Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha esetleg 2 milláért nem, de 1,88-ért érdekel valakit a Triumph, viheti!
Ezt itt, a képen!
Ne kérj, csak mondd meg hogy lehet felpolírozni egy titánium leömlőt ?
Vevő vagyok bármilyen ötletre.
Krómhoz való polírpasztával már próbáltam. Semmi...
Köszi Balckbird!
Én kérek elnézést.
Köszönöm szavaidat Zolti!

Így lesz!
De figyi, most mégegyszer . Nekem NEM rozsdamentes gyári,
hanem Yoshimura Titanium leömlő, összekötő és végdob van rajta.
Amit látsz, az nem ugyan az, ami neked van. Az enyém titánium, nem rozsdamentes.
Az eredeti leömlőm 97.000km után ugyan olyan állapotban csillog-villog Apukám motorján, mint a Tied.
A szalonban alacsonyabbnak tűnt!
Persze, én is ismerek alacsonyabbat tőlem, aki magasabb motorral csapat.
De én ebből inkább nem kérek.
40 ezer Km!
Rosszul puceváltad-((
Tuti én csinálok valamit hatástalanul, mert ez a szett van rajta...
Ha valaki tudja mitől döglik a titánium-oxid, akkor iszom szavait .
Itten nálam.
Legalább is azok a technikák amik a rozsdamenteshez jók voltak,
azok itt fabatkát sem érnek. Egy egész napot puceváltam meg
polírozgattam, de semmi eredménye nem volt. Sötétszükre maradt.
Ne pislákolj a szemeiddel, titánium leömlők, ezeket polírozhatod míg véres lesz a kezed, akkor is ilyen lesz az első eső után, fényes meg soha...
Szépek a leömlők!
Triál gép ? Olyat hol lehet kipróbálni ?
Ez nagyon lecsóóó
Hát hogy egyben van, és hátul hajt :D
Egy 2.8-as motor bele, és gyiaaaaa :D

Ma kipróbáltam a triálgépet. 4.ben emeli az elejét, 20 perc után full vizes volt, pedig 40 volt a mac, amivel mehettem
Nemtudom miért köszönnek, mert nem járok reggel (se) szerelőhöz.
Látod... aki dicsekszik...
Ugye tudjuk miért köszönnek egymásnak az alfások ? van egy haveromnak alfája, szeretem amikor vele megyünk, dicsekszik hogy köszönnek egymásnak de valahogy 100villogás meg integetésből 1 sem köszön vissza
Mit eszel Te azon ? Lassan 20 éves... bár most szép lett, kapott új
faceliftes grillmaszkot. Én fényeztem.
Az erős túlzás, hogy értek. Az viszont tény, hogy az Alfám (meg előtte a Fjord)
sem látott szervízt. Max egy repülőgép szerelő ismerősömet kértem
meg egy-egy dologra, amihez kell az akna, vagy időben macerás megcsinálni. Benne megbízok.
Főleg Apukám reszortja az autóink karbantartása, illetve tőle lesek,
vagy neki segítek, de volt már rá példa, hogy öcsémmel bontottuk le
az Alfa elejét...
Szvsz olyan motort vegyél, amin kényelemben, és biztonságban érzed magad, jól tudod irányítani, és az utas sem fél mögötted.
A Triumphot fogd fel úgy, hogy "ezt is kipróbáltad ."
Soha ne hallgass másokra, nem Ők fognak a kiválasztottal motorozni. A lényeg, hogy Neked legyen jó .
RedOne! Végre egy olyan Banditos aki nem csak a motorokhoz hanem az autókhoz is ért!
Feri!Nekem is ugyanez a véleményem, 140-ig úgy húz mintha egy nagy szeneslapáttal hátbabasznának, utána azért már lelassul, de ki akar 140 felett túrázni. A kezelhetőségéről annyit, szűken is olyan könnyen fordul, hogy sok 400-as paripa is megirigyelné.
Nekem Anyukád kocsija kéne :D