Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legtöbbször lehet csak azért szedték szét, mert azt hitték hogy megdúgózva majd megy 65 vagy 70-et...aztán itt el is van vágva az egész.
"Míert ne lehetne néha egy kiugró kivétel...tudjuk, hogy milyen tág fogalom, hogy vigyázni valamire. Valakinek, annyit tesz, hogy NEM pörgetem sokáig a piros tartományban, van aki meg tudja, milyen ütemBEN forgassa rá a gázt a gyorsításkor, hogy a motor fokoZAtosan legyen terhelve, ne dúsuljon el a keverék, ne érjék kalapács ütés szerü terhelések a mechanizmust."
Míert ne lehetne néha egy kiugró kivétel...tudjuk, hogy milyen tág fogalom, hogy vigyázni valamire. Valakinek, annyit tesz, hogy pörgetem sokáig a piros tartományban, van aki meg tudja, milyen ütemforgassa rá a gázt a gyorsításkor, hogy a motor fokoaztosan legyen terhelve, ne dúsuljon el a keverék, ne érjék kalapács ütés szerü terhelések a mechanizmust.

Ugyanakkor már talán feszegettem, de a "felújítás" azért sántit mindig egy kicsit, mert kicserélsz egy elhasznált alkatrészt a halmazból, és beraksz egy újat a halmazba a használtak közé. Az új cucc soha nem fog addig elmenni mint az eredeti amit gyárban raktak bele. Ilyen pl a vez láncok, vagy kuplung szerkezetek esete...hiszen a vezérlésnél nem cseréljük, lánckereket, így azok hamarabb hazavágják az új láncot...Elmarad még a sigorú technológia sorrend, tisztaság, azon sor mellett dolgozó gyaklott mozdulatai, aki hosszú ideje ismétli ugyanazon mozdulatokat, elenben veled, aki mondjuk, pár havonta túrsz bele egybe...
Èn hiszem es vallom, hogy lehet érezni a motor kínjait a 6.érzékünkkel, és ez hamar megálljt parancsol az örült stilusnak, visszatérve a harmónikus gépészkedéshez.
Anno volt egy zöld S51electronicom,50 vmennyi ezer km-el adtam el,1-szer cseréltem benne gyertyát,semmi baja nem volt,60-62 km/h-val,2,5 l-es fogyival kiment a világból,rendszámosan,2 személlyel is!
nem a fogyasztás a meglepő nekem is volt -van simsonom amivel tizenvalahány éve navétáztam télen nyáron nyélgázon 2 liter körüli fogyival hanem a futásteljesítmény ami extra kiméletes üzzemmódban pormentes steril környezetben is már már a szájenszfiksün kategória nekem speciel 6 hónapot bírt egy dugó .... napi 30 km-rel
OFF
Láttátok ennek a srácnak a "motorparkját"?
http://www.sportmotor.hu/motor...

Szána
lmas, hogy az helyett hogy értékelnék a teljesítményét, neki állanak túrni az orruk, és nem jön ki más belöle, csak hogy 1,5 literrel nem megy el a Simson!
Itt lászik, hogy mekkora az olló Mo-on, hogy mire képes egy gyári állapotnak örvendö jármü amit arra használnak és úgy amire való, és milyen másik véglet.
ON
Jól tetted!
Ugyís szükül a "játszótér", azzal meg a dohányzóasztalon is kimotorozhatod magad fent a lakásban!
Vesszenek a büdös kétüteműek. Fuj fuj!
(tegnap vettem egy triálmotort )
Irigyellek, hogy van illetve vannak ilyen motorjaid!Én bele vagyok pistulva a 2T-be.Tudom, hogy büdös, fűstől de ahogy megy. RS-125-t valamint RD 350-t volt szerencsém kipróbálni.Mikor az Apriliával mentem nekem CB-450-es Hondám volt /igen finom kis gép/ simán letolta.Mai napig hiányoznak a 2 ütemű GP motorok.Tudom, hogy környezet szennyezés, fogyasztás,élettartam, bla-bla, de ahogy mennek.Szerencsém volt látni Rijekában 500-as GP motorokat./Mamola, Spencer,Haslam és a többiek/ nekem jobban tetszett mint a mostani.Még annyit, hogy a 250-es kategóriában közel 90 induló volt, selejtező futam volt a rajtrácsért!
valojában az ns 125 és a nsr 125 kell össze hasonlitani a 250 bandital

teknika
az ns és a nsr a kis poveresek közűl nem aleg jobb illetve nem a leg erösebb , az rd 125 ös itt a sereg hajtó és az élovas a az rg gamma
http://www.suzukicycles.org/RG...
van mind két motorunk
kis honda és a gamma is
a honda tele van hülye meg oldásokal . powere egyszer nyit 7000 körűl , a leg ujabaké elektromos , a régieké lánc hajtásu röbsulyos

a gamma erösebb gyorsabb powere sokal jobban van ki találva és ráadásul két szárnyu ,tehát kétszernyit 7000 nél és 11000 körűl ez persze állitható
mindkét motor hurkos 5 felömlös ,vizes 27 lótól egészen 34 ig vég sebeség 150- 170 ig ............bármit csinálsz 15-20 ezernél szét hulanak

ezekhez képest a 250 gsf suzuki egy ékszer
hengerenként 4 szelep tranzisztoros gyujtás viz hütés ,dohc , cv karburátor és 2* 3* nagyobb élet tartam
https://www.youtube.com/watch?...
nem beszélve a 4 henger elönyeiről ,a fogyasztásról és a kis 250 is megy ugy mint a 2/t társai
persze én sem vennék kis bandit még a 400 -ba sem mert egyszerüen mind szét van hajtva gányolva ... ha meg találsz gyárit meg közelitö állapotot kurva drága
Én azt imádtam, hogy komoly technika volt benne, csak kicsiben.
Ha teljesítmény kell, akkor nem a 250est, hanem az 1250est indítom be :D
MUHAHA!
Arra jó. Néha beindítani és hallgatni hogy ordít :-)
Nem lett volna elegendő 1 vagy 2 henger?
Mentem én kis 250 Bandittal, valami rettenetesen nem lehetett érezni az erejét. Ha nem lett volna a fergeteges hang, élvezhetetlen lett volna. 125-ös NSR sokkal keményebben gyorsult, a vége is több volt...

ha nem disznek kell, hanem motorozni, akkor a 250-t kerülném, a 400-as jó lehet, de az helyett is Európai motort ajánlanék.
Személy szerint passzióból tartanék egy kis 250est, ha tudhatnám, hogy korrekt állapotban van!
két dolog miatt van 250 -es és 400 -as sor négy de külömben volt sor 6 is
egy. a a japán adozás miatt
kettő a 80 -90 években a füst miatt kezték le söpörni a 2/t -
egy 250 2/t nyomatékát erejét csak a sor4 -el tudták kompenzálni és a 18 000 fordulatal

véleményem szerint egy jó állapotu és jol karban tartott JÓ gazdával rendelkező 250 es sor 4 is tud lenni fasza ... és jó,,, megbizható persze
ilyet találni ki kotorni .... nem kis szerencse kel hozzá
Semmire sem való konstrukció (mi értelme van egy 250-es sornégy motornak 20.000-es fordulattal, az erődemonstráción kívül), ezen kívül öregek már és rendes karbantartást sem láttak (tisztelet a kivételnek, ha van.) Arról nem is beszélve, hogy használhatatlan, hisz gyenge, nyomatékszegény....
akkor úgy kérdezem hogy jó a konstrukció vagy csak már eljárt az idő felettük?
Egy dologra kell nagyon figyelni ennél a típusnál, hogy meg ne vedd! Kivéve, ha mazohista vagy......szopás-szopás hátán: széthajtott, bizonytalan előéletű példányok, ha kell valami alkatrész ugyancsak szopás. Szóval csak ha szeretsz szopni akkor! :-) Inkább egy GS500
Úgy bizony!
Olyat ne vegyél, ha egy mód van rá....
Legelső jó tanács - és előre elnézést kérek a 250-400-as tulajoktól - hogy felejtsd el...
Sziasztok!
Tervezem megvenni életem első motorját!
Nagy keresgélés után iszonyatosan megtetszett a Suzuki GSF250! kb 91-95 közöttiek! Egyrészt arra lennék kíváncsi hogy milyen a megbízhatósága, hétköznapi, illetve sportos felhasználása, illetve a túrázós fogyasztás!
Másrészt pedig és főleg ezért írnék, hogy elég nagy a káosz a Hahu-n! 20-től 45 lóerőig van minden! 5 és 6 sebességes hírdetést is láttam! Először azt hittem elírás, de nem hiszem hogy ennyi a hülye! Ilyen sok változat van belőlük? Mit kell rólok tudni, milyet kell keresni, miről ismerhetőek fel?
Örülnék ha valaki tudna segíteni! :)
Előre is köszönöm!
Egyszer volt szervizben nálunk... Nagyjából egy motor felújítást rendelt meg nálunk egy festő pasi vagy 2-3000 eur értékben.. :-D amit megcsináltunk és ki is fizette.. Más nem nagyon volt..
Ha teheted, használd mindig kb 2 ezrelékes adagolással (10 liter benzin/20ml spuri) hiszen károsodni nem fog tőle semmi, viszont nagyobb az esély, hogy a lerakódások eltűnnek. Kiadásban nem oly eget verő, és nekem pl alacsonyabb a fogyasztásom is...azaz üzemanyagköltségben visszajön az ára.
Ennek ellenére ha teheted, és előtte még nem volt akkor mondjuk holtszezonban egy 8 éves motor már megérdemli, hogy a karbi sor is kapjon egy karbantartást, pár új tömítést, esetleg egy szinkront-hangolást.
köszönöm a gyors választ.
Lehetséges akár némi dugulás is, mert ősszel vettem a motort és előtte majd egy évig nem használták. Idén mentem már vele majd 6ezer km-t és spurit is használtam már, igaz csak három tankolásnál töltöttem bele. De ha jól értem azt javaslod egy egész flakonnal el kell használni az eredményességhez? Ha ez sem segít akkor karbi tisztítás?