Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

130€ körül vannak 92-es fényezésü tankok az ebay-en...1
2

Te láttam most komplett gixer gyári állapotban, már 89-90-es USD telos, de még külön lámpás, olyan áron, hogy bárkinek megérné...én meg is venném, de nem tudom elhozni, meg hova rakni már...
nekem amúgy van kapaszkodóm,full alu,négylábú,összecsukható,ezzel veszem az íveket 3 hete.....
inkább 140 ml kálcium ... csont össze forásra
ha valaki tud 90-92 1.1 re kapaszkodot ... tankot , gyári plexit ... ne tartsa magában ............
épűl egy ujabb tigris ehez kell
Levágtam,hogya gixxer.....de kellemes lenne a bandi is 140Nm-el.
3600-ot
a gyári átétel 148 lovas 117 nm -es 1,1 -en 15/48 .. tehát 3.2
az enyim hosszúra van átételezve 16 /44 ...ez 2.75 . ez jó turákon ... a fogyasztásra 110-120 tempo két személy megrakva 5,2-5,4 liter /100 km ...
Nagybanditon nincs 140Nm, csak trollkodik a tasi Gyanítom a gixxerről van szó
tudom ! .. csak mint informáciot említettem
Ez a gyári áttétel?Az 1.2 bandi 4000-et forog 100km/h-nál,az órája szerint.
Nem egy ligában játszunk.
az én motorom 4000 forog 115 km/ó nál 5-be ,,, csak akkor kell vissza rugnom sebeséget ha kell vagy 140 nm az elözéshez ,
és 1500 forog 45 km/ó -nál 5-be és onnan is simán fel húz 2
személyel

11000 forog .. 4 -be 270 km/ó ...nál. 12500 forog 3-ba.... 230 km/ó -nál
Az én 650-esem 6.-ban 3000-et forog 60-nál. Onnan húz is szépen. Egyet visszaváltani felesleges, ha már vissza kell váltani, érdemes többet vagy hagyni magas fokozatba , feldolgozza azt is :-)
A jelenlegi állapotban is megindul 5. fokozatban 3000 rpm - ről. Igaz nem nagyon szoktam ezen a fordulaton közlekedni inkább 1 vissza és kicsit nagyobb fordulat és még mindig 50 km/h vagyok. Ja, ráadásul lehet hallani a kipufogó hangját amit szeretek.
Leggyakrabban sőt szinte mindig egyedül megyek, mert a párom a két gyerkőc miatt nem nagyon szeretne ráülni (tudod valakinek fel is kell nevelni őket), pedig imád benzintyúk lenni.
Azért köszönöm a jó tanácsot.
Passz, mi is helyben érdeklődtünk, talán a nagykövetsgen van infó?!
biztosat honnan lehet tudni,hogy lezárják hétköznap?

csütörtök,péntekre terveztük,de igy már lehet kihagyom az egészet ugy ahogy van
Az elsö "kékosztrigás motoros-rocker" bördzsekim talán 91-vagy 92 március idusán kaptam...Igaz az elsö motorom csak 94 környékén került a tulajdonomba... az én életemböl a segédmotoros évek kimaradtak, a bringát többre tartottam...A 125 csúzli kb egy évet szolgált, majd mikor jött a yamaha nem sokkal utána mennie kellett, a yamaha is 2003 ban új gazdára talált. Ezenkivül az Izs Planéte volt az a motor ami kiszorult a garázsból...A vetereánok a 90-es évek végén kezdték megtölteni a garázst és padlást. Most már aha tehetem, nem mondok le egyik gépröl sem, ha tudom, úgy intézem, hogy mindkét országban legyen mivel motorozni.
Ùgy néz ki a németek is be akarják vezetni egységesen az összes úthálozatukra (nem csak az autópályákra) az útdíjat minden belélö jármüre. Viszont németországban regisztrált jármüvek adójában jóvá lesz írva ezen útadó...Az 1400-esem még magyar rendszámmal fut, és ezen nem is szándékozok változtatni, így arra meg kell hogy vegyen, majd a heti, vagy 2 hónapost mondjuk a szezonban, de gixer yamaha meg rohangálhat szabadon... Hogy ezt be tudják e ebbe a formában vezetni a diszkrimináció feltételezhetösége miatt a más uniós polgárok jármüveivel szemben, az még kétséges...
Igen. A gyári valamiért előbb elkopott mint a hátsó. Nagyon puha keverék volt, a hátsó meg nagyon kemény, azt igazából az elsővel együtt ledobtam, pedig volt még 2-3mm biztosan.
22.000km-nél a második élsögumit kapja, a gyári 10.000-nél kopáshatáron volt. A mostani még talán elmegy 1-2.000-et. Mi ezzel a gond? A fékbetétet nem tudom megállapítani, hogy hány %-os, nincs elég tapasztalatom hozzá, nem tudom milyen vastag új korában, meg azt sem, hogy milyen vastag most, ránézésre tippelek, hogy legalább a fele megvan még. Aztán lehet hogy több, az is hogy kevesebb.
Én előre tettem egyel nagyobbat persze egy kis tuningal megfűszerezve...
Én egy 650-re inkább nagyobb hátsót tennék, hogy fickósabb legyen.
Pl egy cb 500 volt a szép példa rá, mennyit számítanak apróságok.
Alapból gyári volt, gyári áttétellel. Mentem vele, egy ccm-hez képest erős, de suta, bénácska motor benyomását keltette, amivel nagyon nem volt mindegy, melyik fokozatban vagy, 3500 alatt csak a darálás ment. Gazdi (alacsony) kért egy magasabb , hátrébb jövő kormányt, meg hogy kisebb fordulatról meginduljon. Nosza, -1 fog elöl, gyári ETZ kormány, és láss csodát, azóta alig várom, hogy néha mehessek vele. Gazdi imádja, nem kell kapcsolgatni, ha nem akar, normál túrázások 60-tól 5. és jóidő. És így sem fogyaszt 4-et sem.
Azt tudtam, hogy gyengébb lesz de mennyire azt nem. Ha azt mondod, hogy nagy mértékben csökken a keréken leadott teljesítmény majd rendelem a gyárit (fogszám). Amúgy rákérdeztem volna rendelés előtt!
ÜDV
Úgy emlékszem már második első gumi :D
Ez mért olyan meglepő?