Ne kérj, csak mondd meg hogy lehet felpolírozni egy titánium leömlőt ?
Vevő vagyok bármilyen ötletre.
Krómhoz való polírpasztával már próbáltam. Semmi...
De figyi, most mégegyszer . Nekem NEM rozsdamentes gyári,
hanem Yoshimura Titanium leömlő, összekötő és végdob van rajta.
Amit látsz, az nem ugyan az, ami neked van. Az enyém titánium, nem rozsdamentes.
Az eredeti leömlőm 97.000km után ugyan olyan állapotban csillog-villog Apukám motorján, mint a Tied.
Legalább is azok a technikák amik a rozsdamenteshez jók voltak,
azok itt fabatkát sem érnek. Egy egész napot puceváltam meg
polírozgattam, de semmi eredménye nem volt. Sötétszükre maradt.
Ugye tudjuk miért köszönnek egymásnak az alfások ? van egy haveromnak alfája, szeretem amikor vele megyünk, dicsekszik hogy köszönnek egymásnak de valahogy 100villogás meg integetésből 1 sem köszön vissza
Az erős túlzás, hogy értek. Az viszont tény, hogy az Alfám (meg előtte a Fjord)
sem látott szervízt. Max egy repülőgép szerelő ismerősömet kértem
meg egy-egy dologra, amihez kell az akna, vagy időben macerás megcsinálni. Benne megbízok.
Főleg Apukám reszortja az autóink karbantartása, illetve tőle lesek,
vagy neki segítek, de volt már rá példa, hogy öcsémmel bontottuk le
az Alfa elejét...
Szvsz olyan motort vegyél, amin kényelemben, és biztonságban érzed magad, jól tudod irányítani, és az utas sem fél mögötted.
A Triumphot fogd fel úgy, hogy "ezt is kipróbáltad ."
Soha ne hallgass másokra, nem Ők fognak a kiválasztottal motorozni. A lényeg, hogy Neked legyen jó .
Feri!Nekem is ugyanez a véleményem, 140-ig úgy húz mintha egy nagy szeneslapáttal hátbabasznának, utána azért már lelassul, de ki akar 140 felett túrázni. A kezelhetőségéről annyit, szűken is olyan könnyen fordul, hogy sok 400-as paripa is megirigyelné.
Ezt itt, a képen!