Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rámenjünk erre?
Ez inkább csak lakk hibás...
Vagy az egyik, de lehet a másik is a pontos megoldás :)
Veszel valami 3 hengerest? Természetesen Yamahát?!
Vagy azért nem lesz mert ez most már a végezetekig kitart, magyarán melléd temetik?!
Suzuki szerintem nem lesz többet! Vagy ezt már hallottad tőlem? :)
Rakd fel ezt, piros még megy is a gépedhez!
Vagy gixert kell venni, aztán nincs langyos elsö-hátsó telo, van 140 arab telivér, szélvédelem, kormánytelo, meg sok sok polírozni való!
Szép!
Biztos lesz nagy árok amikor felrakod, főleg hogy a gyári már biztos kissé alul teljesített, ez meg egy hangyányival gondosabb!
Olyan 345€ körül van. Csak érjen is ide.
Hát azt az enyémhez miért nincs kint ennyiért tank, azért mert még sok fut és nagy a fogyás, ezek meg csak útban vannak ha nem egy gyűjtő leli meg? Nem igazságos ez a dolog akár hogyan is nézzük, nekem meg 200 Euro alatt meg sem akarják mutatni a gyári fényezésűt amin párszor már átgyalogolt a tulaj fia egy kalapáccsal.
Osztán hogyé lesz?
Aug. 16.-ra igazolták vissza a szállítását az EBC Vee Rotor-jaimnak (VR3006BLK).
Marha kíváncsi leszek rájuk.
Ez is square-drive szegecselésű, de a netes marketing szerint ez
a legújabb fejlesztése az EBC-nek. Egy biztos, jól fog kinézni a motoron .
A PRI állás a benzincsapon
Sziasztok, GSX-F600-asomból a mai napon kifogyott a benzin.
Üres tankkal próbáltam indítgatni amíg bele nem néztem a tankba és rájöttem a hiba okára.
Azóta tettem bele 4 litert. Nagyon néha meg-megmordul de 10 perc indítgatás után feladtam.
Mi lehetne a következő lépés?
Köszi!
Szólj, ha átirattad :D
Pff, ez a GPS milyen szívás, gondoltam egyszerűen veszek egyet, amit motorra meg autóba is elhasználok, a régi elhalódott-dik, még nem is a gagyit néztem, jó egy sima navon....hát b+ egyik mostani gps-ben sincs jack dugó...motorra egy szopás...hihetetlen...
Köszi, nyomtam bele egy kis szilikont.
Azért 2000€ itt sem dolgos munkásréteg fizetése...Ugyanakkor ez egy igen kiugróan alacsony áru gép, mely tükrözi, hogy nem kenyérre kell, hanem inkább csak útban van...mert javarészt 2500-3000€ közé esnek ezen motorok árai. Viszont az áruk nagyon jól tükrözi a szervizigényüket, mert itt egy láncszett, gumigarnitúra, meg pár óra szervizes átnézés, simán belever 6-800€-ba...
Ugyanakkor most néztem hazai hirdetési oldalt és ezért pénzért olyan korcs darabok vannak, hogy oviba különbet gyurmáztam...

Hja és itt egy simson 1000 € környékén kezdődik, vagy burkoltak néha még többért mennek!

A motoroknak ott törik meg csak német piacon az ára, ha komolyabban hozzá kell nyúlni, ami neked vagy nekem szórakozás, itt pillanatok alatt 5-600€.
Pár hete a főnök a KTM -re hagyott ott 400€-t a szervizben, amiben a legnagyobb művelet a hátsó féktárcsa csere volt. kapott egy A4-es nyomtatványt, ami volt kb 30 ellenőrzési pont mint fékfolyadék szint , fékbetét állapot, láncfeszesség, gumi mintamélység, fényforrások, kezelőszervek, csapágy holtjátékok...egy picit prüszkölt, mondtam neki, ezért otthon kap egy komplett motorgenerált!

Jellemzően azért itt 25-30% -al erősebbek az árak, igaz a fiad 550-ést meg lehet venni 290€-ért is akár, de ezek mint említettem, már hordozzák magukban, hogy szét kell bontani, és minden egyes részét rendbe rakni, mert el vannak használva.
Tudtommal egy teflon cső van tokban, ez teszi hosszú életűvé a bovdent. A teflon az olajszármazékok hatására egyesek szerint be tud dagadni, ezért inkább szorulni fog. Talán szilikon vagy más kenőanyagok használata javallott.
Hát bazmeg ez 950 eurot simán meg ér... gyári és 77000 van benne

a probléma azzal van, hogy mint beszéltük az ilyen motornak hozzá értő gazdályának is kell lenni ............

hátrányai az öregség és az egyre kopotabb alkatrész piac a suzuki is csak 25 évig garantálja az alkatrész elátást ............ igaz a lég /olajos banditból szinte bármi át faragható és a tuning cégek szinte mindent gyártanak az 1100 blokjához de ami nagyon fogy az a gyári idom és váz alkatrészek ezzeket nem tudod potolni sajnos ............
aztán egy csomo motoros nem tud ilyen öreg szarokat értékelni sajnos ........

eből adodoan az 1100 gigxer is csak majd 40- 50 évesen lesz igazán értékes .. ez sok embert nem érdekel ,,,,,,,,,,,,,, a mult az csak mult
Kis hazánkba az elszegényedő motoros társadalom zöme ép hogy karban tudja tartani a vasát ép,hogy belefér még a részlet , és egyre kevesebb jut gurulásra , servizre , stb

öket egy ilyen 950 euros ajánlat hidegen hagy ,, hisz sporolnak egy pár tárcsára is ..... igaz ez nem az ö hibájuk ............

Gondolkodo ............. 2000 euros fizetésből egy 140 loerős jó állapotu gyáriállapotu motort veszel kint ...1000 euró körűl ............

kishazánk ............ 150 000 forintos fizetésből egy normális simsont nem tudsz venni 75 000 ből
Szerintetek kell, vagy szoktátok olajozni a gázbowdeneket?
A manuálban nincs róla semmi, itt-ott azt mondják, hogy belül van bevonat, és nem kell/nem szabad, mert leoldja. A régit sosem kentem. Most raknám be az újakat. Csont száraz, de könnyen, simán jár. Kenjem, vagy ne kenjem?
200 €/ pár körül van új krómszár: Paolo Tarozzi
d=41 mm, Länge 625 mm
Sziasztok! Keresek 600-as Bandit-hoz (1998) 1 db krómszárat. A mérete 41*625 mm. (Természetesen jó állapotút ) És még az lenne a kérdésem hogy a hasonló korú 400-as bandita krómszára milyen hosszú? (Az átmérője annak is 41 mm)
4 éve nem használták, biztos nekivágnék egy egy 1000 -es túrának, papírok meg biztosítás nélkül...annyira tökös nem vagyok...elég tapasztalat volt a Budáról az 1200 banditot 40 km-re hazakínlódni...gyere azt vigyed!
nalam elfer, hozd el labon;-)
.............