Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

As ALU nem nagyon szereti a hajlitgatàst, maradandó alakvàltozàst ha ötvözve van pl Si-vel. Néhany ötvözö rideggé teszi...
Az eBay -én 50 EUR körül mar van lengövilla...
Ja-ja, én is vissza akarom cserélni a következőnél
Az egyik tesztben Repsol Sintetico-t ajánlottak, várj megkeresem:
Meg is van, az olvasó véleményát nézd a végén: teszt
Azt írja, Neki bevált
Abból, hogy egyszer azt raktak bele, biztosan nem lesz baja. Aztán persze lehet, hogy hosszú távon sem, de mivel ennek már elég kicsik az illesztési hézagjai, valószínűleg a 10w-s olaj a legjobb neki, feltéve ha hosszú távra tervezel.
Én a Repsol Racing 10w50-esét tettem bele, de többet nem fogom, mert habosodik. Azért ez ciki egy elméletileg jó minőségű, szintetikus olajtól... Persze ez sem ettől fog megdögleni és nem rövid távon, de innentől nem bízom benne.
Nem saját döntés volt, szerelő ezt tett bele, a miértekre majd holnap választ kérek.
Nem is néztem a szervízkönyvet, csak hogy megvan-e a pecsét, otthon vettem csak észre, hogy ezt írta olajcserére...

Olvasgattam kicsit, elvileg "csak" hidegebb körülmények között nem olyan jó, mint a 10w40 (-20 °C helyett -15 °C-ig üzembiztos), ill. elvileg "hígabb", de +12°C alatt nem szoktam rámerészkedni, az Alpokba sem írnak kevesebbet, meg ugye pörgetve van, gondolom az 50 sem lesz probléma, de jobban tetszene, ha ugyanezt megerősítené valaki, aki használt ilyet, ezért a kérdés

Tiédben próbáltad már?
A 650-esbe szerintem ne azt rakd. Abba ez túl vastag.
AKKÓ ZSIR... :-D
Hali-gali!
15W-50-es Motul 5100-al valakinek tapasztalat?
Előre is köszi!
L.
Köszönöm a felvilágosítást!Tisztában vagyok vele hogy műanyag.De ha úgy írom MŰANYAG!akkor jön többi kérdés!Másodszor-köszönöm találtam!
Hát...errefelé már csak ilyen árak vannak!
Először is műanyag, másodszor meg kizárt, hogy ebben a formában ilyet találj. Megoldás: komplett fényszóró vásárlása..
Nem tudom mennyiért mérik a bontottat,de biztos aranyárban.Bármit tudunk esztergálni,marni már vízzel vágó is van a cégnél de pont attól parázok amit írtál.Kiegyengetni,kimérni nem probléma,de mi van ha vissza áll...Anyagismeret órán pont kocsmában voltam
Olyan elképesztő "minőség" hogy tiltani kellene a forgalmazását. Ki merem jelenteni, hogy életveszélyes. Amúgy nem szagoltam bele, a látvány maga elriasztott. Nem tudom van-e egyáltalán bármiféle minősítése, én a második világháborús kamikaze pilótákra tenném rá maximum!
Véletlenül nem szagoltál bele a kínai bilikbe? A mátészalkai kínai "nagyáruházban" is vannak ilyen szivárványos iridiumos plexivel szerelt példányok - azok anyaga olyan penetráns ragasztó v. higító v. mittomén szagot áraszt (kb. mint a kínai Dong Feng és társai sportcipők), hogy szerintem viselni őket képtelenség
Évekig motoroztam Lidl-s sisakkal, abszolút elégedett voltam vele. A képemen is abban ülök a motoromon. Német gyártmány, semmi luxus, fapados verzio - teljesen jól kitartotta az idejét. Úgy rémlik, 19.900 volt.
Hát a Lidl bukói sok márkás buksit megvertek már teszteken. Szépnek mondjuk elég csúnya, de olcsó és biztonságos
Szerintem olcsóbb lőni egy bontottat...és akkor nincs az anyag maradandó alakváltozással fárasztva...
Üdv Mindenkinek!
Szerintetek ezt meg lehet csináltatni?
Mióta meg van a motor elengedett kormánynál egy hangyafasznyit balra kell dőljek,hogy egyenesen guruljon.Az első telót már a Sima team megcsinálta.Ezt is hozzá vigyem?
OFF!

Mikor valami máskor szól, mint ahogy az iskolába feltöltötték ránk:
(ha valakinek van 2-3 órája az életéből, szerintem nem bánja meg, ha nem újdonság, akkor bocs...)

1
2
3
4
5

Kicsit bövebben...

ON
Én azt mondom, hogy motoros ruházatban igenis érdemes a drága, minőségű cuccokat megvenni. Sokszorosan hozzák vissza az árukat egyrészt az élettartamuk, másrészt a védelmi képességük miatt. Persze itt is észnél kell lenni, akad ami túl van árazva, de alapvetően az olcsó motoros cucc nem jó, a jó meg nem olcsó. És akkor a legdrágább, amikor védenie kéne, de nem teszi...
Más téma. Most jöttünk Pécsről, kínai nagy áruház, kitéve 12 db bukósisaknak látszó tárgy. Legolcsóbb 5, legdrágább 12. Nem tudtam hogy röhögjek, vagy felháborodjak! Olyan gagyi szarok voltak, hogy az valami kritikán aluli. A párom is megnézte, annyit mondott, hogy ebben még biciklin is megdöglik az illető. FGN helmet volt a "márkanév". Nem vagyok márkahajhász és fillérbaszó sem, de amit ott megtapogattam, közelről megnéztem, az maga a halálos itélet volt.
Nekem még félig van az első töltet. Mondjuk az is igaz, hogy nem sok km került bele a motorba.
Ennyi erővel fújkálhatnám is...
De, a friss olajfilmet jobbnak tartom, mint a teflonos ragacsot amiben azért könnyebben ott ragad a por...
Akkor láncolajzó!
Tegnap elkészült az 1.1-es verziója az ejtőtartájos olajzómnak:
http://skodalista.skodaoldtime...
http://skodalista.skod
aoldtime...

http://skodalista.skodaoldtime...
A mágnesszelep utáni részt újra csöveztem, a tű végén megszüntettem a szűkítést és egy sorkapcson keresztül fűztem az új szilikon csövet. A cseppszámot egy sorkapoccsal állítottam be. Azért, hogy a sorkapocs csavarjai ne nyírják szét a csövet, befűztem egy gyorskötözőt a csavarok és a szilikoncső közé. Az eredmény jónak tűnik, elég finoman lehet a csavarral állítani a csepegtetési időt.
Más: kb 3 hete segítettem egy motorosnak, mert a 0-áson kifogyott a benzine. Elvittem a kútig, meg vissza az F650GS-éhez (legalábbis annak néztem). Miközben visszafelé toltam a motort, sikeresen letörtem a bal hátsó indexemet (bukósisakban nem láttam hogy nekitolom valaminek...). Amikor hazaértem gyorsan meg is rendeltem az Ebay-en fellelhető utolsó 2db új indexet. Tegnap azt is felszereltem.
Jaj nem folyattam
szóval és ép kutat fúrok fúrunk
és hasznos dolgokról jó olvasni
Kipróbáltam a MOL láncolaj után a sima 10-40 es motorolajat. Ezt kicsit szórja. Nem zavaróan, de picit fröcsköli.
Én is motoros vagyok