkozni miét szált el... ez... meg az... egy új gépen .. egy új aúton
R 65LS gépröl van valik szerviztapasztalatod?
Nem egy erömüvész gépek a régebbi cikkek szerint, meg a fútómüvük sincs túlbonyolítva.
Nem is oly régen általad is megvillantott hajtáslánc problémákat megpedítettem a fönökömnek, mikor újabb BMW donor után kutatgatott, mert az 80-as évekböl való GS már nem volt túl megbízható. Pár hét után le is tett az újabb tipusokról és vett egy fent linkelt gépet, meg a Müncheni müszaki egyetem kutatólaborjában dolgozó pár srác által átalakított TÜV-ös öreg RT vázat, melyre passzolnak a KTM ruhák.
Èrdekesség képpen, a kutató intézetben azt valják, hogyha az embereknek per pillanat nincs hivatalos munkájuk, akkor használhatják az eröforrásokat a hobbijuk témakörében. Ez ebben az esetben azt jelenti, hogy megrendelnek prémium cuccokat, pl Wilbers, HP...lemérik, majd megcsinálják az villahidakat adaptereket, vagy szintén készítenek adaptereket a kardánkihajtáshoz, hogy egyik tipus blokkja passzoljon a másik tipus kardánhajtásával... majd ezeket 3D-ben megrajzolják CNC-n legyártják. A fenti motor 650 blokkjára fel lehet akasztani az 1000 -es hengerszettet, mely a 650-es rövidebb lökete miatt mondjuk 850-900 ccm körül lesz... így forgosabb lesz az eröforrás, meg pár centivel keskenyebb is. Szóval a végén lesz egy bömös vázben egy bömös blokk "felfúrva" , még valamelyik megbízhatóbb kardánhajtással, lengövillával, egy popás lengéscsillapító elöl és hátul, és valami KTM ruhába bujtatva, kicsit olyan tankon ülös Supermoto stilusban...Ìgy elkerülve az új bömös modellek nyavajáit.
csak egy kis szösszenet a tárcsához

ismerös vett egy vadi új, 1000cm3, 107Le ,sor négyes hondát,kb most van benne 4000km,1,5 hónapos a gép,mentünk egy keveset a haverokkal

mondta,hogy olyan 60-80km/h-nál ráz a kormány,nem vészes de nem tudja mire vélni,szervízben is nézegették,de nem tudtak megoldást rá,majd mult héten Murau és környéke közben egyre jobban panaszkodott eme jelenségre,ugye az itt olvasottak szerint,nem kotyoghat ill. zöröghet,vizslattuk is rendesen.Középtámaszra fel, terheletlenül forgatás,és jobban szemügyre véve, a tárcsa éle 15-20cm hosszan beleért a féknyeregbe vagy valamely alkatrészébe,nem tudom mert nem szedtük szét,de végre meglett a hibaforrás
Honda szervíz ,az ugy jó, semmi baja,nem garanciális,stb.,azt haver rátenyerelt az asztalra nem kicsit,és mindkét tárcsát lecserélték neki garanciában,és megis szünt a problémája .
szóval van ilyen is,hogy valami végett átment a hibás alkatrész a MEO-n,és felkerült a motorra
Pedig hidd el, hogy sok esetben el van nyalva csavar vagy anya feje, vagy a beslö kulcsnyilás a csavarban akár blokktartó cavaroknál is...ilyenkor nem kell visszatenni a régi csavart, meg kinlódni, hogy vajon lesz 250 mm hosszú nagysziládságú csavar a boltba azonnal vagy várni kell rá pár hónapot...de volt olyan hogy egyszerüen anyaghibás volt csavar és nyomatékra húzás elött elszakadt, vagy ha be volt rohadva, és csak hidégvágó érintö irányú tutujgatásával lehett kitekerni a helyéröl, vagy leszakadt a feje mondjuk a kipucsavarnak a hengerfejnél (banditnál elég nagy a rizikó) , és ki kell fúrni a maradékot, újra felfésülni a menetet...nem kell sokáig nézegetni azt kupacot a polcon...
Hosszabb csavarokat elöszerettel használom csapágy behúzásra, vagy másik hosszú csavar kikocogtatására is.

Nyilván ezek a kupac halmazok sokaknak nem jelentenek semmit, csak mikor begördül hozzád egy motor, és facsavartól a müanaygdübelig random szerüene vannak az idomok rögzítve, és ki kell pakolnod 130 db-os szerszámosdobozod 30-40%-át, hogy ki tud szedni a különbözö kötöelemet , és végre munkához tudjál látni...
megéri annak aki szerel sokat de még annak se nagyon normális esetben elvesződik 1-2 idomcsavar ami persze nem lesz a pakkban de legalább a többit lehet nézni a polcon mikor már blokkcsavarok hiányoznak ott már baj van ....tartok itthon lencsefejű rozsdamentes M5 meg M6-os csavart több méretben 20-30 darabot kb 25Ft darabja aláteteket is és ha valaki beugrik mindenféle ilyen olyan csavarral az idomokban kicserélem az összest és kalap jól néz ki nem folyik le a rozsda az idomon jóccakát
Valszeg igazad van... pár hete kellett az egyik rezgöasztalos kisérlethez a DIN 920-as csavar. Van itt városban egy bazi nagy csavarbolt, ca 40000 tipussal...hoztak olyan csavart ...2.5€ volt darabja pedig 50 vagy 100 db kellet a teszthez.
Sajnos túl nagy logisztikai költség rakodik ezekre az amúgy centes cuccokra...
Ezért szeretek megvenni az ebay-en amolyan gyári csavarkészleteket, amely dobozba belehajigálják a szétbontás során a kötöelemeket, kisebb tartókat, bilincseket, szilenteket, távtartókat...ebböl mindig ki lehet kotorni ami kell, vagy nagyon hasonlót... és pár kotorászás után visszajön az akár 20-30€ -os költség is.
pl.:2958 hsz
nem olyan , lencsefejű de nagyobb átmérő mint a szabvány és rozsdamentes van ott 8 darab a kissebbik 1,87 ejuró darabja a nagyobbnak 3,61 ha 1 darab kellene simán megvenném a gyárit .... az egyik féknyergembe egy pocsék honda csavar volt beletekerve legányolt fejjel rendeltem hozzá a gyárit , nem szeretem mikor mindenféle gány csavarok vannak össze vissza ....
A csavar mérete? Annyira különleges az a csavar? ISO 7380?
Tasi most linkelt ilyesmit a gixer topicban...
és ha rendelsz egyet a suzukitól ? nem kevesebb a macera ?
Elhiszem, viszont Ebay-en sehogy se találtam pirosat németből.
Az összes piros aukció mind amerikai volt, aztán úgy döntöttem, hogy a fekete felnihez jó lesz a fekete is.
Egyébként sem érdekel már a színe, csak legyen itt végre :).

Amúgy valaki hagyta már el a telószár összekötő csavarját a
sárhányó felől ?
Frankón elhagytam az egyiket, ma vettem észre...
Ebay-ezhetek szép félgömb fejű krómozott csavarok után, vagy valakinek van polcon egy szett ? :)
Én is a germánoktól hordom az ilyet, van piros :)
az érdekes, mert látom, hogy itt van németben dögivel raktáron..
Sokáig bírta neked. Nekem 4.5-4.6 körül voltak mikor megvettem 67e-nél.
Fél mili lement 33000 alatt, pedig tudomásom szerint szerves betétet
használok, ami nem eszi annyira mint a szinter.
A szín opción én is agyaltam, de a piros csak ááámerikábú tudott volna
idemanifesztálódni, a vám és az áfa viszont nem vonzott annyira....
Nézegettem ezeket a tárcsákat én is magamnak, mert már az enyém így 155e km-en túl elérte a csere intervallumot.. :-D Bár én inkább arany szinű agyrésszel rendelkezőt szeretnék.. :-D
ez is jó és még a festés is ép marad de gondolom mikor valami durvább horpadás van akkor már lehet kevés
Az SD szegecstechnológia biztosan jobb a hagyományosnál, mert
nem kerek a szegecstörzs, hanem lapolt, ami megakadályozza a
radiális mozgást, viszont radiálisan hagyja tágulni az anyagot.
Ez biztos.
Amit állítanak, az a csökkentett tárcsasúly miatti csökkent rugózatlan
tömegből eredő előnyök, a magas minőségű német alapanyagból
származó teljesítmény tűrés és élettartam növekedés és végül
a "Vi" kivágásoknak és a hullámos kontúrnak köszönhetően jobb
hőelvezető képesség (hülés) és ebből kifolyólag jobb fékvisszajelzés és fékhatás.

Aztán majd meglátjuk ebből mi az igaz.

Mellesleg sok fórumot átfutottam és még ez a legalacsonyabb árkategória.
Ahogy nézegettem ennél csak drágább tárcsákat lehet kapni,
persze kivéve a Goldfren...
uaaa, ilyenkor mindig megmozgatom a sajatjaim, hogy milyen jok meg.
Ez mivel jobb a hagyomanyosnal?
biztos nem , csináltattam már többet is van az a villanyos cucc pontheggesztőszerű negatív kalapáccsal azzal szépen kiprüttyögtetik volt hogy be kellett forrasztani mert maradt 1-2 kis luk de az nem látszik és még mindig profibb mint ha rávakolnak egy fél veder gittet aztán szegény tulaj nem tudja miért reped meg mindig a festék
Szerintem olyanok már csak felétek vannak sajnos...
egy jó bádogos kiszedi simára belenyúlás nélkül is